معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

عکس جلد کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

ماریا ایزابل سانچز وگارا در کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل که یکی از جلدهای مجموعه کتا‌ب‌های «زنان کوچک، رویاهای بزرگ» است، داستان زندگی یکی از مشهورترین طراحان مد جهان، یعنی گابریل کوکو شنل را به شکل خلاصه روایت می‌کند. این کتاب پرفروش، منتخب آمازون برای خردسالان بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

اگر طرفدار و پیگیر اخبار دنیای مد و فشن باشید، «شنل» احتمالاً اولین نامی است که در این حوزه با آن آشنا شده‌اید. شنل نام یکی از غول‌های صنعت فشنِ لوکس یا به اصطلاح «های اِند» است که امروزه در دنیا طرفداران زیادی دارد. این برند پول‌ساز و مشهور که در دنیای طرح‌ها و روندهای متعدد مد، یکی از نوآوران و الهام‌بخش‌ها برای دیگر برندها محسوب می‌شود، از دل شهر کوچکی در فرانسه و به دست دخترکی یتیم به نام «گابریل شنل» شکل گرفت.

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل (Coco Chanel) نوشته‌ی ماریا ایزابل سانچز وگارا (Maria Isabel Sánchez Vegara) داستان دختر کوچکی به نام گابریل را تعریف می‌کند که در یازده‌سالگی، مادرش را از دست می‌دهد. گابریل برای ادامه‌ی زندگی، به یک یتیم‌خانه‌ی مذهبی فرستاده می‌شود. راهبه‌ها در آنجا متوجه تفاوت گابریل با دیگر بچه‌ها می‌شوند؛ او بر خلاف دیگران، علاقه‌ای به بازی کردن ندارد و در زمان‌های آزادش با نخ و سوزن، چیزهایی می‌دوزد. با آنکه راهبه‌ها در آنجا به این «متفاوت بودن» علاقه‌ای نداشتند، اما یکی از مزایای بودن در آن یتیم‌خانه برای گابریل یاد گرفتن مهارت خیاطی بود که بعدها او را به مسیر شغلی اصلی‌اش، یعنی طراحی و دوخت لباس هدایت کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل با تلاش زهره زاهدی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای فرزانه فا‌ئزی می‌شنوید. نشر صوتی جیحون و انتشارات سپاس ناشران این اثر بوده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

آشنایی با افراد مشهوری که در دنیا دست به اقدامات و کارهای مهمی زده‌اند،‌ یکی از شیوه‌های آموزش و یادگیری رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی است. این موضوع،‌ برای کودکان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند آن‌ها را برای انجام کار و رقم زدن بهترین اتفاقات در زندگی‌شان آماده کند. مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ (Little People Big Dreams) با انتشار کتاب‌های کم‌حجم و بسیار شیرین از زندگی زنان بزرگ دنیا تلاش کرده است که کودکان را با شیوه‌ی زندگی، شرح اقدامات و موفقیت آن‌ها آشنا کند. این مجموعه، تاکنون کتاب‌های زیادی را به چاپ رسانده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و « آملیا ارهارت » اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

  • این کتاب بسیار عاطفی و تأثیرگذار است. (Entertainment Weekly)
  • ما عاشق مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ هستیم. (MotherMag)
  • تشویقی برای همه‌ی «آدم‌های کوچک» با «رویاهای بزرگ». (Kirkus)

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان 4 تا 7 ساله توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل می‌شنویم

این داستان زندگی دختری فرانسوی به نام گابریل است. گابریل در کودکی در یک پرورشگاه زندگی می‌کرد. راهبه‌ها فکر می‌کردند گابریل عجیب و غریب است. او متفاوت بود و آن‌ها خوششان نمی‌آمد. گابریل واقعاً هم متفاوت بود؛ وقتی باقی دخترها مشغول بازی بودند، او دلش می‌خواست با یک سوزن و نخ چیزی بدوزد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
زنان کوچک رویاهای بزرگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل

برای دریافت کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.