معرفی و دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)

عکس جلد کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)

در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)، نوشته‌ی ابول کا. عباس، اندرو اچ. لیچمن و شیو پیلای که از جمله عناوین مجموعه‌ای نُه‌جلدی‌ست، با انواع گیرنده‌های ایمنی بدن و واکنش آن‌ها نسبت به آنتی‌ژن‌ها آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)

ایمونولوژی در حقیقت دانش بررسی واکنش‌ بدن موجودات زنده نسبت به آنتی‌ژن‌های بیگانه است که از سلامتی بدن در برابر ویروس‌ها و میکروب‌ها محافظت می‌کند. البته در افرادی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند این واکنش متفاوت است و به حمله‌ی بدن به خودش منجر می‌شود.

در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) (Cellular and Molecular Immunology)، نوشته‌ی ابول کا. عباس (Abul Abbas)، اندرو اچ. لیچمن (Andrew Lichtman) و شیلا پیلای (Shiv Pillai)، با عملکرد گیرنده‌های ایمنی بدن و فرآیند انتقال پیام، ویژگی‌های آنتی‌ژن‌های مورد شناسایی لنفوسیت، روند عرضه‌ی آنتی‌ژن به لنفوسیت‌های T، تضعیف پیام‌رسانی گیرنده‌ی ایمنی در سلول‌ها و... آشنا می‌شوید.

انتشارات تیمورزاده از سال 1374 تاکنون بیش از 4000 عنوان کتاب در حوزه‌ی علوم پزشکی منتشر کرده است. از جمله ویژگی‌های کتاب‌های این انتشارات که شامل کتاب حاضر نیز می‌شود، حجم اندک مطالب، تصاویر کاربردی و جامع و به‌روز بودن اطلاعات آن است. ویژگی‌های ذکرشده به دانشجویان رشته‌های پزشکی و پزشکان جوان این امکان را می‌دهد که ضمن یادگیری حداکثری مباحث تخصصی، در وقت خود صرفه‌جویی نمایند.

در نکوداشت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)

  • کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) یک مرجع درسی و دانشگاهی بسیار ارزنده در زمینه‌ی سیستم ایمنی محسوب می‌شود که فرآیند توسعه‌ی آن را به طور کامل توضیح می‌دهد. (Eric L. Brown)

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌ی پزشکی و همه‌ی پزشکان جوانی که در زمینه‌ی ایمونولوژی و بیماری‌های ویروسی و عفونی به تحقیق و پژوهش می‌پردازند، از مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) می‌خوانیم

اکثر گیرنده‌های پیام‌رسان، نه همه آن‌ها، در غشای پلاسمایی قرار دارند. پیام‌رسانی در این گیرنده‌ها با مرحله سیتوزولی اولیه، هنگامی که بخش گیرنده سیتوپلاسمی یا پروتئین‌هایی که با گیرنده مرتبط هستند، بعد از ترجمه تغییر می‌کنند، آغاز می‌شود.

این موضوع اغلب منجر به فعال شدن یا جابه‌جایی هسته‌ای عوامل رونویسی که در سلول در حال استراحت در حالت خاموش قرار دارند، شده و در نتیجه مرحله‌ی هسته‌ای که طی آن عوامل رونویسی سبب تغییر در بیان ژن‌ها می‌شوند، رخ می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 6: مولکول‌های کمپلکس اصلی
خصوصیات آنتی‌ژن‌های مورد شناسایی لنفوسیت‌های T
به دام انداختن آنتی‌ژن و اعمال سلول‌های عرضه‌کننده‌ی آنتی‌ژن
کمپلکس اصلی سازگاری‌نسجی (MHC)
پردازش آنتی‌ژن‌های پروتئینی
عرضه‌ی آنتی‌ژن‌های غیرپروتئینی به زیرمجموعه‌های سلول T
فصل 7: گیرنده‌های ایمنی و انتقال پیام
مروری بر انتقال پیام
خانواده‌ی گیرنده‌ی ایمنی
مجموعه گیرنده سلول T و پیام‌رسانی سلول T
مجموعه گیرنده آنتی‌ژن لنفوسیت B
تضعیف پیام‌رسانی گیرنده ایمنی
گیرنده‌های سیتوکاینی و پیام‌رسانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)
نویسنده، ،
مترجمکاوه طاری
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-238-349-5
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم)

برای دریافت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد سوم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.