معرفی و دانلود کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

عکس جلد کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت
قیمت:
۷۳,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت نقشه‌ی راهی به سوی موفقیت است که بر اساس مطالعات آرتور سی بروکس در زمینه‌ی علوم اجتماعی، فلسفه و تاریخ، نوشته شده است. این اثر پرفروش نیویورک تایمز با رویکردی جدید به دوران میانسالی و پیری می‌نگرد و کمک می‌کند تا احساس رضایت ما از موفقیت‌های جوانی به حسی ممتد و همیشگی تبدیل شود.

درباره‌ی کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

بسیاری از ما تصور می کنیم که هرچه در جوانی موفق‌تر باشیم، در سنین پیری کمتر احساس پوچی و زوال می‌کنیم. اما حقیقت این است که هرچه دستاوردها و وابستگی ما به آن‌ها بیشتر باشد، از رکود و سقوط خود نیز بیشتر رنج می‌بریم. آرتور سی بروکس (Arthur C. Brooks) در مقدمه‌ی کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت (From Strength to Strength) با آوردن مثالی واقعی این نکته را به ما ثابت می‌کند. او روزی مردی مشهور و پرافتخار را در هواپیما می‌بیند که به زنش می‌گوید: «کاش مرده بودم.» تناقضی شناختی برای آرتور سی بروکس، این دانشمند و استاد دانشگاه هاروارد، پیش می‌آید. او نمی‌داند چرا چنین فرد موفق و محبوبی باید تا این حد ناامید باشد. نویسنده پس از آن تصمیم می‌گیرد سفری هفت‌ساله را در چهل‌وهشت سالگی آغاز کند تا دریابد که چگونه ناامیدی ناشی از کاهش توانایی‌ها را به فرصتی برای پیشرفت در آینده‌ی خود تبدیل کند. نتیجه‌ی این تعمق، در کتاب حاضر گرد آمده و ما را به سوی آینده‌ای موفق‌تر و خوشحال‌تر رهنمون می‌سازد.

بسیاری از ما با رسیدن به اهدافمان و رفتن به مدارج بالاتر، راضی و خشنود نمی‌شویم. این خصلت انسان است که در هر مرحله چیزی بیشتر را طلب می‌کند و هیچ‌گاه به آنچه دارد قانع نمی‌شود، اما باید توجه داشت که این خصلت در دوران میانسالی می‌تواند اثرات منفی زیادی بر روح و روان ما بر جا بگذارد. این‌طور می‌شود که حتی اگر در جوانی شخصی معروف و موفق باشیم، با تحلیل توانایی‌هایمان در پیری، به فردی افسرده بدل می‌شویم که جز حسرت خوردن کاری ندارد. کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت به دنبال پاسخ به این سوال است که هم‌اکنون چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم تا سالمندی شاد و بامعنایی داشته باشیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

آرتور سی بروکس با تکیه بر علوم اجتماعی و با کاوش در علوم مغز، فلسفه، الهیات و تاریخ و همچنین از طریق صد‌ها مصاحبه با رهبران بزرگ و موفق، به ما نشان می‌دهد که رنج و ناامیدی در افراد موفق، امری مشترک است. بنا به تحقیقات او، افرادی که تشنه‌ی تعالی در کارشان بوده‌اند، اغلب سقوط اجتناب‌ناپذیر خود و پایان کارشان را وحشتناک می‌یابند. این نویسنده راه‌ حلِ غلبه بر این احساس را در تمرکز مجدد بر اولویت‌ها، خدمت به دیگران و رشد معنوی جست‌وجو می‌کند. طرحِ راهبردیِ آرتور سی بروکس برای باقی عمرش، به او این شانس را می‌دهد تا نیمه‌ی دوم بخش بزرگسالی‌اش نه تنها ناامیدکننده نباشد، خوشحال‌تر و معنادارتر از نیمه‌ی اول آن نیز باشد. او سپس این راز موفقیت را با هرکسی که آرزوی یک زندگی سرشار از سعادت را دارد، در میان می‌گذارد.

در کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت، می‌آموزیم که چگونه در دنیایی به دور از رقابت، سعادت و موفقیت را جست‌وجو کنیم. آرتور سی بروکس به ما یاد می‌دهد که چطور برای همیشه احساس رضایت از موفقیت را در بطن زندگی خود نگه داریم. کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت توسط نشر صوتی جیحون منتشر شده است. افشین اعتماد ترجمه‌ی آرزو خوشابی را از این کتاب، برایمان روایت می‌کند. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات نیکو نشر به چاپ رسانده است.

افتخارات کتاب از توانمندی به اوج قدرت

  • اثر پرفروش نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب راهنمای شغلی در دوران سالخوردگی در سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب از توانمندی به اوج قدرت

  • این کتاب به کسانی که به موفقیت و برتری اعتیاد دارند، می‌آموزد که چگونه می‌توان احساس رضایت و خشنودی را تا سنین بالا حفظ کرد. (سایمون سینک)
  • کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت راهنمایی منطقی و منبعی الهام‌بخش است که کمک می‌کند تا بقیه‌ی زندگی‌تان را به روشی بهتر بسازید. اگر از تلاش و کوشش خسته شده‌اید، این کتاب برای شماست. (دانیل اچ پینک)
  • به نظر می‌رسد آرتور سی بروکس در اینجا یک استراتژی روشن دارد: اول شما را وحشت زده می‌کند و سپس امیدوارتان می‌سازد. عنوان جایگزین این کتاب می‌تواند «خبر خوب درباره‌ی زوال ناگزیر شما» باشد. بسیاری از ما تلاشگران معتقدیم که می‌توانیم مسابقه را تا رسیدن به خط پایان ادامه دهیم. آرتور در تلاش است تا ما را از رنج این مسابقه‌ی همیشگی نجات دهد. هر فرد جاه‌طلب باید این کتاب را بخواند. (دان هریس)
  • آرتور سی بروکس یکی از معدود روشنفکرانی است که می‌تواند حقایق علمی را با مشاهدات روزمره پیوند بزند. این کتاب دربردارنده‌ی توصیه‌هایی مختصر برای داشتن یک زندگی خوب است. (آنجلا داکورت)

کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

هرکس که در زندگی هدفی را مصرانه پیگیری می‌کند و درصدد رسیدن به تعالی است، با شنیدن کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت، از سرخوردگی خود در دوران میانسالی جلوگیری خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت می‌شنویم

زمانی که به عمق رفتم، صبحی چسبناک و مرطوب در فوریه‌ی 2018 در حومه‌ی جنوب هند بود. مقصد من شهر کوچکی بود به نام پالاکاد، نزدیک مرز بین ایالت‌های کرالا و تامیل‌نادو. باید کمی به عقب برگردم. برای سال‌ها، از زمانی که به‌طور تصادفی با گروه هندو، پاراماهانزایوگاناندا برخورد کردم، با نوشته‌های نظریه‌ی باستانی هندی آشراما در مورد چگونگی انتقال میانسالی در شادی و روشنگری آشنایی داشتم. البته چیز زیادی نمی‌دانستم. هر چند که در گوگل جست‌وجو کردم، به دنبال کتاب‌های انگلیسی گشتم و از دوستان هندی راجع‌ به جزئیات پرسیدم، اما هرگز دانسته‌هایم عمق زیادی پیدا نکردند که البته زیاد هم تعجب‌آور نیست. در واقع، مقدار زیادی از فلسفه‌ی عمیق هندو در مقابل جهانی شدن ایده‌ها و اطلاعات مقاومت کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
14 دقیقه
مقدمه: مردی در هواپیما که زندگی‌ام را تغییر داد
21 دقیقه
فصل یک: افول حرفه‌ی شما - قسمت اول
35 دقیقه
فصل یک - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل دو: دومین منحنی - قسمت اول
22 دقیقه
فصل دو - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل سه: اعتیاد به موفقیت - قسمت اول
28 دقیقه
فصل سه - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل چهار: شروع کنید به خرد کردن - قسمت اول
29 دقیقه
فصل چهار - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل چهار - قسمت سوم
37 دقیقه
فصل پنج: مرگ خود را در نظر بگیرید
36 دقیقه
فصل شش: نخلستانتان را پرورش دهید - قسمت اول
26 دقیقه
فصل شش - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل شش - قسمت سوم
29 دقیقه
فصل هفت: واناپراستای خود را شروع کنید - قسمت اول
32 دقیقه
فصل هفت - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل هشت: نقطه‌ضعف خود را به قوت خود تبدیل کنید - قسمت اول
25 دقیقه
فصل هشت - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل نه: به جزر و مد سقوط بپیوندید - قسمت اول
26 دقیقه
فصل نه - قسمت دوم
10 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات نیکو نشر
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت

برای دریافت کتاب صوتی از توانمندی به اوج قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.