معرفی و دانلود کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی
قیمت:
۱۸,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی

چنانچه قصد دارید جلسات کاری خود را با مهارت بالا و به زبان انگلیسی برگزار کنید و بدون ایجاد سوءتفاهم یا کج‌فهمی، جلسه‌ را با مدیر و همکارانتان مدیریت کنید، لازم است مطالعه‌ی کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی را در اولویت برنامه‌های مطالعاتی خود قرار دهید. لارس ام بلودورن در این اثر کاربردی و کم‌حجم اصطلاحات مورد نیاز و اصولی را که حین برگزاری جلسه باید بدانید به شما آموزش خواهد داد.

درباره‌ی کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی

در این‌ نکته که زبان انگلیسی، به‌عنوان یک زبان بین‌المللی در تمامی ابعاد زندگی‌مان رسوخ کرده شکی نیست. در واقع شرایط به‌گونه‌ای است که بدون دانستن آن نه‌تنها در رفع نیازهای شخصی، بلکه در روابط کاری و اجتماعی خود نیز به مشکل برمی‌خوریم، و تمامی دست‌اندرکاران کتاب‌های آموزش انگلیسی نیز بر این موضوع توافق دارند. با این وجود، روش‌هایی که در تدوین آثار آموزشی زبان انگلیسی اتخاذ می‌شوند، یکسان نیستند. در برخی از آثار شاهد آن هستیم که مؤلف قصد دارد تمامی جنبه‌ها و کاربردهای متنوع زبان انگلیسی را در کتابی حجیم و ثقیل به زبان‌آموز آموزش بدهد اما در برخی دیگر از منابع می‌بینیم که تنها به یکی از کارکردهای زبان انگلیسی توجه شده. به‌طور مثال همگی ما دست‌کم یک بار با کتاب‌هایی برخورد داشته‌ایم که برای آموزش زبان به توریست‌ها و گردشگران تدوین شده‌اند و جملات ساده‌ای را شامل می‌شوند که تنها برای بازدیدهای اولیه از یک کشور بیگانه سودمند خواهند بود. کتاب‌هایی که با چنین رویکردی تهیه شده باشند، هم به لحاظ تعداد و هم از نظر موضوعی پیوسته در حال توسعه هستند. یکی از موفق‌ترین نمونه‌های چنین آثاری، هم‌اکنون روبه‌روی شما قرار گرفته. کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی (Meetings auf Englisch Fur Dummies Das Pocketbuch) به قلم لارس ام بلودورن (Lars M. Blohdorn) به شما می‌آموزد چطور در محیط‌های کاری جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار کرده و بدون لغزش‌های زبانی، آن‌ها را مدیریت کنید.

کلیه‌ی مطالب این کتاب در چهار بخش کلی و ده فصل که زیرمجموعه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرند، به همراه یک مقدمه ارائه شده است. در قسمت مقدمه ابتدا با ضرورت برگزاری جلسات کاری به زبان انگلیسی آشنا خواهید شد تا با ورود به بخش اول، شیوه‌ی سازمان‌دهی جلسات آتی خود را بیاموزید. در بخش نخست انواع جلسات رسمی یا غیررسمی به شما معرفی خواهند شد و می‌آموزید که آداب هر کدام از آن‌ها را چگونه در جلسات خود رعایت کنید. در بخش دوم مطالبی به شما عرضه می‌شود که در مکالمات شما با افراد مختلف، در زمان برگزاری جلسه بسیار سودمند خواهند بود. در این مرحله، موقعیت‌ها و حالت‌هایی که هریک مستلزم اصطلاحات زبانی متنوعی هستند، برای شما تشریح خواهند شد.

بخش سوم تکنیک‌هایی را شامل می‌شود که به شما کمک می‌کنند مدیریت جلسه را به عهده بگیرید و برای رویارویی با واکنش‌های اعضای جلسه کاملاً آماده باشید. نظام‌مند کردن نحوه‌ی ارائه‌ی مطالب و استفاده از ابزارهای دیداری برای انتقال بهتر موضوعات و مفاهیم به حاضران از دیگر مباحث این بخش به شمار می‌آیند. در بخش چهارم به سراغ نکته‌های «ده‌تایی» می‌روید و آموزه‌های مختصر اما مفیدی را در زمینه‌ی «باید»ها و جملاتی که لازم است در جلسه بگویید یاد می‌گیرید. در ادامه، با «نباید»هایی آشنا می‌شوید که گفتن یا انجام آن‌ها در حین جلسه، کارآیی ارائه‌ی شما را کاهش داده و تأثیرات مثبت سخنان شما را خنثی می‌کند. در انتهای کتاب نیز راهنمایی برای تلفظ صحیح کلمات انگلیسی، تفاوت‌هایی که میان انگلیسی رایج در آمریکا با لهجه‌ی بریتیش وجود دارد، اختصاراتی از زبان انگلیسی که حتماً به کارتان می‌آیند و واژه‌نامه‌ی کوچکی قرار گرفته که مطالب را بهتر در ذهنتان جای‌گیر خواهند کرد.

توجه داشته باشید که در کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی از مطالب خشک و کسل‌کننده خبری نیست. لارس ام بلودورن در سراسر کتاب تلاش کرده مطالب را به گونه‌ای طنز و همراه با تفریح و شوخی به شما بیاموزد.

برگردان این کتاب خواندنی از زبان آلمانی به فارسی، با کوشش سارا کاظمی منش انجام شده و نشر آوند دانش نیز چاپ و انتشار آن را بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های «فور دامیز» (For Dummies) از آثار مرجع آموزشی هستند که غالباً برای آموزش به مبتدیان تدوین شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه طیف متنوعی از موضوعات، از آشپزی تا زبان انگلیسی، مهارت‌های شخصی، سلامتی و بهداشت تا نکته‌های علمی، مسائل تاریخی و... را به مخاطبان خود می‌آموزند. سادگی و کاربردی بودن دو مشخصه‌ی بارز کتاب‌های فور دامیز محسوب می‌شوند.

تاکنون نسخه‌های متعددی از این مجموعه به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار گرفته است. چاپ نخستین کتاب این مجموعه به سال 1991 بازمی‌گردد. سری کتاب‌های فور دامیز توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین آثار آموزشی برای تازه‌کارهای حوزه‌های گوناگون علمی، هنری، ادبی، روان‌شناختی و... بدل شوند. از کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز که می‌توانید نسخه‌ی صوتی یا متنی آن‌ها را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه نمایید، می‌توان عناوین زیر را برشمرد:

«مدیریت خشم»، «زبان بدن»، «بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد»، «داستان‌نویسی»، «ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد»، «فلسفه‌ی سیاسی»، «پرورش مغز»، «ابر غذاها»، «زندگی کم‌خرج»، «راهنمای بارداری برای پدران»، «تغذیه برای مبتلایان به سرطان»، و «الفبای موفقیت».

کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌زبان را دارید یا به دلایل گوناگون، لازم است در محیط کاری، جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار نمایید، کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی برای راهنمایی شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی می‌خوانیم

آیا سروکله زدن با آدم‌ها بخشی از کار روزانه‌تان است؟ پس این بخش به‌دردتان می‌خورد، زیرا نحوه‌ی اداره‌ی استادانه‌ی شرایط مختلف به زبان انگلیسی را بهتر خواهید آموخت. کمی خوش‌وبش (small talk) چاشنی گفت‌وگوهایتان کنید. اما حواستان باشد که شرکای تجاری بین‌المللی‌تان را گرفتار موضوعات یا موقعیت‌های ناخوشایند نکنید.

این بخش با ارائه‌ی توصیه‌هایی ارزشمند در زمینه‌ی تفاوت‌های فرهنگی نه‌تنها در گفت‌وگو، بلکه در زبان حرکات بدن (body language) به شما یاری خواهد رساند. به علاوه، ما برخی از عبارات سودمند را که کمک‌تان می‌کنند در جلسه زمام امور را به‌دست گیرید در این بخش جمع‌آوری کرده‌ایم. پس: بیایید دست به کار شویم!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: سامان یافتن: سازمان‌دهی جلسات
فصل 1: انواع جلسات
فصل 2: آماده باشید
فصل 3: اصل جلسه: برگزار کردن جلسه
بخش دوم: صحبت با افراد
فصل 4: موقعیت‌های مختلف، حالت‌های مختلف: برقراری ارتباط
فصل 5: رویارویی در جلسات: کلنجار رفتن با مکالمات
فصل 6: آداب بین‌المللی: مواجهه با شرکای تجاری خارجی
بخش سوم: ارائه‌ی مطالب به شیوه‌ای کارآمد: تکنیک‌های ارائه
فصل 7: ساختار بخشیدن به ارائه‌ی مطالبتان
فصل 8: فوت و فن کار: وسایل یاری‌گر دیداری و غیره
بخش چهارم: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 9: ده چیزی که در یک جلسه باید بگویید یا انجام دهید
فصل 10: ده موردی که در یک جلسه نباید بیان کنید یا انجام دهید
ضمیمه
A- تلفظ انگلیسی به شکل ساده
B- تفاوت‌های بین انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی
C- اختصارات پر کاربرد
واژه‌نامه‌ی کوچک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی
نویسنده
مترجمسارا کاظمی منش
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-7022-02-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.