معرفی و دانلود کتاب بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی

عکس جلد کتاب بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی

همه‌ی ما فروشنده هستیم! کتاب بهترین عملکرد، اثر مشترک استفان سی. لاندین و کار هگرمان است که روزنه‌ای جدید به افق کسب‌وکار می‌گشاید. اگر می‌خواهید تبدیل به فروشنده‌ای موفق شوید، خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

درباره‌ی کتاب بهترین عملکرد

نمایش خیابانی ممکن است چه ربطی با دنیای کسب‌وکار و تجارت داشته باشد؟ دکتر استفان سی. لاندین (Stephen C. Lundin) و کار هگرمان (Carr Hagerman) نویسندگان کتاب بهترین عملکرد (Top Performer) با روایتی جالب توجه این دو موضوع را به یکدیگر ربط داده‌اند و داستانی منحصر‌به‌فرد برای مخاطبان خود تعریف می‌کنند. اثر پیش رو سرشار از روایات استعاری و ماجراهای شگفت‌انگیز یک هنرپیشه‌ی خیابانی‌ست و خواننده در طول داستان با رموز موفقیت در کسب‌وکار آشنا می‌شود.

داستان کتاب بهترین عملکرد با ماجرای فردی به نام جیم آغاز می‌گردد: یک مدیر فروش بی‌انگیزه که هنگام تعطیلات با فردی به نام «عالی‌کلاه (Top Hat)» آشنا می‌شود. او درباره‌ی یک هنرپیشه‌ی دوره‌گرد و مشهور به نام «موش‌گیر» با جیم سخن می‌گوید که استعدادی خارق‌العاده در سرگرم‌ کردن مردم دارد و همیشه پول خوبی از این راه در می‌‎آورد. عالی‌کلاه پاکتی در حکم یک معرفی‌نامه به جیم می‌دهد تا آن را نزد موش‌گیر ببرد و راز موفقیت را از وی بیاموزد. هرچند جیم کمی نسبت به ماجرا مشکوک است، اما به قدری از اوضاع خود ناراضی‌ست که حاضر است هر کاری بکند تا در حرفه‌اش به موفقیت مالی برسد.

به‌هرروی، ماجراجویی تازه‌ آغاز می‌شود و او برای ملاقات با موش‌گیر به دوبلین سفر می‌کند. موش‌گیر در کمال فروتنی اسرار موفقیت خود را با او در میان می‌گذارد تا جیم نیز به فروشنده‌ای موفق تبدیل شود. او به جیم نشان می‌دهد که اگر می‌خواهد به موفقیت برسد، باید مدعی قلمرو خود شود، زمین را بکند و نزدیک را انتخاب کند! سرانجام باید یک دایره بسازد و کلاه را در جایی قرار دهد که از همه مهم‌تر است: چه در کار و چه در زندگی! اگر شما هم می‌خواهید کلاهتان را از پس معرکه نجات دهید، با جیم و موش‌گیر شهر دوبلین همراه شوید تا اسرار موفقیتش را بیشتر برایتان توضیح دهد.

کتاب بهترین عملکرد با ترجمه‌ی حامد اسماعیلی توسط نشر شادن پژواک منتشر شده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی قرار گرفته است.

کتاب بهترین عملکرد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و پیشرفت در کسب‌وکار از خواندن کتاب بهترین عملکرد بهره خواهند برد.

با استفان سی. لاندین بیشتر آشنا شویم

دکتر استفان سی. لاندین -نویسنده، سخنران و فیلم‌ساز کانادایی- متولد 1941 در تورنتو می‌باشد. او مدرک دکترای خود در رشته‌ی روان‌شناسی آموزشی را از دانشگاه مینه‌سوتا در سال 1970 اخذ کرد. فعالیت‌های او شامل زمینه‌های گوناگونی می‌شود و در عرصه‌ی نویسندگی به خاطر نوشتن مجموعه کتاب‌های «ماهی!» که جزو آثار پرفروش نیویورک‌تایمز هستند، به شهرت رسیده است. او در نگارش کتب انگیزشی تخصص دارد و کتاب‌‌های «ماهی!» و «افسانه‌های ماهی!» به مدت چهارده سال در صدر فهرست کتاب‌های خدمات مشتری بودند و بیش از پنج میلیون نسخه در دنیا به فروش رفتند.

در بخشی از کتاب بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی می‌خوانیم

من خارج از هتل در خیابان کوچکی که به خیابان آکسفورد منتهی می‌شد، قدم می‌زدم. در حالی که از کنار یک کافی‌شاپ عبور می‌کردم و به داخل آن نگاه می‌کردم، کارمندانی را می‌دیدم که با کروات‌های شٌل‌کرده، در یک دست لیوان نوشیدنی و در دست دیگرشان سیگار بود. لیوان نوشیدنی‌شان را سَر می‌کشیدند و به پو‌چ‌ترین اتفاقات روزمره‌شان می‌خندیدند.

همان‌طور که به حرکتم در خیابان آکسفورد ادامه می‌دادم، احساس ماهی‌ای را داشتم که در حال شنا کردن در خلاف جهت جریان آب است. مردم همه در خلاف جهت حرکت من حرکت می‌کردند. آن ساعت دلگیر بعدازظهر بسیار طاقت‌فرسا و شلوغ بود. تاکسی‌ها درست مانند موش‌ها عقب و جلو می‌رفتند و گاهی اوقات در میان اتوبوس‌های زیبا و دو طبقه قرمز قرار می‌گرفتند. آنچنان شلوغ و پرسروصدا بود که وسط آن‌همه شلوغی دیگر نمی‌شد احساس تنهایی کرد. بعد از کمی پیاده‌روی سرم را بالا آوردم و متوجه شدم که مقابل یکی از شعبه‌های سِلفریجس (Selfridges) ایستاده‌ام. مادر در مورد این فروشگاه و اینکه چقدر به خرید کردن از آن در زمانی که در لندن بود، علاقه داشت، برایم تعریف کرده بود.

اصلاً حوصله‌ی خرید کردن نداشتم، ولی چیزی من را ترغیب می‌کرد که وارد ین فروشگاه بزرگ شوم تا ببینم چه چیزهایی در آن فروشگاه پیدا می‌شود، شاید در این صورت بتوانم کمی از احساس تنهایی‌ام کم کنم. فکر کردن به اینکه چرخیدن در فروشگاه سِلفریجس می‌تواند از اضطراب این بعدازظهر دلهره‌آور کم کند، کاملاً اشتباه بود. آن زمان زمان شلوغی فروشگاه بود و راهروها پر از افرادی بود که کیسه خرید را حمل می‌کردند. دو پله‌برقی بزرگ در وسط فروشگاه قرار داشت که آدم را سردرگم می‌کرد. افراد صف تشکیل داده و منتظر بودند که خرید‌های‌شان را سوار پله‌برقی کنند. یک باند موسیقی در بین پله‌ها اجرا می‌کرد و به آن شلوغی می‌افزود. من تنها سردرگم شده بودم، تاکنون در فروشگاه‌های زیادی بوده‌ام، اما هیچ‌کدام از آن‌ها تا این حد شلوغ نبوده، برای همین کنار ایستادم تا سد راه مشتریان نشوم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای توسط استیو
فصل اول: بی‌انگیزه و به دنبال یک محرک
فصل دوم: پیدا کردن خودم
فصل سوم: اکنون چه؟
فصل چهارم: زبان انرژی
فصل پنجم: عملکرد بالا در کار
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی
نویسنده،
مترجمحامد اسماعیلی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین عملکرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهترین عملکرد

برای دریافت کتاب بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.