معرفی و دانلود کتاب بترس و بدو

عکس جلد کتاب بترس و بدو
قیمت:
۳۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بترس و بدو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بترس و بدو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بترس و بدو

کتاب بترس و بدو، مجموعه‌ای از سخنان چهره‌های سرشناس و موفق دنیاست که توسط زهره زاهدی، انتخاب و به فارسی برگردانده شده‌اند. این مجموعه، گزیده‌ای از جملات الهام‌بخش را شامل می‌شود که درباره‌ی ترس و امید در زندگی راهنمایی‌های ارزنده‌ای را ارائه می‌دهند.

درباره‌ی کتاب بترس و بدو

زهره زاهدی، نویسنده و مترجم ایرانی، با گردآوری و ترجمه‌ی جملات تأثیرگذاری که چهره‌های سرشناس دنیا به زبان آورده‌اند، مجموعه‌ای تهیه کرده که به ادامه‌ی مسیر زندگی کمک می‌کند. این مجموعه، کتاب بترس و بدو نام دارد که چاپ اول آن در سال 1393، منتشر شده است.

کلمات قصار در بسیاری مواقع، مسیر زندگی افراد را تغییر داده‌اند. این جملات عموماً در پرورش انگیزه و حرکت روبه‌جلو مؤثرند و به منبع الهام شمار زیادی از انسان‌ها تبدیل شده‌اند. در این میان، ترس و امید، دو موضوع حیاتی در زندگی اهستند که به‌عنوان نیروی محرکه، به‌نوعی همه‌ی افراد را به انجام عمل وا می‌دارند.

زهره زاهدی، گردآوری و ترجمه‌ی عبارات الهام‌بخش پیش رو را در دست گرفته است، تا بتواند با کمک شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیا به بهبود وضعیت زندگی مردم عادی کمک کند.

او سخنانی را برگزیده، که به موضوع ترس و امید در زندگی اختصاص دارند. چراکه اهمیت این دو موضوع نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت زندگی دارد و از این‌رو، بزرگان بی‌شماری درخصوص آن سخن گفته‌اند. همچنین لازم به ذکر است که کتاب پیش‌رو، طیف وسیعی از شخصیت‌های مطرح و تأثیرگذار را برگزیده تا هر قشری با شماری از آن‌ها آشنایی داشته باشد. از پل سزان گرفته تا آلبرت انیشتین، گفته‌هایی الهام‌بخش در این کتاب ذکرشده که می‌تواند تحول مسیر زندگی خوانندگان را رقم بزند. باب دیلون، گراهام چاپمن، بیل کازبی، برتراند راسل و بالتازار گراسین، شماری از دیگر شخصیت‌هایی‌اند که در کتاب بترس و بدو از آن‌ها نقل‌قول شده. اگر به‌دنبال یک محرک یا یا جمله‌ای طلایی برای حرکت روبه‌جلو در زندگی خود هستید، از خواندن این کتاب غافل نشوید.

در پایان باید اشاره کرد که این کتاب را انتشارات پندار تابان منتشر و به بازار چاپ و نشر عرضه کرده است.

کتاب بترس و بدو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، اثری الهام‌بخش است که می‌تواند در زندگی هر کسی تغییر ایجاد کند. با این حال، به کسانی که با مفهوم ترس و امید دچار چالش‌اند، توصیه می‌شود مطالعه‌ی این گزیده عبارات تأثیرگذار را از دست ندهند.

با زهره زاهدی بیشتر آشنا شویم

زهره زاهدی، نویسنده و مترجم ایرانی است که در سال 1330 متولد شده است. کتاب‌های «تنها عشق حقیقت دارد»، «معجزه وجود دارد» و «غرق در نور»، نمونه‌هایی از آثار ترجمه‌شده‌ی او به فارسی‌اند.

در بخشی از کتاب بترس و بدو می‌خوانیم

میان نبوغ و جنون خط نازکی وجود دارد، که من پاکش کرده‌ام. (اسکار لوَنت)
عشق به جلو نگاه می‌کند، نفرت به پشت سر نگاه می‌کند و اضطراب دور تا دور سرش چشم دارد. (میگنان مک‌لاف‌لین)
زندگی را خیلی جدی نگیر. هرگز از آن زنده بیرون نخواهی آمد. (اِلبرت هوبارد)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بترس و بدو
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-6895-30-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بترس و بدو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بترس و بدو

برای دریافت کتاب بترس و بدو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.