معرفی و دانلود کتاب صوتی آینده‌ی تو: از ترس رها شو و آینده‌ی دلخواه خود را بساز

عکس جلد کتاب صوتی آینده‌ی تو: از ترس رها شو و آینده‌ی دلخواه خود را بساز
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آینده‌ی تو: از ترس رها شو و آینده‌ی دلخواه خود را بساز

کتاب صوتی آینده‌ی تو اثری از برایان دیوید جانسون، از موفق‌ترین مربیان و نویسندگان حوزه‌های موفقیت و خودیاری است. جانسون در این کتاب تلاش کرده است رویکردی روشنگرانه نسبت به آینده در اختیار مخاطب خود قرار دهد و او را برای دستیابی به زندگی دلخواهش راهنمایی و کمک نماید. او با نگارش و انتشار این کتابِ پرفروش توانسته در سراسر جهان یاری‌بخش و الهام‌دهنده‌ی بسیاری از افراد باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی آینده‌ی تو

بی‌گمان اغلب قریب به اتفاق ما تصوری از آینده‌ی خود در ذهن و رؤیاهایمان ساخته‌ایم. شاید تصویری که شما از آینده‌تان در ذهن دارید، فردی میان‌سال یا سالمند باشد که در شهر و دیاری دورافتاده در حال قدم زدن کنار دریا یا استراحت زیر سایه‌ی درختان است. شاید خودتان را همراه نوه‌هایتان در حال بازی تصور می‌کنید. شاید آینده برای‌تان رؤیایی، پر از آرامش و سکوت ترسیم شده است. به هر روی، هر چه از آینده در خیال خود می‌پرورانید، قابل دستیابی است و برای رسیدن به آن، کافی‌ست نگاهی اندکی واقع‌بینانه به زندگی داشته باشید و با علم و آگاهی به نکاتی مهم در مسیری که برای خود تعیین کرده‌اید، پیش بروید تا بهترین نسخه از خودتان را بسازید.

بیشتر مردم از فکر کردن به آینده به اضطراب دچار می‌شوند. شاید رؤیاهایی را در سر می‌پرورانند که قصد دارند به هر قیمتی که شده به آن‌ها دست پیدا کنند اما هدفشان را بعید و دور از دسترس و خودشان را از آن بسیار دور می‌بینند. نکته این‌جاست که این امکان برای انسان وجود ندارد تا بتواند به‌یقین بداند آینده برای او چه در چنته دارد و چه چیزی ممکن است روزها، ماه‌ها و سال‌های آتی برای وی در بر داشته باشد. این عدم آگاهی و یقین بر تصمیم‌گیری‌های افراد اثر می‌گذارد و ممکن است مانند مانعی، سد راه رسیدنِ او به خواسته‌ها و آرزوهایش شود و از او انسانی پر از حسرت و ناامیدی بسازد. این موضوع به‌ویژه درباره‌ی افرادی که به‌نوعی به سرنوشت باور دارند، بیشتر از سایرین صدق می‌کند. برایان دیوید جانسون (Brian David Johnson) در کتاب صوتی آینده‌ی تو (The Future You) با ارائه‌ی مثال‌ها و مستندانی نشان داده است که بسیاری از انسان‌ها، باورهای اشتباهی درباره‌ی آینده‌ی خود دارند. زمانِ آن فرا رسیده که هر فردی بتواند سرنوشت مطلوبش را برای خود رقم بزند و برای این کار، چه راهنمایی بهتر از برایان جانسون و کتابش، آینده‌ی تو.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آینده‌ی تو

برایان دیوید جانسون در کتاب صوتی آینده‌ی تو روش‌های علمی مبتنی بر آزمایش‌های متعدد و همین‌طور نتیجه‌ی سال‌ها پژوهش در دولت‌ها، شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های عریض و طویل زیادی را گنجانده است تا مخاطب را در مسیر پیشرفت هدایت کند. او از تواناییِ خارق‌العاده‌اش بهره گرفته تا به شنونده‌ی کتاب خود کمک کند به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوند و به آن جایگاهی دست پیدا کنند که همیشه رؤیای آن را در سر می‌پرورانده‌اند. کتاب صوتی آینده‌ی تو که برای نخستین‌بار در سال 2021 به چاپ رسید، اندکی پس از انتشار، به یکی از اثرگذارترین و بهترین کتاب‌های این حوزه بدل شد.

کتاب صوتی آینده‌ی تو را به همت انتشارات کهکشان دانش و با ترجمه و خوانش ژاله موسوی نصر می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه

«زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که توسط انتشارات کهکشان دانش در حوزه‌ی موفقیت و رشد شخصی به انتشار رسیده‌اند. هدف از چاپ و نشر چنین موضوعاتی، ارائه‌ی به‌روزترین و مطرح‌ترین تازه‌های کتاب در این حوزه و آشنا ساختنِ مخاطبان فارسی‌زبان با مفاهیم مندرج در این کتاب‌هاست. در کتاب‌های این مجموعه، مفاهیم گوناگونی در حوزه‌ی کسب‌وکار مانند مدیریت استارت‌آپ، ارتباط با کارکنان و سایر کسب‌وکارها و... مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه تاکنون توانسته بیش از 70 جلد کتاب منتشر نماید. «شبکه‌سازی درون‌گراها»، «تغییر مسیر زندگی»، «مدرسه استارت‌آپ» و «موفقیت مالی برای همه» از جمله آثاری است که تا به امروز از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند.

کتاب صوتی آینده‌ی تو برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی آینده‌ی تو را به تمامی افرادی که قصد دارند با پرورش و ارتقای توانایی‌های خود، آینده‌ای درخشان‌تر و بهتر برای خویش رقم بزنند و همین‌طور طرفداران آثار روان‌شناسی و دنبال‌کنندگانِ مطالب خودیاری و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آینده‌ی تو: از ترس رها شو و آینده‌ی دلخواه خود را بساز می‌شنویم

هیچ‌کس یک روز صبح بیدار شده و به این موضوع فکر نکرده است که: باید یک آینده‌پژوه را ببینم. وقتی اوضاع سخت می‌شود و سازمان برای کشف اقدامات بعدی خود به کمک نیاز دارد با من تماس می‌گیرد.

اگر در حال خواندن این کتاب هستید، امیدوارم وضعیت شما زیاد وخیم نباشد، ولی واضح است که نیاز به کمی توصیه در مورد آینده‌ی خود، مرتبط با شغل یا امنیت یا اضطراب شما از فناوری، سیاست یا اقتصاد دارید. شاید نگران روابط خود با کودکان و والدین خود هستید. یا ترس از آینده دارید: همه‌گیری، جنگ، بیماری و البته مادر همه‌ی مشکلاتْ مرگ. من می‌توانم به شما کمک کنم. آینده را به شما نمی‌گویم، ولی می‌توانم روش کمک برای درک آن، شامل گام‌های مشخصی که باید به سمت آینده‌ی دلخواه خود بردارید -یا حداقل کمی بهتر و کنترل‌شده‌تر از آن‌چه در پیش گرفته‌اید را به شما یاد دهم. دشوارترین مرحله، برداشتن اولین گام است. می‌توانید به من اعتماد کنید. آسان نیست. ولی شما می‌توانید انجامش دهید. در مورد آینده، نگرانی وجود دارد. به زمان و انرژی‌ای که صرف نگرانی از چیزی که اتفاق نیفتاده و شاید هرگز اتفاق نیفتد می‌کنید فکر کنید. بهتر است این انرژی را صرف ساختن یک آینده‌ی مثبت و ماندگار نمایید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
فصل اول: پیداکردن آینده‌ی تو
37 دقیقه
فصل دوم: هر آن‌چه در مورد آینده به شما گفته‌اند، اشتباه است
37 دقیقه
فصل سوم: چگونه مثل یک آینده‌پژوه فکر کنیم - قسمت اول
40 دقیقه
فصل سوم: چگونه مثل یک آینده‌پژوه فکر کنیم - قسمت دوم
52 دقیقه
فصل چهارم: شما بیش از آن‌چه فکر می‌کنید بر آینده کنترل دارید
71 دقیقه
فصل پنجم: آینده، محلی است
55 دقیقه
فصل ششم: شما برای آینده تصمیم می‌گیرید نه فناوری
69 دقیقه
فصل هفتم: مکان‌های تاریک ما
25 دقیقه
فصل هشتم: به سوی آینده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آینده‌ی تو: از ترس رها شو و آینده‌ی دلخواه خود را بساز
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینده‌ی تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آینده‌ی تو

برای دریافت کتاب صوتی آینده‌ی تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.