معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی باور: انرژیتان را آزاد کنید تا بدست بیاورید

عکس جلد کتاب صوتی جادوی باور: انرژیتان را آزاد کنید تا بدست بیاورید
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی باور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی باور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی باور: انرژیتان را آزاد کنید تا بدست بیاورید

کتاب صوتی جادوی باور نوشته‌ی کلود مایرون بریستول، به شما یاد می‌دهد چطور با تصویرسازی ذهنی و کمک گرفتن از نیروی ایمان، به اهدافِ خود برسید و آن‌ها را عملی کنید. این کتاب پرفروش با ترکیب کردنِ روان‌شناسی، مذهب و فلسفه، روش‌های انگیزشی‌ای را تدوین کرده است که با به کار گرفتنِ آن‌ها می‌توانید به آزادی، ثروت، شادی و سلامتیِ بیشتری برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی جادوی باور

کلود مایرون بریستول (Claude Myron Bristol) در کتاب صوتی جادوی باور (The Magic of Believing) پیامی قدرتمند دارد: «هر چیزی می‌تواند از آنِ شما باشد و شما می‌توانید هرچه می‌خواهید بشوید، اگر بتوانید دانش و باوری غیرقابل تردید در خود به وجود بیاورید». این نویسنده‌ی آمریکایی می‌گوید باور و ایمانِ شما در موردِ خود و جایگاه‌تان در جهان، اصلی‌ترین عاملِ تعیین‌کننده‌ی موفقیت است. در حقیقت، تنها با داشتنِ باور‌های فراطبیعی می‌توان به شخصیتی فراطبیعی و موفق تبدیل شد.

کلود مایرون بریستول در این کتاب نشان می‌دهد ما چگونه به همان‌چیزی تبدیل می‌شویم که به آن می‌اندیشیم و صرفِ اینکه سخت‌کوش باشیم برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. کلود بریستول، برای نشان دادن این مسئله از مفاهیم فکری مهم و رایج در زمان خود الهام زیادی گرفت. مهم‌ترین این مفاهیم را می‌توان ناخودآگاه فروید دانست که در زمان نوشتن این کتاب مقبولیت و اعتبار زیادی یافته بود. کلود بریستول این مفهومِ بسیار مهمِ روانشناسی را گرفت و آن را در کتاب جادوی باور مورد استفاده قرار داد.

کلود مایرون بریستول در این کتاب به ما می‌گوید برای رسیدن به موفقیت ما باید ناخودآگاهِ خود را به کار گیریم و واقعاً باور داشته باشیم. ناخودآگاهِ ما، عمیق‌ترین و مهم‌ترین باور‌ها و خواست‌های‌مان را بیان می‌کند. این خادمِ صادق و وفادار، راهنمایِ ماست و به ما الهام می‌بخشد. اما برای کمک گرفتن از ناخودآگاه‌مان، ما می‌بایست به قدرت و توانایی‌اش ایمان بیاوریم و برایش احترام قائل شویم. از آنجا که ناخودآگاه از طریقِ تصویرسازی کار می‌کند، بسیار مهم است که ما با تصویرسازیِ ذهنی، آنچه می‌خواهیم را نشانش دهیم. پس از انجامِ این کار است که ناخودآگاه در ما شهودِ قدرتمندی را ایجاد خواهد کرد که به کمکِ آن می‌توانیم بدانیم چه می‌خواهیم بکنیم، کجا باید برویم و با چه کسی ملاقات کنیم.

در حقیقت، نکته‌ی اصلی‌ای که کلود بریستول در کتاب صوتی جادوی باور به شکلی مکرر به آن باز می‌گردد، این است که فکر کردنِ شفاف منجر به نتایجِ شفاف و واقعی خواهد شد. اگر ما به خود بگوییم «من فکر می‌کنم که می‌توانم» و این جمله را بیشتر و بیشتر با خود تکرار کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که «من فکر می‌کنم که می‌توانم، پس در نتیجه واقعاً هم می‌توانم». یکی از تکنیک‌های بسیار مهمی که این نویسنده در این کتاب به آن اشاره می‌کند، استفاده از تکنیکِ آینه است. این تکنیک ناخودآگاهِ شما را آزاد خواهد کرد و به شما روحیه و اراده‌ی رسیدن به خواسته‌های‌تان را خواهد داد.

کلود بریستول که در جنگ جهانی اول سرباز بود، کتاب جادوی باور را برای هم‌رزمانِ قدیمی‌اش نوشت که می‌خواستند با زندگیِ شهروندیِ ساده‌شان سازگار شوند و در آن به موفقیت دست یابند. او این کتاب را در دهه‌ی پنجمِ زندگی‌اش نوشت و می‌خواست در آن ایده‌هایی را گسترش دهد که پیش از این در کتاب «تی‌ان‌تی: قدرتِ درون‌تان» مطرح کرده بود.

کتابِ جادوی باور تحتِ عناوینِ متعددی از جمله «جادوی باور داشتن» و «جادوی باورپذیری» پیش از این به فارسی ترجمه شده است. این نسخه‌ی صوتی از کتاب جادوی باور را انتشارات شادن پژواک به ترجمه‌ی ستوده طاهریان و گویندگیِ وحید مرتضوی کیاسری روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی جادوی باور

  • کتاب جادوی باور یکی از بهترین و انگیزشی‌ترین کتاب‌هایی‌ست که تاکنون نوشته شده است (نُرمَن وینسِنت پیل).

  • کتاب جادوی باور، زندگیِ من را تغییر داد. آن را بخوانید و به چشمِ خودتان ببینید که هر مشکلی را می‌توان حل کرد، شادکامی در دسترس است و پاداش‌های فراوانی را می‌توان به دست آورد (فیلیس دیلِر، بازیگر و کمدین).

کتاب صوتی جادوی باور برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ این کتاب به تمامیِ کسانی توصیه می‌شود که هنوز به قدرتِ خود و توانایی‌های‌شان باور ندارند. همینطور کسانی که به دنبالِ رسیدن به اهدافِ کوچک و بزرگِ خود هستند، نیز شنیدنِ این کتاب را مفید و لذت‌بخش خواهند یافت.

با کلود مایرون بریستول بیشتر آشنا شویم

کلود مایرون بریستول (1891-1951) نویسنده‌ی آمریکایی، سال‌ها به روزنامه‌نگاری می‌پرداخت و حتی به مدتِ کوتاهی یک گزارشگرِ پلیس و ویراستار یکی از روزنامه‌های شهری بزرگ بود. او در این دوره با افرادِ زیادی از هر دین و مذهبی برخورد داشت و صد‌ها کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی، مذهب، علم، متافیزیک و جادو‌های باستانی را مطالعه کرد. پس از این بود که او متوجه شد، ریسمانی طلایی تمامی مذاهب و آموزه‌های فلسفی را به هم وصل می‌کند: «باور و ایمان، قدرتِ شگفت‌انگیزی دارد». این یافته باعث شد سخنرانی‌های فراوانی در موردِ قدرت و اهمیتِ باور ارائه دهد و کتاب‌های متعدد و پرفروشی در این زمینه نوشت. از آثارِ مشهوری دیگرِ او می‌توان به کتاب «تی‌ان‌تی: قدرتِ درون‌تان» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی باور: انرژیتان را آزاد کنید تا بدست بیاورید می‌شنویم

به خاطر داشته باشید که با جادوی باور می‌توانید آنچه را که تصور می‌کنید به دست بیاورید. سیستم‌ها فقط برای کمک به شما هستند تا تصویرِ خواسته‌تان را به طورِ واضح در ضمیرِ ناخودآگاه‌تان متمرکز کنید و باعث شوید تمامِ افکارِ منحرف‌کننده، ایده‌های منفی و یا هرگونه ترس که ممکن باشد به ناخودآگاه‌تان نفوذ کند را از خودتان دور کنید.

پس بیایید که به یک سیستم برسیم. سه یا چهار کارت بردارید. به دفتر، خانه، اتاق‌تان و یا هر جایِ دیگری که می‌توانید حریمِ خصوصی داشته باشید بروید. بشینید و از خودتان بپرسید بیشتر از همه چه چیز‌هایی می‌خواهید. وقتی به جواب رسیدید و مطمئن شدید که همین مهم‌ترین و بالاترین خواسته‌ی شماست، در بالای کارت، یک تصویر و کلمه‌ای از آن را یادداشت کنید. یک یا دو کلمه کافی هستند؛ مثلاً یک شغل، یک شغلِ بهتر، پولِ بیشتر یا خانه‌ی دوم. بعد روی کارت‌های دیگر هم همین کلمه و تصویر را بنویسید. یکی را در قفسه و یا کیف‌تان بگذارید؛ دیگری را در کنارِ تخت‌تان قرار دهید و یا آن را روی تخت بچسبانید؛ یکی دیگر را روی آینه‌ی اصلاح یا میزِ آرایش قرار بدهید؛ و دیگری را رویِ میزِ مطالعه‌تان بگذارید. اگر عادتِ مدیرانِ موفق در نگهداری تصاویر، شعار‌ها و مجسمه‌ها در دفاترشان به خاطر داشته باشید، متوجه می‌شوید که با استفاده از کارت‌ها، از همان نیرو‌ها، فقط به شکلِ بسیار متمرکزتری استفاده می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
فصل اول: چه شد که من از نیروی باور مطلع شدم؟
52 دقیقه
فصل دوم: تجربیات امور ذهنی
18 دقیقه
فصل سوم: ضمیر ناخودآگاه واقعاً چیست؟
51 دقیقه
فصل چهارم: تلقین یک قدرت است
42 دقیقه
فصل پنجم: هنر تصویرسازی ذهنی (بخش اول)
28 دقیقه
فصل پنجم: هنر تصویرسازی ذهنی (بخش دوم)
36 دقیقه
فصل ششم: تکنیک آینه برای رهاسازی ضمیر ناخودآگاه
37 دقیقه
فصل هفتم: چگونه افکارتان را مطرح کنید؟ (بخش اول)
26 دقیقه
فصل هفتم: چگونه افکارتان را مطرح کنید؟ (بخش دوم)
36 دقیقه
فصل هشتم: زنان و علم باور (بخش اول)
30 دقیقه
فصل هشتم: زنان و علم باور (بخش دوم)
34 دقیقه
فصل نهم: باور باعث تحقق ایده‌ها می‌شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی باور: انرژیتان را آزاد کنید تا بدست بیاورید
نویسنده
مترجمستوده طاهریان
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی باور

Mahboubeh
۱۴۰۲/۴/۲۳
جادوی باور! باور کن که تو میتونی. این جمله رو بارها و بارها از بچگی شنیدیم. هر کدوم به سبک و سیاق خاص از والدین، معلم، استاد و... اینکه چقدر باور و ایمان داشتن می‌تونه انرژی بخش باشه یا درواقع انرژی رو آزاد کنه.
حتی میتونیم به این شعر هم ربطش بدیم که خواستن توانستن است.
خواستن اینجا همون باور و
داشتنه که وقتی پررنگ قوی درونت رشد کنه، انرژی در درونت فوران می‌کنه و به سمت انجام و توانستن پیش می‌ره.
نویسنده خیلی خوب با بررسی ابعاد مختلف روانشناختی تونسته تاثیر اعتقاد و باور در هر انسانی رو برای رسیدن به چیزهایی که بهشون فکر می‌کنه نشون بده.
این کتاب برای آدمهایی که خیلی مواقع تصور نمیکنن بتونن از پس کاری خاص یا محوله بربیان خوبه.
من شنیدنش رو به دوستانی که کمی بین اراده و توانایی هایشان تردید دارن، پیشنهاد می‌دم.
خیلی مواقع در موقعیت‌های مشابه گیر کردم و به دلیل ایمانی که نداشتم، یا کار رو قبول نکردم یا نصفه رهاش کردم.
برای من که شنیدن کتاب خوب بود.
فقط کاش راوی اینچنین کتاب‌هایی رو با دقت بیشتری انتخاب می‌کردین. ناشر این کتاب با راوی که بهتر با خود کتاب ارتباط بگیره رو باید انتخاب می‌کرد تا درک و باورش برای شنونده هم ممکن بشه.
البته نمی‌گم راوی خوب نیست، برای این کتاب خوانش خوبی نداشت.
از کتابراه ممنونم برای انتشار این کتاب خوب
Hoori
۱۴۰۲/۵/۳۱
این کتاب + خوانش آقای وحید مرتضوی = عالی و بسیار عالی و قویمن این کتاب رو قبلا داشتم ولی تا دیدم با صدای زیبا و پخته و مسلط آقای وحید مرتضوی عزیز منتشر شده سریع تهیه کردم و با عشق گوش میدم و همین باعث شده تاثیرش دوچندان بشه. من جستجو کردم هر کتابی که با راویان عزیزی که دوست دارم رو پیدا کردم خریدم (البته غیر از کتابهای داستان و رمان) و با گوش کردن بهشون هم لذت می‌برم و هم کلی به آموخته هام در زندگی افزوده میشه. و اینجا فرصتی دارم که از آقای وحید مرتضوی کیاسری عزیز بخاطر خوانش حرفه‌ای و همچنین صدای گرم، دلنشین و حرفه‌ای که دارند تشکر کنم. من صدای ایشون رو توی منزل پخش میکنم و تمام اعضای خانواده از صدا و خوانش ایشون بهره می‌برند و همگی این صدا  با این طرز خوانش صمیمی رو خیلی دوست دارند. یکی دیگه از نکات مثبت خوانش آقای وحید، اینه که قبل از اجرا،   کتاب رو خوانده‌اند و تسلط کافی روی متن و اجرا دارند اما بعضی‌ها فقط روخوانی میکنن و این خیلی نکته مهمی در تاثیرگذاری کتاب هست. اولین کتابی که با صدای ایشون شنیدم کتاب «روح افسارگسیخته» بود که باطرز خواندن صحیح و عالیشون و همچنین بخاطر متن عالی، کاملا باعث تحول درونی و زندگیم شد. 🌹و کتاب جدید هم بنام عاشق خودت باش که بسیار عالی خوانده شده و با وجودیکه با راوی دیگه‌ای داشتم، با صدای آقای وحید هم که منتشر شد سریع خریدمش چون با صدای ایشون که به متن مسلط هستند، بهتر متوجه میشم و کتاب به جانم میشینه. با سپاس فراوان از ایشون و تمام کسانی که کارها رو باعشق انجام میدهند🙏
صدیقه فتحی
۱۴۰۲/۴/۲۶
کتاب عالی بود
نظراتی که من متاسفانه قبل از خواندن این کتاب مطالعه کردم سراسر نظرات منفی در مورد خوانش کتاب و متن آن بود که البته من آن را قبول ندارم زیرا با افزایش کمی سرعت می‌توان خوانش مطلوب را به دست آورد چون بسیار درست و شمرده خوانده شده است. گریزی که این کتاب به مطلب ناخودآگاه انسان می‌زند
موضوعی هست که خود من بعد از مطالعه کتاب‌های قانون جذب به آن پی بردم این که تمام اتفاقات و خلق وقایع نه از طریق خودآگاه که از طریق ناخودآگاه صورت می‌گیرد بنابراین با اصلاح ناخودآگاه خود می‌توانیم اتفاقات دلخواه خود را رقم بزنیم و نیازی با تقلای زیاد برای رسیدن به خواسته‌ها نیست
اکنون به مرحله‌ای از تسلیم رسیده‌ام تمام اتفاقات را می‌پذیرم و هر آنچه اتفاق می‌افتد بعضا خواست فعلی من و بعضا نیازی برای زمینه چینی اتفاقات خوب آینده هستند.
زینب دارمی
۱۴۰۲/۵/۲۸
سلام، درابتدا میخوام از گوینده با صدای دلنشینشون تشکر کنم. اولین کتاب صوتی بود که گوش دادم. در شرایطی که از نظر روحی بد بودم، یهویی به سمت کتاب کشیده شدم و اینو مدیون خدا هستم. دارم کتاب‌هایی ک روی ذهن و افکار و نگرش و دید به زندگی تمرکز دارن رو مطالعه میکنم. این کتاب یکی از بهترینها بود و توصیه من میکنم حتما گوش بدید. اغلب موقع کار افکار منفی سراغم میاد، الان دو ماهه موقع کار فقط به اینجور کتاب‌ها گوش میدم هم حالم خوبه هم چیزهای جدید یاد میگیرم و میفهمم چطور با افکار و نگرش منفی مقابله کنم. این کتاب رو تو کتابخونه نگه داشتم که دوباره و سه باره حتما گوش بدم. اگر مدام افکار منفی میاد سراغتون اگر مدام حال دلتون بده، رو ذهنتون کار کنید، و یاد بگیرید کنترل افکارتون دست خودتون باشه.
کیانا بلوکی
۱۴۰۲/۱۲/۴
کتاب در حال بسط این ایده است که اونچه که باور داریم به واقعیت می‌پیونده، حالا این باور می‌تونه مخرب یا سازنده باشه، انتخاب با خود ماست که چه باور یا باورهایی رو برای زندگی خودمون برمی‌داریم. حتی در مورد باورهایی برای بهبود بیماری‌ها حرف می‌زنه که در هر کشوری با توجه به پیشینه تاریخی اون کشور چیز و مختلفی هست حتی بعضی هاشون خنده داره اما اهمیتی نداره، کافیه که اون شخص خودش باور داشته باشه از اون راه درمان میشه. بیشتر کتاب مثالهایی هست که نویسنده در اثبات این ادعا میاره و تنها دو سه مورد توصیه در کل کتاب وجود داره. اگر به اینکه باورها اتفاق می‌افتن و ما با «انتخاب باورها و عمل در راستای اون باورها» می‌تونیم زندگی مون رو بسازیم من سایت عباس منش رو بهتون پیشنهاد میدم که فایلهای رایگانش رو گوش بدین
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۷/۱۲
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار عالی برای انگیزه دادن و روش درست تفکر کاربردی که بتونیم با قدرت ذهن و تلاش به اهدافمان دست پیدا کنیم. نویسنده‌ی بسیار توانمند با قلمی جادویی این چنین ساده و روان با بیان تجارب بزرگان و خودشان و تسلط کامل بر ایم موضوع به این شیوایی طریقه‌ی و و راهنمایی افکارمان قانون جذب که قدرت باور هست را اینجا اشاره کرده‌اند. اینکه به هر چیزی که فکر کنی همان می‌شوی همان را خواهی داشت به زیبایی بیانگر همه‌ی نکات یاد شده در این کتاب هست که باید اول در ذهن خودمان بخواهیم و باورش کنیم که هستیم و خواهیم داشت تا بشویم و به دست بیاوریم هر آنچه که هست. ترجمه‌ی بسیار خوب و خوانش مطلوب از نکات خوب این کتاب صوتی می‌باشد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۲۶
با سلام و عرض تشکر از مجموعه خوبه کتابراه این کتاب خیلی پسندم بود و مجدد دارم گوش می‌کنم چون طبق نظر نویسنده کتاب، عقیده دارم خیلی چیزها را باید چند باره بشنویم تا باورمون بشه. برای خود من بارها مسائلی پیش امده که با تصویر سازی و باور درست به نتیجه رسیده و من اسمش را گذاشته بودم شانس. به نظرم این و کتاب ارزش چند بار گوش کردن را داره. در کتاب‌های انگیزشی که تاکنون مطالعه کردم یا صوتی ان را گوش دادم، این کتاب به سبک دیگری انگیزشی کاربردی بود. پیشنهاد می‌کنم حتما با دقت گوش کنید امتحانش کنید که متوجه می‌شوید بسیار کاربردیست و به نتیجه می‌رسید. از نظر گویش کتاب هم، با طمئنینه و آرامش بود و چون کتابی تامل برانگیز بود، بسیار برایم خوب و مناسب بود.
مژگان
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتاب عالی بود
مطالب و اموزش‌های مفیدی داره که بعضیاشونو قبلا امتحان کردم و جواب گرفتم. این که باورهای ما در تعیین مسیر زندگیمون تاثیر بسیار زیادی داره غیر قابل انکار است اما این که راهکارهای کاربردی برای تغییر باور چیست مهم تره بیشتر ما این جمله رو شنیدیم که برای به دست اوردن ثروت باید خیلی سخت و
تلاش کنی یا مثلا این جمله که نون از زیر سنگ در میاد ولی همه ما ادمایی رو میبینیم که با تلاش خیلی کمتر ثروت زیادی دارن
اموزش راهکارهای تغییر باور‌های غلط که از کودکی به ما تلقین شده از درک تاثیر باور در زندگی مهم تره این کتاب راهکارهای خوبی داره که توصیه میکنم برای یادگیری اون حتما زمان بگذارید تمرین کنید
ممنونم از کتابراه عزیز
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۶/۷
جادوی باور از کلود مایکون بریستول برای باورسازی کتاب خوبی است. برای کسی که شروع به تغییر باورها کرده این کتاب میتونه مفید باشه و بهش جوابهای خوبی برای تحول فکراش میده، البته. اما کسی این تغییر فرکانس انجام داده است، کتاب در مرحله کتابهای در رده باورسازی است و میتونه این تمایز با ذکر مثال‌ها در این کتاب دید. اما باز هم، می‌توان به این اشاره کنم که چون صوتی گوش کردنش خالی از لطف نیست و من در نشانه هایم فصل دوم و سوم نیز دارم که باز هم گوش بدم. کلود مایکون بریستول، از تجربیات شخصی‌اش در تلقین و شکل دهی به ناخودآگاه‌اش میگه و قدرت تکرار تغییر دیدگاه واقعا میسازه مثل تکرار نماز و تکرار یه کلمه موقع یادگیری زبان.
مرضیه دردشتی
۱۴۰۲/۵/۲۳
با سلام. کتاب جادوی باور کتاب خیلی خوبی بود که ما رو با زوایای تاریک ذهن انسان و نوع نگرش او، قابلیت‌های ذهن و اینکه چگونه باور می‌تواند موفقیتها و شکست‌های ما را شکل بدهد آشنا کرد شاید بعضی از مسائل را بدانیم ولی آن را باور نمی‌کنیم تا وقتی که آن را تمرین نکرده باشیم به نتیجه آن واقف نمی‌شویم این کتاب با نشان دادن نمونه‌های بسیار زیادی از زنان و مردان و همینطور داستان‌ها و نمونه‌های زیادی که به آن اشاره شده بود ما را با نیروی باور آشنا کرد. کتاب انگیزشی بسیار خوبی بود و من از آن استفاده زیاد کردم. انشاالله که در زندگی بتوانم از آن استفاده کنم. متن کتاب خیلی خوب نوشته شده و خیلی خوب صداگذاری شده بود متشکرم.
محمد مهدی ندیمی
۱۴۰۲/۶/۴
سلامکتاب خوبی بود.. باید در روند کتاب غرق شوید و کاملا تمرکز بر مطالعه داشته باشید. خیلی از موارد رو عینا خود انسان با ان مواجه شده اما با این دید که این از نوع باور خود ما نشات گرفته موضوعی است جدا که در این کتاب سعی نویسنده جناب بریستول این بوده که بگوید همه اتفاقات ریشه‌ای در باورهای انسان داشته و به صورت خود به خودی نیست و با توجه و جهت دادن به افکار و باور‌های هز شخص می‌توان روند زندگی وی را تغییر داد.. بنده خودم به شخصه چندین بار این اتفاق برام رخ داده اما این که باور کنم که بخاطر این بوده که به فکر اون موارد بودم نبوده... امیدوارم از این کتاب لذت ببرید تشکر از کتابره عزیز
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۵/۳۱
این کتاب عالیه حتی اگه بارها و بارها بشنوی و بخونی هم کمه بعضی ما آدم‌ها اینقدر خودمونو دست کم می‌گیرم که حتی خیلی وقتا‌ها اعتماد به نفس نداریم خودمونو از خیلی‌ها پایین تر می‌بینیم قدر خودمون ذهن مون هوش مون آگاهی مونو متوج نمی‌دونیم یه وقتی هم متوجه که خیلی دیر شدهولی خوب بازم اطلاعات این کتاب هر میگه موقع شروع کنی دیر نیستقدر باور واقعا خیلی زیاده یه مثال کوچیک: یه ضرب و المثل قدیمی هست که میگه آرزوی شکم زود برآورده میشه دید هر موقع هر خوردنی می‌خواد یه جوری همون روز بهش میرسی چون باور داریم چون قبولش داریم خوبه برای بقیه مسائل هم همین قدر باور تو ذهن مون بکاریم
فاطمه م
۱۴۰۲/۵/۱۹
جادوی باور وجود داره همانطور که تلاش کردن وجود داره و این دو مکمل هم هستند یعنی حتی اگه قرار باشه شما صرفا یکجا بشینین و تصور کنین که به چیزی دست پیدا کردین خود اینکار هم نیاز به تلاش و تداوم داره و اگه در کنار این باور و تصور مداوم یک کار رو در جهت رسیدن به مطلبتون انجام بدین دیگه رسیدن به اون هست قطعی اینکه بعضی‌ها میگن این علم میگه یکجا بشینی و تصور کنی به یک چیزی رسیدی تا به حال چنین کاری رو انجام ندادن چون اینکه یکجا بشینی و و به چیز دیگه‌ای فکر نکنی و کل توجه ات رو یک موضوع خاص بگذاری واقعا سخته اونم وقتی حالت خوب نیست و دائما بخوای افکار مثبت داشته باشی.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خب اگر بریم سراغ کتاب و نظر بدیم، جذاب‌ترین نگاه یک مخاطب میتونه این باشه که از چه دیدگاهی به این کتاب میشه نگاه کرد، خود باور در هر هیته نوع گوناگونی داره و برداشت و نتیجه گیری و تصمیم گیری عجیبی داره ولی نویسنده این کتاب یکی از برادشتهایی که برای من داشت و خیلی هم واقعاً دوست داشتنی بود، نوع مذهب ادغام روانشناسی، و فلسفه باهم بود و نوعی دیگاه به مخاطب عرصه میکنه که جلو نشان معکوس بگیره و باعث رشد از این نوع نگاه که بهش میگید، باور داشته باشیم، کتاب جالبی با اینکه روشهایی باهم ادغام کرده، درک و فهم ساده‌ای داره و قابل قبول
سعیده میرداودی
۱۴۰۲/۴/۲۹
اگر از کتاب‌های انگیزشی خسته شدید، بهتون بگم این کتاب متفاوت هست. شاید صدای دلنشین گوینده و سبک خوانش کتاب که با فرکانسی مناسب بیان میشه، کمک زیادی به ادامه گوش دادن میکنه. در واقع چند روز بود که میخواستم شروع کنم به گوش دادن کتاب ولی حوصله جملات انگیزشی که با شدت و قدر بیان میشه رو نداشتم. و حالا که گوش میدم، با خودم میگم کاش زودتر شروع کرده بودم. فکر میکنم گوش دادن به این کتاب که با زبان ساده نوشته شده برای همه میتونه بسیار مفید باشه. در واقع با اصرار چیزی رو انتقال نمیده. و البته خوانش کتاب هم بسیار موثر هست.
مشاهده همه نظرات 251

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی باور

برای دریافت کتاب صوتی جادوی باور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.