معرفی و دانلود کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج

عکس جلد کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج

کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج اثر پرفروش استفان سی. لاندین، هری پل و جان کریستنسن، به شما کمک می‌کند تا تنفر از شغل و کارتان را به عشق و علاقه تبدیل کنید و با انرژی و انگیزه در محل کارتان حاضر شوید و این حس را به همکارانتان نیز انتقال دهید.

دربارۀ کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج:

فلسفه ماهی به هزاران انسان در سازمان‌ها و شرکت‌های فراوانی در سرتاسر جهان کمک کرده تا بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند، اعتماد و کار گروهی را بهبود ببخشند و انرژی و شوق را به محل کارشان منتقل کنند.

زیبایی فلسفه ماهی این است که قادر خواهید بود آن را در همۀ قسمت‌های زندگی‌تان استفاده کنید. این فلسفه به شما کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر متوجه شوید که تصمیم‌هایتان تا چه میزان می‌تواند بر روی دیگران اثر بگذارد و زبان مشترکی فراهم کند که موجب شود همه با یکدیگر نظرات یکسانی داشته باشند و گفتگوها را در مسیر رسیدن به یک نتیجۀ مثبت پیش ببرند.

این فلسفه زمانی واقعی می‌شود که آن را در زندگی به کار ببندید. علت موفقیت فلسفه ماهی به خاطر افرادی است که آن را به شیوه‌هایی که شما حتی نمی‌توانید تصورش را بکنید، به کار بسته‌اند.

کتاب ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج (Fish: A Proven Way to Boost Morale and Improve Results)، یک داستان کلاسیک دربارۀ تبدیل کارتان به چیزی است که دوستش دارید. از هنگامی که نخستین نسخۀ کتاب ماهی در سال 2000 منتشر شده است، تا امروز بیش از 5 میلیون نسخه به 35 زبان به فروش رفته که آن را به یکی از پرفروش‌ترین آثار تجاری دوران تبدیل کرده است. دلیل این امر را می‌توان در داستان‌پردازی جذاب، توصیه‌های بدون محدودیت زمانی، رویکردی با اجرای آسان و شوقی الهام‌بخش یافت. کتاب فلسفه ماهی بهترین پیام برای عصر حاضر است.

ایدۀ اصلی داستان کتاب ماهی در مورد زنی است که رویکردش را در مورد کار تغییر می‌دهد و محیط کار بی‌روحش را به محلی سرشار از تفریح و انرژی تبدیل می‌کند. این ماجرا از فیلم شگفت‌انگیزی الهام گرفته شده که جان کریستنسن دربارۀ ماهی‌فروشان بازار ماهی پایک پِلِیس در سیاتل تهیه کرده بود. ماهیگیران هر روز با توجه زیاد و بازی‌های روحیه‌بخش، جلب مشتری می‌کنند. خدمات مشتری سطح بالای آن‌ها، باعث شده که بازار ماهی پایک پِلِیس، به یکی از موفق‌ترین فضاهای خرده‌فروشی در آمریکا تبدیل شود.

در دوران بزرگسالی انسان‌ها تقریباً 75 درصد از زمان بیداری را به فعالیت‌های مربوط به کار، مانند آماده شدن برای کار، رفت‌وآمد به محل کار، کار کردن، فکر کردن به کار و استراحت بعد از کار اختصاص می‌دهند. اگر شما آنقدر زمان روی این بخش از زندگی‌تان سپری می‌کنید، باید از آن لذت برده و انرژی بگیرید. متأسفانه افراد زیادی هنوز به امید رسیدن روزهای تعطیل و تنها برای تأمین نیازهای جای دیگری از زندگی، کار می‌کنند.

چیزی که این کتاب توضیح می‌دهد، توجه به مشتری و همکاران، تصمیم به لذت بردن و سوق دادن روز انسان‌ها به شادی، معنا و کمال است. فلسفه ماهی چه برای سازمان‌های بزرگ و چه کوچک، قابل اجراست. این فلسفه به همان اندازه که در بخش عمومی مؤثر است، در بخش خصوصی نیز تاثیر دارد. در واقع این ابزار قدرتمند، می‌تواند به زندگی هم در خانه و هم سرکار طراوت ببخشد.

این کتاب تنها راجع به ماهی فروختن نیست، بلکه یک داستان عاشقانه است. آن را با همکارانتان در محل کار به اشتراک بگذارید و چهار استراتژی آن را تمرین کنید. آماده باشید، زیرا وقتی با شوق، انرژی و اشتیاقی که در وجود هر کدام از شما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید، نتایج شگفت‌انگیزی رخ خواهد داد.

ماهی یک مَثَل و یک داستان خیالی دربارۀ پیدا کردن منبع عمیق انرژی، خلاقیت و شوقی است که درون هر کدام از شما با یادگیری دوست داشتن کاری که انجام می‌دهید، وجود دارد؛ حتی اگر در آن زمان دقیقاً کاری که دوست دارید را انجام ندهید.

کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شغلتان علاقه ندارید و می‌خواهید این حس را تغییر بدهید و به فرد پرنشاطی در محل کار تبدیل شوید این کتاب را گوش دهید.

با نویسندگان کتاب صوتی ماهی بیشتر آشنا شویم:

استفان سی. لاندین (Stephen C. Lundin) تجربه‌ای که در زمان نوشتن فلسفه ماهی به دست آورد را به محل کار خودش و سازمان‌های زیادی در 56 کشور دنیا برد. اکنون او کارهایش را محدود کرده و بر امور عام‌المنفعه تمرکز کرده است و به سازمان‌هایی که توسط افراد مسن یا آسیب‌پذیر اداره می‌شوند کمک می‌کند.

هری پل (Harry Paul) با ارائۀ ایده‌ها و مفاهیم کتاب‌هایش از طریق کلیدواژه‌ها و سمینارهای پرانرژی و خوش‌بینانه دور دنیا سفر می‌کند. او برنامه‌هایش را براساس کتاب‌های «ماهی: راهی اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج»، «چه کسی برتری را دزدیده است؟ چه چیزی مانع می‌شود تا در محل کار خود بهترین باشیم» و «تغییر جهت فوری» ارائه می‌دهد. به این ترتیب مردم برای رفتن به سرکار و سخت‌کوشی هیجان‌زده می‌شوند.

خالق کتاب فلسفه ماهی جان کریستنسن (John Christensen) مؤسسۀ یادگیری چارت هووس را تأسیس کرد. کار او توسعۀ ابزارهای یادگیری است که به افراد کمک می‌کند تا با اجرای تمرین‌های چهارگانه توان بالقوه‌شان را شکوفا کنند. از جان و تیم‌اش فیلم‌های زیادی در مورد محیط‌های کاری که فلسفۀ ماهی در آن انجام می‌شود وجود دارد که در مدارس، درمانگاه و مکان‌های مدیریتی برنامه‌های خاصی اجرا کرده و به تیم‌ها کمک می‌کنند تا انرژی فلسفۀ ماهی را حفظ کنند.

در بخشی از کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج می‌شنویم:

آن روز یک دوشنبۀ بارانی، تیره، دلمرده و دلگیر واقعی در سیاتل بود. بهترین چیزی که هواشناسِ کانال چهار می‌توانست گزارش دهد، این بود که قرار است بعدازظهر ابرها از آسمان بروند. در چنین روزهایی، ماری جین رمیرز دلش برای کالیفرنیای جنوبی تنگ می‌شد.

وقتی اتفاقات سه سال گذشته را در ذهنش مرور می‌کرد، با خود فکر کرد عجب دنیای پر از فرازونشیبی. همسرش دن یک پیشنهاد خیلی خوب از شرکت میکرورول دریافت کرده بود و ماری نیز این اعتماد به نفس را داشت که در صورت تغییر محل زندگی بتواند کار چدیدی پیدا کند. تنها در عرض چهار هفتۀ کوتاه، آن‌ها به محل کارشان اطلاع دادند، وسایلشان را جمع و نقل مکان کرده و مهدکودک خوبی را برای فرزندانشان برد و استیسی نیز پیدا کردند. خانۀ آن‌ها درست به موقع وارد بازار املاک لس‌آنجلس شد و فوراً فروش رفت. اعتماد به نفس ماری جین کاذب نبود و او سریعاً یک پست مدیریتی در مؤسسۀ مالی فرست گارانتی، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات مالی سیاتل، پبدا کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
دربارۀ کتاب
5 دقیقه
پیشگفتار
4 دقیقه
فصل اول - سیاتل، دوشنبه صبح
4 دقیقه
فصل دوم - مؤسسۀ مالی فرست گارانتی
8 دقیقه
فصل سوم - طبقۀ سوم
5 دقیقه
فصل چهارم - زباله‌دان انرژی سمی
3 دقیقه
فصل پنجم - یک تغییر در روند همیشگی
8 دقیقه
فصل ششم - بازار ماهی پایک پلیس با شهرت جهانی
4 دقیقه
فصل هفتم - دیدار دوباره
5 دقیقه
فصل هشتم - رفتارتان را انتخاب کنید
3 دقیقه
فصل نهم - شجاعت تغییر
3 دقیقه
فصل دهم - یک سفر به‌یادماندنی
6 دقیقه
ایمان - اثر دیوید وایدز
9 دقیقه
فصل یازدهم - یکشنبه بعدازظهر
3 دقیقه
فصل دوازدهم - صبح دوشنبه
9 دقیقه
فصل سیزدهم - سخنرانی ماری جین
3 دقیقه
فصل چهاردهم - شنبه در بازار ماهی
4 دقیقه
فصل پانزدهم - بازی کردن
5 دقیقه
فصل شانزدهم - خوشحالشان کن
4 دقیقه
فصل هفدهم - تمرکز داشتن
3 دقیقه
فصل هجدهم - یکشنبه بعدازظهر
2 دقیقه
فصل نوزدهم - صبح دوشنبه
5 دقیقه
فصل بیستم - گردش علمی
7 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - ملاقات‌های جمعه بعدازظهر
5 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - آخر هفته در بازار ماهی
5 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - مشخص شدن نقشه
2 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم - تیم‌ها به سرکار می‌روند
3 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - گزارشات تیم‌ها
3 دقیقه
فصل بیست‌وششم - تیم بازی کردن
7 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - تیم خوشحالشان کن
7 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم - گروه تمرکز داشتن
2 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - گروه رفتارت را انتخاب کن
5 دقیقه
فصل سی‌ام - اجرای تمرین رفتارت را انتخاب کن
4 دقیقه
فصل سی‌ویکم - یکشنبه هفتم فوریه، کافی‌شاپ، یک سال بعد
3 دقیقه
فصل سی‌ودوم - جشن جایزۀ بهترین رئیس زن
3 دقیقه
دربارۀ نویسندگان
34 دقیقه
درس‌های کتاب فلسفۀ ماهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج
نویسنده، ،
مترجمسهیلا مختاری
راویمعصومه عزیز محمدی، مهیار ستاری، محسن زرآبادی پور، فرزانه فائزی، حامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج

Maedre
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
وقتی در توضیحات کتاب کلمه «فلسفه ماهی» رو خوندم، مشتاق شدم که به شنیدن مشغول بشم و از این عنوان عجیب سردربیارم
جوابی که گرفتم تاثیرگذار و بیاد ماندنی بود.
ممکنه با این مطالب کتاب از قبل و به هنگام مطالعه مکاتب فلسفی همچون رواقی‌گری و اپیکوریسم برخورد کرده باشید، مکاتبی که فلسفه‌ای برای زندگانی و
ارائه می‌کنند. بااین‌حال در وهله اول آموزشات این مکاتب چندان منسجم دسته‌بندی شده نیستند؛ و دوم اینکه مخاطب از آغاز کتاب ماهی نه با پند و اندرز، بلکه با یک روایت روبرو میشود: نمونه‌ای عملی از پیام کتاب در قالب داستانی و روایتی ساده. شخصا از شنیدن اون به وجد اومدم. «ماهی» آیکون بزرگ و فراموش نشدنی برای این اثر شناخته شده‌است؛ گویی با شنیدن اون چراغی در ذهنتان روشن می‌شود و سریعا بیاد بازار ماهی پایک پلیس و مردم پر شور و شوقش می‌افتید. همین عبارت ساده حک شدن و ماندگاری اون در خاطرتان رو آسان‌تر و دلنشین‌تر می‌سازه. پیام این کتاب فلسفه‌ای‌ ست ساده اما کارا و عملی برای زندگی روزمره و به هنگام اشتغال‌مان.
مطالعه کتاب رو بشما توصیه میکنم اگر از زندگی و کار خود لذت نمی‌برید و فلسفه‌ای برای زندگی در پیش رو ندارید.
در آخر هم ممنونم که این کامنت رو خوندید. هدفم اینه که هرازگاهی یک نظر قابل استفاده و نه چیزی مثل «موسیقی که پخش می‌شد رو دوست نداشتم، یک ستاره» بذارم.
شاد و پیروز باشید
س ف
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
به خود کتاب و نحوه نگارش جذاب اون و لحن گوینده و نحوه جا انداختن و حک کردن اصل موضوع آموزنده کتاب نمره کاملی میدم، کتاب کتاب خوبی بود،
ولی آیا در ایران ما این نحوه رفتار در محیط کار جواب میده؟ آیا مدیران مافوق ما طالب اجرای چنین شیوه‌های مدیریتی هستند؟ آیا کارمندان ظرفیت پذیرش چنین راهکارهایی را
دارند؟
آیا اصل موضوع این کتاب تو کشور ما میتونه عملی و کاربردی بشه؟
مدتهاست که با مفهوم تئوری انتخاب روبرو شدم، و از من خواسته شده که انتخاب کن شاد باشی...
ولی پیامد این تئوری تو جامعه ما این بوده که انتخاب کردن شادی به هر قیمت، حتی به قیمت نابود کردن بقیه.
جای حرف و بحث زیاده، با تئوری انتخاب مشکلی ندارم ولی احساس میکنم که اکثریت جامعه ما و مردم ما ظرفیت پذیرش و درک درست از مفاهیم اصیل و ناب خلق زندگی زیبا باهم و درکنار هم رو ندارند،
مشتاقم که نظرات ارزشمند و محترمانه دوستان رو هم در مورد دیدگاهم بدانم
باتشکر
کاربر k
۱۴۰۰/۴/۳
نظر بنده هست و ممکنه درست هم نباشه:
مجموعا کتاب خوبیه و لحن و خوانش گوینده هم خوبه.. فقط یه جاهایی بنظرم اومد کشدار شده و نویسنده توضیح واضحات میده و از یه جایی به بعد انگار دیگه همه چیز مشخصه و معلومه چی میشه. و طبق نظر دوستی کمی دور از تصور هست که همه جا قابل اجرا باشه تو خیلی از جوامع و مناطق،
چه تو ایران چه حتی تو امریکا که بگیم مثلا همه شرکتهای تو امریکا میتونن اجراش کنن حالا اینجا که دیگه مطمئنا بدتر! شرکتی که توصیف میکنه یه ساز و کار و اصول و نظمی داره و مثل تو فیلمها که همه چی رو اصول و درخدمت داستانه هست! اما مثلا تو ایران اکثر شرکتها و کارگاه‌ها و.. که خرد و کوچیکن (حتی بعضا خانوادگی اداره میشن) نه نظم و اصول درست و حسابی‌ای هست نه حس و حال پیشرفت از جانبی غیر از کسب درامد آنی! یعنی داشتن نظم و اصول درست و داشتن اخلاق و رعایت حقوق زیردست و کارمند و کارگر و رعایت واقعی حقوق مشتری و.. اکثرا حکم شعر و حرف منبری داره!! درحالیکه اینا بیس و پایه هست بعد باید رفت سراغ انگیزه و بهبود محیط کار و روابط کارمندان و..
ترلان *
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
این کتاب خیلی زیبا بود
راجع به اینه که چجوری یک محیط کاری مسموم با انرژی منفی رو به یک محیط پرانرژی که کار توش لذت‌بخش هست تبدیل کنیم!
اینقدر داستانش کشش داشت که خارج از برنامه نشستم تمومش کردم، مهم نیست که خارج از برنامه انجامش دادم، واقعا لذت بردم از خوندنش
خداروشکر که خدا کتابراه رو سر راهم قرار داد♥️
بهارک لشکریان
۱۴۰۰/۱/۱۱
سلام ممنون ازتون کتابراه که این همه کتاب خوب در اختیار ما میزارین
کتاب ماهی هم از جمله این کتاب‌ها بود بنظر من این کتاب کتاب جالبی بود اما من به شخصه فکر می‌کنم برای این که این کتابو متوجه بشیم و بتونیم بهش عمل کنیم باید چندبار بخونیمش و بهش مسلط بشیم اما خوبی این کتاب این بود که با یک داستان یا و
به عبارتی زندگی اون شخص اومد مسائل روانشناسی برای موفقیت رو بهمون توضیح داد من خودم به شخصه تونستم خوب با این کتاب ارتباط بگیرم و همچنین صدای خواننده‌های کتاب هم خوب بود بازم ممنونم
عباس میرمحمدی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
کتاب جالبی بود، خصوصا که اولین کتاب صوتی بود که تجربه کردم. چون همیشه فکر میکردم نمیتونم تمرکز کنم و متوجه بشم و حتما باید خودم بخونم.
اما بغیر از بیان خوب کتاب توسط گوینده‌ها، مطالب ارائه شده بسیار کارآمد بود و داستان جالبی بود که دوست داشتم حتما تا انتها دنبال کنم. خصوصا فصل آخر رو دوست داشتم و
که نمونه‌های بکارگیری مطالب آموزش داده شده در کتاب بود بنظر من یک نتیجه گیری خیلی خوب برای کتاب هست.
mary mirlohi
۱۴۰۱/۴/۲۵
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوانده بودم مخصوصا ایده‌های خیلی جذابی برای همه کسب و کار‌ها به آدم میده
من خیلی اتفاقی یک روز که حالم خوب نبود و رفته بود پیاده روی گرفتمش و بعد از گوش دادنش خیلی حالم خوب شد
پر از خلاقیت و تکنیک‌هایی است که به ما کمک میکند بتونم از روزمرگی شغلی روزمرگی زندگی شخصی و... دربیاییم
خیلی زیاد خوندن یا شنیدن کتاب توصیه میکنم
سام ضعیفی
۱۴۰۰/۶/۹
بار اول که اسم کتاب رو خوندم و عکس جلدش رو دیدم اونطور که باید جذبم نکرد. اما باید بگم یک کتاب موثر برای حذف انرژی‌های منفی مخرب از محیط کاری و همکارها و تزریق عملگرایی مفید به محیط کاری هست. با یک حس غیر سرزنشگر تلاش در رفع ایرادات داره. داستان ساده و روانی داره و به شخصه برای همه محیط‌های کار گروهی پیشنهادش میکنم.
ممنون از کتابراه دوستداشتنی و تیم گرداورنده کتاب
علی صوفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتابی بسیار آموزنده بر پایه ۴ اصل ساده زیر
۱-رفتارتان را انتخاب کنید
۲-تمرکز داشته باشید
۳-دیگران را خوشحال کنید
۴-بازی کنید
می تواند نه تنها در کارو شغل شما تاثیر بگذارد که حتی در تمام امور زندگی تاثیرگذار است.
همچنین صداگذاری چندگانه فوق العاده شادن پژواک ستودنی است و تاثیر کتاب را چند برابر کرده.
بسیار سپاسگزارم
Ershad Zafari
۱۴۰۰/۱/۷
واقعا کتاب فوق العاده جذابی بود. من خودم قصد دارم ان شاءالله این روش‌ها را در کلاس درس مدرسه انجام دهم و کلاس را از یک محیط خشک و بی روح به محیطی جذاب و پر نشاط که در آن زندگی و انرژی جریان دارد تبدیل کنم. واقعا از کتابراه تشکر میکنم که این کتاب فوق العاده را رایگان در دسترس گذاشت. و گویندگان بسیار عالی بودند
مارال دانش
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
من هنوز کامل گوش ندادم ولی متنی جذاب داره. اما نوع ادیت صوت به خصوص انتخاب آهنگ ابتدای فصلها، گوش رو اذیت می‌کنه و بیشتر شبیه برنامه‌های ورزشیه. من چون در این زمینه فعالیت داشتم در این مورد نظر میدم. باید توجه بشه کتاب صوتی احتمال شنیدنش با هندزفری زیاده و انتخاب آهنگی که تو گوش شنونده بکوبه، خوب نیست.
N n
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
صرف نظر ار محتوای کتاب که ساده و جداب مطرح شده؛
چقد صدای گوینده‌اش روایت‌ها خوب و حرفه‌ایه؛ بیشتر از اینکه کتاب صوتی باشه نمایش رادیویی با همون جذابیت؛ فقط موسیقی‌اش یخورده ناهماهنگه
من اصلا اهل کتاب صوتی نیستم از بس بد میخونن ولی این عالی بود👍
علی متولی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی کتاب خوبیه و نکات آموزنده‌ی خوبی برای برای انرژی مثبت و دوری از فضای منفی یا به عبارتی تبدیل یه مکان منفی و خشک به یه مکان پر انرژی داره. مهمترین مزیت این کتاب به نظر من داستانی بودن اونه چون باعث میشه کل مطالب به هم مرتبط باشند و خواننده از اون لذت میبره
لیلا باسمنجی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
الان دقیقا ۱ساعت ۲۰ دقیقه هست که بدون مکث دارم گوش میدم، میتونم بگم از جمله کتابهای صوتی هست که با لذت فراوان گوش دادم، واقعا از کتابراه و نویسنده و راوی‌های محترم نهایت تشکر دارم
نگار مردی
۱۴۰۰/۹/۱۵
این کتاب فوق‌العاده بود و آرزو دارم روزی کشور ما نیز به این روش موفقیت در برنامه‌ریزی برسه و با عمل به این الگوها شاهد کارایی و بهره وری و اثر بخشی موثر در تمام ارگانها و سازمانها باشیم و هر چه زودتر انعکاس‌های آن در سلامتی افراد جامعه را ببینیم.
مشاهده همه نظرات 237

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج

برای دریافت کتاب صوتی ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.