معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصتی دوباره: برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما

عکس جلد کتاب صوتی فرصتی دوباره: برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصتی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصتی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرصتی دوباره: برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما

کتاب صوتی فرصتی دوباره در سه بخشْ خطرات و فرصت‌هایی را که دنیای اقتصاد برای ما به همراه دارد، تشریح می‌کند. رابرت کیوساکی کسب ثروت را در گرو کسب دانش مالی می‌پندارد و اطلاعات را در این وضعیت جدید اقتصادی، ارجح بر پول و سرمایه می‌داند. این نویسنده همچنین با ریشه‌یابی علل بحران‌ها و رکودهای مالی، دید مخاطب را برای تصمیم‌گیری‌های آینده‌ وسعت می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب صوتی فرصتی دوباره

مسیر رسیدن به موفقیت و سرمایه در عصر حاضر با دوران گذشته بسیار متفاوت است. پیش‌تر افراد به دانشگاه می‌رفتند، در رشته‌ای تخصص می‌یافتند و در همان زمینه مشغول به کار می‌شدند، اندک‌اندک خانه‌ای می‌خریدند، در بازار سرمایه‌گذاری می‌کردند و دورانِ بازنشستگیِ مرفهی را به انتظار می‌نشستند. کسب درآمد و ثروت امروزه مسیر بسیار متفاوتی را طی می‌کند و الزامات به‌خصوصی را می‌طلبد. کتاب صوتی فرصتی دوباره (Second Chance) از نویسنده‌ی پرفروش، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در سه بخش مجزا خطرات و فرصت‌های بازار مالی را به بحث می‌گذارد.

رابرت کیوساکی در بخش اول کتاب به علل ورود دنیا به بحران مالی اشاره می‌کند. هنگام وقوع بحران مالیِ سال 2008 در آمریکا، بسیاری از صاحب‌خانه‌ها متوجه شدند که دیگر مانند سابق، خانه دارایی به حساب نمی‌آید. همچنین افرادی که پول خود را در بانک پس‌انداز کرده بودند، با افزایش چاپ پول و رشد تورم، قدرت خریدشان را از دست دادند و در ردیف بازنده‌ها قرار گرفتند. کیوساکی‌ در کتاب صوتی فرصتی دوباره، بر کسب دانش مالی تأکید فراوانی می‌کند. افزایش دانش درباره‌ی پول به افزایش کارآیی افراد و همچنین افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها برای اخذ تصمیمات مهم کمک می‌کند. نویسنده عقیده دارد که همه‌ی ما به فرصتی دوباره نیازمندیم، به این دلیل که وضعیت اقتصادی به آن صورتی که ما می‌شناختیم تغییر کرده و این تغییر همچنان ادامه خواهد داشت. وضعیت جدیدْ فقیران را فقیرتر، ثروتمندان را پولدارتر و طبقه‌ی متوسط را فقیر می‌سازد. رابرت کیوساکی از ما می‌خواهد تا به این نکته توجه کنیم که پول دیگر ارزش قدیم را ندارد و چیزی که در این شرایط ارزشمندتر از پول دانسته می‌شود، دانش و معلومات افراد است. این موضوع هم‌زمان که خبر بدی است، خبری خوب نیز شمرده می‌شود. در گذشته ثروتمندان کسانی بودند که زمین، کارخانجات و سرمایه‌های عظیم در اختیار داشتند. اما امروزه طبقه‌ی متوسط و فقیر به لطفِ اطلاعاتی که به‌وفور و به‌طور رایگان در اختیار دارند، می‌توانند طبقه‌ی خود را ارتقا دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصتی دوباره

در ادامه، کتاب صوتی فرصتی دوباره راه‌هایی را که از طریق آن‌ها پول افراد به سرقت برده می‌شود، توضیح می‌دهد. مالیات، تورم و پس‌انداز از مهم‌ترین سارقان هستند. بخش دومِ کتاب صوتی فرصتی دوباره وضعیتِ مالی فعلی را تشریح می‌کند و با آگاهی‌بخشی به مخاطب، او را به سمت اخذ این تصمیم سوق می‌دهد که در آینده می‌خواهد کجا باشد. بخش سوم این کتاب به روی دیگر سکه، یعنی به ماهیت و ابعاد دوگانه‌ی آموزش مالی اختصاص یافته است.

رابرت کیوساکی کتاب صوتی فرصتی دوباره را درباره‌ی تغییرات درونی نوشته؛ تغییراتی که یک فرد فقیر لازم است در دون خود و طرز فکرش ایجاد کند تا به فردی ثروتمند بدل شود. فرصت دوباره‌ی واقعی به معنای دگردیسی است؛ همان تحولی که کرم ابریشم در روند تبدیل شدن به پروانه دستخوش آن می‌شود. همه‌ی انسان‌ها قادرند از کرم ابریشم به پروانه تبدیل شوند، فقط کافی است قدرت درونی خود را برای رقم زدن تغییر به یاد آورند.

نشر صوتی جیحون کتاب حاضر را منتشر کرده و کامبیز خلیلی آن را روایت می‌کند. برای خواندن نسخه‌ی متنیِ این اثر نیز می‌توانید به ترجمه‌ی مریم تقدیسی که از سوی نشر پنداز تابان روانه‌ی بازار شده، مراجعه کنید.

کتاب صوتی فرصتی دوباره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که می‌خواهند وضعیت مالی‌شان را تغییر دهند و قدم در راه ثروت‌اندوزی بگذارند، دیدگاهی واقع‌بینانه و دانشی شگرف ارائه می‌دهد. گرچه علاقه‌مندان به کتب حوزه‌ی امور مالی مخاطبین اصلی اثر حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی فرصتی دوباره: برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما می‌شنویم

یکی از مشکلات سیستم تحصیلی کنونی ما این است که هنوز به عصر صنعت تعلق دارد. با محصلان مانند ربات‌هایی رفتار می‌شود که ربات‌های دیگری آن‌ها را سرهم می‌کنند. همه‌ی ربات‌ها برنامه‌ای را که سایر روبات‌ها طراحی کرده‌اند، یاد می‌گیرند. اگر یکی از ربات‌ها نتواند خود را به برنامه‌ی خط تولید برساند، به اول خط بازگردانده می‌شود و به او برچسب عقب‌مانده یا بیماری‌هایی را می‌زنند که معلمان آن‌ها را ابداع کرده‌اند، مانند ای‌دی‌دی یا اختلال کمبود توجه که معنی واقعی آن این است: کسالت مفرط. ما انسان هستیم، ربات نیستیم و انسان‌ها هم با یکدیگر متفاوتند. چهار فرزند خانواده می‌توانند باهم بسیار متفاوت باشند، حتی دوقلوهای یکسان هم با یکدیگر متفاوتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
یادداشت نویسنده
4 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
بخش اول: گذشته
17 دقیقه
فصل اول - قسمت اول
19 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
12 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
15 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
15 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
15 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل چهارم - قسمت چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
17 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
15 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
22 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
16 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
19 دقیقه
فصل هفتم - قسمت پنجم
2 دقیقه
بخش دوم: حال
18 دقیقه
فصل هشتم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
10 دقیقه
فصل هشتم - قسمت سوم
10 دقیقه
فصل هشتم - قسمت چهارم
13 دقیقه
بخش سوم: آینده
11 دقیقه
فصل نهم
12 دقیقه
فصل دهم - قسمت اول
12 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت اول
13 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت اول
10 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سیزدهم - قسمت اول
10 دقیقه
فصل سیزدهم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل چهاردهم
10 دقیقه
فصل پانزدهم
19 دقیقه
فصل شانزدهم
12 دقیقه
فصل هفدهم - قسمت اول
12 دقیقه
فصل هفدهم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل هجدهم
10 دقیقه
فصل نوزدهم
3 دقیقه
افکار پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرصتی دوباره: برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرصتی دوباره

علی
۱۴۰۳/۱/۲۰
محتوای کتاب خوبه ولی این کتابها باید با دو تا گوینده اجرا بشه. تا نیازی به گفتن "پاسخ" یا "پرسش" نباشد. از اول تا آخر کتاب این دو تا کلمه بیشتر از هزار بار تکرار شد.
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
به نظر من با این کتاب میشه دنیا رو متحول کرد ولی لازمه‌اش این هست که همه همین اصول رو اجرا کنن چون نیاز هست که یک سری موانع و قوانین تغییر کنه و بدون اون امکان پذیر نیست
پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب خوبیه راهکارهای خوبی میده ولی باید دیدمون کارمندی نباشه تا بتونیم عملی کنیم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرصتی دوباره

برای دریافت کتاب صوتی فرصتی دوباره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.