معرفی و دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)

عکس جلد کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)

ابول کا. عباس، اندرو اچ. لیچمن و شیو پیلای در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) به ابعاد مختلف سیستم ایمنی بدن پرداخته‌‌ و مکانیسم‌های خودایمنی بدن را مورد تحلیل و ارزیابی دقیق قرار داده‌اند. گفتنی‌ست این اثر یکی از مجلدهای مجموعه‌ای نُه‌جلدی‌ست.

درباره‌ی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)

ایمونولوژی دانش مطالعه و بررسی دستگاه ایمنی است که به بررسی عملکرد ایمنی بدن و نواقص آن در افراد مختلف می‌پردازد. این رشته از زیرشاخه‌های علوم پزشکی و بیولوژیکی محسوب می‌شود که به بررسی بیماری‌های خودایمنی همچون سرطان، بیماری‌های آلرژیک و ... می‌پردازد. به طور معمول دستگاه ایمنی انسان در برابر هرگونه ویروس‌ و عفونت‌ واکنش‌ دفاعی از خود نشان می‌دهد، اما این مکانیزم در بیماران دارای نقص ایمنی معکوس است و به همین سبب، موجب حمله‌ی بدن به خودش می‌شود.

در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) (Cellular and Molecular Immunology)، نوشته‌ی ابول کا. عباس (Abul Abbas)، اندرو اچ. لیچمن (Andrew Lichtman) و شیلا پیلای (Shiv Pillai)، به طور مفصل با انواع ایمنی منطقه‌ای در بدن، مفهوم تحمل ایمنی، نحوه‌ی پاسخ‌ ایمنی اختصاصی در بافت‌های پوششی و... آشنا شده و در جریان سیستم ایمنی موجود در دستگاه گوارش، پوست، بافت‌های مخاطی و... قرار می‌گیرید.

این کتاب منبعی جامع و مختصر است که متناسب با نیاز دانشجویان و پزشکان جوان به نگارش درآمده و با خواندنش در عین آن‌که در جریان مباحث تخصصی و مهم در حوزه‌ی ایمنی‌شناسی قرار می‌گیرید، می‌توانید در وقت خود نیز صرفه‌جویی لازم را به عمل آورید.

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) را انتشارات تیمورزاده منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های علوم پزشکی قرار داده است.

در نکوداشت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)

  • کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) یک منبع درسی عالی در زمینه‌ی ایمونولوژی است که به طور کامل فرآیند توسعه‌ی سیستم ایمنی را تشریح می‌کند. (Eric L. Brown)

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان علوم پایه‌ی پزشکی و داوطلبان آزمون جامع این رشته‌ می‌توانند از این راهنمای آموزشی جامع استفاده کنند.

در بخشی از کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) می‌خوانیم

سلول‌های T نقش مهمی در حفاظت علیه میکروب‌های بیماری‌زا در سیستم گوارشی و تنظیم به علاوه سلول‌های T به بیماری‌های التهابی در لوله گوارش کمک می‌کنند. مانند سایر نواحی بدن ایمنی سلول T در روده به واسطه زیرگروه‌های مختلف سلول T و تحت تأثیر روش‌هایی که DCهای عرضه‌کننده آنتی‌ژن، آن را عرضه می‌کنند، قرار دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 14: ایمنی منطقه‌ای: پاسخ‌های ایمنی...
خصوصیات کلی ایمنی در سدهای پوششی
ایمنی در سیستم گوارشی
ایمنی در سایر بافت‌های مخاطی
سیستم ایمنی پوست
بافت‌های دور از دسترس ایمنی
فصل 15: تحمل ایمنی و خودایمنی
نگاه کلی بر تحمل ایمنی
تحمل در لنفوسیت‌های T
تحمل در لنفوسیت‌های B
القاء تحمل توسط آنتی‌ژن‌های پروتئینی بیگانه
مکانیسم‌های خودایمنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)
نویسنده، ،
مترجمزهرا شمسی، کاوه طاری
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات79
زبانفارسی
شابک978-600-238-357-0
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم)

برای دریافت کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس - جلد ششم (ویراست هشتم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.