معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

خشمگین شدن در لحظه و عصبانیت مداوم می‌تواند آثار جسمی و روانی جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. ویلیام دویل جنتری در خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم مجموعه راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید این احساسات زیان‌آفرین را مهار کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

آیا می‌توان خشم را سرکوب کرد؟ اگر این سرکوب منجر به انباشتگی خشم شد چه؟ اگر قرار باشد خشم را سرکوب نکنیم، پس چگونه از آسیب‌های آن که متوجه خودمان و اطرافیانمان می‌شود در امان بمانیم؟ ویلیام دویل جنتری (William Doyle Gentry) در خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم شما را پیش از هر چیز به یک لیوان آب خنک گوارا و چند نفس عمیق دعوت می‌کند و سپس راهکارهای خود را برای مقابله با این عاطفه‌ی آسیب‌زا ارائه می‌کند. شنیدن این خلاصه کتاب صوتی که ترجمه‌ی فصل آخر کتاب مدیریت خشم (Anger management for dummies) است، راهکارهایی موقت و سطحی برای کنترل خشم در اختیار شما نمی‌گذارد؛ بلکه می‌کوشد از شما انسانی بسازد که همواره و در تمامی برهه‌های زندگی بتواند لگام خشم خویش را در دست داشته باشد و آن را کنترل کند.

خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید سلامتی روان و جسم خود را حفظ کنید و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید، شنیدن این خلاصه کتاب مختصر و مفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ویلیام دویل دوجنتری بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و روان‌پزشک بالینی اهل آمریکا اکنون مدیریت مؤسسه‌ای روانشناسی به‌نام «زندگی عاری از خشم» را بر عهده دارد. او همچنین عضویت در انجمن روان‌شناختی آمریکا و سردبیری مجله‌ی پزشکی هسته‌ای ژورنال آو نوکلیر مدیسین را نیز در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. جنتری در طی چندین دهه فعالیت خود آثار بسیاری در زمینه‌ی کنترل خشم، رفتاردرمانی و روانشناسی بهداشت تألیف و منتشر کرده و تا کنون کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی زیادی برای علاقه‌مندان تازه‌کار و متخصصان حرفه‌ای در سراسر جهان برگزار کرده است. «بدون خشم» و «وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود» عناوین دیگر آثار ویلیام دویل جنتری هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم می‌شنویم

هیچ‌کس، مطلقاً هیچ‌کس نمی‌تواند بدون رضایت خودتان شما را عصبانی کند. هربار که می‌شنوم (خیلی هم می‌شنوم) که کسی می‌گوید: «اون منو دیوونه کرد» می‌خواهم به سوی گوینده بدوم و بگویم که این حرف او چقدر غلط است. اگر کسی این حرف را بزند فقط از این راه می‌خواهد بگوید که دیگران مسئول هیجان‌های او هستند. هیچ شرایط، شخص یا حادثه‌ای دارای چنین قدرتی روی شما نیست. شما ماشین کسی نیستید که او با سوییچ خود استارت شما را بزند و باید از این موضوع خوشحال باشید. حقیقت این است که حوادث می‌توانند فرصت‌هایی برای خشمگین شدن در اختیار شما قرار دهند. بخشی که مایه‌ی تأسف است این است که مردم خیلی سریع از این واقعیت استفاده می‌کنند. اگر بخواهید می‌توانید خونسردی خود را از دست ندهید. در هر صورت انتخاب کاملاً با شما است.

راهنمایی: ‌اگر بار دیگر و بار دیگر وجود دارد که دیدید که فرصتی برای خشمگین شدن دارید، این فکر آرامش‌بخش را به خاطر بیاورید: «هیچ‌کس نمی‌تواند مرا خشمگین کند. هر قدر هم که سخت بکوشد. مگر این که خودم تصمیم بگیرم به او اجازه‌ی این کار را بدهم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
ده فکر رهایی‌بخش از خشم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم
نویسنده
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
راویمصطفی هرآیینی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

مهتاب گلچین
۱۴۰۲/۸/۲۷
من کتاب رو الان مطالعه کردم واقعا مفید ود که در اوج عصبانیت گوش دادن فعال داشته باسیم به صحبت‌های طرف مقابل گوش دهیم آروم باشیم بپرسیم چطور میتونم کمک کنم مشکلمون یا این بحثمون حل بشه؟
ممنون از کتاب خوبتون پیشنهاد میکنم بخونید صدای گوینده هم واقعا عالی بود به دلم نشست
مصطفی سعادت
۱۴۰۲/۶/۲۳
کتاب فوق العاده ایست، پیشنهاد میکنم گوش کنید،،، ، مثالها کاربردیست،، موزیک انتهای کتاب عالیست من لذت بردم
میترامرادی
۱۴۰۳/۱/۱۸
این کتاب باعث ایجاد تفکر و تغییر در رفتار به ویژه موقع خشم می‌گردد. توصیه میکنم.
علی ملک
۱۴۰۲/۵/۴
هیچ کس نمی‌تواند مرا خشمگین کند مگر اینکه خودم اجازه این کار رو به اون بدم. جالب بود
پرستوحافظی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
جالب بود اگر روی خودمان بتونیم کار کنیم و همه چی روزها کنیم رها،،، ❤️
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده فکر رهایی‌بخش از خشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.