معرفی و دانلود کتاب صوتی در خواب‌های دیگران

عکس جلد کتاب صوتی در خواب‌های دیگران
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خواب‌های دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خواب‌های دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در خواب‌های دیگران

کتاب صوتی در خواب‌های دیگران نوشته‌ی حسن احمدی، با زبانی روان و دل‌نشین داستان زندگی 9 شهید دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی در خواب‌های دیگران:

حسن احمدی نویسنده، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی است که این مجموعه داستان‌ها را براساس زندگی چندین شهید دفاع مقدس به نگارش درآورده است. تمام این شهیدان در زمان حیات‌شان در شرکت سیمان شمال مشغول به کار بودند. حسن احمدی سعی کرده زندگی آن‌ها را به صورت غیرمستقیم، غیرشعاری و داستانی بنویسد و حدود شش ماه این کار طول کشیده که دربردارنده‌ی 9 داستان براساس زندگی این شهیدان است.

حسن احمدی برای نگارش این اثر درخشان، به دیدار هر 9 خانواده رفته و پای سخنان خانواده‌ها، همسران و فرزندان شهیدان نشسته است. این خانواده‌ها در تهران و حومه‌‌ی آن‌ زندگی می‌کردند و خانواده‌ی یکی از شهیدان هم در اندیمشک بود.

هدف نویسنده از نوشتن این داستان‌ها، معرفی و شناساندن اشخاصی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنان به مبارزه پرداختند و از همه چیزشان حتی جان خود گذشتند. انسان‌هایی کاملاً بی‌ادعا و شریف که زندگی و کارهای هر کدام درسی برای فرزندان امروزی است.

حسن احمدی را بیشتر بشناسیم:

حسن احمدی در سال 1338 در میانه متولد شد. اولین داستان او در سال 1360 در مجله زن روز به چاپ رسید. او از ابتدای شروع کار ماهنامه سروش نوجوانان تا سال 1373 با این مجله همکاری کرد و از سال 1365 تا 1373 مسئولیت بخش داستان سروش هفتگی را به عهده گرفت. احمدی در حال حاضر در عرصه‌ تهیه‌کنندگی، کارگردانی، مجلات کودک و نوجوان و داستان‌نویسی فعالیت می‌کند.

دیگر آثار این نویسنده‌ی محبوب عبارت‌انداز: «خاطر پرنده‌ها»، «تک‌درخت سیب»،‌ «باران که می‌بارید»، «بوی خوش سیب»، «داستان هفتم»، «آیینه سرخ»، «توپ سرخ صاعقه»، «یک پروانه هزار پروانه»، «یک سبد تمشک»، «بزرگ مردان کوچک»، «مثل یک بازی» و «مینا و پلنگ» و ... .

در بخشی از کتاب صوتی در خواب‌های دیگران می‌شنویم:

می‌پرسم: «از کار آقا سید نگفتید. کجا کار می کردند؟» می‌گوید: «همان شرکت سیمان شمال. تازه سر کار رفته بود که به خواستگاری من آمد. رسمی نبود. وقتی می خواست به جبهه برود از من پرسید راضی به رفتنش هستم؟ من توی کاغذ برایش این رضایت را با دستخط خودم نوشتم. دوست و همکارش، آقای حسین شکاری می گفت با دیدن این نامه در اتاق سید زیر شیشه میزش بارها به او احسنت گفته بود. گفته بود آفرین به همسری که داری. سید به آقای شکاری گفته بود برای این نامه را زیر شیشه گذاشتم که نگویند اول زندگی اش گذاشت رفت جبهه و خانواده اش راضی نبودند!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
32 دقیقه
نمی‌خواستم داستان بنویسم
61 دقیقه
بنفش تپه
45 دقیقه
برادرش همسایه مادرم بود
41 دقیقه
دختری که پدرش را ندید
44 دقیقه
عروسی در شهر درود انجام شد
45 دقیقه
مریم حرف‌هایی برای گفتن دارد
47 دقیقه
هر کس زودتر بیدار می‌شد کفش‌ها را می‌پوشید
35 دقیقه
مادر هم‌چنان سکوت کرده است
37 دقیقه
وقتی برگشت عباس را نمی‌شناخت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در خواب‌های دیگران
نویسنده
راویحامد عباسی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در خواب‌های دیگران

H Mohammadi
۱۴۰۰/۵/۲۵
شخصیت خیلی برجسته‌ای داشتن این بزرگاور شهید علی شکاری
Babak Mohammadi Mofrad
۱۳۹۹/۵/۳۰
داستان قشنگ و خیلی غمناک بود خوب بود بد نیستش
Seyedsadramo
۱۴۰۱/۹/۲۸
واقعا درد ناک بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در خواب‌های دیگران

برای دریافت کتاب صوتی در خواب‌های دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.