معرفی و دانلود کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

عکس جلد کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد، راهکارهایی ساده برای افزایش عزت نفس و آگاهی بر توانایی‌ها و مهارت‌هایتان ارائه می‌دهند. در این کتاب سومند، تمریناتی اثربخش بر اساس جدیدترین یافته‌های علم روانشناسی ذکر شده است.

درباره کتاب این کتاب به شما اعتماد ‌به‌ نفس می‌دهد:

در فرهنگ واژگان آکسفورد، اعتمادبه‌نفس، احساس اطمینان از توانمندی‌ها یا ویژگی‌های خود تعریف شده است. آن‌چه این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته، این است که نبود اعتمادبه‌نفس می‌تواند در همه زندگی شما تأثیر بگذارد. همه چیز را دشوارتر بنمایاند تا احساس کنید که رسیدن به آن‌ها کاری سخت و توان‌فرساست. در حقیقت، اعتمادبه‌نفس، با قضاوتی که شما برای مقابله با مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می‌دهد ارتباط مستقیم دارد.

جسامی هیبرد (Jessamy Hibberd) و جو اسمار (Jo Usmar) بر اساس به‌روز‌ترین یافته‌ها و پژوهش‌های علم روانشناسی به شما می‌آموزد که چگونه اعتماد به نفس مثبت و سازنده‌ای داشته باشید. در جای‌جای کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد (This Book Will Make You Confident) از روش رفتار درمانی شناختی استفاده شده و درباره این روش در فصل 2 توضیحات مفصلی آمده است. این اثر سودمند و کاربردی راه‌حل‌هایی ساده برای مدیریت زندگی ارائه می‌دهد و ابزاری را در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید درباره رخدادهای پیرامون خود تجدیدنظر کنید و نگاهی نو به زندگی بیابید.

به اعتقاد نویسندگان این کتاب، در مواردی نداشتن اعتمادبه‌نفس کاملاً طبیعی است؛ اما اجازه ندهید که نبود اعتمادبه‌نفس شما را از راهی که می‌روید باز دارد و تصور کنید نمی‌توانید آنچه را می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر دهید. کافی است این کتاب را بخوانید و به اعتمادبه‌نفس بیشتری برسید. این گامی بزرگ است که برمی‌دارید که وضعیت شما را بهتر می‌کند.

هیبرد و اسمار با نوشتن مجموعه کتابی سعی دارند که شما را با خویشتن خویش بیشتر آشنا سازند و در جهت رشد و توسعه فردی، یاری‌تان دهند.

چگونه از کتاب این کتاب به شما اعتماد‌ به‌ نفس می‌دهد به نحو احسن استفاده کنیم؟

- فصل‌ها را به ترتیب بخوانید، زیرا هر فصل ادامه فصل پیشین است.

- همه راهکارها را بیازمایید. از میان آن‌ها انتخاب نکنید. کارایی و کارآمدی این راهکارها به اثبات رسیده است. امّا بعضی از راهکارها ممکن است، در مقایسه با بقیه، برای شما مناسب‌تر باشد. امّا اگر از همه آن‌ها استفاده کنید، امکان خود را برای افزایش اعتمادبه‌نفس‌تان در بلندمدت افزایش می‌دهید.

- عمل کنید. بعضی از حرف‌های نویسندگان ممکن است برای شما کاملاً ناآشنا و بیگانه باشد، امّا این راهکارها را هر چه بیشتر تمرین کنید برای‌تان طبیعی‌تر می‌شود و به زودی احساس می‌کنید که بخشی از طبیعت شما شده است. در حالی‌که برخی از این راهکارها نتایج فوری بر جای می‌گذارند، بعضی دیگر ممکن است به مدتی زمان نیاز داشته باشند تا اثربخش شوند.

- دفترچه یادداشتی بخرید و آن را به این کتاب اختصاص دهید و برخی از مطالب این اثر را در دفترچه خود یادداشت کنید. مراجعه به آن‌چه نوشته و راهی که پیموده‌اید به شما انگیزه بیشتری می‌دهد.

خواندن کتاب این کتاب به شما اعتماد ‌به ‌نفس می‌دهد به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر مدت‌هاست که از کمبود عزت نفس و آگاه نبودن به توانایی‌هایتان رنج می‌برید و نداشتن اعتماد به نفس به معضلی جدی در زندگی‌تان بدل شده است، وقت آن است که کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد را بخوانید و از راهکارهای بی‌نهایت مفید آن بهره‌مند شوید. تمامی علاقمندان کتاب‌های روانشناسی خودسازی از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

با جو اسمار بیشتر آشنا شویم:

بانوی نویسنده و الگوی روش‌های نوین خودسازی، جو اسمار کتاب‌هایی را به صورت مشترک با جسامی هیبرد در زمینه خودپروری منتشر کرده که با استقبال و توجه فراوانی در سراسر دنیا مواجه بوده است. بیشتر آثار این دو نویسنده به چندین زبان در سراسر جهان ترجمه شده است. جو اسمار پیش از آن که به طور حرفه‌ای وارد عرصه نویسندگی شود در نشریاتی همچون تلگراف و استایلیش فعالیت داشته است.

با جسامی هیبرد بیشتر آشنا شویم:

دکتر جسامی هیبرد، یکی از موفق‌ترین نویسندگان حوزه کتاب‌های خودیاری است و در لندن زندگی می‌کند. کتاب‌های او همواره در لیست پرفروش‌ترین آثار ساندی تایمز و دیگر مجلات است.

در بخشی از کتاب این کتاب به شما اعتماد‌ به‌ نفس می‌دهد می‌خوانیم:

وقتی احساس نااطمینانی می‌کنید، هنگامی که اعتمادبه‌نفس ضعیف دارید، به احتمال بیشتری بدترین‌ها را پیش‌بینی می‌کنید. وقتی به آینده می‌نگرید همه‌چیز را تیره و تار می‌بینید. افکاری مانند «نمی‌توانم این کار را بکنم، خیلی سخت است» یا «به اندازه کافی تجربه ندارم، کارم را خراب می‌کنم و همه مسخره‌ام می‌کنند» سبب می‌شوند به هر کار جدیدی که دست بزنید ناممکن و کلافه‌کننده به نظر برسد.

پیش‌بینی کردن درباره آینده و ارزیابی اینکه در آینده ممکن است چه اتفاقی بیفتد یا نیفتد روشی است برای بقا. در روزگار دایناسورها و لباس‌های درست شده از پوست حیوانات، مردم غارنشین مجبور بودند خطر بعضی از موقعیت‌ها را تجزیه و تحلیل کنند. حس‌گرهای خطر (خطریاب‌ها) امروزه به اندازه گذشته حساس هستند. اگر خطر را ارزیابی نمی‌کردیم، برای خنده از روی پل به پایین می‌پریدیم و یا آنچه را درباره رئیسمان احساس می‌کنیم با او در میان می‌گذاشتیم. وقتی با کمبود عزت‌نفس روبه‌رو هستید، نمی‌توانید رخدادهای آینده را به درستی پیش‌بینی کنید.

هنگامی که اعتمادبه‌نفس ندارید و از خودباوری بی‌بهره‌اید میلیون‌ها داستان بالقوه منفی را به ذهنتان راه می‌دهید، در حالی که به جنبه‌های مثبت بی‌اعتنایی می‌کنید. این پیش‌بینی‌های منفی شما را مشوش و نامطمئن می‌سازند. اضطراب سبب می‌شود که شما رخدادها را تهدیدکننده‌تر از آنچه هستند ارزیابی کنید. اعتماد شما از بین می‌رود و شما، از نظر جسمانی، گرفته و منقبض می‌شوید و بدنتان در وضعیت جنگ یا گریز قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نگارندگان
مقدمه
1: درک کردن اعتمادبه‌نفس
2: رفتاردرمانی شناختی و اعتماد‌به‌نفس
3: من فکر می‌کنم، پس هستم
4: شانس از آن شجاعان است
5: صدای عمل رساتر از صدای فکر
6: غرور یا تعصب
7: حالت بگیرید
8: فواید اجتماعی
9: نشانه‌ای از عزت‌نفس
10: اعتمادبه‌نفس تضمین شده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-964-442-965-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

Nazanin Maleki
۱۴۰۰/۶/۶
باعث شد تا خودم رو پیدا کنم وخیلی با اعتماد به نفس بالا شروع به زندگی وهدف دوباره داشته باشم
yash alizadeh
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
کتاب بسیار خوب و مفید همراه با نکات قابل اجرا بر روی خود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد

برای دریافت کتاب این کتاب به شما اعتماد به نفس می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.