معرفی و دانلود کتاب بهترین سواری عمر: درس‌هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی

عکس جلد کتاب بهترین سواری عمر: درس‌هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی
قیمت:
۸۳۰۰۰ ۴۱,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین سواری عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین سواری عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین سواری عمر: درس‌هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی

رابرت ایگر در کتاب بهترین سواری عمر از داستان واقعی زندگی خود و مسیری که او را از جایگاه یک کارمند ساده به مدیریت در شرکت اپل و والت دیزنی رساند، با شما سخن خواهد گفت. در این خودزندگی‌نامه‌ی انگیزشی، ایده‌های نویسنده، همچنین راهبردهای وی در مواجهه با موانع کاری و ترس‌های درونی‌اش مطرح شده که شناخت آن‌ها برای صاحبان مشاغل و مدیران کم‌تجربه سودمند و الهام‌بخش خواهد بود. کتابی که پیش رو دارید به‌عنوان کتاب سال از سوی NPR شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب بهترین سواری عمر

هرچند تاکنون کتاب‌های بی‌شماری در زمینه‌ی مدیریت و رهبری سازمان‌ها، مشاغل و کسب‌و‌کارها نوشته شده که البته برخی از آن‌ها در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند و با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند، اما به نظر می‌رسد مطالعه‌ی کتاب‌هایی که به قلم موفق‌ترین افراد این حوزه نوشته شده‌اند، جذابیت بیشتری دارد. اگرچه متخصصان، اساتید و پژوهشگران علم مدیریت نیز کتاب‌های سودمندی را به چاپ رسانده‌اند، بااین‌حال، افرادی که خود در دنیای تجارت حضور داشته‌اند و طی سال‌ها تجربه، پیروزی‌های بزرگی را رقم زده‌اند بیش از سایرین می‌توانند اسرار مدیریت اثربخش، هدفمند، پربازده و سرشار از موفقیت را به مخاطبان خود بیاموزند. یکی از چنین مدیرانی رابرت ایگر (Robert Iger) است که داستان پیروزی‌ها و شکست‌هایش را در کتاب بهترین سواری عمر (The Ride of a Lifetime)، با مخاطبان خود در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد.

ایگر که مدت‌ها مدیرعامل شرکت والت دیزنی بوده و از سوی مجله‌ی تایم نیز به‌عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان شناخته شده، نتیجه‌ی پانزده سال تجربه‌ی خود را در این شرکت با تمام نکته‌های آموزنده‌ی آن در اختیارتان قرار می‌دهد. آموزه‌های این اثر علاوه‌بر این‌که شما را برای حضور پیروزمندانه در فضای رقابتی تجارت آماده می‌کنند، درس‌هایی را نیز در رابطه با موفقیت و رشد شخصی به شما ارائه می‌دهند.

بیان روایت‌گونه‌ی رابرت ایگر در این زندگی‌نامه‌ی خودنوشت بیش‌از‌پیش موجب کشش و گیرایی آن برای مخاطب خواهد شد. نویسنده نمونه‌هایی واقعی از مشکلات خود را به‌عنوان مدیر شرکت والت دیزنی مطرح کرده و در ادامه، راه‌کارهایی را که برای مقابله با آن‌ها اتخاذ نموده، بیان کرده است. در کتاب بهترین سواری عمر از دستورالعمل‌های خشک و شعارهای پوشالی خبری نیست. مطالعه‌ی این کتاب بیشتر به گفت‌و‌گویی صمیمانه با یکی از سرشناس‌ترین مدیران دنیا می‌ماند. هرچه در این اثر می‌خوانید شرحی است از ماجراهایی که هیچ‌کس جز نویسنده، از تمامی چندوچون آن‌ها اطلاع نداشته و مطالعه‌ی آن برای خوانندگان آن‌چنان ارزشمند است که تأثیر خود را بر آینده‌ی کسب‌و‌کار آن‌ها نشان خواهد داد.

چهارده فصل، به همراه یک مقدمه و یک پیوست مطالب این اثر را در خود جای داده‌اند. اهمیت یادگیری، آغاز به کار، اعتماد و باور به کاری که در حال انجام آن هستید، نحوه‌ی ورود ایگر به شرکت دیزنی، امکان رویارویی با اتفاقات خوب یا پیشامدهای ناگوار، اثرگذاریِ احترام گذاشتن، ریسک‌پذیری در حوزه‌ی تجارت، ضرورت خلاقیت و نوآوری برای دوام یک کسب‌و‌کار، همبستگی و... موضوعات و مباحثی هستند که به‌تفصیل در کتاب پیش‌رو مطرح شده و مورد بحث و تحلیل قرار می‌گیرند.

برای مطالعه‌ی این کتاب الهام‌بخش و زندگی‌نامه‌ی انگیزشی، می‌توانید نسخه‌ی فارسی آن را با ترجمه‌ی هانیه منشی‌زاده تهیه کنید. نشر هورمزد چاپ و انتشار این اثر را به عهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب بهترین سواری عمر

  • کتاب شماره یک در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
  • یکی از بهترین کتاب‌های سال از سوی NPR

نکوداشت‌های کتاب بهترین سواری عمر

  • پیش از مطالعه‌ی کتاب بهترین سواری عمر، انتظار داشتم رابرت ایگر کتابی همراه با داستان‌پردازی‌های بی‌نظیر و نکته‌هایی آموزنده در زمینه‌ی مدیریت و رهبری ارائه داده باشد. این ویژگی‌ها را می‌توان به‌خوبی در این کتاب دید. شما هرگز داستان‌ها و درس‌های الهام‌بخش این اثر را فراموش نخواهید کرد. (برنه براون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • پرورش خلاقیت نوعی مهارت است نه هنر! رابرت ایگر نه‌تنها در تمامی عرصه‌ها پیشگام بود، بلکه دیزنی را نیز بیش از آن‌چه که بتوان تصور کرد، متحول نمود. او این کار را با جسارت بسیار به انجام رساند. کتاب بهترین سواری عمر داستان موفقیت‌های وی را به شما نشان خواهد داد. (استیون اسپیلبرگ)

  • مخاطبان سال‌ها در انتظار بودند تا رابرت ایگر رموز خود را در زمینه‌ی رهبری به اشتراک بگذارد. این اثر تنها یک کتاب خاطرات نیست. در حقیقت یک جلسه‌ی شخصی با یکی از موفق‌ترین مدیران جهان است. مقابله با چالش‌های بزرگ محیط کار، روش‌هایی برای ایجاد دگرگونی، کاربرد فناوری و... موضوعات اصلی آن هستند. خواندن آن برای شما بسیار مفید خواهد بود. (دانیل کویل، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب بهترین سواری عمر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم مایل‌اید داستان موفقیت یکی از بزرگ‌ترین مدیران جهان را از زبان خودش بخوانید و با رمزورازهای وی در دنیای تجارت و کسب‌و‌کار آشنا شوید، مطالعه‌ی کتاب بهترین سواری عمر را از دست ندهید.

با رابرت ایگر بیشتر آشنا شویم

رابرت ایگر (متولد 1951 در آمریکا) تاجری است که ریاست هیئت‌مدیره‌ی شرکت والت دیزنی را به عهده دارد. همچنین از اعضای هیئت‌مدیره‌ی شرکت اپل به شمار می‌رود. ریاست و مدیریت COO در سال‌های 2000 تا 2005 از دیگر فعالیت‌های وی در زمینه‌های اجرایی است. رابرت ایگر در سمت رئیس تلویزیون ABC نیز فعالیت داشته و در سال‌های حضور خود در والت دیزنی، موجب رشد آن در سطح بین‌المللی شده است.

ایگر پس از سال‌ها حضور چشمگیر در حوزه‌ی اقتصاد و تجارت، با نگارش کتاب بهترین سواری عمر قدم به دنیای نویسندگی نهاد و چکیده‌ای از تجربیات و دانسته‌های خود را در اختیار مخاطبان کتاب‌های مدیریت و رهبری قرار داد.

در بخشی از کتاب بهترین سواری عمر: درس‌هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی می‌خوانیم

تام و دن به رون احترام می‌گذاشتند و به‌خوبی از استعداد و شهرتش آگاه بودند، ولی از او کمی مرعوب شده بودند؛ او به زبانی صحبت می‌کرد و در دنیایی حرکت می‌کرد که آن‌ها با آن آشنا نبودند و رون از این موضوع استفاده کرد. او گوشه‌گیر بود و گاهی علناً از آن‌ها انتقاد می‌کرد. در جلسات با تأخیر حضور می‌یافت و یا گاهی با گستاخی بعضی از سیاست‌های صادرشده حسابداران (آن‌ها را این گونه می‌دید) را نادیده می‌گرفت. من یکی از آخرین نگهبانان قدیمی بخش ورزش در آن روزها بودم و رون اغلب همراه با من درباره اوضاع ابراز تأسف می‌کرد. در پایان روز، معاونش تماس می‌گرفت و از من می‌خواست که به بخش خبر بروم. وقتی می‌رسیدم، رون بطری نوشیدنی ایتالیایی محبوبش را بیرون می‌کشید. ما در دفترش می‌نشستیم و درحالی‌که با تعداد زیادی جایزه اِمی احاطه شده بودیم، او درباره اینکه چطور تام و دن در حال ازبین‌بردن سبکش بودند صحبت می‌کرد. او می‌گفت: «اون‌ها این رو نمی‌فهمن»، «تو نمی‌تونی راهت رو به‌سوی موفقیت پیدا کنی».

رون بر این باور بود که در راه رسیدن به ایدئال همه‌چیز باید فدا شود و نمی‌خواست کسی به او بگوید که باید شیوه انجام‌ دادن کارها را به‌گونه‌ای تغییر دهد که با اهداف بودجه‌ای رؤسا تداخلی نداشته باشد. او به جنبه تجاری کارها اهمیتی نمی‌داد، اما اگر تحت ‌فشار قرار می‌گرفت، همیشه می‌توانست به درآمدی که در طول سال‌ها به ارمغان آورده بود اشاره کند و بگوید که هزینه‌های گزاف به ما اجازه می‌دهد که نه‌تنها تلویزیونی شگفت‌انگیز ایجاد کنیم، بلکه ترکیبی از پیراستگی و فریبندگی را ایجاد کنیم که تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند بخشی از آن باشند.

تام و دن این‌گونه کار نمی‌کردند. آن‌ها وارد شدند و بلافاصله تمام زرق‌وبرق‌های مستعمل را کنار گذاشتند. دیگر خبری از لیموزین‌هایی نبود که جلوی در اداره مرکزی ای‌بی‌سی منتظر مدیران اجرایی بودند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: یادگیری
فصل یکم: شروع از اصل و مبدأ
فصل دوم: شرط‌بندی روی استعداد
فصل سوم: دانستن آنچه نمی‌دانید (اعتماد به کاری که انجام می‌دهید)
فصل چهارم: ورود به دیزنی
فصل پنجم: مرد شماره دو _ دومین نفر در صف
فصل ششم: امکان وقوع اتفاقات خوب
فصل هفتم: اهمیت آینده
بخش دوم: رهبری
فصل هشتم: قدرت احترام
فصل نهم: پیوند دیزنی‌-‌پیکسار و راهی جدید به‌سوی آینده
فصل دهم: مارول و ریسک‌های عظیم منطقی
فصل یازدهم: جنگ ستارگان
فصل دوازدهم: نوآوری نداشتن یعنی مردن
فصل سیزدهم: اهمیت همبستگی
فصل چهاردهم: ارزش‌های اصلی
پیوست: درس‌هایی برای رهبری
تقدیم
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین سواری عمر: درس‌هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی
نویسنده
مترجمهانیه منشی زاده
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات364
زبانفارسی
شابک978-622-725148-7
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۸۳۰۰۰ ۴۱,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین سواری عمر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهترین سواری عمر

برای دریافت کتاب بهترین سواری عمر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.