معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

فرایند یافتن شغل گاهی آنقدر طولانی و فرسایشی می‌شود که امیدمان را از دست می‌دهیم. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که با استفاده از آن‌ها فرایند پیدا کردن شغل ایده‌آلتان را تسهیل کنید. اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی به انتشار رسیده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

پیدا کردن شغل مناسب می‌تواند کیفیت زندگی شما را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. اما یافتن موقعیت شغلی‌ای که بخش قابل‌توجهی از استانداردهای شما را داشته باشد، کار چندان آسانی نیست. بسیاری از ما با این معضل در برهه‌ای از زندگی دست‌به‌گریبان هستیم. حال سؤال اساسی و رهگشا این است که با چه کارهایی می‌توانیم مسیر پیدا کردن شغل مناسب را هموارتر کنیم؟ خلاصه کتاب چگونه رزومه قوی داشته باشیم می‌تواند در یافتن پاسخ این سؤال به شما کمک کند.

عوامل مختلفی می‌توانند در تسهیل فرایند یافتن شغل مناسب تأثیر بگذارند. پیش از همه لازم است به خودتان رجوع کنید و برای این سؤال پاسخی فکرشده ارائه دهید: «دوست دارم چه‌کاره شوم؟» مادامی که جواب این سؤال برای شما مبهم است، در انبوه موقعیت‌ها و پیشنهادات و زمینه‌های شغلی مختلف شناور هستید. باید بدانید به چه زمینه و پیشه‌ای علاقه‌ی بیشتری دارید تا بتوانید روی آن متمرکز شوید. همزمان لازم است بنیدیشید و برآورد کنید که توانایی‌های شما در چه زمینه‌ای قابل‌توجه است. برآیند این دو مسئله یعنی علایق شما و توانایی‌هایتان، تأثیر شگفت‌انگیزی روی هموار شدن مسیری که پیش گرفته‌اید خواهد گذاشت.

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به شما در یافتن شغل ایده‌آل کمک کند، در دست داشتن یک رزومه‌ی مناسب است. این رزومه در حقیقت پرتره‌ای از شما برای کارفرمای احتمالی‌تان ترسیم می‌کند. اهمیت این مسئله از آنجایی است که رزومه‌ی شما سوای مصاحبه‌ی شخصی راهی است که کارفرما انتخاب می‌کند تا ویژگی‌ها و توانایی‌های شما را به عنوان یک نیروی کار بررسی کند. اما یک رزومه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه کارهایی را نباید در ساختن رزومه انجام دهیم؟ رزومه چه فرقی با یک فهرست اجمالی دارد؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم برای این سؤال‌ها پاسخ‌هایی رهگشا ارائه می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم درگیر معضل یافتن شغل هستید و می‌خواهید شانس خود را برای استخدام در موقعیت‌های مناسب افزایش دهید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم می‌شنویم

پیش از این که 20 مهارت اساسی برای نوشتن یک رزومه‌ی خوب را معرفی کنیم، به جند نکته‌ی مهم اشاره می‌کنیم. شما فقط 6 تا 7 ثانیه وقت دارید. مدیران استخدام یا ربات‌های هوش مصنوعی ممکن است فقط 6 تا 7 ثانیه برای بررسی رزومه‌ها زمان بگذارند. این بدان معنی است که باید رزومه را با مهارت‌های ضروری، موفقیت‌های قابل سنجش و کلمات کلیدی پر کنید و از هر گونه زیاده‌نویسی یا توضیح اضافی خودداری کنید. از آنجایی که ممکن است رزومه‌ی شما توسط یک ربات بررسی شود، باید دقت کافی را داشته باشید که از کلمات کلیدی مرتبط با شغل مورد نظر به‌خوبی بهره ببرید. نکته‌ی دیگر این که قبل از ارسال رزومه آن را به چند نفر که در این زمینه کار می‌کنند نشان دهید تا بتوانید از تجربه‌ی آن‌ها استفاده کنید و اطلاعاتی که مورد نیاز است را به دست آورید.

«از بالا شروع کنید.» اگر در جست‌وجوی همان شغلی هستید که قبلاً داشته‌اید، نوشتن هدف کاری در بالای رزومه اختیاری است. با این تفاوت که همان شغل متعلق به یک شرکت دیگر می‌باشد. با این حال اگر قرار است زمینه‌ی کاری‌تان را عوض کنید، مهم است که در رزومه هدف کاری را ذکر کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه رزومه قوی داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

Ali Pourmahmood
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خیلی خوب بود!
این کتابچه رو به تمام کسانی که به کیفیت و تاثیر رزومه اهمیت میدن، پیشنهاد میکنم.
هیچ وقت فراموش نکنید که ارزش علمی-تجربی یک کتابچه از ارزش چندین مقاله اینترنتی بیشتره!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه رزومه قوی داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.