معرفی و دانلود کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما

عکس جلد کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما

شاید باورش سخت باشد، اما خوشبختی جای دوری نیست و حتی ممکن است در یک قدمی شما باشد. رابرت هولدن در کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما کمکتان می‌کند با کشف زیبایی‌های درون خود، احساس بی‌کفایتی را در وجودتان از بین ببرید. هولدن در این اثر خواندنی به عنوان یک مربی موفقیت به شما نشان می‌دهد احساس اصیل خوشبختی چطور می‌تواند در لحظات زندگی‌تان جاری شود.

درباره‌ی کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما

اگر در همین لحظه که این متن را می‌خوانید ازتان بپرسند شما چه کسی هستید، در تعریف خودتان از چه ویژگی‌هایی استفاده می‌کنید؟ اصلاً آیا قادرید آن‌طور که دلتان می‌خواهد به این سوال پاسخ بدهید یا آن‌که احساس سردرگمی به شما دست می‌دهد؟ واقعیت آن است که بیشتر افراد وقتی در معرض این سوال قرار می‌گیرند، درست نمی‌دانند باید چه پاسخی بدهند. اما اگر ندانید چه کسی هستید و در این دنیا چه رسالتی دارید، چطور می‌توانید معنای خوشبختی را کشف کنید؟

رابرت هولدن (Robert Holden) در کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما (Be Happy) سعی دارد در یافتن پاسخ سوال مهم «من که هستم» شما را یاری کند و در قدم بعدی در مسیری قرارتان دهد که بهترین چیزهایی که به شما احساس خوشبختی می‌دهد را پیدا کنید و به ریشه‌یابی علت رنج‌هایتان بپردازید. در حقیقت هدف این اثر که بر اساس سری سمینارهای «خوشبختی» نویسنده تدوین شده، این است که بتوانید شادی گمشده‌تان را به دست بیاورید؛ چراکه رابرت هولدن معتقد است خوشبختی «آواز فراموش‌شده»ی هر انسانی‌ست، پس لازم است برای اینکه این آواز در زندگی شما طنین‌انداز شود، قدم‌های نخست را بردارید.

هولدن معتقد است داستان‌های خصوصیِ شاگردان او در جذابیت دوره‌هایش بسیار موثر بوده. او از افرادی سخن می‌گوید که به رغم از دست دادن عزیزانشان و دست‌وپنجه نرم کردن با بیماری همچنان جویای حس خوشبختی بوده‌اند و زندگی را به مرگ ترجیح می‌داده‌اند.

در این اثر درباره‌ی موضوعات مهمی چون هدف از خوشبختی، موانعی چون ترس و مقاومت، پذیرش احساسات و... سخن گفته شده و داستان‌ها و مثال‌هایی برایتان نقل شده که در شناخت بیشتر شما نسبت به موضوع کتاب تأثیرگذار خواهند بود.

گفتنی‌ست خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما از سوی انتشارات گیوا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما

  • کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما بینشی شگفت‌انگیز را به خوانندگان خود می‌آموزد. در این کتاب تکنیک‌هایی وجود دارد که قبلاً اثبات شده‌اند. (Health & Fitness magazine)

  • اگر می‌خواهید رضایت درونی خود را کشف کنید، کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما ارزش خواندن را دارد. (Natasha Harding The Sun)

  • رابرت هولدن برجسته‌ترین متخصص شادی در بریتانیاست. (The Daily Mail)

  • دکتر رابرت هولدن در کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما راه به دست آوردن رضایت درونی را نشانتان می‌دهد. (You Magazine)

  • رابرت هولدن را در سراسر دنیا به عنوان مرشد شادی می‌شناسند. (The Sunday Times)

کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید به شناختی عمیق از خودتان برسید و خوشبختی را در بطن زندگی‌تان احساس کنید، این کتاب را از دست ندهید.

با رابرت هولدن بیشتر آشنا شویم

دکتر رابرت هولدن از افراد فعال در حوزه‌ی روان‌شناسی و معنویت است و به عنوان مشاور و مربی با سازمان‌ها و برندهای جهانی مانند Dove & the Real Beauty Campaign، Body Shop، IBM، Google و... همکاری کرده است. او تاکنون در برنامه‌های مختلفی چون اپرا، صبح به‌خیر آمریکا، مستندهای بی‌بی‌سی و ... حضور داشته و سمینارها و کارگاه‌های متعددی را در لندن، فایند هورن و ایتالیا برگزار نموده.

هولدن نویسنده‌ی پرفروش 10 کتاب از جمله «شادی اکنون!» و «تغییر اتفاق می‌افتد!» است. برخی آثار او مثل «توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن» و «زندگی تو را دوست دارد» به فارسی ترجمه شده‌‌اند.

در بخشی از کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما می‌خوانیم

سلامت عاطفی؛ قلب شما مرکز سلامت عاطفیِ شماست. دست خود را روی قلب‌تان بگذارید. همین لحظه قلب خود را حس کنید؛ و به آن‌چه قلب‌تان به شما می‌خواهد بگوید، توجه کنید؛ به هیجاناتی توجه نمایید، که احساس می‌کنید قلب‌تان به آن گوش می‌کند. بگذارید قلب‌تان به شما بگوید که چه تعهدی نیاز دارید. هم‌اکنون به خودتان کمک کنید تا عشق، آزادی و مهم بودن را احساس نمایید. دوباره گوش کنید و باز هم انجام بدهید. چند مثال از این دست چنین است: «زمانی را به خودم اختصاص می‌دهم.»

آن‌چه شما درباره‌ی انعطاف‌پذیریِ احساسی بدان می‌اندیشید، شاید فقدان صداقت احساسی باشد. هدف زندگیِ شما نباید سخت، اما باید واقعی باشد. زمانی را به خودتان اختصاص دهید و درمورد احساس واقعی‌تان صادق باشید. زمانی را به دوست‌تان اختصاص دهید. مطمئن شوید که دوستان واقعی دارید. دوستانی که هرگز آن‌ها را ندیده‌اید. زمان تفریح؛ کار تمامی ‌ندارد. بیرون بروید و تفریح کنید. وقت استراحت؛ همیشه می‌توانید درباره‌ی آخر هفته، تعطیلات و خلوت‌گزینی برنامه‌ریزی کنید. زمان اضافی؛ زمانی را برای در آغوش گرفتن، لبخند زدن، خندیدن، رمانتیک بودن و فرستادن کارت و گل و دیگر چیزهای خوب اختصاص دهید.

سلامت ذهنی؛ همین الان، نام پنج واژه را که وضعیت ذهن‌تان را بیان می‌کند، بنویسید. آیا به‌راستی این‌ها ویژگی‌های شما هستند؟ برای مثال آیا: خوش‌بین، بدبین، شکرگزار، خسته، مورد اعتماد و خشمگین هستید؟ اکنون پنج واژه بگوید که شیوه‌ی نگرش شما را بیان می‌کند، و سطح سلامت و ذهن شما را می‌سنجد. به ذهن‌تان توجه کنید و بگذارید به شما نشان دهد که چه کاری باید انجام دهید. ذهن به شما کمک می‌کند که وضوح، بینش، و امید بیش‌تری را تجربه کنید و دوباره گوش دهید و عمل کنید؛ برای مثال، تحصیلات! الان مشغول آموختن چه مطلبی هستید؟ یک کتاب خوب بخوانید! کلاس جدید بروید! در سخنرانیِ خوب شرکت کنید! و دوباره به یک سرگرمی ‌قدیمی که علاقه دارید، توجه نمایید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مسیر معنوی
هدف از خوشبختی
علت رنج کشیدن
شادی ریشه در خوشبختی
فصل دوم: حکایت دو انسان
نخست؛ ترس رها کردن
دوم؛ ترس آخر خوداصلاحی
نگاه کردن در آیینه
خوشبخت نبودن خود را ساختن
محدود کردن خوشبختی
فصل سوم: ترس از فقدان خوشبختی
رویارویی با فقدان خوشبختی
اشتباه نخست؛ نداشتن هویت
اشتباه دوم؛ داوری کردن
اشتباه سوم؛ مقاومت
گام نخست؛ روبه‌رو شدن با احساسات
گام دوم؛ نام‌گذاریِ درست
گام سوم؛ پذیرش هدیه
گام چهارم؛ درخواست کمک
فصل چهارم: به دنبال سرور
صفحه‌ی اصلی معنویت
تجربه‌ی قلبی
سوگند مهربانی
سوگند برای رفاه و سلامت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما
نویسنده
مترجممیترا سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-600-451-948-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما

برای دریافت کتاب خوشبختی - جلد دوم: ژنتیک معنوی شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.