معرفی و دانلود خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

عکس جلد خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

تبدیل شدن از یک زن مطیع به زنی دست‌نیافتنی! شری آرگو در خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ با دیدگاهی روان‌شناسانه به بررسی روابط زوج‌ها می‌پردازد و مسائل مهمی را خاطرنشان می‌کند که برای داشتن یک رابطه‌ی سالم و پردوام لازم است. گفتنی‌ست این اثر در لیست کتاب‌های پرفروش وب‌سایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

چرا مردان در ابتدای رابطه آن‌قدر رمانتیک هستند، اما با گذشت زمان عشق آتشین‌شان فروکش می‌کند؟ آیا مردان به زنان مطیع و فرمان‌بردار علاقه‌مند هستند یا به زنانی که شخصیتی مستقل و خودساخته دارند؟ مردان واقعاً از چه زنانی خوششان می‌آید؟ شری آرگو قصد دارد با مطالب متحیرکننده‌ای که در خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ (Why Men Love Bitches) بیان می‌کند پاسخ تمامی سؤالات فوق را بدهد.

برخی فکر می‌کنند که رابطه مانند یک بازی پیچیده است و باید به‌عنوان یک بازیکن خوب بتوانند با تکنیک‌هایی طرف مقابل را فریب دهند، اما این طرز تفکر اشتباه است. رابطه‌ی صحیح با دیگری زمانی شکل می‌گیرد که بتوانید تحت هر شرایطی، در وهله‌ی اول مراقب خودتان باشید و اوضاع زندگی‌تان را مدیریت کنید. وقتی یک زن خودش را ضعیف نشان می‌دهد، به مرد این حس را منتقل می‌کند که بسیار شکننده است. مردها وقتی می‌بینند که زنی ضعیف است و نمی‌تواند مسئولیت‌های سنگینی را بپذیرد، برای راحتی خودشان زن را آزار می‌دهند و تحمل بار سختی‌های زندگی را بر دوش زن می‌گذارند. اگر زنی نشان دهد که قوی است و می‌تواند با وجود مرد و نبود او زندگی خود را مدیریت کند، آن‌وقت مرد می‌خواهد که بیشتر مسئولیت‌های زندگی را به تنهایی به دوش بکشد و هر کاری برای رضایت زن انجام می‌دهد. اما زن مطیع با سمج بودن خود و اینکه نشان می‌دهد محتاج مرد است، باید فاتحه رابطه‌ای که در آن قرار دارد را بخواند.

شری آرگو در خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ توضیح می‌دهد برای اینکه مردان به زنان احترام بیشتری بگذارند و آن‌ها را دوست بدارند اولین اصل آن است که زنان به خود عشق بورزند از ارزش‌های وجودی‌شان آگاه باشند. نویسنده در این اثر با زبانی طنزآمیز نکات آموزنده و مهمی را به شما می‌آموزد و با مثال‌هایی که می‌زند قصد دارد شما را به اصل خود که همان زنی قدرتمند و بااعتمادبه‌نفس است، بازگرداند.

گفتنی‌ست که ترجمه‌ی فارسی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ برعهده‌ی گروه مترجمان سبکتو بوده است و انتشار آن نیز به همت انتشارات سبکتو میسر گشته است.

افتخارات کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

  • در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز
  • در فهرست کتاب‌های پرفروش وب‌سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

  • یک کتاب داغ! (Fox News Channel)
  • اثری کلاسیک در زمینه‌ی خودسازی. (Daily Mail)
  • این کتاب برای من مثل انجیل است! (Her Campus)
  • آگاهی از مطالب این اثر یک ضرورت است. (New York Daily News)
  • شری آرگو به زنان می‌آموزد که چگونه یک رابطه‌‌ی عادی را به رابطه‌ای متعهد و محکم بدل کنند. (The Today Show)

خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید توجه همسر خود را به دست آورید و به روابط زناشویی‌تان استحکام بخشید، خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند مناسب شماست.

با شری آرگو بیشتر آشنا شویم

شری آرگو (Sherry Argov) نویسنده‌ای فرانسوی‌ست که در سال 1977 در کشور آمریکا متولد شده است. دو کتاب مشهور آرگو که در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز نیز قرار گرفته‌اند، عبارتند از: «چرا مردان با زنان زیرک ازدواج می‌کنند» و «چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند»

آرگو در کتاب‌های خود زنان را به مستقل بودن دعوت می‌کند؛ او از آنان می‌خواهد که برای دوست داشتن خود، چشم‌انتظار تأیید مردان نباشند.

در بخشی از خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ می‌خوانیم

برای اینکه بتوانید مردی را در یک رابطه متعهد سازید، باید به او نشان دهید که داشتن تعهد حس خوبی دارد. مردها به دنبال عزت‌نفس هستند و برای این موضوع کارهای بزرگی انجام می‌دهند. مثلا از کشور خود دفاع می‌کنند، شرکت‌های بزرگی می‌سازند و همواره به اندام خود اهمیت می‌دهند. اما عزت‌نفس را از کسی گدایی نمی‌کنند. آن را می‌سازند و تنها دلیل مهمی است که باعث می‌شود مردها عاشق شوند. شما به عنوان یک زن می‌توانید به راحتی در مردان عزت‌نفس کافی را ایجاد کنید. چند عبارت ساده که می‌تواند قند در دل مردان آب کند. «حق با تو است»، «همیشه بهترین تصمیم را می‌گیری»، «همیشه می‌توانم روی تو حساب کنم» و... مردها هیچ وقت قبول نمی‌کنند که حق با آن‌ها نیست، پس خودتان را خسته نکنید. در عوض اگر این جملات را به مردی بگویید، او را در دام خود اسیر خواهید کرد. اجازه بده مرد کارهایی را انجام دهد که به او حس قهرمانی منتقل می‌کند. می‌دانم که اکثر زن‌ها توانایی کشتن یک سوسک، تعمیر جزئی وسایل آشپزخانه یا تعویض لاستیک ماشین را دارند، اما اجازه دهید که این کارها را مردها انجام دهند. با این کار آن‌ها فکر می‌کنند که قهرمان زندگی شما هستند. البته یادتان باشد که در این بین زیاد شکایت نکنید. اگر دست گلی نه چندان زیبایی برای شما آورد، از او تشکر کنید و بگویید که زیباترین دست گلی است که در عمر خود دیده‌اید. آن زمانی که به صورت کنترل شده عزت‌نفس مردی را تغذیه می‌کنید، او را در کنترل خود خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. دیدار با زن دلخواه
فصل دوم. چرا مردها جذب زن‌های زیرک می‌شوند؟
هیجان آشکار
فصل سوم. شکلات فروشی
فصل چهارم. روباه زیرک
فصل پنجم. حرکت نمایشی یک سگ سیرک
فصل ششم. غر زدن ممنوع است
فصل هفتم. رازهای مردانه
فصل هشتم. نگهداری سند مهم
فصل نهم. بازسازی چالش ذهنی
قدم اول: خودت به خودت توجه کن و از مرد این را نخواه
قدم دوم: تغییر داستان تکراری زندگی
قدم سوم: سلاحی به نام شوخ‌طبعی
فصل دهم. شخصیت تازه زن خودساخته
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

رزا موذنى
۱۴۰۲/۳/۲۵
کتاب خیلى دقیق و با جزئیات توضیح میده که مردها دقیقا چه ویژگى‌هایی دارند و طبق ویژگى هاشون از چه کاراکترى در زنان بیشتر خوششون میاد. مثلا خصلت شکارچى بودن مردها رو میگه که عاشق تعقیب و گریزن. براى همین هم از زنانى که راحت میتونن کنترل کنن خوششون نمیاد. زنان مستقل و در عین حال زنانه میتونه براشون به جذاب باشه. البته کتاب این اشاره نمیکنه که فقط زنان متوجه بشن مردها چطورن. براى مردها هم میتونه مفید باشه که بفهمن زنان چطور فکر میکنن و قصدشون چیه. در کل مطالعه کتاب مفیده. هم خیلى کمه و وقتگیر نیست هم دقیقه. توصیه میکنم که بخونید و اینکه اگر نت بردارى کنید میتونه براتون مفیدتر باشه.
از شیوه عنوان با خط درشت و متن با خط ریزتر استفاده کنید و نت بردارى کنید. به این شکل هم مطالب در ذهنتون میمونه هم خلاصه تر شده همه چیز.
Asal Sefid
۱۴۰۲/۶/۲۰
کتاب بسیار کاربردیه و خیلی خوب ترجمه شده
من به محض خرید شروع کردم و بشدت مجذوب کتاب شدم فقط با خوندن یک سوم کتاب متوجه خیلی نکته‌های کلیدی توی رابطه شدم و کلی نت برداری کردم و متوجه شدم که چطور وقتی سعی دارم درست رفتار کنم جواب عکس میگیرم و مشکل بدرستی حل نمیشه و باعث ادامه و بروز مشکل‌های دیگه تا
میشه الان که خیلی راضی بودم از این کتاب و بشدت توصیه میکنم برای خانم‌هایی که میخوان وارد رابطه بشن و یا ازدواج کردن و یک رابطه عمیق و درست میخوان و از همه مهمتر که به هیچ نحوی خودشونرو فراموش یا قربانی نکنن
R.m
۱۴۰۲/۱/۲۱
این کتاب جزو بهترین کتاب‌هایی هستش که تاحالا خوندم
کاملا توضیح میده که رابطه با یه مرد به چه صورت هستش و با چه زبانی باید باهاشون صحبت کنی تا متوجه بشن
من تایم زیادی فقط با دعوا و حرف زدن میخواستم مشکلات رو حل کنم اما راه حل‌هایی که خانم شری آرگو میگه فوق العادست
بیشتر کسانی که رفتن توی رابطه یا ازدواج کردن متوجه صحبت‌های کتاب میشن
فاطمه
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب بیشتر مناسب خانم‌هایی هست که معتقدند باید مطیع و فرمانبردار بود. در طول مطالعه کتاب متوجه میشند که با مطیع بودن فقط مرد و از خودشون دور میکنن و میل به تعقیب و گریز در مرد رو سرکوب میکنند. این که کتاب یاد میده که در عین مستقل بودن باید زنانگی هم به خرج داد اما حواسمون باشه که تبدیل به مطیع بودن نشه
مائده وهمی
۱۴۰۲/۶/۱۰
کتاب فوق العاده عالی تموم ویژگی‌های رفتاری اقایون به خانم‌ها یاد میده و کمک میکنه تا رابطه بهتری داشته باشن قانون‌هایی که داخل کتاب نوشته شده اگر با دقت و جزئیات انجام بشه قطعا زندگی برای خانم‌ها خیلی قشنگ تر میشه و ارتباط زیباتری میتونن داشته باشن.
ممنون از کتابراه
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۵/۲۳
اینکه کتاب رو خلاصه میخونیم خیلی خوبه. اینجوری حوصله سر بر نمیشه. و در مورد کتاب بگم بعضی از قوانینی که در کتاب اموزش داده بابعضی از فرهنک ما جور در نمیاد. جمعا کتاب خوبی بود مناسب افرادی که در مرحله اشنایی به سرمیبرند هم هست.
اکرمی
۱۴۰۲/۴/۲۰
این کتاب، کتاب خوبیه و محتواش خوبه اما اسم کتاب جالب نیست چون زن زیرک مفهوم خوبی نداره دراصل ما زیرک رو به عنوان موزی گری و سیاست داشتن (بد) می‌شناسیم و این زیرک میتونست اسم دیگه‌ای داشته باشه
Parnian Malekian
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
با اینکه من با داشتن سیاست در رابطه مخالف هستم، اما مطالب این کتاب برای آگاه شدن خانم‌ها از ویژگی‌های شخصی خودشون و آقایون و موفقیت در رابطه کاربردی هست، این کتابو پیشنهاد میکنم.
زهرا ز
۱۴۰۲/۵/۱۰
عالی بود یه پیشنهاد عالی برای قبل از ازدواج و اینکه روان زن رو هم در این کتاب نشون میده تکنیک‌های جالبی گفته شده و همه تکنیک‌ها روانشناسی و کاربردی هستن توصیه میکنم بخونید
مریم نیازی
۱۴۰۲/۷/۱
کتاب واقعااا جالب و آموزنده‌ای بود و کاملا واسه خانم کاربردی و مفیده توصیه میکنم هر خانومی یه بار حداقل این کتابو بخونه.
آیدا
۱۴۰۲/۶/۲۸
این کتاب توضیح میده که چطور مراقب رفتارمون با جنس مخالف باشیم برای شروع خوندن کتاب پیشنهاد میشه. من خودم این سبک کتاب هارو دوست دارم
فا عب
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی عالی بود واقعا برای زنی که این اطلاعات در اختیارش قرار میگرد لازم است ومیخوام نقش مهمی در زندگی‌اش ایفاکند
Atefeh nadali
۱۴۰۲/۷/۲۳
به نظرم فیزیک کتاب رو تهیه کنید خیلی بهتره و کامل با مثال توضیح داده شده ولی اینجا خیلی از مطالب حذف شده
مریم متقی
۱۴۰۲/۳/۱۱
خلاصه مفید بدون اضافات که وقت آدم رو بگیره. چقد نکات قابل توجهی داشت چقدر از خانم‌های دهه ۵۰ و ۶۰ متفاوت عمل میکردن.
مریم بابایی
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب خوبیه ولی را بعضی جاهاش موافق نبودم یعنی اصلا با فرهنگ ما زیاد سازگاری نداره ولی در کل خوب بود
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

برای دریافت خلاصه کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.