معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر

خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت اثری درخشان و پرفروش از دو نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی، استر هیکس و جری هیکس است. ایشان در این کتاب شنیدنی به شما می‌آموزند که چگونه قانون عام جذب را در راستای رسیدن به اهداف خود به خدمت بگیرید.

درباره خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت:

استر هیکس و جری هیکس دو نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، و چهره‌هایی برجسته در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری‌اند. نام این دو بیش از هر چیز با یک موضوع پیوند خورده است: قانون جذب! به واقع، استر و جری را باید از مهم‌ترین تئوریسین‌های این قانون نامید. ایشان در کتاب‌های پرتعدادی که تاکنون نوشته‌اند و همینطور، در سمینارها و سخنرانی‌های پرشمار خود، بارها و به انحاء مختلف به توضیح قانون جذب پرداخته‌اند. در این زمینه، کتاب قانون جذابیت (The Law of Attraction) یکی از بهترین آثار ایشان است.

اثر مذکور که اکنون نسخه‌ی خلاصه‌‌‌شده‌ی آن را در دست دارید، دربردارنده‌ی افکار شخصیتی به نام آبراهام است. این افکار که همگی حول محور قانون جذب می‌گردند، به ترتیب در این پنج فصل ارائه شده‌اند: «سیر دستیابی به آبراهام، تعریفی از قانون فراگیر جذب، علم خلق هدفمندانه، هنر ایمان و پذیرش، فرایند جادویی هدف‌گذاری مقطعی.»

حال ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که اصلاً این قانون جذب که این‌قدر درباره‌اش حرف می‌زنند چیست. البته شما پاسخ کامل این سوال را تنها با گوش دادن به کتاب قانون جذابیت درخواهید یافت. با این حال ما تلاش می‌کنیم جوابی مختصر به این پرسش بدهیم. قانون جذب، در یک کلام، بیان می‌دارد که در کائنات نظمی حیرت‌انگیز حکمفرماست. این نظم بر پایه‌ی اصلی کلی سامان یافته است؛ اصلی که می‌توان آن را با توجه به دو قطب متضاد جذب و دفع توضیح داد.

مطابق اصول قانون جذب، همانندها جذب یکدیگر می‌شوند و غیرهمانندها یکدیگر را پس می‌رانند. این البته اصلی کلی و جهان‌شمول است که بر تمام اجزای هستی حاکم است. اما ارتباطش با زندگی انسان قدری بیش از ارتباط آن با سایر عناصر عالم است. زیرا انسان از موهبت اندیشه برخوردار است و می‌تواند از طریق تأملِ صرف، به بسیاری از امکاناتی که در قدرت جذابیت نهفته است، دست یابد. به زبان ساده می‌توان چنین گفت: مطابق قانون جذب، رسیدن به هر خواسته‌ای امکان‌پذیر است. این امر اما منوط به شناخت کامل این قانون است؛ شناختی که بی مطالعه‌ی آثاری چون قانون جذابیت، دشوار به دست خواهد آمد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت:

- یکی از قدرتمندترین کتاب‌هایی که تا به حال مطالعه کرده‌ام. (Neale Donald Walsch)
- مطالعه‌اش برا همگان ضروری است. (Soul & Spirit magazine)
- یک کتاب بزرگ! (John Gray)

خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی حاضر را به افرادی توصیه می‌کنیم که خواهان ارتقای سطح کیفی زندگی خود در عرصه‌های گوناگون‌اند.

با نویسندگان خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت بیشتر آشنا شویم:

استر هیکس (Esther Hicks) یکی از سرشناس‌ترین نویسندگانی است که درباره‌ی قانون جذب و تأثیر آن در زندگی قلم زده است. این سخنران الهام‌بخش و نویسنده‌ی چیره‌دست، به همراه همسرش، جری هیکس (Jerry Hicks) 9 کتاب مستقل درباره‌ی شیوه‌های دستیابی به موفقیت نوشته است. استر اکنون 73 ساله، و ساکن یوتای آمریکاست. جری، همسر او، در سال 2011 از دنیا رفت.

از کتاب‌های استر هیکس و جری هیکس می‌توان به عناوینی چون «بخواهید تا به شما داده شود»، «تعالیم آبراهام» و «پول و قانون جذب» اشاره کرد. درباره‌ی این دو نکته‌ی دیگری نیز گفتنی است، و آن اینکه ایده‌های مطرح‌شده در فیلم مشهور راز، تا حد زیادی از آموزه‌های ایشان گرفته شده است. ضمن اینکه استر و جری هر دو دقایقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت می‌شنویم:

شاید اولین باری که به پاسخ‌های کاربردی برای سوالاتم دست یافتم در سال 1965 بود. به کتابی با این عنوان برخوردم: «بیندیشید و ثروتمند شوید». از خواندن این عنوان کمی متعجب شدم. در آن زمان مثل بیشتر مردم نسبت به افراد ثروتمند دیدگاهی منفی داشتم. با مطالعه‌ی این کتاب به آگاهی کاملی دست یافتم و فهمیدم چیزی که اهمیت دارد فقط افکار ماست.

در واقع، افکار من تجربیات زندگی‌ام را می‌سازند. این کتاب به من کمک کرد تا تجارتی بین‌المللی راه‌اندازی کنم. در این تجارت موقعیتی برای من فراهم شد تا با انسان‌های بیشتری ارتباط برقرار کنم و با روش زندگی آنها آشنا شوم. اگرچه کتاب ناپلئون هیل زندگی من را به شدت تحت تأثیر قرار داد، اما باز هم برای همه‌ی پرسش‌هایم پاسخ مناسبی دریافت نکردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: سیر دستیابی به آبراهام
21 دقیقه
فصل دوم: تعریفی از قانون فراگیر جذب
16 دقیقه
فصل سوم: علم خلق هدفمندانه
8 دقیقه
فصل چهارم: هنر ایمان و پذیرش
8 دقیقه
فصل پنجم: فرایند جادویی هدف‌گذاری مقطعی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت

Mahla M
۱۴۰۲/۵/۷
این میکرو کتاب واقعااا عالی و بی نقص و تقریبا به تمام مسائل مربوط به قانون جذب پرداخته بود و جای سوالی باقی نگذاشته بود.
فقط مشکل همیشگی کلمات و عبارات با کلمات سخت و سقیل و پشت سرهم آورده میشوند و با سرعت و با همان کلمات سخت که احتیاج به ترجمه دارند توضیح داده میشوند و باید در هر ۵ ثانیه دکمه مکث رو بزنیم و نسبت به موضوع تامل و تفکر کنیم و در ذهنمان ثبت کنیم.
Pooya Songhory
۱۴۰۳/۲/۱
ای کاش که قولنین این کتاب در مدارس تدریس می‌شد و نام این کتاب می‌توانست زیبایی و حقیقت کلام ان را بهتر نشان دهد. امیدوارم که تمام انسانها بدانند که دانستن این قولنین برای همه، علی رغم رشته مورد علاقه شان، لازم و ضروری است.
📚 احسان نظری 📚
۱۴۰۳/۱/۷
کلا استر و جری دو نویسنده و محقق عالی هستند. همه کتاب هاش رو خوندم ولی اون موجود خیالی به نام ابراهام با این مشکل دارم. ولی ۹۰ درصد حرفهای کتاب هاش با دین اسلام متناسب هست. در مورد قانون جذب اگه کسی علاقه داره پیشنهاد میکنم کل اثار استر رو
زهرا طیبی
۱۴۰۱/۱۲/۹
باسلام -همه‌ی کتابهای جری هیکس واسترهیکس جالب و اموزنده هستند چون به وسیله فرشته ها اگاهی‌هایی از جهان غیر مادی به ما میدهد که اگر به گفته‌های این کتاب عمل کنیم زندگی سعادتمندی خواهیم داشت متشکر از شما
سارا طیبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
فوق العاده بود. من عاشق کتابهای جری هیکس و استر هیکس هستم و اگاهی‌های نابی که ابراهام از دنیای غیر مادی میده. البته باید بارها این کتاب رو گوش داد و مطالب مهمش رو یادداشت کرد و عمل کرد.
آرش
۱۴۰۱/۱۰/۶
عالی، عالی، واقعا عالی احسنت به این گویندگی، این بیان شیوا و رسا، چقدر مطالب کتاب رو تاثیر گذار بیان میکنن ایشون، واقعا بهتون تبریک میگم بابت این هنری که دارین.
Ava Soltani
۱۴۰۱/۷/۱۰
بنظرم کتاب خوب و جامعی بود
البته من از اینجور کتابها زیاد مطالعه میکنم
در کل پیشنهاد میکنم
من از این کتابها بعنوان روحیه گرفتن و انرژی گرفتن انجام میدم
لیانا خوشکام
۱۴۰۱/۸/۱۷
خوب بود، اکثر کتاب‌های مربوط به قانون جذب مشابه هم هستن البته تکرارش بد نیست و باعث میشه برخی مطالب فراموش شده یادآوری بشه
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۶/۲۰
موضوع این نیست که کتاب بدی باشه ولی راه حل کاربردی ارائه نکرده و بیشتر بیان واضحاته ولی کتابه خیلی بدی هم‌نیست
شیرین ملکپوش
۱۴۰۱/۳/۳
بسیار زیاد مفید و آموزنده و مفید برای زندگی هر آدمیست که این کتاب رو مطالعه کنه جذابیت علمیست که باید آن را آموخت
منوچهر آرمون
۱۴۰۱/۱/۳
اگر بخواهیم چیزی را جذب کنیم قطعا باید قوانین را رعایت کنیم و این کتاب مسیر قوانین را به ما نشان می‌دهد
رضاافراسیابی
۱۴۰۲/۷/۱۴
گذار این زوج در کنار هم برای یافتن مسیر زیبای زندگی زیبایی بی نظیری را به تصویر میکشد
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خوب و مفیدی بود. اگر‌ با این مباحث آشنایی دارید. کتاب کوتاه و خلاصه‌ی خوبیه
قاسم ولمزیاری
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب فوق العاده خوبی بود هر سوال و جوابی که توی سوال بود خودش به اندازه چندجلد کتاب مطلب داره
Sam Kh
۱۴۰۱/۱/۱۴
معرکه هست
من چندین کتاب دیگر از این نویسندگان خوانده و واقعا تاثیر خوبی در زندگی دارد
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.