معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

عکس جلد کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

کنترل زندگی را در دست بگیرید و به نتایجی که می‌خواهید برسید! کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! یکی از آثار پرفروش خودیاری است که شما را به سمت خلق موفقیت راهنمایی می‌کند. آدام خو با همکاری استوارت تان تالیف این اثر تحسین‌شده را برعهده داشته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

آیا واقعا مایل هستید نتایجی استثنایی در زندگی‌تان به‌دست آورید؟ آیا آرزو دارید به رهبری کاریزماتیک، یک کارآفرین، دانشجویی درخشان یا فروشنده‌ای موفق تبدیل شوید؟ اگر به این سوالات جواب مثبت داده‌اید پس کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! (Master Your Mind, Design Your Destiny) همان چیزی است که به آن نیاز دارید. آدام خو و استوارت تان در این اثر به شما آموزش می‌دهند چگونه کنترل زندگی را در دست گرفته و با یک نقشه‌ی راه شخصی به سمت موفقیت بشتابید!

بیشتر افراد زمان فکر کردن به رویاهایشان از این واقعیت غافل می‌مانند که در حال حاضر، تمام منابع ذهنی مورد نیازشان را در اختیار دارند. درواقع مسئله اصلی نه تهیه امکانات، بلکه استفاده بهینه از پتانسیل‌هاست. هر فرد معدنی غنی از استعدادهای منحصربه‌فرد است، مجموعه‌ای از توانایی‌ها که دراختیار آن‌ها قرار گرفته تا تحقق رویایی خاص را ممکن کند. اما این هدف چیست و ما چگونه می‌توانیم راه صحیح به‌کارگیری این ظرفیت‌ها را بفهمیم؟

این اثر که توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده، همان راهنمایی است که برای کشف و بالفعل شدن توانایی‌های بالقوه به آن نیاز داریم. زندگی شخصی و کاری آدام خو، نویسنده‌ی اصلی اثر بهترین شاهدی است که می‌توان برای تضمینی بودن آموزش‌های کتاب ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! عرضه کرد. او توانست در 26 سالگی به جمع میلیونرهای جهان ملحق شود و حالا رئیس اجرایی یکی از بزرگترین موسسات آموزشی در آسیاست. آدام خو به شما یاد می‌دهد چه استراتژی‌هایی را برای رسیدن به قله‌ی حرفه‌ای و شخصی به‌کار بگیرید و و ثروتی بزرگ خلق کنید.

نکته‌های کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! راه‌حل‌هایی عملی برای برافروختن آتش اشتیاق، در دست گرفتن کنترل زندگی، ترک عادت‌های بد، ساختن الگوهای ثمربخش، درس گرفتن از شکست‌ها و درنهایت استفاده بهینه از عواطف هستند. این اثر می‌تواند یاوری همیشگی در راه رسیدن به اهدافتان باشد و ابزاری برای طراحی مسیر زندگی به شما هدیه دهد. پس اگر به‌دنبال کتابی خاص و متفاوت برای خلق موفقیت هستید، این اثر تحسین‌برانگیز با ترجمه حسام امامی را از دست ندهید!

در انتها باید گفت نشر صوتی ماه آوا تهیه‌ی نسخه‌ی گویای کتاب پیش‌رو را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

  • من قبلا در دوره‌های آدام شرکت کردم و می‌دانم آنچه او ارائه می‌دهد واقعا عملی است چون حساب بانکی من پیش از آن هرگز چنین اعدادی را به خود ندیده بود! (Sam Beatson، مربی ارشد فارکس)

  • از زمانی که این کتاب را خواندم دیدگاه بسیار متفاوتی به دنیا دارم و در نتیجه سیاست‌های جدیدی را در کسب‌وکار اعمال کردم و نتیجه آن فوق‌العاده بود. آدام و استوارت، از شما ممنونم! (Dr. David Che)

  • استفاده از آموزش‌های کتاب ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! زندگی شخصی و کاری من را متحول کرد. (Charles Tng، کارآفرین)

  • وقتی در رشته حسابداری فارغ‌التحصیل شدم نمی‌توانستم خودم را در جایگاهی بالاتر از کارمند اداری ببینم،‌ اما با به‌کارگیری استراتژی‌های این کتاب و یافتن استعدادهای پنهانم، حالا به سمت مدیر تیم ارتقا یافتم! (Tok Li Nah، مشاور مالی)

  • اصول موفقیت آدام خو و استوارت تان به من کمک کرد تجربیات کاری خود در مراقبت از کودکان را به یک تجارت سودآور تبدیل کنم. (Kalai Selvi)

کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر به تمام افرادی که در پی کسب موفقیت‌های شخصی و کاری هستند توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! بیشتر آشنا شویم

آدام خو (Adam Khoo) کارآفرین، نویسنده پرفروش و متخصص رشد شخصی است. او در سن 26 سالگی عنوان میلیونر را به دست آورد و هم‌اکنون مدیریت اجرایی Adam Khoo Learning Technologies Group Pte Ltd را برعهده دارد. آدام خو تاکنون سیزده کتاب پرفروش در موضوعات پیشرفت در دنیای آکادمیک، رشد شخصی، فرزندپروری، امور مالی و کارآفرینی منتشر کرده است.

استوارت تان (Stuart Tan) یک متخصص NLP (برنامه‌نویسی عصبی-زبانی) است که در زمینه بهبود فرایندهای یادگیری فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! می‌شنویم

این کتاب درباره‌ی ناخودآگاه نیست. کتاب‌هایی وجود دارند که درمورد اون خیلی مفصل‌تر و عمیق‌تر توضیح دادن. در اینجا فقط با نحوه‌ی عملکرد ناخودآگاه آشنا میشیم. مثال کلیشه‌ای برای شناساندن ناخودآگاه کوهه یخه. حدود 5 درصد کوه یخ روی سطح آب و 95 درصد اون زیر آب پنهانه. اون پنج درصد روی کوه یخ رو خودآگاه و 95 درصد زیرآب رو اندیشه، احساسات شهودی، الهامات و بیداری معنوی می‌دونند.

معمولا وقتی می‌خوام مقیاس خودآگاه و ناخودآگاه رو برای مراجعه‌کننده‌ام توضیح بدم اینجوری مثال می‌زنم. دانه شکر یا نمک رو بهش نشون می‌دم و میگم این حجم خودآگاه و شهری که در اون هستیم حجم ناخودآگاه ماست. شاید به‌نظر برسه اغراق کردم، اما اگه ما هم درباره‌ی ناخودآگاه تحقیق کنیم متوجه میشیم که ظرفیت اون تقریبا نامحدوده. وقتی قسمت خودآگاه ذهن ما از قوی‌ترین رایانه‌ی جهان بزرگتره پس تعجبی نداره که ناخودآگاهمون نامحدود باشه!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
مقدمه و فصل اول
45 دقیقه
فصل دوم: فرمول بنیادی موفقیت
63 دقیقه
فصل سوم: چگونه به هرآنچه می‌خواهید دست پیدا کنید
53 دقیقه
فصل چهارم: کلید قدرت مطلق
94 دقیقه
فصل پنجم: قدرت اعجاب‌انگیز اعتقادات و باورها
97 دقیقه
فصل ششم: راز رسیدن به اوج عملکرد
95 دقیقه
فصل هفتم: هدایت ذهن به سمت نتایج مطلوب
49 دقیقه
فصل هشتم: شرطی کردن
49 دقیقه
فصل نهم: تحول معنا
59 دقیقه
فصل دهم: ارزش‌ها، نیروی محرکه‌ی شما
88 دقیقه
فصل یازدهم: سرنوشت خود را بسازید
56 دقیقه
فصل دوازدهم: چگونه موفقیت‌های شخص دیگری را تکرار کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!
نویسنده،
مترجمحسام امامی
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

Milad Ghagh
۱۴۰۱/۱۲/۳
ذهن انسان دقیقا همانند یک سخت افزار است که نیاز به نرم افزار برای استفاده دارد.
و نکته قابل عرض این است که اگر توانایی استفاده از آن را نداشته باشیم همانند یک کور در باغ نقاشی‌های رنگارنگ میشویم
رضافرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
تمرکز و استمرار در هر کاری همیشه کارساز بوده و در موفقیت خیلی تاثیرگذار است ومطالب این کتاب در مورد انگیزش خیلی عالی وخوب است.
محمودی
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب خوب و راهکارهای خوبی داره و جرات را در وجود بیدار میکنن
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۷
یک بار گوش دادم ولی فکر میکنم نیاز هست بیشتر گوش کنم هنوز نتونستم درکش کنم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز!

برای دریافت کتاب صوتی ذهنت را مدیریت کن، سرنوشتت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.