معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

در میان اطرافیانتان چند آدم باهوش می‌شناسید؟ چطور به کسی صفت باهوش بودن را اطلاق می‌کنید و به دیگری نه؟ مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ برخی از ویژگی‌های مشترک و برجسته‌ی این افراد را برمی‌شمرد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

باهوش بودن افرادْ تنها با نمرات بالایشان در تست‌های IQ تعریف نمی‌شود. آن‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز برخوردارند. مجموعه‌ای از خصوصیت‌هاست که سبب می‌شود این صفت را به فردی اختصاص بدهیم و به دیگری نه. وقتی به افراد بسیار باهوش فکر می‌کنید، به احتمال زیاد تیپ‌های خاصی به ذهن شما خطور می‌کند. به‌عنوان مثال، افرادی که به نظر می‌رسد حقایق تصادفی درمورد همه‌چیز را می‌دانند، یا افرادی که معادلات ریاضی را در ذهن خود با سرعت برق حل می‌کنند. اما حقیقت این است که شما واقعاً نیازی به داشتن ضریب هوشی بالا ندارید تا بتوانید فردی باهوش به حساب بیایید. چیزهای بسیار مهم‌تری در این زمینه وجود دارد. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ برخی از مهم‌ترین این موارد را برمی‌شمرد.

فراموش نکنید که تست‌های IQ مهارت‌های خاصی مانند استدلال، حافظه و حل مسئله را اندازه‌گیری می‌کنند. آن‌ها نمی‌توانند تصویر گسترده‌تری از تمام قابلیت‌های شما را به تصویر بکشند. ویژگی‌های مهمی مانند خلاقیت یا مهارت‌های احساسی در این تست‌ها ارزیابی نمی‌شود. پس برای شناختن افراد باهوش باید موارد دیگری را نیز بررسی کنیم. با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی در شناسایی افراد باهوش خبره شوید.

مهرنوش گلبازی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه نموده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این اثر را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید بدانید افراد باهوش چه ویژگی‌هایی دارند، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ می‌شنویم

آن‌ها از اشتباهاتشان درس می‌گیرند. انسان از اولین تا آخرین قدم در زندگی، انسان تمام آموزه‌ها و تجربیاتش را از طریق سعی و خطا به دست می‌آورد. همه‌ی افراد در زندگی دست به اشتباهاتی می‌زنند چرا که بدین طریق یاد می‌گیرند. این ویژگی در واقع یکی از ویژگی‌های افراد باهوش است چرا که آن‌ها به خاطر اشتباهاتشان خودشان را سرزنش نمی‌کنند. بلکه از آن‌ها درس می‌گیرند. در نهایت، اگر شما با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو نشوید و خودتان را صادقانه قضاوت نکنید، هرگز نمی‌توانید پیشرفت کنید و به مرور زمان عکس‌العمل بهتری داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

علی محمدبیگی
۱۴۰۲/۱/۴
بد نیست ولی این کتاب نبود مقاله بود چون زمانش بسیار کم بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه افراد باهوش را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.