معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: دایناسورها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: دایناسورها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: دایناسورها

کتاب سلام دنیا: دایناسورها نوشته‌ی جیل مک دونالد، دنیای جذاب و شگفت‌انگیز دایناسورها را برای کودکان نوپا به تصویر می‌کشد و آن‌ها را با موضوعاتی مثل فسیل‌ها و دیرینه‌شناسی آشنا می‌کند. اثرِ غیرداستانیِ حاضر که از پرفروش‌ترین کتاب‌های مجموعه‌ی «سلام، دنیا» است، درباره‌ی تغذیه، اندازه و ویژگی‌های خاص انواع دایناسورها، از تی‌رکس تا دایناسورهای عجیب‌تر و کمتر شناخته‌شده، اطلاعات جالبی به کودکان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سلام، دنیا: دایناسورها

کتاب سلام، دنیا: دایناسورها (Hello, World! Dinosaurs) یکی پرفروش‌ترین کتاب‌های مجموعه‌ی سلام، دنیای جیل مک دونالد (Jill McDonald) است. جای تعجبی هم ندارد. دایناسورها، از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین موجودات برای کودکان، خصوصاً پسربچه‌ها، هستند و کتابی که به شکلی دلنشین و ساده، همه چیز را درباره‌ی دایناسورهای مختلف و دیگر موجودات ماقبل تاریخ برایشان توضیح دهد، قطعاً پرطرفدار خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: دایناسورها

در کتاب سلام، دنیا: دایناسورها، کودکان ابتدا با مفهوم دیرینه‌شناسی و فسیل‌ها آشنا می‌شوند و بعد با ویژگی‌های جالب هر کدام از دایناسورها، از تی-رکسِ پرطرفدار تا آپاتوساروس، تریساروتوپوس، دایناسورهای آبی و دایناسورهای پرنده‌ی کوچک. در واقع بیشتر دایناسورهایی که در دوره‌های تریاس، ژوراسیک و کرتاسه زندگی می‌کرده‌اند به کودکان معرفی می‌شوند.

فقط اطلاعات علمی ساده و قابل‌فهم این کتاب غیرداستانی نیست که باعث جذابیت آن شده است. تصاویر کتاب سلام، دنیا: دایناسورها بسیار زنده و زیباست و در آن جزئیات علمی کاملاً رعایت شده است تا کودکان با نگاه به تصاویر، اطلاعات خوبی به دست بیاورند. این کتاب به صورت تعاملی نوشته شده است و در صفحات مختلف سؤالات جذابی برای به فکر فرو بردن کودکان و همین‌طور نکاتی برای والدین و مربیان وجود دارد تا بتوانند به بهترین نحو کودکان را با کتاب درگیر کنند.

انتشارات محبوب پرتقال کتاب سلام، دنیا: دایناسورها را به چاپ رسانده است و کار ترجمه‌ی دقیق و روان این کتاب را نیز آناهیتا حضرتی، مترجم پرکار و توانمند کتاب‌های کودکان انجام داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام، دنیا

مجموعه کتاب‌های سلام، دنیا (Hello, World!) را جیل مک دونالد نوشته است. این نویسنده‌ی کانادایی، تا به امروز مجموعه کتاب‌های کودک متعددی را به چاپ رسانده است. مجموعه‌ی سلام، دنیای او نخستین بار در 10 جلد در سال 2015 به چاپ رسید اما از آن روز تا کنون تعداد جلدهای مجموعه افزایش یافته است.

مجموعه‌ی سلام، دنیا سعی دارد که جهان پیرامون را برای کودکان نوپا توصیف کند و به آموزش مفاهیم اساسی محیط پیرامون بپردازد. علاوه بر این، دنیای پرکشش و عجیبی را به کودکان نشان می‌دهد که در خانه‌ها و مهد‌کودک‌های خود به هیچ وجه نمی‌توانند آن را تجربه کنند. سفر به جنگل‌های بارانی، قطب، منظورمه‌ی شمسی و دنیای عجیب دایناسورها نمونه‌ای از این تجربه‌های دست‌اول و جالب است. از کتاب‌های این مجموعه می‌توان به عنوان‌های «بدن من»، «آب و هوا»، «حشرات»، «پرندگان»، «دایناسورها»، «سیب چگونه رشد می‌کند»، «موسیقی»، «حیوانات قطبی»، «هواپیماها» و... اشاره کرد که تقریباً همه‌ی آن‌ها به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند.

در ایران، مجموعه‌ی سلام، دنیا، به دست آناهیتا حضرتی ترجمه و توسط نشر پرتقال با کیفیتی عالی چاپ شده است. انتشارات پرتقال سعی کرده است که پابه‌پای انتشارات جهانی، به چاپ بیشتر این کتاب‌ها بپردازد. همین‌طور مجموعه سلام، دنیا توسط چند ناشر دیگر در ایران با نام‌های «دنیا سلام» و «دنیای زیبای من» به چاپ رسیده است.

کتاب سلام، دنیا: دایناسورها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سلام، دنیا: دایناسورها برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است. همین‌طور این کتاب می‌تواند والدین و مربیان را جهت آموزش کودکان یاری کند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: دایناسورها می‌خوانیم

بعضی از دایناسورها خیلی بزرگ بودند، مثل آپاتوساروس.
گردن کشیده‌ی آپاتوساروس تا بالاترین شاخه‌ی درخت‌ها می‌رسید.
آپاتوساروس می‌توانست با تکان‌تکان دادن دم بزرگش، دایناسورهای دیگر را بترساند و فراری دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: دایناسورها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-433-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: دایناسورها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: دایناسورها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.