معرفی و دانلود کتاب صوتی در ستایش قهوه: کتابی درباره قهوه برای همه

عکس جلد کتاب صوتی در ستایش قهوه: کتابی درباره قهوه برای همه
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در ستایش قهوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در ستایش قهوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در ستایش قهوه: کتابی درباره قهوه برای همه

کتاب صوتی در ستایش قهوه اثری از جردن میشلمن و زکری کارلسن بنیانگذاران شبکه‌ی رسانه‌ای Sprudge، محبوب‌ترین نشریه در زمینه‌ی قهوه در جهان است. مؤلفان در این کتاب مخاطب خود را به سفری هیجان‌انگیز و جذاب برای شناخت قهوه دعوت کرده و از کشت دانه‌ها تا دم‌کردن و سروِ آن صحبت می‌کنند. با شنیدنِ مطالب این کتاب ابهامات شما درباره‌ی قهوه، انواع آن و همین‌طور اصول آماده‌سازی و مصرف آن برطرف می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی در ستایش قهوه

جردن میشلمن (Jordan Michelman) و زکری کارلسن (Zachary Carlsen) کتاب صوتی در ستایش قهوه (The New Rules of Coffee) را با هدف معرفی و تحسین این نوشیدنی بی‌نظیر به نگارش درآورده و آن را در چشم شما بیش از پیش دلپذیر و خواستنی کرده‌اند. نوشیدن قهوه یکی از کارهای روزمره‌ی مردم جهان به شمار می‌آید. نه قهوه و نه سرو یا نوشیدنِ آن فعالیتی جدید محسوب نمی‌شود و انسان از قرن شانزدهم میلادی به بعد از دم کردن و نوشیدنِ این نوشیدنی لذیذ بهره برده است. اما شاید بتوان تغییر و تحولات خارق‌العاده‌ای که برای قهوه اتفاق افتاده است را منحصر به چندین دهه‌ی اخیر دانست. افزایش کیفیت دانه‌های قهوه، ابداع انواع مختلف قهوه و شیوه‌های متفاوت آماده‌سازی و سرو آن و همین‌طور استقبال روزافزون مردم از این نوشیدنی جذاب، باعث شده تا برای دوست‌داران قهوه، این دوران، دورانی طلایی به شمار آید.

شاید هیچ دوره‌ای از تاریخ را به اندازه‌ی امروزه نتوان دوران شکوفایی قهوه دانست. این نوشیدنی خوش‌مزه و جذاب هر روز بیش از روز قبل جایگاه محکم‌تر و قوی‌تری در میان مردم و طرفدارانش پیدا می‌کند. از این رو جردن میشلمن و زکری کارلسن این ضرورت را احساس کردند تا شبکه‌ای رسانه‌ای برای آن ایجاد کنند؛ شبکه‌ای که انواع و اقسام خدمات را در زمینه‌ی قهوه ارائه می‌کند و از اخبار و تازه‌ها گرفته تا طرح‌های متنوع برای بسته‌های قهوه، همه را می‌توانید در تارنمای آن‌ها بیابید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی در ستایش قهوه

کتاب صوتی در ستایش قهوه، راهنمایی مدرن و ضروری برای لذت بردن از قهوه است. میشلمن و کارلسن در این کتاب قوانین مهم نوشیدنِ آن را به شما معرفی کرده‌اند؛ چه قصد داشته باشید آن را در کافه بنوشید و چه بخواهید در منزل آن را دم کنید و از نوشیدنش لذت ببرید بهتر است راه و روش و دستورالعمل‌های این کتاب را به کار گیرید تا این فرآیند را دلپذیرتر و هیجان‌انگیزتر کنید. مؤلفان همچنین نکاتی کاربردی و مهم را درباره‌ی این ماده‌ی کم‌نظیر به مخاطب خود ارائه نموده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توانیم به شیوه‌ی نگهداری و آماده‌سازی دانه‌های قهوه، پرورش قهوه، برشته‌کردن و دم کردن آن و همین‌طور افسانه‌های مرتبط و فرهنگ عامه‌ی سراسر جهان در این زمینه اشاره کنیم.

در کتاب صوتی در ستایش قهوه پنجاه و پنج قانون معرفی شده است؛ قوانینی جالب‌توجه و هیجان‌انگیز درباره‌ی قهوه که از ماهیت آن برای ما می‌گوید و از اینکه چرا این نوشیدنی امروزه بیشتر از همیشه خواهان پیدا کرده است. جردن میشلمن و زکری کارلسن این کتاب را در چهار بخش مهم ارائه داده‌اند: قوانین جهانی قهوه، قوانین خانگی قهوه، قوانین کافه‌ای قهوه و قوانین قهوه‌ی نو. آن‌ها همچنین به بسیاری از بایدها و نبایدها و افسانه‌های رایج درباره‌ی قهوه اشاره می‌کنند از جمله اینکه تیرگی قهوه به معنای قوی‌تر بودنِ آن نیست یا اینکه آیا دانه‌های قهوه در هنگام آماده‌سازی باید شسته شوند یا خیر و...

کتاب صوتی در ستایش قهوه را به همت انتشارات جیحون و در همکاری با نشر سپاس، با ترجمه‌ی بهاره مظاهری و خوانش فریبا فصیحی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب در ستایش قهوه

  • کتاب در ستایش قهوه هدیه‌ای مناسب برای دوست‌داران قهوه است: چه آن فردی که قهوه را صرفاً به شکل فراپاچینو می‌نوشد چه فردی که حاضر است پول زیادی برای باکیفیت‌ترین دانه‌های قهوه هزینه کند. (هاف پست)
  • کتاب در ستایش قهوه برای همه‌ی مخاطبان خود اطلاعات ویژه و جالب‌توجهی ارائه کرده است؛ چه در زمینه‌ی قهوه تازه‌کار باشید و هنگام سفارش در کافه مدام برای شما سؤالات مختلفی درباره‌ی تفاوت انواع قهوه‌ها پیش بیاید و چه فردی حرفه‌ای در این حوزه باشید. (فود نتورک)

کتاب صوتی در ستایش قهوه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از نوشیدنِ قهوه لذت می‌برید و از طرفداران آن هستید یا اگر به صورت حرفه‌ای با قهوه سروکار دارید و به خرید و فروش یا سرو آن مشغول هستید، شنیدن اطلاعات و راهنمایی‌های کتاب صوتی در ستایش قهوه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی در ستایش قهوه: کتابی درباره قهوه برای همه می‌شنویم

از قهوه‌خانه‌های قرن شانزدهمی عثمانی در استانبول گرفته تا کافه‌های قرن هجدهمی عصر روشنگری در لندن و سالن‌های انقلابی پاریس در قرن نوزدهم و نوشیدنی‌فروشی‌های قرن بیستمی بیت‌نیکی‌ها در نیویورک و سان‌فرانسیسکو، کافه‌ها همیشه یک فضای اجتماعی محسوب می‌شدند و به همین علت عامل بسیار مهمی در شکل‌گیری انقلاب‌های اجتماعی هستند. نویسنده گونزالو تورنته بالستر در کافه ناولتی در سالامانکای اسپانیا به قدیس حافی کافه‌مانی -یعنی برای مدت طولانی در کافه ماندن- شناخته می‌شود. کافه ناولتی آن‌قدر روی او تأکید دارد که مجسمه‌ای دائمی از گونزالو را روی صندلی موردعلاقه‌ی او در کافه قرار داده است. انقلاب فرانسه در کافه‎‌ها شکل گرفت و اگر مردم در کافه‌ها جمع نمی‌شدند و در مورد آزادی و برادری حرف نمی‌زدند عصر روشنگری در اروپا هرگز اتفاق نمی‌افتاد. بازار بیمه‌ی بین‌المللی لویدز لندن و همین‌طور اینستاگرام در یک کافه شکل گرفتند. کافه به‌عنوان یک فضای اجتماعی به این زودی تغییر نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه: عجب پیشرفتی داشتی تو قهوه‌ جان!
22 دقیقه
بخش اول: قوانین جهانی قهوه - قسمت اول
19 دقیقه
بخش اول: قوانین جهانی قهوه - قسمت دوم
22 دقیقه
بخش دوم: قوانین خانگی قهوه - قسمت اول
23 دقیقه
بخش دوم: قوانین خانگی قهوه - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش دوم: قوانین خانگی قهوه - قسمت سوم
28 دقیقه
بخش سوم: قوانین کافه‌ای قهوه - قسمت اول
30 دقیقه
بخش سوم: قوانین کافه‌ای قهوه - قسمت دوم
16 دقیقه
بخش چهارم: قوانین قهوه‌ی نو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در ستایش قهوه: کتابی درباره قهوه برای همه
نویسنده،
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های آموزش آشپزی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در ستایش قهوه

هادی محمدی
۱۴۰۳/۲/۲
درود به شما برای آنان که کافه دارند بسیار انگیزه بخش است و هر باریستا جدا از دیگر مطالعه‌ها باید بتواند قهوه را ستایش کند و آن شخص که برشته میکند در کل مراحل رست با خواندن این کتاب با دانه‌های قهوه بدرستی رفتار خواهد کرد و در آخر برای شما که به کافه می‌روید تا چند دقیقه از روزتان را به آرامش با شدن بگذرانید آگاه از واقعیت‌های گفته شده در مورد قهوه در این کتاب؛ به آرامش خود عمق خواهید داد و لذت میبرید از هزینه درستیکه داشته اید دیگر در انتخاب سردرگم نخواهید بود و ارتباطات سازنده در کافه را، شما توان ایجادش دارید سپاسگزارم
احمد حامدی
۱۴۰۳/۱/۲۶
از نظر من کتاب خوبی است و تا حدودی اطلاعات مورد نیازم را بدست اوردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در ستایش قهوه

برای دریافت کتاب صوتی در ستایش قهوه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.