معرفی و دانلود کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

عکس جلد کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم بیست‌ودو داستان کوتاه از فریبا وفی، نویسنده‌ی معاصر ایرانی و برنده‌ی جوایز متعدد ادبی را در بر دارد. فریبا وفی در این کتاب، روزمرگی‌ها، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و دنیای زنانِ طبقات مختلف اقتصادی و اجتماعی را به تصویر کشیده است.

درباره‌ی کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

فریبا وفی در کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم از زنان و دنیای زنانه می‌گوید. روزمرگی‌ها، احساسات سرکوب‌شده، درونیات، افکار، آرزوها و ترس‌های زنان در لحظه‌های مختلف زندگی‌ آن‌ها به شیوایی و صراحت ترسیم شده است. شاید از این منظر بتوان نوشته‌ی فریبا وفی را نوعی زنانه‌نویسی در نظر گرفت. نزدیکی نوشته به عواطف و ناشناخته‌ها، اشاره به جزئیات و زبان کنایی و مبالغه‌آمیز که همگی از ویژگی‌های برجسته‌ی نوشتار زنانه‌اند را می‌توانیم به وضوح در کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم مشاهده کنیم.

فریبا وفی در 22 داستان کوتاه کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم، زندگی زنان را موشکافی می‌کند و ما را از عمیق‌ترین احساسات آنان، که اغلب به زبان آورده نمی‌شوند، آگاه می‌نماید. زنان داستان‌های او به طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی تعلق دارند. وفی از عینک زنان به جهان نگاه می‌کند و از نگاهِ آنان، رویدادهای زندگی را تفسیر می‌کند. «راز»، «باز هم بگو مادام»، «بی‌دغدغه»، «بیرون از گور»، «راه خاکی» و «سازی برای من» عناوین برخی از داستان‌های کوتاه این مجموعه هستند.

مضمون اغلب آثار فریبا وفی، زندگیِ زنان و دنیای زنانه است. وفی جوایز ادبی بسیاری را به خود اختصاص داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بهترین رمان دوره‌ی ششم جایزه‌ی هوشنگ گلشیری در سال 1385 برای رمان «رؤیای تبت» و جایزه‌ی پرمخاطب‌ترین نویسنده‌ی غیرآلمانی از مؤسسه‌ی ادبی لیبراتور در سال 1396 برای رمان «ترلان» اشاره کرد. داستان‌های او به زبان‌های بسیاری از جمله روسی، سوئدی، ترکی، ژاپنی، عربی، آلمانی و انگلیسی ترجمه شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم به همت انتشارات نوین کتاب گویا و با خوانش متین بختی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم به تمامی علاقه‌مندانِ داستان‌ها و رمان‌های ایرانی با موضوع زنان و دغدغه‌ها و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم می‌شنویم

وقتی در مقابل او بی‌دفاع می‌شوم به رازم فکر می‌کنم. فکر کردن به راز آرامم می‌کند. در این جور مواقع مثل مردی می‌شوم که به گنج پنهانی‌اش می‌اندیشد و احساس امنیت می‌کند. من رازم را مثل زن حامله‌ای همه‌جا می‌برم. با حساسیت زیاد از آن مراقبت می‌کنم و گه‌گاه لبخندی پنهانی به آن می‌زنم.

او دوست دارد علت لبخندم را بداند. اصلاً می‌خواهد علت هر چیزی را بداند. من لحن اقناع‌کننده‌ی خاصی را کشف کرده‌ام. یک جمله سرراست و کامل او را راضی می‌کند. حواسم هست که جوابم دوپهلو و مبهم نباشد.

او درون ندارد. آدم بی‌شیله‌پیله‌ای است. برای همین صراحت و صداقت او را راضی می‌کند و حتی به وجد می‌آورد. من لذت راز داشتن را بعد از ده سال زندگی مشترک پیدا کرده‌ام. وقتی همه چیز مشترک می‌شود اختصاصی بودن یک چیز لذت خاصی به آدم می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قسمت اول
33 دقیقه
قسمت دوم
38 دقیقه
قسمت سوم
25 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم
نویسنده
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر مرکز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۸/۱۱
من این کتاب رو به خاطر متین خانم بختی خریدم که البته بسیار از صدا و اجرای ایشون لذت بردم ولی خود داستانها رو زیاد دوست نداشتم
اینهمه تلخی خارج از تحمل این روزهای من بود
ممنون
طاهره جعفرقلیان
۱۴۰۳/۱/۷
چه گویم‌ که ناگفتنم بهتر است. حرف نداشته و‌ بسیار عالی
زینب زمانی
۱۴۰۲/۸/۲۵
زیبا بود و قابل لمس…یه جاهایی باهاش واقعا اشک ریختم…
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم

برای دریافت کتاب صوتی حتی وقتی می‌خندیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.