معرفی و دانلود کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم

عکس جلد کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم

با خواندن کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم مسیر تازه و منحصر‌به‌فردی را در نقشه‌ی راه ذهن خود بپیمایید و دست یافتن به هرآن‌چه را در افکار و رویای خود دارید، به واقعیت تبدیل کنید! مهدی داعی نویسنده‌ی این کتاب موفق و پرمخاطب، همچون جلد اول این کتاب به شرح مهم‌ترین اسرار سعادت زندگانی بشر می‌پردازد؛ قوانینی که برای تمامی افراد ثابت است و در هر جایگاه، موقعیت، زمان یا در هر سرزمینی، کلیدِ تغییر و تحول را به دست انسان می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم

«راز رسیدن به سعادت و موفقیت دائمی چیست؟» این عبارت مهم را می‌توان چالشی‌ترین پرسش در تاریخ زندگی بشر دانست. پرسشی که با ورود انسان به عصر جدید رنگ و جلوه‌ی جدی‌تری به خود گرفته و پیچیدگی‌های بیشتری نیز پیدا کرده است. مهدی داعی، نویسنده و محقق مباحث وجودی و روان‌شناختی، سعی دارد تا در کتاب راز بزرگ هستی- جلد دوم و در ادامه‌ی جلد قبلی این کتاب ما را به عمق این پرسش بزرگ ببرد و پاسخی برای آن پیدا کند.

جهان امروز به سرعت در حرکت و تکاپو است و انسان عصر حاضر نیز بیش از هر زمانی نیازمند داشتن یک برنامه‌ی مدون و مطابق با قوانین زندگی است. پس در این وانفسا موفقیت را می‌توان از آن کسی دانست که بتواند خود را با این قواعد هم‌گام و هم‌سو کند و نمودار ذهنی مشخصی برای پیمودن مسیر زندگانی داشته باشد. نویسنده در کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم تلاش می‌کند تا در مباحث جذاب و البته پرکاربرد خود در ابتدا شما را با مهم‌ترین و اساسی‌ترین قوانین هستی هم‌سو کرده و سپس شما را در جهت انرژی شگرف و نیرومند به حرکت دربیاورد.

مباحث کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم ضمن آن که کمک می‌کند تا از حداکثر توانایی و ظرفیت‌های وجودی خود بهره ببرید، به شما یاری می‌رساند تا دیگر نقاط نشناخته‌ی درونی خود را کشف کنید و درنهایت اندیشه‌ای پویا و در تحرک داشته باشید. گرچه مسیری که این کتاب برایتان ترسیم خواهد کرد احتمالاً متفاوت‌ترین نقشه‌ی ذهنی شما و حتی در ابتدا کمی تازه خواهد بود، اما نگران نباشید! نویسنده‌ی موفق این اثر یعنی مهدی داعی تاکنون دست تازه‌واردان بسیاری را برای پیمودن این مسیر گرفته و در این راه در کنار شما نیز خواهد بود.

در نهایت، با کمک موضوعات متنوع و مفید کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم امید آن می‌رود تا از اغما و خواب درونی خود رها شوید؛ از کشف توانایی‌هایی که در ذات شما نهفته شده، غرق حیرت و لذت گردید و بیش از هر زمانی به خواسته‌های خود نزدیک شوید و چه از منظر مادی و چه در ابعاد معنوی به هر آن‌چه که همیشه آرزو داشتید دست یابید.

کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک پیشنهاد منحصر‌به‌فرد برای کسانی‌ست که به مباحث خودشناسی و خودسازی علاقه دارند و می‌خواهند سفری ویژه به دنیای ذهن و توانایی‌های درونی خود داشته باشند.

در بخشی از کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم می‌خوانیم

وقتی ذهن ما به سمبل‌ها تمرکز کند، باور می‌کند این سمبل‌ها واقعی هستند و می‌توانند ما را بترسانند و به آن‌ها اجازه می‌دهیم ما را کنترل کرده و به ترس از کمبود و یا نداری بیندازند در حالی که هیچ کدام از آن‌ها نبوده و ذاتاً سرشار هستیم اما این سمبل‌ها ما را از این پر بودنمان جدا می‌کنند. در این صورت داریم به چیزی نگاه می‌کنیم که درون ذهن‌مان اتفاق می‌افتد و تمرکزمان روی تمامیت درونی‌مان نیست.

با این توضیحات؛ به کلید بسیار مهمی برای درک راز بزرگ هستی می‌رسیم و آن ارتباط بین سایه (نفس) و روان می‌باشد که ذیلاً توضیح می‌دهم. روان هر کدام از ما امتدادی از روح مقدس خداست که آزادانه در این دنیا چیزهای مختلف را انتخاب و تجربه می‌کند تا از این طریق جلوه‌گر عشق و آگاهی الهی باشد. روان ما غیرفیزیکی است و برای این‌که بتواند با این دنیای فیزیکی ارتباط بگیرد، به ذهن نیاز دارد و ذهن نیز تحت تأثیر دانش دیگران، توسط استانداردهای والدین، مدرسه، دین، جامعه و فرهنگ منطقه شرطی می‌شود. بر اثر این شرطی‌شدگی، عمدتاً انتخاب‌های نااگاهانه و ناهمسو با اراده خداوند گرفته شده و نتایج آن به صورت یک‌سری نقاط تاریک در روان ما ثبت شده که جلوی تابش نور الهی را گرفته و سایه‌ای به نام نفس ایجاد می‌شود.

به این ترتیب، خودمان بی‌آن‌که متوجه شویم، تبدیل به مانعی در برابر نور الهی درونی‌مان می‌شویم. این نقاط تاریک، همان احساسات حبس شده، نیازهای برآورده نشده و افکار منفی به جا مانده از انتخاب‌های ناآگاهانه‌ای است که درون روان انباشته شده و نتیجه زندگی ناآگاهانه می‌باشد. تا این نقاط درون روانمان باقی باشند، نمی‌توانیم با اتفاقات لحظه حال اوکی شده و ندایی مدام از درون به ما می‌گوید کافی نیست و بیشتر می‌خواهد و یا دوست دارد شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که او می‌خواهد و ما را می‌ترساند اگر با این لحظه اوکی شویم، چیز بهتر و بیشتری به دست نمی‌آوریم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. دو مسیر کاملاً متفاوت برای زندگی
2. معنویت
3. هرم آرزوها
4. همانند خدا ببینید
5. نفس در مقابل روان
6. قدم آخر
7. کلیدهای مهم برای تجلی آرزوها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-93244-9-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم

نسرین اصفی
۱۴۰۳/۲/۵
کتابی جامع و کامل و معنوی همراه بانکات کلیدی و کاربردی در رابطه باشناخت نفس و ترفندهای ان و رهایی از اسارت نفس و هماهنگی با هستی و یکپارچگی در نظام کاینات که مرکز و بطن ان خدای عاشق است و زندگی و روح و جان ادمی را به هم پیوند می‌زند که حاصل این پیوند زایش نور است، و اتصال با خدای مهربان که شیرینتر و جذابتر از آن فکر نمیکنم در مخیله‌ی هستی بگنجد، سپاس فراوان از اقای داعی پیشگام عرصه‌ی بیداری وآگاهی و نور!!!!
حمید مهدوی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بسیار عالی توصیه میکنم حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم

برای دریافت کتاب راز بزرگ هستی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.