معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن به شما راهکارهای ساده و خلاقانه‌ای یاد می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید بدون نگرانی مالی در مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان هدیه‌های کم‌قیمت، اما ارزشمند و به‌یادماندنی بدهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

تولد، سال نو، سالگرد دوستی، ماهگرد نامزدی، سالگرد ازدواج، روز دختر، روز پدر، روز مادر، شب یلدا، اعیاد مذهبی؛ طبیعی است که اگر بخواهید در تمام این مناسبت‌ها برای کسانی که دوستشان دارید هدیه‌ای تهیه کنید، ورشکست می‌شوید! اما بسیاری از این روزها غیرقابل چشم‌پوشی‌اند. فرض کنید به یک مناسبت بسیار مهم نزدیک می‌شوید. مناسبتی که نقطه‌ی عطف شما در زندگی‌تان محسوب می‌شود. مثلاً سالگرد روزی که پدر شده‌اید یا سالگرد اولین روزی که شریک زندگی‌تان را ملاقات کرده‌اید. طرف مقابلتان از شما انتظار دارد برای او هدیه‌ای مناسب تهیه کنید اما دست‌وبال شما تنگ است. از طرفی نمی‌توانید قید هدیه دادن را بزنید و از طرف دیگر اگر یک هدیه‌ی دم‌دستی بخرید او را آزرده‌خاطر خواهید کرد. خب، در چنین شرایطی شما چه کار می‌کنید؟ اگر نمی‌دانید باید کدام راه را انتخاب کنید، دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough) به شما کمک می‌کند. او در خلاصه کتاب ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن (Frugal living for dummies) به شما ترفندهای خلاقانه‌ای را یاد می‌دهد که با کمترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین امکانات، هدیه‌های خلاقانه و به‌یادماندنی برای عزیزان خود تهیه کنید.

خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کمرتان زیر بار هزینه‌های هدایایی که در مناسبت‌های مختلف برای عزیزانتان می‌گیرید خم شده است و به دنبال راهی می‌گردید که با کمترین هزینه هدیه‌های جالب و صدالبته ارزشمند تهیه کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن می‌شنویم

تمام دستور غذاهایی را که در طول سال از جاهای مختلف پیدا کرده‌اید، داخل یک جعبه بگذارید، یا یک پوشه‌ی ارزان خریداری کنید و آن را با برچسب و نقاشی تزئین کنید. دادن دستورهای غذا به افراد تازه ازدواج کرده، می‌تواند هدیه‌ی خوبی باشد. بسته‌ی چگونه آشپزی کنید به بچه‌ها هدیه بدهید. اگر می‌خواهید به بچه‌ی خودتان، خواهرزاده‌تان یا بچه‌ی همسایه هدیه دهید، آموزش آشپزی هدیه‌ای ارزان، عالی و ماندگار است که به بچه‌ها در کل زندگی‌شان کمک خواهد کرد. در کنار این بسته می‌توانید پیشبندی هم برای بچه بدوزید و حتی چند وسیله‌ی آشپزخانه را هم در آن بگذارید. حتی کسانی که هیچ سررشته‌ای از خیاطی ندارند هم می‌توانند از روی الگو یک پیشبند بدوزند. می‌توانید گوشه‌های پیشبند را نواردوزی کنید و سپس روبانی برای گره زدن پیش‌بند به دور کمر یا گردن به آن بدوزید. من همیشه در دست‌دوم‌فروشی‌ها و حراجی‌ها کتاب‌های آشپزی کودک پیدا می‌کنم که بیشتر ان کتاب‌ها جدید و به‌روز به نظر می‌رسند. حتی می‌توانید برخی لوازم ارزان آشپزخانه مانند قاشق همزن، کفگیر و پیمانه را در حراجی‌ها بیابید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۶/۲۵
متن کتاب بسیار ضعیف بود
هیچ ایده خلاقانه‌ای مطرح نشد
دایم صحبت از این بود به دست دوم فروشی مراجعه کنید و اقلام دست دوم بخرید و با کمی خلاقیت تبدیل به یک وسیله دیگه کنید و هدیه بدید.
به نظرم در زمان هدیه دادن باید حرمت نفس و شخصیت طرف مقابل را در نظر بگیریم و هدیه‌ای درخور و در حد بضاعت بدهیم.
الزام نه هدیه‌ای گران قیمت بلکه هدیه در خور و شان.
اینکه با خرید از دست دوم فروشی و کمی تغییر و تحول در آن کالایی بعنوان هدیه درست کنیم و به مخاطبمون هدیه کنیم و خوشحال باشیم که با کمترین هزینه این کار و انجام دادیم ایده خلاقانه‌ای نیست.
این کتاب رو به کتابخوانان توصیه نمی‌کنم.
Matin shadi
۱۴۰۱/۷/۶
راهنماییتون میکنه که چجوری به هم هدیه بدید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده ایده‌ی اقتصادی برای هدیه دادن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.