معرفی و دانلود کتاب خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر

عکس جلد کتاب خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر

خرده‌عادت: روشی که زندگی شما را برای همیشه متحول می‌کند. کتاب خرده عادت‌ها اثر استفن گایز به یک معادله‌ی جالب توجه اختصاص یافت؛ اینکه هر اندازه عادت‌ها کوچک‌تر باشند، نتایج بزرگ‌تری از آن‌ها حاصل خواهد شد. در این کتاب با نحوه‌ی ایجاد عاداتی ماندگار و سالم آشنا می‌شوید که به بهبود کیفیت زندگی شما می‌انجامند.

درباره‌ی کتاب خرده‌ عادت‌ها

این‌گونه گفته می‌شود که آدمی اسیر عادات است. ما هر روز اعمالی را به صورت تکراری انجام می‌دهیم و هر کدام برای انجام امور شخصی و کاری، سبک و سیاقی منحصر به خودمان را داریم. استفن گایز (Stephen Guise) در کتاب خرده‌ عادت‌ها (Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results) ابتدا به توضیح این مفهوم و ماجرای شکل‌گیری آن پرداخته، سپس خواننده را با نحوه‌ی کارکرد مغز در پدید آوردن عادات گوناگون آشنا می‌کند. اما خرده‌عادت چیست؟ خرده‌عادت عملی کوچک و مثبت است که می‌توانید خودتان را موظف به انجام هر‌ روزه‌ی آن کنید و از آن‌جایی که انجام کارهای کوچک چندان دشوار نیستند، کمتر زمانی پیش می‌آید که در عمل به آن‌ها با مشکل یا شکست روبه‌رو شوید. به همین سبب عادت‌های خرد و کوچک بسیار قدرتمند هستند، زیرا قادرند به مرور زمان بنیان محکمی را برای ساخت و شکل‌گیری عادت‌های بزرگ‌تر ایجاد کنند. هدف استفن گایز در نگارش کتاب پیش رو این است که شما به عنوان مخاطب بتوانید با کمک گرفتن از استراتژی‌های معرفی شده، عاداتی پایدار و سالم در زندگی خود ایجاد کرده و از نتایج مثبت آن‌ها بهره‌مند شوید.

گایز در ایجاد خرده‌عادت‌های سالم از مفاهیمی چون ساختن هدف، نحوه‌ی عملکرد مغز، اراده و انگیزه بهره می‌گیرد و ارتباط میان آن‌ها را شرح می‌دهد. ممکن است بسیاری از افراد از مشکل بی‌انگیزگی رنج ببرند یا با اولین شکست در تغییر عادات ناسالم خود، کار را برای همیشه رها کنند. اما باید بدانید که تکنیک‌های معرفی شده در کتاب، به چنین افرادی کمک می‌کند عادات خود را تغییر داده و خرده‌عادت‌های مناسبی را جایگزین آن‌ها نمایند.
نویسنده در کتاب خرده عادت‌ها، هشت مرحله را برای ایجاد تغییری بنیادین در رفتار و عادات فردی معرفی کرده که با دنبال کردن این مراحل می‌توانید برای قدم گذاشتن در مسیر ترک عادات مخرب خود برنامه‌ریزی کرده و در راه پیشرفت گام بردارید. رعایت قوانین و استراتژی‌های مطرح شده در مورد خرده‌عادت‌ها، مانع از انحراف شما از مسیر خود شده و توانایی‌ها و نتایجی را که در آینده به ‌دست خواهید آورد، به حداکثر میزان خود می‌رسند.
کتاب خرده عادت‌ها در سال 2013 منتشر شده و با ترجمه به بیست‌ویک زبان، به‌عنوان یک اثر پرفروش معرفی می‌شود. کتاب حاضر با ترجمه‌ی ستوده طاهریان توسط انتشارات شادن پژواک به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب خرده عادت‌ها

  • از زمانی که این کتاب را خوانده‌ام، هر روز ورزش می‌کنم. (سوزان ریفل)

  • این کتاب به من نشان داد استراتژی‌هایی وجود دارند که با انجام توسعه شخصی قابل اجرا هستند. با مطالعه‌ی این کتاب فهمیدم من به دنیا آمده‌ام تا زندگی کنم! این کتاب را بخوانید. ( ریچارد بی پروکتور)

  • از بین هزاران ایده‌ی خودیاری که در طول دهه‌ها با آن‌ها مواجه شده‌ام، اطلاعات این کتاب را جزو بهترین‌ها ارزیابی می‌کنم. (Chess Maniac)

کتاب خرده عادت‌ها مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دوستداران کتاب‌های انگیزشی مرتبط با بهبود سبک زندگی و تکنیک‌های خودیاری و رشد فردی توصیه می‌شود. همچنین اگر احساس می‌کنید که باید تغییراتی را در عادات خود ایجاد کنید و یک تکان اساسی به سبک زندگی‌تان بدهید، از این کتاب کمک بگیرید.

با استفن گایز بیشتر آشنا شویم

استفن گایز نویسنده‌‌ی آمریکایی است که با آثار پرفروش خود در سراسر دنیا شهرت دارد. او هم‌چنین یک بلاگر فعال و کارآفرین موفق است. گایز نزدیک به دو دهه در مورد تکنیک‌های رشد فردی به تحقیق و پژوهش مشغول بوده و حاصل این تلاش ترکیبی اعجاز‌آور از خلاقیت و منطق و بهره بردن از علم روانشناسی و عصب‌شناسی است که به ایجاد تکنیک‌هایی بی‌نظیر برای تغییر رفتار و شکل‌گیری عادات جدید منجر شده. معلمان، روانشناسان، دکترها و درمانگران در تمام دنیا، از تکنیک‌های او برای درمان مشکلات بیمارانشان بهره می‌برند. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «پنجاه چیزی که تقصیر من نیست»، «عادات انعطاف‌پذیر» و «چگونه کمال‌گرا نباشیم» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب خرده عادت‌ها

  • سفر هزار کیلومتری تنها با قدم اول شروع می‌شود.

  • سرعت پیشروی دنیای امروز بیشتر از هر زمان دیگری است و به نظر می‌آید نتیجه‌ی این موضوع مضطرب‌تر بودن ماست.

  • مغزِ بشر به آرامی تغییر می‌کند و پایدار است؛ روتین‌ها و ساختاری دارد که به آن اجازه می‌دهد به طور مداوم به دنیا واکنش نشان بدهد.

  • عادات به طور مستقیم قابل دسترسی نیستند، شما نمی‌توانید همین الان عادتی را درست کنید یا از بین ببرید. آن‌ها طی زمان با تکرار ساخته می‌شوند.

در بخشی از کتاب خرده عادت‌ها می‌خوانیم

یک تکرارکننده‌ی احمق و یک مدیرِ هوشمند

بیشترِ ذهنِ شما احمق است. خب، نه به طورِ خاص ذهن شما، قسمتِ خاصی از هر مغزی احمق است، به این معنی که وقتی سیگار می‌کشید، سرطانِ ریه را در نظر نمی‌گیرد یا خوبی‌های داشتن عضلاتِ ورزیده پیش از ورزش را هم در نظر نمی‌گیرد. بدتر از آن، این قسمتِ قوی مغزتان است که معمولا به طور طولانی مدت کنترل را به دست خودش می‌گیرد. الگوهایی را شناسایی می‌کند و آن‌ها را تکرار می‌کند تا وقتی که چیز دیگری به آن گفته‌شود. اسم‌اش گانگلیون (ganglia) پایه است.

قسمت دیگری از مغز شما هست که شدیدا هوشمند است، به نامِ قشر پیشانی که پشت پیشانی‌تان قرار گرفته‌است. "مدیر"ی است که منافع و عواقبِ طولانی مدت را متوجه می‌شود و خوشبختانه، توانایی پیشی گرفتن از گانگلیونِ پایه را دارد. فکر کردنِ کوتاه‌مدت و تصمیم‌گیری را هم کنترل می‌کند.

همین الان، دو وسیله‌ی حیاتی برای تغییرِ عادت را بررسی کردیم. گانگلیونِ پایه و قشر پیشانی. من تفاوت قائل شدنِ روانشناس، دکتر دِیوید نووِل (David Nowell)، بین قشر پیشانی و بقیه‌ی مغز را دوست دارم. او می‌گوید: هر چیزی جز قشر پیشانی تشخیص می‌دهد «چه چیزی هست» و قشر پیشانی بر روی «چه چیزی می‌توانست باشد» تمرکز می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: معرفی خرده‌عادت‌ها
فصل دوم: مغز شما چطور کار می‌کند
فصل سوم: انگیزه در برابر اراده
فصل چهارم: استراتژی خرده‌عادت‌ها
فصل پنجم: تفاوت خرده‌عادت‌ها
فصل ششم: خرده‌عادت‌ها: هشت قدم کوچک تا تغییر بزرگ
فصل هفتم: هشت خرده‌عادت
کلام پایانی
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر
نویسنده
مترجمستوده طاهریان
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرده عادت‌ها

Arad Parhizkar
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب "خرده‌عادت‌ها: تغییرات کوچک، اثرات بزرگ" یک کتاب فوق‌العاده‌ی عملیه که بهت بهترین راه برای بهبود زندگیت رو می‌آموزه. اگه دنبال یه دوره‌ی زندگی بهتر و موفق‌تر هستی، این کتاب باید توی لیست خواندنت باشه.
نویسنده در این کتاب، تاثیر تغییرات کوچک و روزمره رو در طول زمان توضیح می‌ده. اون بهت نشون و
می‌ده که چگونه با تغییر عادت‌های ریز می‌تونی به تغییرات بزرگی توی زندگیت دست پیدا کنی. حتی اگه به نظر بیاد که تغییرات کوچک تاثیر چندانی ندارن، این کتاب نشون می‌ده که چقدر اونها می‌تونند تفاوت کننده باشند.
همچنین، نویسنده بهت تکنیک‌ها راهکارهایی می‌آموزه که می‌تونی ازشون در زندگیت بهره‌برداری کنی. این کتاب بهت کمک می‌کنه تا عادت‌های مفید رو بسازی و عادت‌های مخرب رو کم کنی. به عبارت دیگه، اون بهت نشون می‌ده که چجوری خرده‌عادت‌ها می‌تونند زندگیت رو بهبود ببخشن و تغییرات مثبتی رو در آورند. پس اگه دنبال بهتر شدن و رشد کردن در هر زمینه‌ای هستی، این کتاب یه راهنمای عالیه.
عزیزی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتاب فوق العاده عالی ایه. ممنون از دوست خوبم کتابراه بابت هدیه خوبش
شروع کردن همیشه سخت بوده. مهم نیست توی چه حوزه‌ای قراره شروع کنید. از شروع خوردن هشت لیوان آب در طول روز تا شروع یه بیزینس جدید... همیشه ذهن برای شروع مقاومت میکنه چون یه تصویر خیلی بزرگ میبینه و ترجیح میده نره سمتش چون اراده برای
زیادی شروع و رسیدن به این تصویر بزرگ نیازه. استفان گایز توی کتاب خرده عادت‌ها میگه این تصویر بزرگ رو به تصویر خرد تبدیل کنید. یعنی یه عادت بزرگ مثل هر روز ورزش کردن در باشگاه و ساخت یه اندام متناسب رو تبدیل کنید به انجام روزانه یک شنا. دقیقا مثالی که خودش میزنه و باعث ساخت عادت باشگاه رفتنش شد. بنظرم این کتاب برای تمام افراد در هر حوزه‌ای چه زندگی شخصی چه کاری میخوان کاری رو شروع کنن ولی ترس از بزرگ بودن کار باعث شده هی به تعویق بندازنش یا اراده‌ی ضعیفی برای شروع دارن عالیه. توی کتاب توصیه میکنه هر عادتی که میخواید بسازید رو به احمقانه‌ترین شکل خردش کنید و انقد کوچیک درنظرش بگیرید که دیگه نیاز نباشه از اراده استفاده کنید. از طرفی اشاره میکنه خیلیامون بخاطر صحبت‌های انگیزشی فکر می‌کنیم برای انجام هرکاری نیاز به انگیزه داریم درصورتی که اینو نقض میکنه و میگه انگیزه همیشه نمیتونه کمک کنه تا شروع کنیم یا حتی ادامه بدیم. ممنون از ترجمه خوب ناشر و خانم ستوده طاهریان
وکیل اکرمی
۱۴۰۳/۱/۱۲
چند وقت پیش این کتاب را سر سرکی یک مطالعه‌ای کوتاه کرده بودم و بعد آنرا در داخل کتابخانه‌ای من در برنامه‌ای کتابراه ذخیره کردم برای اینکه شاید روزی شروع به مطالعه این کتاب کنم. دقیقاً برای چنین روزی، چند روز پیش وقتی میخواستم کتابی مطالعه کنم نگاهم به این کتاب افتاد و دوباره شروع به مطالعه کردم و و چندین صفحه از کتاب را مطالعه کردم واقعا یک حسی به من پیش آمد به من انگیزه داد تا در همان لحظه کتاب را کنار بگذارم و به جای خود برخیزم و کمی ورزش کنم. اما این کار فقط یک روز جواب داد و همین باعث شد که باید بخش دیگر کتاب را مطالعه کنم شاید راه حلی وجود داشته باشد شروع به مطالعه کردم تا که به موضوع انگیزه غیر قابل اعتماد است رسیدم و فهمیدم واقعا هم نمیشه به انگیزه اعتماد کرد چون فردای آن روز حس دیگری داشتم که نمی‌شد از انگیزه کمک گرفت وقتی کاملا با انگیزه هستید اراده صفر است و وقتی اراده صفر باشد و وقت عمل فرا برسد کار را به فردا می‌سپاریم، دقیقا مثل کاری که خودم شروع کرده بودم روز اول با انگیزه ولی فردا بدون داشتن اراده، چون هنوز نمی‌دانستم چطور تبدیل‌اش کنم به یک عادت و چطور به انگیزه اعتماد نکنم......
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۲
استفان گایز، در کتابش، خرده عادت‌ها، با حجم کم، اطلاعات مربوط به عادت سازی و شناخت مغز به زبانی ساده و روان بیان می‌کند.
شناخت🧠اصول ابتدایی و کاربردی و اصلی برای ساخت عادت است. پاکسازی عادت‌های قبلی و نابخرد، میسر نیست مگر اینکه ترفندهای مغز را برای دور زدن ما، به خوبی بدانیم و دستش را برای رو و
خودمان کنیم تا به دام این ابر قدرت درونی نیفتیم.
گاهی استفان در خرده عادت‌ها چنان علمی مستند نظرپردازی می‌کند که می‌توانیم کتاب را علمی بدانیم!؟
کتاب را خود گایز، گویی بازی کرده و از دستورالعمل یک بازی برای بازیکنان دیگر مو به مو گزارش می‌دهد.
نویسنده در فصول شش به بعد عالی و قدم به قدم در نهاد خواننده باورسازی را به عادت‌های قدیم و بدون نیاز به انگیزه و حوصله و قلقلک مغز پیوند می‌زند و آن را ریشه سازی می‌کند.
کتاب کم حجم و ساده است و برای اهل رشد خواندنش ضروری و لازم است و عادت سازی را آسان می‌کند و از کیفیت خوبی در این مجال برخوردار است.
ملیحه بهارلو
۱۴۰۲/۸/۲۲
استفان گایز با کتاب "خرده عادت‌ها" یک شاهکار به ارمغان آورده است. این کتاب با روشی ساده و جذاب، به ما نشان می‌دهد که به کمک تغییرات کوچک، می‌توانیم عادات موثر و سازنده‌ای در زندگیمان داشته باشیم.
گایز با شواهد علمی قوی و مثال‌های زندگی واقعی، به ما نشان می‌دهد که عادت‌ها چگونه درصد احتمال موفقیت
و شکست ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
این کتاب به ما یادآوری می‌کند که تمام عادت‌هایی که در زندگیمان داریم، به مرور شکل گرفته‌اند. از آغازشان تا مرحله‌ی تبدیل شدن به عادت ناخودآگاه، درادامه نویسنده آموزش می‌دهد که چگونه بازسازی یک عادت چگونه است وبه چه مراحلی نیاز داریم.
این کتاب با درج مطالب جذاب و تحقیقات جدید در زمینه عادت‌ها، شما را به فهم عمیق‌تری از خودتان و قدرت تبدیل شدن به انسانی بهتر تشویق می‌کند. به علاوه، آموزش‌های جدیدی برای رشد شخصی و حرفه‌ای در آن گنجانده شده است.
این
در کلام کوتاه، "خرده عادت‌ها" کتابی است که با تحولی ذهنی و عملی کوچک، می‌تواند زندگی مارا بهبود بخشد.
راد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب بسیار کاربردی برای این که آدم در مسیر موفقیت قرار بگیره. در این کتاب میگه هدف خوب داشتن به تنهایی عامل موفقیت نیست. چه بسیار کسانی که به هدف خوبی در زندگیشون رسیدند ولی موفق نشدند. یا این که اگر خوشحال شدن خودمون را موکول کنیم به بعد از موفقیت نمی‌توانیم آدم خوشحالی باشیم. و برای خوشحالی میده. راهکار اگر از من بپرسید یک کتاب معرفی کن که بتونم به صورت کاربردی زندگیم رو تغییر بدم یکی از کتابها قطعا همینه اگر از من بپرسید یک کتاب برای ترک سیگار یکی از کتاب ها همینه برای خواندن نماز صبح یکی از کتاب ها همینه برای مدیر موفق شدن. یکی از کتاب ها همینه یک تغییر بسیار ساده در زندگی (عادت) در صورتی که به صورت سیستمی و فرایندی باشد می‌تواند باعث تغییرات بسیار بزرگ در زندگی گردد واقعا حیفم می اید که این کتاب رو کسی نخونه
Zahra Ahmadi
۱۴۰۲/۵/۹
یکی از بهترین کتابهایی بود که خواندم عادتهای کوچک ما شاید کم اهمیت تلقی شوند اما در حقیقت زندگی و سرنوشت ما را می‌سازند، در کنار هم قرار گرفتن این عادتهای کوچک روتین‌های روزمره ما شکل می‌گیرند و در نهایت نتیجه‌ای که از آن‌ها می‌گیریم اهمیت بسیار زیادی داردفرض کنید من عادت دارم هر روز صبح یک لیوان و آب ولرم بخورم، این یک عادت کوچک شاید بسیار بی اهمیت باشد اما همین عادت باعث رفع مشکل معده و سیستم گوارشی شده، باعث شفاف تر شدن پوست و همینطور تنظیم خونم میشوداما از طرف دیگر دوستم عادت دارد هر روز حداقل دو الی سه بیسکویت شکلاتی بخورد، اما او هر روز از اضافی وزن و درد زانو شکایت داشتالان مدتی هست که این عادت را ترک کرده همین باعث شده وزن کم کند، بنظرتان آیا چنین چیزی ممکن است؟
مریم کریمی
۱۴۰۲/۵/۱۵
من خودم چون شاغل بودم و در زمانیکه ازدواج نکرده بودم کار خونه اصلا انجام نمیدادم کلا کارکردن برام سخت بود و به هیچ عنوان نمیتونستم تن به کار خونه بدم از وقتی این کتاب خوندم خودم باور نمیکنم که چقد کارها رو با لذت انجام میدم واقعا بهتزین کتابی بود که تونستم باهاش ارتباط بگیرم و الان دنبال انجام کار تو خونه میگردم و واقعا لذت میبرم از انجامشون و در بقیه مسایل زندگیم که اهمال کاری میکردم تاثیر داشت و از اون وضعیت تنبلی کلا خارجم کرد چون به این اشاره داره که شما تنبل نیستید روشهایی که بکار میبرید باید اصلاح بشه و با اموزش اون روشها انتقلابی در خونه‌ی ما ایجاد شد.
Mamaj
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب بسیار کاربردی و عملی برای کسانی که از محتوای کتابهای انگیزشی موفقیت که در آن عملگرایی کمی وجود دارد خسته و شاید نا امید شده‌اند. این کتاب یک اصل مهم رفتاری را به ما یاداوری میکند که مداومت در یک عمل و عادت ساده خیلی بهتر از رفتارهای پراکنده بی ثمر است. حتی اگر این رفتار و عادت‌ها مسخره باشند. استفان گایز با ادبیات و لحن بسیار ساده به ما می‌فهماند که با خرده عادتهای کوچک و به ظاهر ساده ذهن ما در برابر انجام بعضی از عادتها و رفتارها از بین میرود و ما می‌فهمیم که انجام عادتهای جدید ساده‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردیم.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب خرده عادتها، نویسنده قصد داره که خواننده این کتاب به عنوان عادهایی که باعث منفی شدن نگاه شده را با عادتهای کوچک و مثبت که وقت خیلی کمتری از مخاطب میگیره و باعث رشد موریانه‌ای میشود را در نظر گرفته، حال اینکه بخواهیم نگاه مخاطب به این کتاب نگاه کنیم و توصیه کنیم من خودم به خود روشهایی که مغز به صورت پیوسته دریافت نموده را دوست دارم، چون ناخودآگاه قدرت اصلی در عادتها میدانی میدانم و تاثیر بسزایی در رشد انسان میدانم، من خودم به خود خود خواندن یا مطالعه این کتاب را خالی از لطف نمیدانم، همچنین لذت نیز بردم.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب در مورد ساختن عادت میگه که مثلا میخوایم عادت مثبتی مثل روزی ۱۰ صفحه کتاب خوندن رو در برنامه روزانه قرار بدیم معمولا اینکارو شروع میکنیم ولی ادامه نمیدیم. حالا خرده‌عادت چیه؟ رفتار مثبت خیلی خیلی کوچیکیه که هرروز خودمون رو ملزم به انجامش می‌کنیم؛ خرده‌عادت بقدری کوچیکه که هیچوقت در انجامش احساس ناتوانی نمیکنی و همین ویژگی راهکار عالی واسه ساخت عادته. انرژی موردنیاز برای برداشتن اولین قدم به قدری کمه که حتی افراد افسرده و ناامید هم می‌تونن به راحتی اونو انجام بدن و زندگی‌شون از حالت ساکن به حالت اکتیو در بیاد
عسل رفیعی
۱۴۰۲/۹/۲۲
کتاب مناسب افرادی هست که انظباط شخصی ندارند یا برنامه منظمی ندارند یا نمیتوانند طبق برنامه ایی که دارند پیش بروند کتاب خرده عادت‌ها همون جوری ک از اسمش پیداست از خرد کردن عادت‌ها برای انجام شدنشان صحبت میکنه من با شروع این کتاب و استفاده طبق اموزه‌های کتاب موفق شدم عادت کتاب خواندن و عادت ورزش کردن و عادت افزایش مهارتم رو طبق دو هفته منظم پیش برم منی ک نهایت عمل کردن به برنامه هام نهایتا دو روز بوده فوق العاده کتاب عالی و تاثیر گذاری هست حتما مطالعه کنید
سمیرا یکتا
۱۴۰۳/۲/۶
همه عادت‌های روزانه ما و تکرار هر روزه آنهاست که زندگی ما را موفق یا منجر به شکست میکند، تغییر و بهتر کردن عادات روزانه و داشتن نظم فردی در کنار هدف سریعترین راه برای رسیدن به زندگی ایده ال خواهد بود و هیچ راه میانبر و یک شبه‌ای برای رسیدن به موفقیت وجود نداره غیر از داشتن خرده عادت‌های صحیح و نظم تکرار آن‌ها بهمراه فردی، و حتی گاهی که بخاطر نداشتن انگیزه از عادت‌های خود و انظباط فردی سر باز میزنیم باید یادمون باشه که از هدف مون دور شدیم
مژدی
۱۴۰۲/۸/۱۳
کتاب به زبان ساده این جمله معروف رو یادآوری میکنه که «سنگ بزرگ نشان از نزدن است». در زندگی روزمره هم حتی کارهای معمولی از چند بخش تقسیم شدن که با برنامه ریزی و اولویت بندی اونها رو انجام میدیم بعضی ازین کارها، روزمرگی‌های ما رو تشکیل میدن و انجام دادنشون برامون خیلی سخته چه برسه به انجام کارهای و و اصلی مهم. با انجام کارهای ساده اما کم استمرار اونها و ایجاد عادت خوب، میتونین به هدف‌های حتی بزرگ برسید. موفق باشید.
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۷/۲۰
این کتاب تاثیر عادت‌های کوچک اما پیوسته را به خوبی به تصویر کشیده. کارهای کوچکی که هر روز پیوسته انجام میشه در دراز مدت تاثیرات به سزایی را به همراه داره. استراتژی این کتاب مسلما برای هر شخصی که خواهان ایجاد یک عادت مثبت در زندگی‌اش هست میتونه مفید واقع بشه. مطالب این کتاب دقیقا به حدیث شریف کوچکی 《کارهای که آهسته ولی پیوسته انجام شود بهتر از کارهای بسیاری است که گاهی انجام شود و گاهی انجام نشود》اشاره دارد.
مشاهده همه نظرات 178

راهنمای مطالعه کتاب خرده عادت‌ها

برای دریافت کتاب خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.