معرفی و دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)

عکس جلد کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)​​​​​​​ تألیف ابول کا. عباس، اندرو اچ. لیچمن و شیو پیلای یکی از بهترین و معتبرترین متون ایمونولوژی منتشرشده در سراسر جهان است که در اختیار جامعه‌ی پزشکی و علاقه‌مندان به علوم پزشکی قرار دارد. این کتاب آخرین مجلد از مجموعه‌ی نُه‌جلدی «ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس» است که با تصاویر رنگی و دقیق خود منبعی بسیار مفید و ارزشمند می‌باشد.

درباره‌ی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)

دانش ایمونولوژی نحوه‌ی عملکرد دستگاه ایمنی بدن انسان را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد و از زیرشاخه‌های علوم پزشکی و بیولوژیکی است. فارغ‌التحصیلان این رشته نواقص مربوط به دستگاه ایمنی افراد، از جمله انواع حساسیت‌ها، بیماری‌های خودایمنی و... را تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند. در حالت عادی، دستگاه ایمنی بدن انسان در برابر هر نوع ویروس یا عامل عفونت واکنش دفاعی از خود نشان می‌دهد، اما در بیماران دارای نقص ایمنی، این مکانیزم برعکس است و سیتم ایمنی بدن بیمار به خودش حمله می‌کند. عوارضی از جمله ریزش شدید موها، مشکلات پوستی، کاهش وزن ناگهانی و ... در این دسته از بیماران مشاهده می‌شود.

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) (Cellular and Molecular Immunology)، نوشته‌ی ابول کا. عباس (Abul Abbas)، اندرو اچ. لیچمن (Andrew Lichtman) و شیو پیلای (Shiv Pillai)، مفاهیم علم ایمونولوژیک را برای درمان بالینی بیماری‌های انسانی معرفی می‌کند. مخاطب این کتاب تخصصی جامعه‌‌ی پزشکی جوان بوده و در آن به نقایص ایمنی مادرزادی و اکتسابی، سیتوکین‌ها، خصوصیات اصلی، مولکول‌های CD شناخته شده و روش‌های آزمایشگاهی رایج در ایمونولوژی پرداخته شده است.

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) را کاوه طاری و آرزو رحیمی به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات تیمورزاده آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین کتاب‌های علوم پزشکی قرار داده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ایمونولوژی سلولوی و مولکولی

  • از کتاب‌های درسی برتر ایمونولوژی تمام جنبه‌های ایمونولوژی -از پاسخ ایمنی ژنتیکی گرفته تا ایمنی تطبیقی و نقش آن‌ها در دفاع ضدمیکروبی، خودایمنی، آلرژی- را پوشش می دهد. (Thomas Jefferson University)
  • یک کتاب ایمونولوژی که شبیه هیچ کتاب دیگری نیست. (Amazon Reviews)

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) برای همه‌ی دانشجویان علوم پایه‌ پزشکی و داوطلبان آزمون جامع علوم پایه پزشکی کاربردی خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)
نویسنده، ،
مترجمکاوه طاری، آرزو رحیمی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-238-363-1
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم)

برای دریافت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد نهم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.