معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟

پادکست چگونه مردی جذاب باشیم؟ ترجمه‌ی مهرنوش گلبازی، 20 راه علمی و آسان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به واسطه‌ی آن‌ها بتوانید از نظر خانم‌ها به مردی جذاب تبدیل شوید. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی چگونه مردی جذاب باشیم:

آیا خود را جذاب می‌دانید؟ از راه‌های خواستنی‌تر شدن خبر دارید؟ نگران نباشید تبدیل شدن به مردی جذاب اصلاً کار سختی نیست و شما حتی بدون داشتن زیبایی‌های ژنتیکی همچنان شانس این را دارید که نظر خانم‌ها را به خود جلب کنید. البته برای رسیدن به چنین موقعیتی باید راهکارهایی را که از نظر علمی تأیید شده‌اند، رعایت کنید، راهکارهایی معجزه‌آسا که می‌توانند زندگی شما را زیر و رو نمایند.

تا به امروز مقاله‌ها و کتاب‌های بسیاری با این موضوع نوشته شده است و پادکست چگونه مردی جذاب باشیم؟ حاصل گردآوری و ترجمه‌ی تحقیقاتی به شمار می‌آید که در این زمینه صورت گرفته است و مهرنوش گلبازی با بیانی ساده و روان به درک بهتر مطالب آن کمک می‌کند.

پادکست چگونه مردی جذاب باشیم مناسب چه کسانی است؟

اگر به عنوان یک مرد احساس می‌کنید آن‌طور که باید و شاید در نظر جنس مخالف جذاب نیستید، این پادکست می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

در بخشی از پادکست چگونه مردی جذاب باشیم می‌شنویم:

شاید تعجب کنید اگر بدانید عینک آفتابی به معنای واقعی کلمه می‌تواند تا 10 برابر شما را جذاب‌تر کند.

اول از همه اینکه عینک آفتابی شما را به نوعی مرموز نشان می‌دهد و مرموز بودن همواره یکی از موارد جذابیت بوده و هست. علت این امر کاملا واضح است؛ چشم‌ها همواره منبع عظیمی از اطلاعات و علت اصلی آسیب‌پذیری انسان‌ها بشمار می‌آیند و عینک آفتابی با پوشاندن آن‌ها باعث مرموز به نظر رسیدن و در نهایت جذابیت شما می‌شود.

علاوه بر این، تقارن صورت همواره یکی از موارد مهم انتخاب همسر است؛ عینک آفتابی عدم تقارن صورت را می‌پوشاند و همین امر باعث می‌شود شما در نگاه اول بسیار جذاب به نظر برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
چگونه مردی جذاب باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟

محمدعلی فلسفی
۱۴۰۳/۱/۱۴
تا حدودی با صحبتها و مطالب ایشان موافق هستم اما بیشتر تمرکزشون رو روی بعد ظاهری گذاشته بودن ولی بنظرم چیزی که یک مرد رو جذاب میکنه قبل از هرچیزی ادب سخنوری و بادی لنگویج یا همان زبان بدن و همینطور اعتماد به نفس مردانه است. نکته دوم اینکه این کتابچه مطالب رو بیش از حد خلاصه بیان کرده و نمیتونه یک منبع جامع باشه برای یادگیری جذاب بودن
احمدرضا حسنی
۱۴۰۰/۵/۵
درسته که این مواردی که این کتاب گفت رو اکثر مردم میدانند منتها بنظرم نکته اصلی اینجاست که همانطور که در جامعه میبینیم خیلیها با این که این موارد را میدانند به آن عمل نمیکنند پس باید فرای کلیشه‌ای بودن این مطالب رفت و با پشتکار این موارد را آدمی تبدیل به ملکه ذهن خود و در نتیجه به عادت خود تبدیل کند.
میلاد ایری
۱۴۰۰/۲/۷
وقتی یه کتاب خوانده میشه به این معنی نیست که کل کتاب رو باید یاد بگیریم بلکه فقط باید نکته اصلی آن رو درک کنیم و برای هر کتاب فقط درک یک نکته کافی هست تا زندگی ما یه قدم جلوتر بره. هیچ با خواندن یک کتاب نمیشه موفق شد.
پس این کتاب هم خیلی خوب و سریع مطالب رو بیان کرده.
ممنون
حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبی هست. راهکار های مناسبی جهت افزایش جذابیت داده شده و همگی مناسب هستند. اما نکته ای که جا مانده تاثیر عوامل داخلی و بیان نقش واقعی اعتماد به نفس هست. که اعتماد به نفس و عزت نفس نقش اصلی را دارند. بیشتر نکات عالی
حمیدرضا افتخاری
۱۴۰۰/۳/۱۸
با سلام. کتاب خوبی هست ولی اکثر مطالبش همانهایی هستن که تقریبا همه افراد میدانند و خیلی مطالبش کم و چکیده هست. ولی من انتظار مطالب و کارها و طریقههای بیشتر و کاملتری داشتم اما بهرحال بد نیست.
محمدرضا
۱۴۰۰/۵/۹
از چیزی که فکرشو می‌کردم خیلی بهتر بود 😍😍😍
ولی از نظر من این پاکدست برای نوجوان‌ها کاربردی تر هست تا افراد بزرگسال. برای من که خیلی ایده آل و عالی بود.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۵/۲۷
به نظر من یه پادکست ۱۹ دقیقه‌ای هستش، شامل رفتار، روش‌ها، ارتباطات، برخورد و پوشش و... مردها برای اینکه جذابتر به نظر برسد.
مرتضی اکبری
۱۴۰۰/۶/۸
این کتاب به درد من نخورد. ینی به درد فرهنگ ما نمیخوره. برای آمریکایی‌ها خوبه به جز سه چهار مورد بقیه‌اش به درد فرهنگ ما نمیخوره
amir Koolak
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
اصلا اونجوری ک فک میکنید نیست فقط میگه ریش بزارید عنک افتابی بزنید از این جور حرفا
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۵/۲۸
کتاب مفیدیست برای کسانی که شناخت بسیار کمی در این‌موضوعات دارند فقط کمی سطحی پرداخته شده به مساعل
Amin Khavari
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کتابی که بتونی نتیجه‌اش رو ببینی عالیه و این کتاب توانست همون کتاب دلخواهم باشه.
اسماعیل فتیحی
۱۴۰۰/۹/۳۰
خیلی خلاصه و سریع لب مطلب زو بیان کرد، با عمل به مطالبش حتما تاثیراتش رو می‌بینیم.
masoud ghorbani
۱۴۰۰/۳/۲۳
واقعا حیف همون ۲۰ دقیقه وقتی که بذاریم بهمون بگه عینک آفتابی و عطر بزن
محمدحسین محمدی
۱۴۰۱/۱/۲۳
اصلاً ارزش خرید نداره اگه حتی دستتونم خالیه نخونید اصلاً....
محسن نوحه خوان
۱۴۰۰/۶/۲۰
خیلی مفیدم نبود شاخصه‌های غربگرایانه داشت نطرم شخصی است شما هم بخونی
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه مردی جذاب باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.