معرفی و دانلود کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن: یادداشت‌های قضاوت

عکس جلد کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن: یادداشت‌های قضاوت
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن: یادداشت‌های قضاوت

کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن، نوشته‌ی گابریل برنستین، نویسنده‌ی پرفروش مجله‌ی نیویورک‌تایمز است که فرآیندی 6 مرحله‌ای برای دوری از قضاوت معرفی می‌کند. نویسنده‌ی کتاب باور دارد که با تغییر در نگرش و رفتار می‌توان احساسات و تجربیات مثبت را جایگزین قضاوت‌ها کرد و درنهایت، افزایش احساس تعلق و امنیت را رقم زد. از این رو، ترفندها و ابزارهای لازم در این مسیر را معرفی کرده و با طرح تمریناتی کاربردی، به یادگیری بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن

قضاوت کردن، انرژی بسیاری از افراد می‌گیرد که اگر جای بهتری خرج شود، عشق و موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای آن‌ها رقم خواهد زد. این عادت مخرب عموماً از ورود شادی به زندگی جلوگیری می‌کند و محدودیت‌های متعددی را در مسیر زیست شاد قرار می‌دهد. از این رو گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein)، نگارش کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن (Judgement Detox) را آغاز کرد تا با ترفندهای پیشنهادی خود، انتخاب‌های بهتری پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

این کتاب، حاوی برنامه‌ای روشن‌گر و گام‌به‌گام است که در مسیر کامیابی قدم برمی‌دارد و هدفش آن ایجاد احساس تعلق و نزدیکی است. بنابراین پیروی از اصول آن، آرامش و شادی بیشتری به ارمغان می‌آورد و منجر به بهبود روابط، دستیابی به خواسته‌ها، آرامش سیستم عصبی و رواج عشق و محبت می‌شود. چراکه نویسنده باور دارد عشق، پادزهر قضاوت است و اگر آن را جایگزین عادت ویران‌گر قضاوت کردن کنیم، شاهد تحولات چشم‌گیری در زندگی خود خواهیم بود.

گابریل برنستین با ارائه‌ی تمرینات 6 مرحله‌ای، به‌مرور انرژی شما را به‌سمت‌وسوی بهتری هدایت می‌کند. او توضیح می‌دهد که چگونه تعهد به دوری از قضاوت، زندگی خودش را تغییر داده؛ درنتیجه می‌تواند برای دیگران هم مؤثر واقع شود. دستاورد مطالعه‌ی کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن، جایگزینی کینه و حسادت با عشق، کنجکاوی و بخشندگی است.

لازم به ذکر است که نکته‌های هر فصل از کتاب پیش رو بر مباحث پیشین خود استوارند. درنتیجه لازمه‌ی نتیجه‌بخشی آن‌ها، دنبال کردن فرآیند است. از منظر نویسنده این روند می‌تواند معجزه کند و سبب رشد و پرورش نگرش مثبت نسبت‌به خود و زندگی شود. او تأکید دارد که تمرین و تکرار هرچه بیشتر این مباحث، درک بهتر و درنهایت زندگی شادتری را برای مخاطبان رقم خواهد زد. چراکه انرژی مثبت شما باعث می‌شود عشق و انگیزه‌ی بیشتری جذب کنید. از این رو توصیه می‌شود که این فرصت را برای بهبود وضعیت سلامت و افزایش احساس امنیت، از دست ندهید.

نسخه‌ی فارسی این کتاب با ترجمه‌ی آرزو خوشابی و به‌همت انتشارات پندار تابان، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن

  • خوانندگانی که نگران جنبه‌های منفی قضاوت، چه برای قاضی و چه برای متهم هستند، با سخنان آرامش‌بخش گابریل برنستین و برنامه‌های قاعده‌مند او برای عمل‌گرایی، تسکین خواهند یافت. (Publishers Weekly)

کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که می‌خواهند با کنار گذاشتن قضاوت‌ها، زندگی شادتری را تجربه کنند، توصیه می‌شود.

با گابریل برنستین بیشتر آشنا شویم

گابریل برنستین، سخنران انگیزشی، پادکستر و نویسنده‌ی پرفروش مجله‌ی نیویورک‌تایمز است که در سال 1979 متولد شده. این نویسنده‌ی آمریکایی که همواره در جست‌وجوی معنویت است، از مدیتیشن برای درمان اضطراب و افسردگی کمک می‌گیرد و تکنیک‌هایش را به شیوه‌های مختلف با دیگران به اشتراک می‌گذارد. اکنون نزدیک به دو دهه از آغاز فعالیت او در این عرصه می‌گذرد و در این مدت موفق شده با کتاب‌های پرفروشش، پادکست‌ها و حضور در برنامه‌های مختلف این مأموریت را به سرانجام برساند.

مجله‌ی نیویورک‌تایمز، گابریل برنستین را به‌عنوان «الگویی جدید برای جویندگان معنویت» معرفی کرد که از سوی شرکت‌هایی نظیر گوگل، پینترست و گلدمن ساکس دعوت می‌شود تا ترفندهایش را به کارمندان آن‌ها بیاموزد.

پادکست Dear Gabby، محصول موفق دیگری از گابریل برنستین است که با نکته‌های معنوی‌اش، مسیر زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده. از بهترین آثار مکتوب او هم می‌توان به کتاب‌های «اکنون معجزه کن» و «کائنات هوای شما را دارد»، اشاره کرد.

در بخشی از کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن: یادداشت‌های قضاوت می‌خوانیم

پشت هر قضاوتی زخمی عمیق قرار گرفته است. حتی قضاوت‌های ناچیز و بی ارزش ریشه در سایه‌ها و شرم‌های ما دارند. اگر ما این زخم ها و الگوهای پرقدرت را که پشت قضاوت هایمان مسکن گزیده‌اند افتخار آمیز شمریم آنها همچنان به عرض اندام ادامه خواهند داد. دوباره و دوباره و همیشه.
طی این گام در راستای قضاوت زدایی‌مان، شما را به استفاده از روش ضربه زدن رهنمون خواهم شد تا یاریتان کند، آزارهای پرقدرت، احساسات، تنفرها و دردهایی را که پشت الگوهای قضاوت هایتان ساکن شده‌اند التیام بخشید. به یاد داشته باشید دلیل قضاوت کردنتان این است که میخواهید از ایجاد هیجانی اجتناب کنید که در آن لحظه دوست ندارید احساسش کنید. به محض آن که بر آن زخم دیرین شروع به ضربه زدن می‌کنید، شما این آشوب پر قدرت را در بدنتان آزاد و به شکلی هیجانی احساس رهایی می‌کنید. در این فضای هیجانی رهایی، دیگر نیاز ندارید بیش از این خودتان یا دیگران را قضاوت کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن: یادداشت‌های قضاوت
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-6410-37-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن

برای دریافت کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.