معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟

آیا در شُرف استقلال از خانواده و تشکیل یک زندگی مستقل هستید؟ از چالش‌های پیش رو ترسیده‌اید؟ طبیعی است؛ اما بهار خرم در خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ برای شما پیشنهادهایی دارد تا با استفاده از آن‌ها چالش‌های این سبک زندگی را به حداقل برسانید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟

زندگی به‌تنهایی می‌تواند فصلی هیجان‌انگیز و البته پرچالش برای شما رقم بزند. چه در حال نقل مکان به آپارتمان خود -با هم‌خانه یا بی‌هم‌خانه- باشید و چه قرار است به‌زودی در خوابگاه دانشگاه مستقر شوید، به دوران جدید و چالشی زندگی خود سلام کنید. دورانی که در آن صفر تا صد مدیریت زندگی با خودتان است. در هنگام بیماری خانواده‌ی شما در کنارتان نیستند تا دارو و غذای تقویتی به دستتان بدهند. اگر برای تأسیسات خانه مشکلی پیش آمد خودتان باید دست‌به‌آچار شوید. و هزار چالش دیگر که در موقعیت‌های مختلف پیش رویتان قرار می‌گیرند. بهار خرم در خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ راهکارهایی را برای تسهیل این سبک زندگی ارائه می‌دهد.

آیا حاضرید اولین قدم را برای ساختن و پرداختن یک زندگی مستقل بردارید؟ زندگی به‌تنهایی برای اولین بار در ابتدا کمی دلهره‌آور است. طبیعی است چون این یک تغییر بزرگ و اساسی در سبک زیست شماست، به‌خصوص اگر تمام عمر خود را زیر سقف شخص دیگری -معمولاً خانواده- زندگی کرده باشید. اما به‌راستی تنها زندگی کردن چگونه است؟ در کنار تمام دشواری‌ها و بحران‌های این سبک زندگی، فراموش نکنید که تنها زیستن می‌تواند یک تجربه‌ی فوق‌العاده باشد. چرا که شما می‌دانید چه انتظاراتی از زندگی خود دارید و مدیریت صفر تا صد زندگی‌تان بر عهده‌ی خودتان است.

با دسترسی به آزادی‌های بیشتر، مسئولیت‌های جدیدی شکل می‌گیرند. از کارهای روزمره گرفته تا امور مالی که زیربنای زندگی ما هستند؛ چیزهای زیادی در این‌باره برای یادگیری وجود دارد. در این خلاصه کتاب صوتی چند نکته‌ی مفید برای زندگی در تنهایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که در 18 سالگی تصمیم می‌گیرید مستقل شوید یا در 45 سالگی؛ نکات این خلاصه کتاب صوتی به کارتان خواهد آمد.

بهار خرم مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را با صدای کاوه یانقی منتشر نموده است. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید زندگی مستقل را تجربه کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ می‌شنویم

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های زندگی با دیگران (مثلاً یک هم‌اتاقی و یا خانواده) این است که همیشه فردی برای گپ و گفت حضور دارد، با شما سلام و احوالپرسی می‌کند و شما می‌توانید درباره‌ی مسائل روزمره‌تان با او صحبت کنید. این‌که به منزل بیایید و با اتاق‌های خالی مواجه شوید کمی سخت است؛ بنابراین برای مبارزه با این احساس، با یک دوست خوب تماس بگیرید و یا زمانی که به منزل می‌رسید به مادرتان پیامک دهید و از او بپرسید که روزش را چطور گذرانده است.

گاهی اوقات ارتباط داشتن ارتباط با دیگران است که شمارا از تنها زندگی کردن خسته می‌کند و یا باعث ایجاد احساسات منفی دیگر در درونتان می‌شود. سعی کنید دلایل این حس بد را پیدا کنید. برای انجام این کار، به زمان‌هایی که احساس تنهایی کرده‌اید، فکر کنید. آیا این احساس زمانی که حوصله‌تان سر رفته بود به شما دست داده؟ همیشه یک سرگرمی داشته باشید و یک سری لوازم و تدارکات کنارتان بگذارید که بتوانید با آن‌ها مشغول باشید. ببینید که چه چیز درباره‌ی تنها زندگی کردن بیشتر از همه شما را می‌آزارد و راه‌هایی بری مقابله با آن پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
چگونه تنها زندگی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟

Rita .
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خوب بود خیلی مختصر و البته مفید.. من بخاطر از دست دادن والدینم مجبورم تنها زندگی کنم و تقریبا اکثر نکاتی رو که در این مقاله بهش اشاره شده انجام میدم...
آتوسا متین رهبری
۱۴۰۲/۸/۸
همیشه فکر می‌کردم بعد از ازدواج کلی حس شادی میکنم منتها بعد از کتک خوردن‌های فراوان از همسرم و فتنه‌های او خانواده‌اش تنها ماندم و حالا حس تنهایی آیا با حیوان خانگی موسیقی برطرف خواهد شد؟ نمیدونم
محمد تسلیمی
۱۴۰۲/۲/۲۲
بنظرم مفید بود البته اصل حرفشون این بود که با کارهایی که تو خونه باعث پیشرفتمون میشه خودمون رو سرگرم کنیم
البته با حیوون خونگی هم خیلی موافقم مخصوصا سگ فوق العادست
ابوالفضل رحیم زاد
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب خوبیه بهت یاد میده چجوری از تنهایی خودت لظت ببری
Hilda
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
راهکارهای مختصر و مفید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تنها زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.