معرفی و دانلود کتاب زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر

عکس جلد کتاب زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر
قیمت:
۴۱,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر

ریچارد کخ در کتاب زندگی به روش 80/20 از روشی اعجاب‌انگیز به نام 80/20 برای شما سخن می‌گوید. دل‌تان می‌خواهد کمتر تلاش کنید و درعین‌حال بیشتر به اهداف‌تان برسید؟ نویسنده‌ی این کتاب پرفروش به شما می‌گوید که رازِ‌ موفقیت در همین واقعیت نهفته است: «با تلاش کمتر و محدود کردن تمرکز، بیشتر می‌توانید به رویاهایتان دست یابید» برای آن‌که با جزئیات این اصل بیشتر آشنا شوید، کتاب پیش رو را مطالعه کنید.

درباره‌ی کتاب زندگی به روش 80/20

ریچارد کخ (Richard Koch) در کتاب زندگی به روش 80/20 (Living the 80/20 Way) راهی را برای استراحت کردن، لذت بردن و رسیدن به رؤیاهای‌تان پیش روی شما می‌گذارد. او در کتاب نام‌برده به صورت گام‌به‌گام قانون 80/20 را توضیح می‌دهد و می‌گوید که اصل 80/20 نه‌فقط راهی برای افزایش بهره‌وری، بلکه روشی برای داشتن یک زندگی خوب است. شیوه‌ای که در نهایت به شما کمک می‌کند از کاری که انجام می‌دهید، بیشترین لذت را به دست آورید، مسائل مالی خود را مدیریت کرده و رابطه‌ی مؤثرتری را با خانواده و دوستان‌تان برقرار کنید. ریچارد کخ یک میلیونر خودساخته و نویسنده‌ای پرفروش در حیطه‌‌ی خودسازی است. او چنین ایده‌ای دارد: اگر روی چند امر محدود که بیشترین اهمیت را برای ما دارند تمرکز کنیم، می‌توانیم به دستاوردهای بیشتری برسیم. او با ارائه‌ی مثال‌های گوناگون از زندگی خودش، در کتاب زندگی به روش 80/20 به بسیاری از افراد کمک کرده تا با انجام کارهای کمتر و بهره‌وری بیشتر، به رؤیاهاشان دست یابند.

معرفی و دانلود کتاب زندگی به روش 80/20

صبح، وقتی وارد دفتر کار خود می‌شوید، نخستین کاری که انجام می‌دهید چیست؟ اغلب مردم نوشیدنی کافئین‌دار مصرف می‌کنند، به چک کردن ایمیل‌ خود می‌پردازند و تلاش می‌کنند کارهایی را که باید در طول روز انجام دهند اولویت‌بندی کنند. اما چه‌طور می‌توان بهینه‌ترین روش را برای اولویت‌بندی کارها انتخاب کرد؟ پاسخ به این سؤال موضوع کتاب زندگی به روش 80/20 را تشکیل می‌دهد. دل‌تان می‌خواهد به جای یک هفته کار طولانی و خسته‌کننده، فقط دو روز کار کنید و به همه‌ی نتایج دلخواه‌تان نیز دست یابید؟ مطالعه‌ی کتاب حاضر را از دست ندهید.

روش 80/20 یکی از بهترین تکنیک‌ها برای اولویت‌بندی کارها است. سخن ریچارد کخ در این کتاب ساده است؛ هشتاد درصد نتایج تنها از بیست درصد تلاش‌ها ناشی می‌شوند. هدف روش 80/20 این است که با کمترین زحمت و تلاش، نتایج خارق‌العاده رقم بخورد. به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب، تنها مقدار کمی از انرژی برای خلق عالی‌ترین نتایج کفایت می‌کند. اما این امر چگونه اتفاق می‌افتد؟ ریچارد کخ با زبانی ساده و به شکلی مفصل در کتاب زندگی به روش 80/20 این روش را به شما توضیح می‌دهد.

ریچارد کخ در کتاب خود به کاربرد این اصل برای افزایش شادی و موفقیت اشاره می‌کند. او قویاً اعتقاد دارد که این اصل نه‌تنها در زمینه‌ی مشاغل، بلکه در زندگی خصوصی نیز بسیار پرکاربرد است. گفتنی‌ست کتاب زندگی به روش 80/20 بر اساس دو نظریه‌ی کلی نوشته شده که عبارت‌اند از:

  • قانون تمرکز: کمتر بیشتر است.
  • قانون پیشرفت: با تلاش کمتر می‌توان به نتایج بهتری دست یافت.

در فصل اول کتاب به شکل کاملی به این دو قانون پرداخته می‌شود. در فصل‌های بعدیِ کتابِ زندگی به روش 80/20، نویسنده سعی می‌کند به شما بیاموزد چه‌طور مسائلی را که برای‌تان از بیشترین اهمیت برخوردارند از دیگر مسائل بازشناسید. او به شما می‌گوید باید بر مسائلی تمرکز کنید که اهمیتشان را باور دارید. با تمرکز بر جنبه‌های بااهمیت در زندگی‌تان، ناگهان خواهید دید که زندگی‌تان غنی‌تر و پربارتر به نظر می‌رسد. این همان قانونِ «کمتر بیشتر است» نام دارد! ریچارد کخ خود اذعان می‌دارد که «قانون پیشرفت» کمی مبهم است. این قانون به شما می‌گوید که می‌توان انرژی کمتری را صرف یک کار کرد، ‌اما درعین‌حال به موفقیت‌های بیشتری دست یافت.

ریچارد کخ کتاب زندگی به روش 80/20 را نخستین بار به سال 2004 روانه‌ی بازار نشر کرد. این کتاب در ایران توسط مترجمان گوناگون به زبان فارسی ترجمه شده است. کتابی که پیش روی شماست را مریم تقدیسی برای انتشارات آینده‌ی درخشان به فارسی برگردانده که از جمله برگردان‌های خوب این اثر است.

نکوداشت‌های کتاب زندگی به روش 80/20

  • کتاب زندگی به روش 80/20 عملی و پر از مثال است. این کتاب دو اصل دارد که می‌توانیم آن را در مورد خودمان، روابط شخصی یا زندگی شغلی‌مان به کار بگیریم: «کمتر بیشتر است» و «رسیدن به بیشتر با تلاش کمتر». نویسنده‌ی این کتاب عقیده دارد زمانی که موفق شوید با تلاش کمتر به نتایجی بیشتر دست یابید، ‌متوجه می‌شوید که این روش بسیار ساده‌تر از تلاش بیشتر برای رسیدن به چیزهای بیشتر است. (روزنامه‌ی ایندیپندنت)
  • کتاب زندگی به روش 80/20 بسیار کاربردی است. اگر در جست‌وجوی موفقیت شخصی و حرفه‌ای هستید، مطالعه‌ی کتاب زندگی به روش 80/20 را به شما توصیه می‌کنیم. (Hot Brands, Cool Places Magazine)
  • مملو از استراتژی‌های کاربردی. کتاب زندگی به روش 80/20 برای افرادی است که به دنبال یک شروع دوباره هستند. (Professional Manager)
  • کتاب زندگی به روش 80/20 را بخوانید و توصیه‌هایش را به کار ببندید! (تیموتی فریس، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، هفته‌ی کاری 4 ساعته)
  • کتاب زندگی به روش 80/20 اثری است برای همه‌ی کسانی که قصد دارند در زندگی کاری و شخصی خود موفق شوند. در این کتاب روش‌ها و راهکارهایی ساده و دقیق در حیطه‌های گوناگون زندگی به خواننده ارائه شده؛ حیطه‌هایی که در همه‌ی آن‌ها می‌توان از قانون 80/20 بهره‌مند شد. اثر حاضر، کتابی کاربردی است که به خواننده نشان می‌دهد چگونه می‌توان فقط بر مسائل مهم تمرکز کرد. اگر از افرادی هستید که از مسابقه‌ی زندگی خسته شده‌اند و دل‌شان می‌خواهد دیدگاهی جدید نسبت به زندگی اتخاذ کنند، ما اکیداً‌ مطالعه‌ی کتاب زندگی به روش 80/20 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. (مدیرمسئولِ‌ انتشارات آینده‌ی درخشان)

کتاب زندگی به روش 80/20 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب زندگی به روش 80/20 را به افرادی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند بهره‌وری خود را افزایش دهند. همچنین اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه‌مند هستید، کتاب نامبرده برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر می‌خوانیم

بزرگ‌ترین اسرار زندگی انسان در شخصیت او و ویژگی‌های منحصربه‌فردش نهفته است. ما می‌توانیم با مهارت از این ویژگی‌های خاص خود استفاده کنیم. در حالی که سایر جانداران قادر به چنین کاری نیستند. 98 درصد از ژن‌های ما با شامپانزه‌ها مشترک است، ولی تفاوت ما با این جانداران در همان دو درصد تفاوت قرار دارد. انسان محدود به ژن‌های خود نیست. ژن‌ها نمی‌توانند داستان خلق کنند، موسیقی بسازند، در علم پیشرفت کنند یا با دیگران ارتباط برقرار کنند، در حالی که انسان می‌تواند همه‌ی این کارهای اعجاب‌انگیز را انجام دهد. سرنوشت هر انسانی به تحقق نیروهای بالقوه و منحصربه‌فرد او بستگی دارد. تکامل هر یک از ما متفاوت و غیرقابل ‌پیش‌بینی صورت می‌گیرد.

شخصیت یعنی تمایز و این تمایز مستلزم تصحیح، تفریق و تمرکز است. با تمرکز بر بخش‌های اصیل و متمایز وجودمان می‌توانیم متفاوت باشیم. این واقعیت ندارد که ما لوح‌هایی سفید هستیم. ژن‌ها تعیین‌کننده‌ی شکل ظاهری ما و تعدادی دیگر از مسائلند. ولی در حین رشد نحوه‌ی تفکر، رفتار و برداشتی که از خود داریم، تحت تأثیر خانواده و محیط قرار می‌گیرد. معلمان، دوستان، کشیشان و مشاوران ما را در قالبی خاص می‌ریزند. و به ‌شدت تحت ‌نفوذ معیارهای اجتماعی و گروه‌های معاصرمان قرار می‌گیریم. ولی اگر همه‌ی این نفوذها و تأثیرات را از وجود‌مان تفریق کنیم تنها یک چیز باقی می‌ماند: چیزی ارزشمند و عجیب به نام «خود»، یا در واقع همان هویت و شخصیت منحصربه‌فرد. هر انسانی به رغم تأثیرات و فشارهای اطراف از ویژگی‌های خاص شخصیتی برخوردار است. هیچ دو نفری در روی زمین شبیه به هم نیستند. هر یک از ما تأثیری خاص بر دنیا به جا می‌گذاریم، به طوری که دنیا را نسبت به زمانی که ما در آن وجود نداشتیم متفاوت می‌سازیم. ما می‌توانیم از طریق تفریق به فردی خاص تبدیل شویم: کم‌تر همان بیشتر است.

فهرست مطالب کتاب

تمجید از کتاب
پیشگفتار
بخش اول: مقدمه
نظریه‌ی کلی چیست؟
دستیابی به نتایج بیشتر با تلاش کم‌تر
همه‌ی وقت دنیا در اختیار ماست
بخش دوم: معاش و زندگی
بر بهترین 20 در صد وجودتان تمرکز کنید
از کار و موفقیت خود لذت ببرید
از معمای پول پرده بردارید
روابط به روش 80/20
زندگی خوب و ساده
بخش سوم: عملی ساختن روش 80/20 در زندگی
نیروی نهفته در اقدامات مثبت و مقرون به صرفه
طرح نقشه‌ی شاد زیستن به روش 80/20

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی به روش 80/20: کار کمتر نگرانی کمتر، موفقیت بیشتر لذت بیشتر
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آینده درخشان
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-5527-19-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی به روش 80/20

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگی به روش 80/20

برای دریافت کتاب زندگی به روش 80/20 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.