معرفی و دانلود کتاب خواستن توانستن است

عکس جلد کتاب خواستن توانستن است
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواستن توانستن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواستن توانستن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواستن توانستن است

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب خواستن توانستن است اصول نیل به موفقیت و کامیابی در عرصه‌های گوناگون زندگی را ذیل هشت فصل خواندنی با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است. شکی نیست که اثر پیش رو یکی از بهترین عناوین حوزه‌ی خودسازی در چند ساله‌ی اخیر به شمار می‎‌رود.

درباره کتاب خواستن توانستن است

جول اوستین یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان آثار حوزه‌ی خودیاری و موفقیت است. لحن گرم و صمیمیِ نوشته‌های این آموزگار معنوی تاکنون بر روح و جان مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا اثرگذار بوده است. عمده‌ی آموزه‌های کتاب‌های جول اوستین بر پایه‌ی اعتقاد راسخ و خلل‌ناپذیرِ وی به نیروی بی‌کرانِ نهفته در ذات آدمی تدوین شده‌اند؛ نیرویی که به عقیده‌ی اوستین، از فطرت الهی انسان ریشه می‌گیرد. جول اوستین مصرانه بر این باور پافشاری می‌کند که برای آدمی، «غیرممکن» و «محال» وجود ندارد. چرا که در بشر نیرویی الهی به ودیعه گذاشته شده که در صورت کشف آن، می‌توان به هر چالش و مانعی در مسیر تعالی فائق آمد. اما چگونه می‌توان این ودیعه‌ی الهی، این نیروی بی‌کرانِ ذات انسانی را کشف نمود؟ کتاب خواستن توانستن است (You Can, You Will) در راستای پاسخ گفتن به این پرسش مهم نگاشته شده است.

جول اوستین در کتاب خواستن توانستن است با ما از رموز رشد و تعالیِ راستین سخن می‌گوید. آموزه‌های او در این کتاب، نه صرفاً ناظر به امور دنیوی‌اند، و نه منحصراً به ارائه‌ی توصیه‌هایی در راه تعالی در حیطه‌های روحانی اختصاص یافته‌اند؛ بلکه به روشنی، مسیر پیشرفت در تمام عرصه‌ها و جنبه‌های زندگی را به ما می‌نمایانند.

کتاب خواستن توانستن است از هشت فصل اصلی تشکیل شده است. جول اوستین ذیل هریک از فصول هشت‌گانه‌ی کتاب خود، به یکی از شروط مهم در مسیر نیل به موفقیت و کامیابی پرداخته است.

در فصل نخست کتاب خواستن توانستن است به اهمیت رؤیاهایمان پی می‌بریم و می‌آموزیم که برای ترقی، باید همواره آرزوهای خود را پیش چشم نگاه داریم. در فصل دوم شیوه‌های تمرکز بر اهدافمان را فرا می‌گیریم. در فصل سوم با مباحثی آشنا می‌شویم که با ما از نیکیِ بنیادین کائنات و خالقِ آن سخن می‌گویند. در فصل چهارم که عنوان «طرز فکر مثبت داشته باشید» را بر خود دارد، از اهمیت مثبت‌اندیشیِ سازنده مطلع می‌گردیم. با مطالعه‌ی فصل پنجم در معنای عبارت «بهترینِ خود بودن» تأمل می‌کنیم. از مطالب ارائه‌شده در فصل ششم نحوه‌ی تداوم بخشیدن به جریان رشد و ترقی را می‌آموزیم. در فصل هفتم به مطالبی در باب فواید نوع‌دوستی برمی‌خوریم، و سرانجام، در واپسین فصل، ضمن مروری بر جمع‌بندی نویسنده از گفته‌های بیان‌شده در فصول پیشین، مطالبی آموزنده در باب رابطه‌ی شورها و عواطفی که در خود می‌یابیم، با کیفیت زندگیِ هرروزه‌مان، می‌خوانیم.

خلاصه‌ی کلام جول اوستین در کتاب پیش رو، به بهترین شکل ممکن در عنوان اثر بیان گشته است: خواستن توانستن است. آری؛ به راستی جز این نیست. منتها برای مشاهده‌ی نتایج نهفته در این جمله‌ی مشهور، باید به راستی و درستیِ آن باور داشته باشیم...

کتاب خواستن توانستن است توسط آزاده اعرابی به فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات نسل نواندیش در دسترس مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب خواستن توانستن است

- با پذیرش هشت اصل ارائه‌شده از سوی جول اوستین در کتاب خواستن توانستن است، تعالی را در آغوش گرفته و به پاداش کوشش‌های خود خواهید رسید. (آمازون)

کتاب خواستن توانستن است مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودسازی و موفقیت از مطالعه‌ی آثار جول اوستین، خصوصاً کتاب خواستن توانستن است، لذتی وافر خواهند برد.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین (Joel Osteen) متولد مارس سال 1963 است. برای توصیف این نویسنده‌ی مطرح و پرفروش از عناوین و القاب بسیاری می‌توان استفاده کرد: واعظ، کشیش، روان‌شناس، مربی معنوی، معلم، سخنران و...

کودکی جول اوستین در زادگاهش، هوستون تگزاس، سپری شد. پدر او همچون خودش مبلغ آیین کاتولیسیسم بود؛ جول در مدرسه چنان که باید و شاید دانش‌آموز کوشا و درس‌خوانی نبود، با این حال، به هر ترتیب ممکن که بود توانست فارغ‌التحصیل شود. علاقه‌ی اصلی اوستین از همان دوران کودکی و نوجوانی، شناخت روح الهی انسان بود؛ زندگی او نیز خیلی زود در همین مسیر افتاد و وی به مرور تبدیل به یکی از سرشناس‌ترین واعظین جهان شد. جول اوستین را در آمریکا با لقب «کشیش خندان» می‌شناسند. او بیش از هر چیز به دنبال ارائه‌ی معنویتی زیبا بر پایه‌ی تعالیم عیسی مسیح است.

جول اوستین یکی از کوشاترین مبلغین عشق و امید و ایمان در جهان کنونی‌ به شمار می‌رود. او از شنوندگان سخنرانی‌ها و خوانندگان کتاب‌هایش می‌خواهد که قلب خود را بی‌هیچ قید و شرطی به روی همگان باز کنند.

اوستین علاوه بر نگارش کتاب و سخنرانی در کلیسای لیک وود، در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی نیز شرکت جسته است. لازم به ذکر است که خطابه‌های او رقم بازدید فوق‌العاده بالایی را در تلویزیون و یوتیوب به ثبت رسانده‌اند.

آنچه در ادامه آمده، عناوین برخی از بهترین آثار ترجمه‌شده از جول اوستین به زبان فارسی است: «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر، زندگی بهتر»، «10 قانون موفقیت جول اوستن»، «درخواست بزرگ داشته باشید» و «خالی شدن از احساسات منفی».

جملات برگزیده کتاب خواستن توانستن است

- باورهایتان را به خاطر داشته باشید.
- در همه حال به خداوند احترام بگذارید.
- ستایش خدا را دوست داشته باشید.
- به دنبال افرادی مشوق برای زندگی‌تان باشید.
- نعمت و برکت در پی شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب خواستن توانستن است می‌خوانیم

اگر تمام وقتتان را به کسی اختصاص می‌دهید و در جواب چیزی از طرف او دریافت نمی‌کنید، آن زمان است که رابطه‌تان را باید بازبینی کنید. آنان خارج از تعادل رفتار کرده‌اند. اجباری ندارید که به خاطر ترس از اینکه شما را نپذیرند به تمام خواسته‌هایشان تن دهید. شما باید آمادگی نه گفتن را داشته باشید، بدون اینکه احساس گناه کنید.

اگر رفتارشان سرد شد و دیگر با شما صحبت نکردند، پس دوستان واقعی نبودند، بلکه سوءاستفاده‌گرانی بودند در لباس دوست. هرچه زودتر تغییر کنید، در نقطۀ شروع بهتری قرار خواهید گرفت.

هرگز بیست سال از عمر گرانبهایتان را برای کسانی تلف نکنید که شما را نمی‌خواهند، بلکه فقط و فقط کارهایی را که برایشان انجام می‌دهید می‌خواهند. این حقیقت تلخ را درک کنید و بپذیرید.

درست‌ترین کار ممکن بریدن نخ‌هاست. شما برای درهم پیچیدن و بازی خوردن وقت ندارید، چرا حواستان پرت شاد کردن دیگران باشد. شما مقصدی دارید که باید به آن بپردازید. شجاع باشید و از زندگی خودتان حمایت کنید. در تعقیب رؤیاهایی باشید که خداوند در دلتان نهاده است.

پدربزرگم عادت داشت که هر دو سال یک ‌بار ماشینش را عوض کند و ماشین قدیمی‌اش را به یکی از نوه‌هایش می‌داد. او مرد بسیار دست‌ودلبازی بود. سال اول دبیرستان بودم که پدربزرگم ماشین بیوک لسابر6 خود را به من بخشید. یکی از دوستانم در تیم بسکتبال هم آن زمان ماشین خوبی داشت. پس تصمیم گرفتیم تا نوبتی سوار ماشین یکدیگر شویم. یک هفته من او را تا مدرسه می‌بردم و هفتۀ دیگر نوبت او بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: رؤیایتان را جلوی چشمانتان نگه دارید
فصل دوم: در مسیر اهداف خود حرکت کنید
فصل سوم: منتظر اتفاقات خوب باشید
فصل چهارم: طرز فکر مثبت داشته باشید
فصل پنجم: با خود عهد کنید که بهترین باشید
فصل ششم: به رشدتان ادامه دهید
فصل هفتم: به دیگران خدمت کنید
فصل هشتم: پرشور باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواستن توانستن است
نویسنده
مترجمآزاده اعرابی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-220-145-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواستن توانستن است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خواستن توانستن است

برای دریافت کتاب خواستن توانستن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.