معرفی و دانلود کتاب امروز به کارهایم نرسیدم: رهایی از اضطراب شلوغی، در دنیایی که هر روز شلوغ‌تر می‌شود

عکس جلد کتاب امروز به کارهایم نرسیدم: رهایی از اضطراب شلوغی، در دنیایی که هر روز شلوغ‌تر می‌شود
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امروز به کارهایم نرسیدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امروز به کارهایم نرسیدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امروز به کارهایم نرسیدم: رهایی از اضطراب شلوغی، در دنیایی که هر روز شلوغ‌تر می‌شود

آیا شما نیز از آن گروه افرادی هستید که همواره برای انجام کارهای خود زمان کم می‌آورند و با کوهی از کارها و وظایف تلنبارشده مواجه‌اند؟ مدلین دور در کتاب امروز به کارهایم نرسیدم راهکارهای عملی کارگشایی را برای افزایش بهره‌وری شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب امروز به کارهایم نرسیدم

مدلین دور، در کتاب امروز هم به کارهایم نرسیدم (I Didn't Do the Thing Today) به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم کیفیت و کمیت روزهایی را که به خوبی و با موفقیت سپری می‌کنیم، افزایش دهیم. او در پنج سال گذشته از متفکران خلاق می‌پرسد که چگونه روزهای خود را سپری می‌کنند و نتیجه را در وبلاگ محبوبش با نام «روتین‌های فوق‌العاده» و همچنین پادکستی با عنوان «روتین‌ها و روال‌ها» با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. مدلین دور به طور مداوم آزمایش‌هایی را در این باره انجام می‌دهد و رویدادهایی را میزبانی می‌کند تا نشان دهد خلاقیت فقط به کاری که انجام می‌دهیم مربوط نیست، بلکه درباره‌ی نحوه‌ی برخورد ما با زندگی‌مان است.

بسیاری از ما در پایان هر روز با فهرست بی‌پایانی از کارهایی که باید انجام دهیم روبه‌رو می‌شویم. این فهرست بلندبالا معمولاً از تنوع گسترده‌ای برخوردار است. از کارهای کوچک و جزئی مانند روشن کردن ماشین لباس‌شویی و آب دادن به گلدان‌ها گرفته تا موارد بزرگتر مثل کارهای اساسی خانه و محل کار. بسیاری از آن‌ها کارهایی هستند که به دلایل مختلف نمی‌خواهیم انجامشان دهیم و از همین روست که مدام آن‌ها را به تعویق می‌اندازیم. اما قاطبه‌ی آن‌ها در عین حال که ناخوشایند هستند، کارهای بسیار مهمی به شمار می‌روند که موکول کردنشان به آینده ممکن است عواقب فزاینده‌ای را در پی داشته باشد. در برخی از موارد، حتی در روزهایی که کارهای زیادی انجام می‌دهیم نیز دچار احساس گناه، اضطراب یا ناامیدی می‌شویم. چرا که همواره موارد خط‌‌نخورده‌ای از فهرست کارها هستند که بخشی از ذهن ما را به خود مشغول می‌دارند.

پس از پنج سال جست‌وجو برای یافتن راز بهره‌وری، مدلین دور متوجه شد که هیچ رازی در کار نیست. بلکه او دریافت که اساساً شخصیت ما به گونه‌ای سرشته شده است که شکست بخوریم و از پی ناکامی‌های مکرر به حقیقت اصیل درباره‌ی بهره‌وری خود دست یابیم. مدلین دور در کتاب امروز به کارهایم نرسیدم تلاش می‌کند تا اصول مهمی را در این رابطه یادآور شود. از بین بردن مقایسه‌ی خود با دیگران، تنظیم صحیح روال اهداف و آرزوها و همچنین اصلاح تصورات غیرواقعی از خود، بخشی از راهکارهای مدلین دور در این زمینه هستند.

نشر هورمزد ترجمه‌ی امیرحسین فتوحی را از این اثر تهیه و منتشر نموده است.

نکوداشت‌های کتاب امروز به کارهایم نرسیدم

  • در حالی که بسیاری از کتاب‌ها اصرار دارند زندگی شما را تغییر دهند، این اثر شما را به گسترش ابعاد زندگی‌تان به همان شیوه‌ای که هست دعوت می‌کند. یک شاهکار واقعی. (ماری اندرو، نویسنده)

  • یک ترکیب قابل توجه که بخش گسترده‌ای از آن درباره‌ی مشغله‌های دیوانه‌کننده است و بخش دیگر درباره‌ی روزهایی که هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. (الیور برکمن، نویسنده)

  • من در کتاب امروز هم به کارهایم نرسیدم چیزهای زیادی برای یاد گرفتن پیدا کردم. شما هم خواهید دید. (آستین کلئون، نویسنده)

  • این کتاب را بخوانید و یک نفس راحت بکشید. (هیو مکی، نویسنده)

  • یک اثر عمیق، تفکربرانگیز، آموزنده و مغذی. (کلر بودیچ، نویسنده)

کتاب امروز به کارهایم نرسیدم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب کسانی هستند که همواره در انجام کارهای خود با اضطراب ناشی از به پایان نبردن آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. همچنین از علاقه‌مندان به آثار توسعه‌ی فردی دعوت می‌کنیم تا این اثر را مطالعه کنند.

با مدلین دور بیشتر آشنا شویم

مدلین دور (Madeleine Dore) نویسنده، مصاحبه‌گر و خالق کتاب امروز به کارهایم نرسیدم، عمده‌ی فعالیت‌های خود را حول محور افزایش بهره‌وری متمرکز کرده است. او صاحب وبلاگی پرطرفدار با نام «روتین‌های فوق‌العاده» و همچنین پادکستی با عنوان «روتین‌ها و روال‌ها» است و در هردوی این بسترها به تولید محتوا درباره‌ی افزایش راندمان کاری و شخصی و گسترش خلاقیت می‌پردازد.

سخنرانی‌ها و جلسات پرسش و پاسخ، کارگاه‌ها و سمینارهایی با موضوع گسترش بهره‌وری، بهبود عادات و افزایش موفقیت و خلاقیت، برخی دیگر از فعالیت‌های مدلین دور به شمار می‌روند. او سابقه‌ی حضور در رویدادهایی مانند هفته‌ی دانش ملبورن و جشنواره‌ی نویسندگان ملبورن را در کارنامه‌ی خود دارد و می‌کوشد با دانش و مهارت خود به افراد گوناگون، مشاغل خرد و کسب‌وکارهای بزرگ در افزایش بهره‌وری و راندمانشان کمک کند.

در بخشی از کتاب امروز به کارهایم نرسیدم: رهایی از اضطراب شلوغی، در دنیایی که هر روز شلوغ‌تر می‌شود می‌خوانیم

وقتی فردا می‌رسد و فقط یکی از کارهای این فهرست به شدت مرتب و منظم را انجام نمی‌دهم و کمی دیرتر بیدار می‌شوم، کل ساختار برنامه از هم فرومی‌پاشد. به‌جای انجام اصلاحات لازم و رسیدن به باقی روز، خودم را به خاطر کوتاهی‌ام سرزنش می‌کنم. از خواندن روزنامه و ورزش صبحگاهی صرف‌نظر می‌کنم. احساس بدی دارم و روزم می‌شود پر از حواس‌پرتی، پرسه زدن و وقت تلف کردن. دیگر احساس خوبی نخواهم داشت و بنابراین به خودم می‌گویم فردا جبران خواهم کرد. وقتی برخی از ما به خاطر رئیسمان، فرزندانمان، یک روز آفتابی یا به خاطر زندگی‌مان، روتین ایدئال را رعایت نمی‌کنیم، درگیر چرخۀ باطل ای‌کاش‌ها می‌شویم. به‌جای بررسی ساختاری که ایجاد کردیم، روتین دیگری می‌سازیم که شاید سخت‌گیرانه‌تر و دقیق‌تر باشد و خودمان را متقاعد می‌کنیم که این یکی دیگر حتماً کار می‌کند. با این کار فقط خودمان را برای شکست آماده می‌کنیم. با داشتن یک ایده سفت‌وسخت درمورد رسیدن به همۀ کارها، کل روزمان را خراب می‌کنیم. به خاطر یک انحراف کوچک از ادامه مسیر دست می‌کشیم.

میل شدید من برای کامل کردن روتینم، و البته احساس شرمی که به خاطر شکست مداوم در این زمینه تجربه می‌کنم، باعث شد تا با صدها نفر در مورد روزشان مصاحبه کنم. به بررسی زندگی آن‌ها پرداختم، به دنبال رازهایی بودم که خودم بتوانم استفاده کنم. اما وقتی به کاوش در روزهای آن‌ها پرداختم، خیلی زود فهمیدم که اجزای زندگی بقیه به آن کاملی که به نظر می‌رسد، نیست. معلوم شد من در این مسیر تنها نبودم. حتی اگر کسی بداند چگونه به بهترین شکل ممکن کار کند، خیلی کم هستند افرادی که کاملاً از یک روتین کامل تبعیت کنند. در بین افرادی که با آن‌ها مصاحبه کردم شاهد دو نوع روز بودم: روتین ایدئال که برای خودمان تدوین می‌کنیم که در آن بهره‌وری بهینه شده، حواس‌پرتی‌ها به حداقل رسیده و خروجی ما در اوج است، و در کنار آن واقعیت آشفته و روزمره زندگی ما قرار دارد. آن ایدئال که آرزوی همه است به‌ندرت حاصل می‌شود؛ ما در اکثر این روزها مشغول اصلاح کردن، آشفتگی و بازسازی هستیم.

فهرست مطالب کتاب

ستایش‌های صورت گرفته از کتاب امروز به کارهایم نرسیدم
توصیه
فصل اول. محدودیت بهره‌وری
فصل دوم. بسط خلاقیت
فصل سوم. تقلا برای روتین ایدئال
فصل چهارم. نگرانی در مورد زمان ازدست‌رفته
فصل پنجم. اهداف متغیر جاه‌طلبی
فصل ششم. افسانه تعادل.
فصل هفتم. ایستگاه تردید
فصل هشتم. رکود مقایسه
فصل نهم. ناامیدی بزرگی به نام انتظار
فصل دهم: تلۀ مشغله
فصل یازدهم. انکار محدودیت‌ها
فصل دوازدهم. قوانین سفت‌وسخت انضباط
فصل سیزدهم. کشمکش حواس‌پرتی
فصل چهاردهم. تقلا برای کمال
فصل پانزدهم. بخشش مهربانی
فصل شانزدهم. ژرفای کنجکاوی
فصل هفدهم. لحظات لذت
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امروز به کارهایم نرسیدم: رهایی از اضطراب شلوغی، در دنیایی که هر روز شلوغ‌تر می‌شود
نویسنده
مترجمامیرحسین فتوحی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-5850-43-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امروز به کارهایم نرسیدم

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب امروز به کارهایم نرسیدم، را بارها می‌گذاشتم انتهای لیست خوانش کتاب‌هایم. چرا که فکر می‌کردم کتابی است با امر و نهی و توبیخهایی که نهیب بر اهمالکاری و عملگرایی ناقص دارد، ولی کتاب مدلین دور، از این برچسب‌ها کمتر بهره برده است و این از مزایای قلم مدلین دور است. وی قلمی ساده دارد و راحت بیان و را می‌کند خواننده از استرس و اضطراب انجام ندادن‌ها چنان رها می‌کند که خویش به کار چنان مشغول می‌شوید که با ناغنی بودنش زندگیش را ساخته و پرداخته است و در برخی مسائل از افزایش کارآیی نیز به وجد می‌آیید. مترجم کتاب امیرحسین فتوحی نیز در ترجمه کاملا آزاد عمل کرده است و در جاهایی از خود نیز مثال‌های ایرانی آورده است که ادبیات کتاب را برای مخاطبش جذاب تر و آشناتر می‌کند. امروز به کارهایم نرسیدم، از نیچ روتین سازی و برنامه ریزی، صحبت می‌کند که شفقت با خودت را بهتر انجام دهید و با استنادهایش، نوشتارش را قوی‌تر می‌سازد. خرسندم که این کتاب را خواندمش. سپاس از کتابراه
mr_parvinii
۱۴۰۲/۸/۲۸
۵۰ صفحه کتاب و خوندم و به این نتیجه رسیدم که انگار نویسنده داره تلاش نکردن و پشتکار نداشتن و توجیه میکنه با حرف اوردن از دیگران داره توجیه میکنه که ایرادی نداره اگه تلاش نمیکنی
نمیدونم مطالب کتاب درسته یا غلط و به نظر من قابل قبول نیست
شاید بعضی‌ها بگن این کتاب روانشناسی درسته و اونایی که این و
کتاب رد میکنن طرفدار روانشناسی زرد هستن ولی اگر به بزرگان تاریخ نگاه کنیم میبینیم که خیلی از این افراد بزرگ به واسطه همین روانشناسی زرد به مقامی رسیدن
شما مثلا رونالدو رو تصور کن این شخص اسطوره نظم و تعهده اگر رونالدو بخواد به حرفای این کتاب عمل کنه هیچ وقت رونالدو نمیشد
خلاصه بگم که این کتاب تلاش نکردن و توجیه میکنه بعد انگار خود نویسنده هم حرف خاصی نداره فقط از دیگران حرف اورده
مثلا فرض کن یه نفر از تو گوگل کلی حرف و تیکه کلام جمع کرده حالا اومده اینا رو توضیح میده و تشریحشون میکنه و بعد اسمشو میزاره کتاب
من انتظار داشتم کتاب تکنیکی راجب بهتر عمل کردن بده
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۷/۷
عالیه خیلی خوبه این کتاب کتاب امروز به کارهایم نرسیدم از نگرانی شما در مورد انجام شدن همهٔ کارها می‌کاهد و بیشتر به کارهایی می‌پردازد که ارزش انجام شدن را دارند. امروز به کارهایم نرسیدم شما را تشویق می‌کند تا ببینید چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خیلی مؤثر نیست، چه تناقضات، خواسته‌ها، اشتباهات و محدودیت‌هایی دارید و در زمان مناسب توصیه‌های لازم را به خود داشته باشید. این اثر علیه فرهنگ آشفتگی و شلوغی قیام می‌کند و آرامش را به روزهای پرهرج ومرج شما هدیه می‌دهد. به نظر می‌آید مدلین دور توانسته راز واقعی بهره وری را کشف کند و در این اثر پرده از این راز برمی دارد. او در کتاب امروز به کارهایم نرسیدم یکی از بهترین دستورالعمل‌های بهره وری و راهنمایی‌های بسیاری را برای رسیدگی به امور مهم تر در اختیار شما می‌گذارد متنش عالی و مفهوم رو میرسونه پیشنهاد برای همه
Maryam Eskafi
۱۴۰۲/۹/۱۷
در کل به خاطر موضوعش کتاب بدی نیست ولی عالی هم نیست البته اینم بگم چون کتاب‌های خیلی بهتر از اینو خوندم به نظرم این کتاب عالی نیومد چون این کتابم نتونست سوال منو جواب بده. من واقعا اینو قبول ندارم که هرچیزی که میخوای عادت بشه را ۲۱ روز انجام بدی تبدیل به عادت میشه که در بیشتر کتاب‌ها اینو نوشتندچون خودم بارها انجامش دادم ولی بازم خیلی چیزا که دوست داشتم را نتونستم تبدیل به عادت کنم انجام ۲۱ روز پشت هم یک کار تنها عامل موفقیت نیست عوامل زیاد دیگری در ترکیب با هم میتونند باعث بشن کارهای هر روز را همون روز انجام بدیم و به روز دیگه نندازیم. خوندن کتاب اثر مرکب را هم در کنار این کتاب توصیه می‌کنم با اون کتاب موفقیت بیشتری در انجام کارها به دست آوردم.
Ta Kh
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب امروز به کارهایم نرسیدم خیلی عالیست از دل نگرانی‌های ما در مورد به وقت انجام ندادن کارها می‌کاهد و بیشتر به کارهایی می‌پردازد که ارزش انجام شدن را دارند. این کتاب عالی هر شخصی را تشویق می‌کند تا بررسی کنید چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خیلی مؤثر نیست، چه تناقضات، خواسته‌ها، اشتباهات و و و محدودیت‌هایی دارید در زمان مناسب توصیه‌های لازم را به خود داشته باشید. این اثر علیه فرهنگ آشفتگی شلوغی قیام می‌کند و آرامش را به روزهای پرهرج ومرج شما هدیه می‌دهد. به نظر می‌آید مدلین دور توانسته راز واقعی بهره وری را کشف کند و در این اثر پرده از این راز برمی دارد. او در کتاب امروز به کارهایم نرسیدم یکی از بهترین دستورالعمل‌های بهره وری از زمان را ارائه می‌دهد.
محدثه ز
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
این کتاب عالی بود برای من، دغدغه‌ای بود که هرروز درگیرش بودم و روابط کاری ام رو تحت تاثیر قرار داده بود. مهربانی همه جا جواب میده و زندگی رو به ما نشون میده ولی بهره‌وری چیزیه که به ما مدام القا و یادآوری میشه. اینقدر زیاد که حتی گاهی انسان بودنمون رو فراموش میکنیم. این کتاب تلاش رو تصدیق کرد ولی و به موازات جنبه‌های انسانی نیازهامون. استرس انسان امروزی بخاطر بهره وری بالا با فدا کردن خیلی از جنبه‌های دیگه زندگی، تهش مرگی بدون لذت از زندگی و حسرت به وجود میاره. هدف ما بهره وری بالا نیست هدف آدم‌ها زندگی کردنه و این چیزی بود که به یادآوری عمیقش نیاز داشتم و این کتاب بهم گفت دقیقا چیکار کنم و نتیجش تعادلیه که از امروز میخوام توی زندگیم پیادش کنم.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
یک قدرت واقعی در دنیا هست که با داشتن چنین قدرتی ما می توانیم بر دنیا و مشکلات غلبه کنیم و این قدرت اسمش مدیریت زمان و وقتی خیلی جالب به این مدیریت زمان پرداخته باعث هیجان من شده و من از این وضعیت لذت می برم، یکی از مواردی که در مورد آن میشه حرکت کرد بحث انضباط بود که خیلی تمیز و منضبط به این بحث و ورود کرد، که تقلا در این زمینه همچنین نوع بهره وری نکات و مکمل جالبی بود که نشانگر رسیدن به تجربه و توانگری است، این که به مواضعی مثل دام مشغله و به قول معروف اصولی مثل حواس پرتی که در جامعه ما مشغولیت و دشمن زمان و انضباط است پرداخته تیر خلاص موفقیت فردی بود و قابل احترام
سید سجاد حسین علوی
۱۴۰۲/۹/۱۵
کتاب امروز به کارهایم نرسیدم خیلی عالی است به شخص خودم دایم به خودم سخت میگرفتم و به برنامه ریزی محض اکتفا میکردم و به دور از اتفاقات که در زندگی رخ میده و دور از واقعیت است بسنده میکردم در حالی که برنامه ریزی محض همانطوری که در این کتاب نویسنده با مصاحبه خیلی از افراد دریافته است جوابگو نیست این و کتاب را برای کسانی به خود سخت میگیرند از برنامه ریزی خسته شده‌اند توصیه میکنم انشالله که راه ساده زیستن را با خواندن این کتاب بیاموزند و به خود زیاد سخت نگیرد.
فائقه
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خوبیه وپیشنهاد میشه بخونید ارزشش رو داره وباید بگم زندگی من روتین خودش رو داره ومعمولا به هم نمیخوره کار امروزم رو به فردا نمیسپارم به موقع بیدار میشم تایم آشپزی کتاب خوندن وکلاس‌های پسرم همه چیز مشخصه حتی تماشای فیلم وخرید کردن وتلفنی صحبت کردن وفضای مجازی همه چیز در زمان خودش برنامه ریزی شده ولی باید بگم گاهی خودم خسته میشم ومخصوصا ریتم زندگیم رو به هم میزنم تا دیگه زیادی منظم نباشه تا دیگه حوصله‌ام سر نره تا زندگیم کسل کننده نشه
ش ش
۱۴۰۲/۹/۲۵
دیدگاه کلی نویسنده و موضوع کتاب رهایی از تمام آشفتگی‌های ذهنی بر اثر عدم تعادل در زندگی شخصی در ارتباط متقابل با محیط اجتماعی هستش. مفهوم نظم و انضباط در امور برای ما معنی دار میشه که چطور و چه جوری دقیق روشون تمرکز کنیم و به بی سرو سامانی و ناپایداری‌ها خاتمه دهیم. ترجمه هم به نسبت روان و خوبه. یکی از کتابای خوب نشر هورمزد🌟🌟🌟🌟
فاطمه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۱۰
بنظر من این کتاب برای کسایی خوبه که وسواس در کار دارن، نویسنده تو کتاب سعی داره بگه اگه‌ی روتینی واسه روزهات داری و بعضی وقتا نتونستی اون روتین رو بدرستی انجام بدی بخودت سخت نگیر، عملکرد خودت رو با دیگران مقایسه نکن، اگه در مسیر رسیدن به هدفت‌ی جاهایی نقص داشتی اینو بپذیر که ناقص بودن بخش جدایی ناپذیری از ماست
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
تمامی افرادی که ناراحت زمان‌های تلف شده خود هستند می‌تواند از این کتاب برای افزایش ارتباطات خود و خلاقیت و کنجکاوی خوداستفاده نماید. مطالعه کتاب «امروز به کارهایم نرسیدم» برای همه افرادی که بیش از حد درگیر برنامه ریزی و استرس، سرخوردگی و لذت نبردن از مسائل کوچک و ساده زندگی هستند، مناسب است.
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۳
بر خلاف نظر یه سری دوستان که برام قابل احترام هست این کتابو دوست داشتم چون خودم آدم کمال گرائیم و از انجام ندادن کامل کارهام حالت استرس و عذاب وجدان میگیرم این کتاب سعی داشت بگه برو سراغ کارهایی که اولویت دارن اونایی که مهم نیستن و حذف کن بنظرم قصد نداشت چیزی مثل تنبلی رو ترویج بده🤷
محمد حسن رحیمی
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتابیه که ما را در برنامه ریزی روزانه کمک می‌کنه و از دغدغه بی برنامگی و به بطالت گذراندن اوقات روزانه رها می‌کنه البته برنامه هفتگی هم خوبه که با راهنمایی کتاب برای خودمون داشته باشیم انسانهای بزرگ با برنامه پیش می‌رفتند پس بهتره که مطالعاتی در خصوص برنامه ریزی داشته باشیم و سرلوحه خود قرار بدهیم
امیررضاسپهری نیا
۱۴۰۳/۱/۸
وقتی روزی به کارهامون نمی‌رسیم نا امید می‌شویم و احساس بدی بهمون دست می‌ده یکجورایی اعتماد به خودمون کم میشه داشتن نظم و برنامه ریزی و اولویت بندی کار‌های روزانه ن تنها باعث شادی ما میشه به ما حس آرامش و اعتماد و خود باوری بیشتر می‌دهه این کتاب میتونه بهتون کمک کنه در این زمینه
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب امروز به کارهایم نرسیدم

برای دریافت کتاب امروز به کارهایم نرسیدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.