معرفی و دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح

عکس جلد کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح

جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن در کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح روایت‌گر داستان‌هایی تأمل‌برانگیز و انگیزشی بوده‌اند که الهام‌بخش خوانندگان است و مسیر زندگی آنان را متحول می‌سازد. کتاب حاضر از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است.

درباره کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح

بدون شک شما نیز از تأثیر داستان‌های انگیزشی و الهام‌بخش بر حال روحی افراد آگاهید؛ داستان‌هایی که مشوق‌هایی بسیار عالی برای ادامه‌ی مسیر زندگی هستند. کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح (CHICKEN SOUP FOR THE SOUL: Stories To Open The Heart & Rekindle The Spirit) نوشته‌ی جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن، شامل داستان‌های کوتاه واقعی با موضوعاتی همچون زندگی بخشیدن به موجودی دیگر و مادر شدن، عشق و عاشقی، دوستی و... است که با خواندن آن‌ها انگیزه‌ی شما برای انجام کارها و رسیدن به اهدافتان چندین برابر می‌شود.

افراد زیادی حوادث و اتفاقات تاثیرگذار زندگی خود را برای نویسندگان این اثر ارسال کرده‌اند و این دو نویسنده با گزینش بهترین داستان‌ها و گردآوری آن‌ها و به‌کارگیری زبانی شیوا و جذاب در نگارش، سبب فروش بیش از هشت میلیون جلد از این کتاب شده‌اند. خوانندگان این کتاب اذعان داشته‌اند که با مطالعه‌ی آن معانی عمیقی دریافته‌اند و سعی کرده‌اند افراد بهتری شوند، به دنیای پیرامون خود عشق بورزند و انگیزه‌ی خود را برای ادامه‌ی زندگی بازیافته‌اند.

با خواندن داستان‌های این کتاب ممکن است لبخندی حاکی از رضایت و دلنشینی بر صورت شما نقش ببندد یا چشمانتان اشکبار شود و یا تحولی در افکار و ذهنیت شما ایجاد شود و این‌ها همه منوط به دریافت پیام کتاب است؛ موضوعی که نباید از کنار آن ساده بگذرید.

کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های انگیزشی و افرادی که در پی ایجاد تغییراتی مفید در زندگی خود هستند، توصیه می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح بیشتر آشنا شویم

جک کنفیلد (Jack Canfield)، نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت و خودیاری و سخنران انگیزشی، در آمریکا به دنیا آمد، دوران نوجوانی خود را در ویرجینیا گذراند و در سال 1966 از مؤسسه نظامی لنسلی فارغ‌التحصیل شد. در سال 1966 در رشته‌ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد در مقطع کارشناسی و سپس در سال 1973 در رشته‌ی آموزش در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه ماساچوست فارغ‌التحصیل شد. جک کنفیلد در سال 1981 موفق به کسب دکترای افتخاری از دانشگاه سانتا مونیکا شد. او پیش از آغاز نویسندگی در مشاغلی چون معلمی و روان‌درمانگری مشغول به کار بوده است.

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen)، مشاور و سخنران آمریکایی، در سال 1948 به دنیا آمد و در سال 1970 در رشته‌ی ارتباطات گفتاری فارغ‌التحصیل شد. آثار او به زبان‌های زیادی ترجمه شده و بیش از 500 میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رسیده است.

در بخشی از کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح می‌خوانیم

خیلی‌ها کتاب شازده کوچولو را می‌شناسند، کتاب فوق‌العاده‌ای نوشته‌ی آنتوان سَنْتْ اِگْزوپِری، کتاب عجیب و بی‌نظیری که همان قدر که برای بچه‌ها مناسب است به همان اندازه هم بزرگترها را به فکر می‌اندازد. کمتر کسی با دیگر نوشته‌های سنت اگزوپری، رمان‌هایش و داستان‌های کوتاهش آشناست. سنت اگزوپری خلبان هواپیمای جنگی بود که در جنگ با نازی‌ها و در حین عملیات کشته شد. او پیش از جنگ جهانی دوم در جنگ داخلی اسپانیا در مقابل فاشیست‌ها هم جنگیده بود. بر اساس تجربه‌هایش در آن دوران کتاب بی‌نظیری نوشت با نام «لبخند». این داستانی‌ست که می‌خواهم برای شما تعریف کنم. مشخص نیست که این داستان براساس واقعیت زندگی اوست یا نه، اما دوست دارم فکر کنم که براساس واقعیت است. او می‌گوید که توسط دشمن اسیر شده و به یک سلول انداخته می‌شود. با توجه به نگاه‌ها و رفتار خشن و تحقیرآمیز زندانبان‌هایش مطمئن بوده که روز بعد اعدام می‌شود. داستان را همان طور که یادم می‌آید، از زبان خودم می‌گویم:

«مطمئن بودم که کشته می‌شوم. به شدت عصبی و پریشان شده بودم. توی جیب‌هایم دنبال سیگار می‌گشتم، به این امید که موقع گشتن پیدایش نکرده باشند. یکی پیدا کردم و به‌خاطر لرزش دست‌هایم به سختی آن را کنارِ لبم گذاشتم؛ اما کبریتم را برداشته بودند. به زندانبانم پشت میله‌ها نگاهی انداختم، از نگاه کردن به من خودداری می‌کرد. به هرحال کسی نمی‌خواست به یک مُرده، یا یک شیء نگاه کند...»

فهرست مطالب کتاب

معرفی
فصل اول
عشق، تنها نیروی آفریننده
هرآنچه به یاد می‌آورم
آهنگ قلب
عشق واقعی
قاضی در آغوش‌گیرنده
اینجا نمی‌شود؟
اهمیت دارد کی هستی
یکی یکی
هدیه
همچین برادری
درباره‌ی شجاعت
اِد بزرگه
عشق و راننده تاکسی
یک اشاره‌ی ساده
لبخند
اِیمی گراهام
داستانی برای روز ولنتاین
دم را غنیمت شمار!
تو را می‌شناسم، تو دقیقاً شبیه منی!
راهی دیگر
نجیب‌ترین نیاز
باپسی
توله سگ برای فروش
فصل دوم
بودای طلایی
از خودت شروع کن
حقیقت محض
فکر همه جا را کردن
تعریفِ من از عزت نفس
توانایی/واکنش: مسئولیت
قوانینِ انسان بودن
فصل سوم
کودکان آنچه را که زندگی می‌کنند می‌آموزند
چرا پدرم را به عنوان بابا انتخاب کردم
مدرسه‌ی حیوانات
سعادتمند
پسرم، دوستت دارم
آن‌چه هستی به اندازه‌ی آن‌چه انجام می‌دهی مهم است
زندگی یک مادر
یک خانواده‌ی ایده‌آل
فقط بگو!
میراث عشق
در باب تربیت فرزندان
فصل چهارم
حالا خودم را دوست دارم
تمام چیزهای خوب
تو یک معجزه‌ای
هرچه که واقعاً لازم بود بدانم را در مهدکودک یاد گرفتم
ما با انجام دادن یاد می‌گیریم
دست
شوالیه‌های سلطنتیِ هارلم
پسر کوچولو
من یک معلمم
فصل پنجم
محقَقش کن
فکر می‌کنم که می‌توانم!
خدا رحمتت کند: مراسم ختمِ «من نمی‌توانم»
داستان ۳۳۳‌
وَن گیر نمی‌آید
بخواه، بخواه، بخواه
زمین برایت به حرکت درآمد؟
برچسب‌های پشت ماشینی تامی
اگر درخواست نکنید به دست نخواهید آورد. ولی اگر درخواست کنید، به دست خواهید آورد
جست‌وجوی ریک لیتِل
جادوی باور
کتاب اهداف گلِنا
یک تیک دیگر در فهرست
بپا عزیزم، قراره عاشقم بشی!
اشتیاق برای پرداخت بها
همه رؤیا دارند
رؤیایت را دنبال کن
جعبه
تشویق
والت جونز
آن‌قدر قوی هستید که انتقادها را برتابید؟
خطر کردن
مسیرت را تغییر بده
پذیرش همراه لبخند
فصل ششم
این را در نظر بگیرید
جان کورکوران (Corcoran)، مردی که خواندن و نوشتن نمی‌دانست
از شکست نهراسید
آبراهام لینکلن تسلیم نشد
درسی که از پسرم گرفتم
شکست؟ نه! فقط موانعی موقت
برای خودم... تا خلاق‌تر باشم. من منتظرم برای...
هر کسی از پس کاری برمی‌آید
بله، می‌توانید
بدو پتی، بدو
قدرت اراده
قدرت خوش بینی
ایمان
او 219 زندگی را نجات داد
آیا به من کمک می‌کنید؟
فقط یک بار دیگر
در اطراف شما بزرگی هست - از آن استفاده کنید
فصل هفتم
این شد یک معامله!
لحظه‌ای درنگ کنید تا واقعاً ببینید
اگر می‌توانستم دوباره زندگی کنم
دو راهب
ساچی
هدیه‌ی دلفین
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح
نویسنده،
مترجمگلسانا احمدی، شوکا کریمی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح

ملیحه بهارلو
۱۴۰۲/۸/۲۵
به نظرم این کتاب دارای یک محتوای بسیار قوی و الهام بخش هست که می‌تونه تو زندگی تاثیرات قابل توجهی داشته باشه.
جک کنفیلد با سبک خودش نیازها و آرزوهای انسانی رو در قالب داستان‌های کوتاه بیان می‌کنه. وقتی کتاب رو می‌خونی، حس می‌کنی واقعا قسمتی از هر داستان میشی و این حس تو رو به تعمق درون خودت و با
ارتباط دیگران میبره.
یکی از مفاهیم کلیدی کتاب "سوپ جوجه برای روح"، ایده‌ی بزرگ قدرت شخصیته. نویسنده به طرز شگفت‌انگیزی توضیح می‌ده که قدرت‌های درونی ما چقدر میتونن در زندگی تاثیر داشته باشن. این ایده‌کلیدی بهت کمک میکنه تا انرژی مثبت و اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاری و بتونی با موفقیت به دنبال هدف‌هات بری.
درانتها میفهمی که زندگی یه سفر هست و همه‌مون در این سفر به درس‌هایی برای رشد و یادگیری نیاز داریم. جک کنفیلد نشون میده که با پذیرفتن تحولات و کلیت زندگی، میتونی برای خودت و بقیه تاثیر مثبت به وجود بیاری. وقتی این کتاب رو میخونی درگیر لغات ومعانی نمیشی، به جای اون، درگیر دنیای داستان‌ها میشی و هر قسمت جدیدش رو با تمام وجود جذب می‌کنی. بعد از خوندن کتاب، ذهنت پر از اندیشه‌های مثبت و الهام بخش میشه. با کمک این کتاب، میتونی دیدگاهت رو عوض کنی و به راحتی با مشکلات زندگیت مقابله کنی.
خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم
رامین یزدانی
۱۴۰۲/۷/۲۷
درود عزیزان من حتی با اسم روی جلد کتابم حال کردم سوپ جوجه برای روح حتما باید خیلی خوشمزه و لذت بخش باشه پس پیشنهاد میدم با لذت بخونین کتابو... و خود کتاب بنظرم برای تأثیر گذاری همیشه که نباید سراغ تخیل و داستانای ساختگی و بزرگنمایی و این مسائل بود البته که اون موردم جذابیت و موفقیت خودشو داره ولی و این کتاب نشون داد زندگی عادی خیلی از ماها میتونه خودش درعین سادگی چقدر زیبا دوس داشتنی باشه و حتی به دیگران هم کمک کنه که شادتر و راحت تر زندگی کنن، اتفاقای ظاهرا ساده‌ای که در طول شبانه روز برای خودمون و اطرافیان میفته پر از نکات ریز و درشته مثبت و لذت بخشه که البته یذره توجه لازم داره... مورد بعدی کتاب که خیلی مهم و زیباست عشق ورزیدن بدون حساب و کتابه و اینکه بعضا میتونیم حتی با یه لبخند ساده و یه جمله‌ی محبت آمیز معمولی حتی زندگی یه نفرو تغییر بدیم... همینطور که تو یسری از داستانای کتاب طرف با یه جمله محبت آمیز و دوستانه تونسته جلوی خودکشی یه آدم رو بگیره... پس لطفا محبت و خوش رویی رو از هم دریغ نکنیم، بدون توقع و انتظار بازگشت به همدیگه عشق بورزیمو دنیارو تا میتونیم برای خودمون و اگه شد حتی برای یه نفر دیگه کمی زیباتر کنیم
elham
۱۴۰۲/۷/۲۰
عنوان کتاب منو جذب نکرد، اما وقتی متن کتاب رو خوندم برام جذاب بود، این کتاب داستانهای عجیب و غریب نداره، اما ما رو به همون زندگی روزمره، قشنگیهاش و درک حس خوب حضور عزیزان دعوت میکنه، قرار نیست فقط اهداف زندگی و کار و... برامون مهم باشه، یکم در همین لحظه‌ها صبر کنیم و از عزیزان و دوستانمون بخاطر یک وجودشون قدردانی کنیم، شاید مانع خودکشی نفر شدیم و آن‌ها رو بخاطر حتی یک نقطه قوت تحسینشون کنیم، چون به بهبود عزت نفس و حس ارزشمندیشون کمک میکنه، این کتاب میگه دلیل خیلی مشکلات کمبود دریافت محبت نیست بلکه ابراز کم محبت به دیگران هست چون به ایجاد حس افتخار کردن به خودمون کمک میکنه، یک جمله زیبا از مادر ترازا در این کتاب یاد شده اینکه بگذار هر کسی بعد ملاقات از تو دور می‌شود با حس بهتری نسبت به قبل از کنار تو برود، این کتاب در داستانهای خودش نکات زیبایی داره که کمک می‌کنه زندگی رو سخت نگیریم بلکه سعی کنیم تا درک کنیم و لذت ببریم
فرزاد رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اول از همه ممنونم از نویسنده خوبمون که کتابی عالی نوشته و اون را رایگان در دسترس ما گذاشته تا بخونیم و از اون لذت کافی را ببریم و برامون هم مفید بوده باشه به نظر من نویسنده میخواسته به ما بفهمونه که قدرت‌های درونی ما میتونن چه قدر تاثیر گذار باشن وقتی که تو این کتاب را مطالعه میکنی درگیر داستان‌ها میشی و با تمام وجود هر قسمتش را میخونی بعد از خوندن این کتاب ذهنت پر از اندیشه‌های مثبت و الهام بخش میشه و اگر ناراحتی یا مشکلی داری یا از زندگی ناامید شدی خوندن این کتاب کمکت میکنه آروم بشی و دیدگاهت را عوض کنی و به راحتی مشکلاتت را حل کنی به شما توصیه میکنم که این کتاب را مطالعه کنید و از آن لذت ببرید ممنون از کتابراه
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کتاب عالی بود. خیلی خوبه که انسان همیشه چنین کتابهایی برای گریز از روزمرگیهایش و یا دلتنگیهایش داشته باشد چون با خواندن انها و یا میل کردن هر کدام از این سوپهای جوجه مجددا امیدوار میشود و با دید مثبت تری به مسائل اطراف خود مینگرد. به نظر من برای بالا بردن روحیه و مثبت اندیشی بیشتر باید از این دسته نوشتها مطالعه کرد. جمع اوری همه این مطالب از مناطق مختلف کاری بسیار دشوار و با دقتی بوده که نویسندگان به خوبی از عهده ان بر امده‌اند. ترجمه هم خیلی خوب و سلیس انجام شده بود. ممنون از کتابراه.
زینب نظری
۱۴۰۲/۱۰/۹
این کتاب مثل یک دوست قدیمی شما رو در آغوش میکشه و بهتون یادآور میشه که زندگی، این موهبت عزیز خدادادی چقدر با ارزش هست. ما در این کتاب یادمیگیریم که تک تک فرصت‌های عمرمون چقدر با ارزش هست و ناامیدی برای وجود انسانی که ارزش خودش رو میدونه هیچ معنایی نداره. زمانی که بسیار ناراحت هستیم یا هیچ افق روشنی برای آینده مون نمی‌بینیم، زمانی که روح ما خسته است و دیگه توانی برای ادامه دادن ندارن کتاب سوپ جوجه برای روح مثل یک غذای خوشمزه از جنس دست‌پخت مادرها برای روح ما به کمک ما میاد.
حسن میرباقری
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتاب شامل حدود ۱۰۰ داستان کوتاه چند صفحه‌ای هستش گاهی بعضی از داستان‌ها رنگ و بوی کلید اسرار میگیره که مورد پسند بنده واقع نشد بعضی از داستان‌های کتاب انگیزشی هست و شاید بدک نباشه از نظر نگارش و ویراست کتاب مورد قبوله. اما محتوای کتاب بیشتر به شکلیه که حس نصیحت به آدم دست میده و در واقع خوانش شخصی تقریبا وجود نداره ترجیح من به خوندن کتابی هست که به آرامی خواننده رو به سمت موضوعی هدایت کنه و اجازه بده خواننده از نقطه نظر خودش ارتباط با داستان بگیره.
behrouz goudarzi goudarzi
۱۴۰۳/۱/۱۷
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها برای الهام گرفتن در زندگی هر فرد میباشد. محتوای کتاب به صورت داستان‌هایی دراومده که اغلب برگرفته از داستان‌های واقعیه و میتونه برای هرکسی که به گفته‌های کتاب عمل کنه و نه فقط بخونه کمک کننده باشه و از اون دسته کتاب‌هایی هست که آدم یه تیتر رو میخونه دلش میخواد ادامه رو بده کتاب خوندن و مثل بعضی از کتاب‌ها حوصله آدم رو سر نمیبره و اتفاقا آدم رو به فکر و تأمل وادار میکنه.. در آخر ممنون از کتابراه برای چنین کتاب‌های خوب و مفیدی.
خانم کتابخوار
۱۴۰۲/۱۰/۹
بچه که بودم با دیدن فیلم‌های هندی اشکم
در می‌اومد اما انگار مدتی بود که از اون بُعد احساسیم فاصله گرفته بودم. اما با خوندن
داستان‌های کتاب اشکم در اومد شاید اینکه در ابتدای کتاب نوشته داستان‌ها واقعی هستن باعث شد بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرم. کتاب، مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه احساسیه. بعضی برام
داستاناش تکراری بود اما خوندنِ دوباره شون خالی از لطف نبود. اگر شما هم مدتیه که از بُعد احساسی خودتون فاصله گرفتین به احتمال زیاد از کتاب خوشتون بیاد.
محمود عیدی
۱۴۰۲/۹/۳
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و خدا قوت به همه ی اعضای کتابراه خیلی سپاسگذارم از اعضای کتابراه خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم و مشتکرم که بهم هدیه دادینخواندن این کتاب رو به هرکسی که فکر میکنه نمیتونه کاری انجام بده و نعمتی در زندگیش نداره که بتونه به موفقیت برسه رو پیشنهاد میکنم فقط کافیه وقت و بذارید یبار این کتاب رو بخونید بعد میفهمید که چه نعمت هایی دارین که ازشون استفاده کنین تا به موفقیت هدفتون برسین
کلثوم نیک اندام
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب پر از داستان‌های زیباست. فرقی نمی‌کند در کدام کشور زندگی می‌کنید. مهم اینست که به دیگران عشق بورزید و قلبی پر از احساس داشته باشید بنظرم دنیای جای زیباتری می‌شد اگر تک تک ما یک کار ماندگار از خودمان بجا می‌گذاشتیم. حتی اگر می‌توانید به یک نفر لبخند هدیه دهید. اگر میتوانید دلی را شاد کنید و اگر توانستید اشکی را از چشم کسی پاک کنید. یا به نزدیکترین هایمان بگوییم دوستشان داریم.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۴
همه‌ی ما به دنبال داستان‌هایی الهام بخش هستیم تا کمی سختی روزگار را بر خود آسان کنیم. ‌داستان‌هایی واقعی که رخ داده‌اند و برای ما نمود معجزه دارند و داستان‌هایی که می‌توانیم باورشان کنیم و روز خود را با یاد آن‌ها آغاز کنیم و یا شب را با یاد آن‌ها به خواب برویم. این کتاب‌، شامل صد و یک داستان است که می‌توانید روزی یک‌ عدد از آن‌ها را مطالعه کنید و روز‌ خوبی را برای خود بسازید
نسترن
۱۴۰۳/۱/۲
من این نظر رو برای کتاب سوپ جوجه ثبت نکردم. برای کتابراه ثبت کردم. عملکرد ضعیف کتابراه باعث شده که من دیگر نظری ثبت نکنم. چندین نظراتم ثبت کردم و امتیازی بهم تعلق نگرفته و اصلا نظراتم با اینکه خیلی عالی نگارش شده و کاربردی بودند ثبت نشده‌اند. من هم واقعا وقت بی نظمی‌های اخیر کتابراه را ندارم که وقت بزارم نظر بنویسم اما ثبت نشده. بنابراین دیگه نظر نمیکنم.
بهاره
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب مفیدی بود، هر چند بهتر بود داستان شباهت بیشتری باهم داشتن، ولی در کل خوب بود، بعد از خوندن کتاب‌های نویسنده و نوازنده توانمند ترک که در این حوزه بسیار قلم قدرتمندی داره، این باردوم هست که نویسنده‌ای رو می بینم که به این زیبایی و هنرمندی تونسته با بخش فراموش شده وجودی انسان‌ها ارتباط برقرار کنه.
فاطمه فریور
۱۴۰۲/۸/۱۰
خیلی عالی بود جوری که نمیخواستم تموم بشه. من سالها بود بابامو بغل نکرده بودم این کتاب باعث شد و بهم جرات داد اینکارو بکنم و ببوسمش و شاهد تغییر و بهبود رفتارش باشم. به بچه هام و شوهرم بی پروا بگم دوستشون دارم. خلاصه اینکه خیلی برایم مفید بود. توصیه میکنم حتما مطالعه کنید. ممنونم از کتابراه که بهترین دوستمه.
مشاهده همه نظرات 123

راهنمای مطالعه کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح

برای دریافت کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.