معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند
قیمت:
۹۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند اثری از باربارا دی آنجلیس، روانشناس، مربی معنوی، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی آمریکایی است. دی آنجلیس که خود از پایه‌گذاران ایده‌ی خودیاری و پرورش مهارت زنان است، در این کتاب به شرح و اشتراک‌گذاری رمز و رازهای زندگی پرداخته است.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

تصور کنید که هر روز، روز شماست و زندگی آنچنان شیرین و دلنشین است که هر صبح با احساس سعادتمندی و کامیابی و نشاط از خواب برمی‌خیزید و شب‌هنگام که به خواب می‌روید، لبخندی از رضایت روی چهره‌ی شما نقش بسته است. به این فکر کنید که هیچ معضل و چالشی برای شما حل‌نشدنی نیست و می‌توانید به‌راحتی بر هر دشواری و رنجی غلبه کنید. تجسم کنید که زندگی هر لحظه و هر جا همیشه مطابق رؤیاها و خواست شما پیش می‌رود. این احساسات و تجربه‌ها، رؤیاپردازی‌هایی دست‌نیافتنی و اوهام‌گونه نیستند. همگی این تصورات به تحقق می‌رسند اگر بتوانید به رمز و راز زندگی پی ببرید و از اصول و مبنای آن آگاه شوید و ارائه‌ی این آگاهی، درست همان کاری است که باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در کتاب صوتی رازهای درباره زندگی که هر فردی باید بداند (Secrets About Life Every Woman Should Know) انجام داده است.

باربارا دی آنجلیس مهم‌ترین درس‌ها و تجربیات زندگی، اساسی‌ترین یافته‌های متحول‌کننده و ژرف‌ترین سفرهای معنوی خود را در کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند گرد آورده است تا مخاطب خود را در مسیر شناخت و یاری به خود رهنمون باشد. این رموز ارزشمند زندگی طی سال‌های طولانی و با تلاش و صبر و پشتکار تهیه و تدوین شده و به‌مثابه‌ی راهنمایی گام‌به‌گام می‌تواند هر فردی را که مشتاق قدم گذاشتن در این مسیر است، راهنمایی و حمایت کند. دی آنجلیس شما را دعوت می‌کند تا این رمز و رازها را بیاموزید و با کمک آن‌ها به زندگی خود معنا و عمق بیشتری بخشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

اصول و مفاهیم بیان شده در کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند اساس زندگی انسان امروزی است. این اصول از هزاران سال پیش در اغلب رسوم و آیین‌های معنوی و فلسفی در جهان وجود داشته‌اند و از همان زمان نیز راهنمای ایجاد نگرش و درکی عمیق‌تر به زندگی در انسان‌ها بوده‌اند؛ درک و بینشی که در پس روزمرگی‌ها از چشم ما پنهان است و نبودِ آن‌ها، زندگی ما را نیز از معنا و پیشرفت تهی می‌کند. درک این رموز بر زندگی بسیاری از افرادی که با آن آشنا هستند، مؤثر است چرا که در هنگام ناراحتی، ناامنی یا عدم رضایت از خود، متوجه می‌شوند که یکی از آن رموز و اصول ده‌گانه را زیر پا گذاشته‌اند و می‌توانند با اصلاح رفتار خود، به احساس نیک‌بختی بازگردند. این اصول همچنین به افراد می‌آموزد که این نقص‌ها و کاستی‌های افراد نیست که مانعی برای خوشبختی و شادکامی آنان محسوب می‌شود. تمام آنچه که یک فرد برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارد، نه در جایی بیرون از او که در اعماق وجودش نهفته است و تنها کاری که باید انجام دهد، برقراری ارتباط با خویشتن است. تنها از طریق ایجاد رابطه‌ای عمیق و متوازن با خود، پرورش اعتماد به نفس و حفظ تعادل است که فرد قادر خواهد بود ادراک خود از جهان را بهبود بخشد و بر ناکامی‌های خود، نقطه‌ی پایانی بگذارد.

کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی هادی ابراهیمی به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را به همت آوانامه و با خوانش نازیما حسینی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

  • باربارا در این کتاب از ده راز مهم و عمیق زندگی پرده برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و همین‌طور رضایتمندی احساسی و عاطفی را به‌خوبی نشان داده است. (دیپاک چوپرا)

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند را به تمام علاقه‌مندان حوزه‌های روانشناسی، رشد و توسعه‌ی فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند می‌شنویم

از دو حالت خارج نیست؛ یا هر چیزی که در زندگی ما اتفاق می‌افتد معنا و مفهومی دارد و بخشی از یک هدف و آرمان برتر و متعالی‌تر است، یا اینکه در هیچ‌چیز این عالم هیچ معنا و هدف و مقصودی نیست. زمانی فرا می‌رسد که در فرآیند رشد و خودآگاهی باید تصمیم بگیریم یکی از این دو موضع را اختیار کنیم. آیا زندگی، هدف، معنا و مقصودی دارد؟ آیا اینجا هستیم که بیاموزیم؟ آیا مشکلاتی که با آن‌ها روبه‌رو هستیم فرصت‌هایی برای رشد و آموختن هستند یا حوادثی کور و نامنظم و اتفاقاتی شوم و نحس؟

این تصمیم‌گیری برای شخص من بسیار ساده است. من چنین باور دارم که زندگی بر اصول و قواعدی بنا شده است. برای این تصمیم خودم هم اسناد و مدارک زیادی در دست دارم. انتخاب دوم که می‌گوید همه‌چیز تصادفی و کورکورانه و مغشوش است، تضمین‌کننده‌ی رشد و تعالی نیست. وودی آلن که یکی از نوابغ سینما محسوب می‌شود گفته: «اگر همه‌چیز توهمی بیش نباشد و چیزی وجود خارجی نداشته باشد چه؟ اگر به راستی چنین باشد پس واقعاً سرم کلاه رفته و زندگی را به قیمت گرانی به من انداخته‌اند!»

به زبان غیرطنز و جدی‌تر، از آنجا که هرچه در این دنیا وجود دارد هوشمندانه معنا و مفهوم و هدف و مقصودی خاص را تعقیب می‌کند، حتماً برای تمامی اتفاقاتی که در زندگی من می‌افتد، دلایلی وجود دارد. همین درک است که به من امکان می‌دهد موانع و مشکلات زندگی را گرامی بدارم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
21 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
21 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
33 دقیقه
راز یکم - قسمت اول
35 دقیقه
راز یکم - قسمت دوم
32 دقیقه
راز دوم - قسمت اول
34 دقیقه
راز دوم - قسمت دوم
31 دقیقه
راز سوم - قسمت اول
25 دقیقه
راز سوم - قسمت دوم
21 دقیقه
راز سوم - قسمت سوم
25 دقیقه
راز سوم - قسمت چهارم
23 دقیقه
راز چهارم - قسمت اول
35 دقیقه
راز چهارم - قسمت دوم
31 دقیقه
راز چهارم - قسمت سوم
32 دقیقه
راز پنجم - قسمت اول
31 دقیقه
راز پنجم - قسمت دوم
25 دقیقه
راز پنجم - قسمت سوم
31 دقیقه
راز پنجم - قسمت چهارم
25 دقیقه
راز ششم - قسمت اول
27 دقیقه
راز ششم - قسمت دوم
28 دقیقه
راز ششم - قسمت سوم
23 دقیقه
راز هفتم - قسمت اول
20 دقیقه
راز هفتم - قسمت دوم
24 دقیقه
راز هفتم - قسمت سوم
25 دقیقه
راز هشتم - قسمت اول
30 دقیقه
راز هشتم - قسمت دوم
24 دقیقه
راز هشتم - قسمت سوم
34 دقیقه
راز نهم - قسمت اول
25 دقیقه
راز نهم - قسمت دوم
25 دقیقه
راز دهم - قسمت اول
22 دقیقه
راز دهم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند
نویسنده
مترجمهادی ابراهیمی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

برای دریافت کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.