معرفی و دانلود کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی
قیمت:
۱۸,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

با نکته‌هایی که لارس ام بلودورن در کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی در اختیارتان قرار داده و اصطلاحاتی که در این اثر به شما عرضه نموده، دیگر در برگزاری جلسات مشاوره‌ی خود با رقبا یا شرکای خارجی دچار مشکل نخواهید شد. این کتاب که به‌عنوان یکی از آثار مجموعه‌ی فور دامیز منتشر شده، در عین اختصار، نکته‌ها و اصطلاحات سودمندی را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

امروزه با رونق گرفتن فعالیت‌های تجاری بین‌المللی، بسیاری از مدیران و کارکنان شرکت‌های بزرگ نیز ناگزیرند تا زبان بین‌المللی انگلیسی را به‌عنوان ابزاری برای رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارشان بیاموزند و به کار ببرند. چنین افرادی یا به جلساتی با حضور افراد انگلیسی‌زبان دعوت می‌شوند و یا ناچارند برای گسترش کسب‌و‌کار خود، با بهره‌گیری درست و به‌جا از زبان انگلیسی، بر طرف مقابل خود تأثیر ماندگاری برجای گذاشته و او را متقاعد به همکاری سازند. بااین‌اوصاف می‌بینید که تسلط بر زبان انگلیسی تا چه حد می‌تواند برای بهبود اوضاع اقتصادی یک شرکت یا سازمان مؤثر و یا برای بقای آن حیاتی باشد. البته با نکته‌هایی که لارس ام بلودورن (Lars M. Blohdorn) در کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی (Auf Englisch verhandeln fur Dummies Das Pocketbuch) از سری کتاب‌های فور دامیز به شما ارائه نموده، دیگر هیچ‌ نگرانی‌ای در این مورد نخواهید داشت. این راهنمای کوچک اما جامع تمامی نیازهای شما را برای حضور در مجامع اقتصادی بین‌المللی و برگزاری مذاکراتی بی‌نقص و پربازده پوشش خواهد داد.

کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد برای موفقیت در یک مذاکره چه اصولی را باید رعایت کنید؛ همچنین عبارات انگلیسی متناسب با فضای جلسات مذاکره را می‌آموزید و اطلاعات کارآمدی را در زمینه‌ی چگونگی طرح پیشنهادات کاربردی در جلسات کاری یاد می‌گیرید. اثر پیش‌رو چهار بخش کلی را دربرمی‌گیرد. بخش نخست شما را برای حضور در جلسات آماده می‌کند و عبارات و اصطلاحاتی را به شما یاد می‌دهد که حتماً در مذاکرات به کارتان می‌آیند. بخش دوم به شما نشان خواهد داد که چگونه باید یک مذاکره را آغاز کنید. در این بخش مطالب مفیدی را از جمله در مورد نحوه‌ی بیان نظر شخصی خود خواهید آموخت.

آموزه‌های بخش سوم شما را برای ادامه‌ی پیروزمندانه‌ی یک مذاکره و غلبه بر طرفین گفت‌و‌گو آماده خواهد کرد. آنچه از مطالعه‌ی این بخش می‌آموزید، کسب نتیجه‌ی برد-برد و اتخاذ بیشترین سود و منفعت برای سازمانتان است. بخش چهارم «ممنوع»‌های یک مذاکره را به شما آموزش می‌دهد. در جلسات مذاکره نیز مانند بسیاری از مواقع، یک‌سری بایدها و یک‌سری نبایدها وجود دارند که توجه به هر دوی آن‌ها برای موفقیت شما ضروری خواهد بود. در این بخش با بایدها و نبایدها یک مذاکره آشنا خواهید شد.

برای موفقیت در مذاکرات کاری خود در سطح روابط اقتصادی بین‌المللی، تنها چیزی که بدان نیاز دارید، مجموعه‌ای ارزشمند از راهبردهایی است که لارس ام بلودورن در خط به خط کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی به شما عرضه کرده و با این حساب، به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت. کم‌حجم بودن این کتاب نیز یکی دیگر از مشخصه‌های مثبت آن به شمار می‌رود که موجب می‌شود در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات مفید را دریافت نمایید.

سارا کاظمی‌منش برگردان این کتاب آموزشی را به عهده داشته و نشر آوند دانش آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های «فور دامیز» (For Dummies) از آثار مرجع آموزشی هستند که غالباً برای آموزش به مبتدیان تدوین شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه طیف متنوع موضوعات، از آشپزی تا زبان انگلیسی، مهارت‌های شخصی، سلامتی و بهداشت تا نکته‌های علمی، مسائل تاریخی و... را به مخاطبان خود می‌آموزند. سادگی و کاربردی بودن دو مشخصه‌ی بارز کتاب‌های فور دامیز هستند.

تاکنون نسخه‌های متعددی از این مجموعه به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار گرفته است. چاپ نخستین کتاب این مجموعه به سال 1991 بازمی‌گردد. سری کتاب‌های فور دامیز توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین آثار آموزشی برای تازه‌کارهای حوزه‌های گوناگون علمی، هنری، ادبی، روان‌شناختی و... بدل شوند. از کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز که می‌توانید نسخه‌ی صوتی یا متنی آن‌ها را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه نمایید، می‌توان عناوین زیر را برشمرد:

«مدیریت خشم»، «زبان بدن»، «بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد»، «داستان‌نویسی»، «ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد»، «فلسفه‌ی سیاسی»، «پرورش مغز»، «ابر غذاها»، «زندگی کم‌خرج»، «راهنمای بارداری برای پدران»، «تغذیه برای مبتلایان به سرطان»، و «الفبای موفقیت».

کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که به اقتضای شغل و موقعیت کاری خود ملزم به گفت‌و‌گو و مذاکره به زبان انگلیسی هستید یا به واسطه‌ی حضور در شرکت‌های بین‌المللی ناچارید، جلسات مذاکره‌ی خود را به زبان انگلیسی برگزار کنید، آموزه‌های کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی را هرگز از دست ندهید.

با لارس ام بلودورن بیشتر آشنا شویم

دکتر لارس ام بلودورن (1976)، زبان‌شناس و یکی از مدرسان دپارتمان انگلیسی در دانشگاه کیل است. این نویسنده‌ی برجسته در رشته‌ی زبان انگلیسی و تاریخ به تحصیل پرداخته و دکترای خود را نیز در سال 2008 در رشته‌ی زبان‌شناسی انگلیسی دریافت نموده است.

او تجربیاتی را که طی سال‌ها تدریس و آموزش در مراکز آموزش عالی کسب کرده، در کتاب‌های آموزش زبان خود در اختیار طیف گسترده‌ای از مخاطبان قرار می‌دهد. آثار او تاکنون به چندین زبان ترجمه شده‌اند و در دسترس مخاطبانی از سراسر جهان قرار گرفته‌اند. «گفت‌وگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی» و «برگزاری جلسات به زبان انگلیسی» از دیگر آثار لارس ام بلودورن محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی می‌خوانیم

بخش1: آمادگی مناسب: به‌درستی آماده شدن

پیش از آنکه پای میز چانه‌زنی (bargaining table) بروید، در کلاسی فشرده در زمینه‌ی مذاکرات شرکت کنید. ساده است، فقط این بخش را بخوانید. فرقی نمی‌کند که مذاکرات مقدماتی باشند یا سطح بالا؛ رایج‌ترین اصطلاحات را یاد بگیرید و با تکتک مراحل (stages) مذاکره آشنا شوید. با استفاده از واژه‌ها و عباراتی که ما در اینجا برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم، شما می‌توانید بدون معطلی در مذاکرات شرکت کنید. با این حال حتما زمانی را صرف در میان گذاشتن نقاط قوت، اهداف و داده‌های خود با همگروهی‌هایتان کنید.

بخش2: کلید موفقیت: مذاکراتی مؤثر

در این بخش شما یاد می‌گیرید که چگونه گفتگو را آغاز کنید و نظرتان را بدون برانگیختن طرف مقابل (opposing part) ابراز کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید با طرح پیشنهادها (proposals) و پرسش‌های (questions) هوشمندانه، پیروزمندانه به سمت اهدافتان پیش بروید. اگر هم لازم باشد که موضع‌گیری (take positions) و تصمیم‌گیری (make decisions) کنید، این بخش عبارات مناسب را به شما خواهد داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: آمادگی مناسب: به‌درستی آماده شدن
فصل 1: اصول مذاکره
فصل 2: دانایی توانایی است: آنچه باید از پیش بدانید
بخش دوم: کلید موفقیت: مذاکراتی مؤثر
فصل 3: آغازی بی‌دغدغه: در ابتدای مذاکرات
فصل 4: مرحله‌ی اصلی: در میانه‌ی مذاکرات
فصل 5: پایانی خوش: جوجه را آخر پاییز می‌شمارند
بخش سوم: رویارویی با مشکلات
فصل 6: پرهیز از جدل: هنر دیپلماسی
فصل 7: پل ساختن: سازش کردن
فصل 8: مذاکرات در جهان: مذاکره کردن به زبان انگلیسی
بخش چهارم: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 9: ده چیزی که باید در طول مذاکرات بگویید یا انجام بدهید
فصل 10: ده چیزی که در طول مذاکرات نباید بگویید یا انجام دهید
ضمیمه
A- تلفظ انگلیسی به شکل ساده
B- مناطق زمانی، ساعات کاری و تعطیلات
واژه‌نامه کوچک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مذاکرات به زبان انگلیسی
نویسنده
مترجمسارا کاظمی منش
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-7022-02-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.