معرفی و دانلود کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)

عکس جلد کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)

الیزابت ویلسون در کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) برای پیدا کردن تیپ‌های شخصیتی متفاوت از کهن الگوها استفاده می‌کند و با توجه به این تیپ‌های شخصیتی توصیه‌هایی را برای آزاد کردن الهه‌ی درون شما ارائه می‌دهد. این کتاب به شما انگیزه و الهام می‌بخشد تا نیروهایی که زندگی‌تان را شکل می‌دهند شناسایی کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)

در کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) (Goddess: be the woman you want to be)، ایزد بانو استعاره از زنی کامل است که می‌داند چه می‌خواهد و برای آنچه می‌خواهد نقشه‌ای مشخص دارد. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) معتقد است برای تبدیل شدن به چنین زن کاملی که ایزد بانوست، ابتدا باید درک درستی از آنچه شما را شادمان می‌کند پیدا کنید. باید چیزهایی را که به شما انگیزه و الهام می‌بخشند دریابید تا بتوانید حوزه‌هایی را که در زندگی به آن بی‌اعتنا بوده‌اید، دوباره از آنِ خود کنید.

زنان توانایی آن را دارند که در زمان واحد چند نقش متفاوت ایفا کنند. بنابراین یونانیان با آگاهی از این موضوع، ویژگی زنانه را در قالب ایزد بانوان متفاوت به نمایش در آورده‌اند و به‌این‌صورت هر ایزد بانو تجسم جنبه‌ای از ویژگی‌های زنانه است. الیزابت ویلسون در کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم باور دارد که می‌توان جنبه‌های متفاوت ایزد بانوان را در کنار هم داشت. از نظر او زندگی ما را به سمت تک‌بعدی بودن سوق می‌دهد و برای مقابله با تبدیل شدن به یک انسان تک‌بعدی ابتدا باید تمام این ایزد بانوان و خودمان را بهتر بشناسیم.

در اساطیر یونانی ایزد بانوان همواره در حال کشمکش با یکدیگر تصویر شده‌اند. در کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) می‌بینیم که تا چه اندازه برای یک زن سخت است که در آن واحد هم نقش «آتنا» (نماد خردورزی) و هم نقش «دیمتر» (نماد باروری)، را ایفا کند. الیزابت ویلسون معتقد است که با شناخت کهن الگوها حتی اگر نتوانید تمامی این نقش‌ها را در طول زندگی ایفا کنید، حداقل می‌توانید نقش خود را از میان آن‌ها برگزینید. به‌این‌ترتیب قادر خواهید بود که از تصادفی بودن نقشتان در زندگی جلوگیری کنید.

کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) بخشی از مجموعه‌ی ایزدبانوان است که امیرحسین میرزائیان آن را به فارسی ترجمه کرده و توسط انتشارات اژدهای طلایی منتشر شده. همچنین نسخه‌ی صوتی این کتاب با صدای فرزانه فائزی، توسط نشر صوتی جیحون انتشار یافته است. در این کتاب الیزابت ویلسون به ما کمک می‌کند تا از طریق کسب استقلال روانی و مادی به آزادی بیشتر دست پیدا کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های ایزدبانوان

الیزابت ویلسون در مجموعه‌ی کتاب‌های ایزد بانوان تلاش می‌کند تصویر یک زن کامل را از جنبه‌های مختلف نشان دهد. در مجموعه کتاب‌های ایزد بانوان هر الهه‌ی یونانی نماد داشتن کمال در یک ویژگی شخصیتی است. ویژگی‌هایی مانند استقلال، قدرت، با احساس و با انرژی بودن و بسیاری دیگر. ویلسون در این مجموعه کتاب با مطرح کردن پرسش‌های اساسی، مخاطب را برای کسب شناخت بهتر نسبت به خود یاری می‌کند. کتاب‌های «آزادی بیشتر»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و «خانه‌ای بهتر» از مجموعه‌ی ایزد بانوان به فارسی منتشر شده است.

کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) برای چه کسی مناسب است؟

این کتاب برای زنانی که قصد دارند شناخت بهتری از خود به دست آورند و همچنین مردانی که دوست دارند نسبت به زنان اطراف خود شناخت بهتری به‌دست آورند بسیار مناسب است. افراد علاقه‌مند به شناخت ایزدبانوان و کهن‌الگوهای مرتبط با آن، موضوعات زنان و فمینیسم نیز از مخاطبان این اثر به‌شمار می‌روند.

با الیزابت ویلسون بیشتر آشنا شویم

الیزابت ویلسون نویسنده‌ی دیلی میرور و دیلی میل است که به مدت 10 سال سردبیر بخش سلامت و تندرستی مجله شی (She magazine) بوده است. الیزابت نویسنده کتاب «انرژی حد و حصر» (Boundless energy) و «زندگی خود را از استرس محافظت کنید» (Stress proof your life) است. او در کنار نویسندگی به‌عنوان روان‌درمانگر نیز فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) می‌شنویم

استقلال اقتصادی و توانایی کنترل پول به معنای توانایی کنترل زندگی شما به دست خودتان است. اگر بتوانید به خوبی کنترل پولتان را در دست بگیرید می‌توانید از شغلی که از آن متنفر هستید کناره بگیرید و کسب‌وکار آسا‌ن‌تری برای خود برگزینید. اگر نمی‌خواهید از انرژی حیاط خود برای سخت کوشیدن در شغلی که بدان علاقه‌ای هم ندارید مایه بگذارید، راه عاقلانه این است که با پولی که دارید ولخرجی نکنید. بدین ترتیب، می‌توانید شغلی پاره‌وقت داشته باشید و یا کسب‌وکار خودتان را در خانه به راه بیندازید. با کمی قناعت و صرفه‌جویی دیگر لازم نیست تمام زندگی‌تان را درگیر شغل طاقت‌فرسایتان کنید که اگرچه پول بیشتری برای شما به همراه می‌آورد، اما شما را در اضطراب رسیدن به آخر برج هم نگه می‌داد و علاوه بر تلف کردن انرژی روزانه‌ی شما از انرژی حیات‌تان نیز کم می‌کند. انرژی حیات برگشت‌پذیر نیست و منبع محدود آن در وجودتان با استراحت و تعطیلات دوباره پر نمی‌شود.

مقدار پولی را که در هر ماه خرج می‌کنید محاسبه کنید و ببینید آن را خرج چه چیزهایی می‌کنید. من با انجام دادن این کار شگفت‌زده دریافتم که ماهانه به خودم جایزه‌هایی از قبیل خرید لباس می‌دهم تا خستگی کار از تنم به در آید، حال آن‌که اگر کارم اصلا خسته‌ام نمی‌کرد نیازی به این جایزه‌ها که انگیزه‌ای برای کار کردن بیشتر می‌شدند نیز نمی‌داشتم. در چنین دور باطلی حتی با افزایش درآمدم مجبور بودم جایزه‌های گران‌تر و لذت‌بخش‌تری برای خود بخرم که در نتیجه‌ی این ولخرجی مجبور بودم بازهم سخت‌تر کار کنم. اما امروز موفق شده‌ایم این دور باطل را بشکنم، با ولخرجی از انرژی حیاتم کم نکنم و جایزه‌هایی برای خودم تدارک ببینم که متناسب با قناعت و درآمدم هستند. اگر شما هم رد خرج‌های‌تان را بگیرید تا بدانید پولتان به کجا می‌رود، متوجه خواهید شد که مثلا پول شما صرف خرید غذاهای آماده می‌شود، زیرا در محل کارتان آن‌قدر خسته شده‌اید که دیگر توان و رغبتی برای آشپزی ندارید. البته حکم عقل سلیم این است که از ابتدا خود را خسته نکنید. کمتر کار کردن به معنای وقت بیشتر برای زندگی است. مراقب باشید هدفتان را از کار کردن که همانا زندگی بهتر است از یاد نبرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
18 دقیقه
پیش‌گفتار
22 دقیقه
آزادی بیشتر
18 دقیقه
فروش محصولات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)
نویسنده
مترجمامیرحسین میرزائیان
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)

مینا کریمی
۱۴۰۲/۴/۱۰
لطفا قبل از خرید کتاب توجه کنید که:
۱- در واقع میشه گفت مثل میکرو کتابها بیشتر شبیه یک پادکسته تا یه کتاب که در حدود ۵۰ دقیقه است
۲- اسم کتاب هیچ ربطی به مضمون کتاب نداره و در حدود ۲۰ دقیقه آخر در رابطه با مشاغل خانگی و مزایای آن برای خانوم‌ها صحبت میکنه!!!!!!!!!
۳- شاید اسم پادکست هم براش زیاد باشه بیشتر شبیه مجلات زرده!!! حتی تست خود شناسی هم داره!!
۴- نخریدش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر)

برای دریافت کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آزادی بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.