معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید: راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته

عکس جلد کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید: راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید: راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته

کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید اثری شنیدنی در ژانر موفقیت و خودسازی‌ست. اد مایلت در این کتاب مجموعه‌ای از توصیه‌های کاربردی را مطرح نموده که پیروی از آن‌ها شما را به فردی برجسته بدل می‌سازد.

درباره کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید:

با دقت در گفته‌های گلایه‌آمیز و درددل‌گونه‌ی دوستان و نزدیکان، متوجه نکته‌ی تأسف‌آوری خواهید شد: اغلب آدمیان دریغ عمر از دست‌رفته را می‌خورند. و این فقط در مورد افراد سالخورده صادق نیست؛ چه بسیار جوانانی که چشم‌انداز یک زندگی طولانی را پیش روی خود می‌بینند، اما در دلْ خود را بازنده و در حال درجا زدن می‌بینند. چرا؟ دلیل این واقعیت که اغلب ما، حتی شادترین‌هایمان، گاهی این احساس آزاردهنده را داریم که انگار به اندازه‌ی کافی از زندگی بهره نبرده‌ایم و فرصت‌های گوناگون را با سهل‌انگاری از دست داده‌ایم، چیست؟ اد مایلت در کتاب زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید (MaxOut Your Life) به این سوال پاسخی جالب توجه داده است.

به باور او، عمر آدمی، برخلاف آنچه می‌گویند، کوتاه نیست. غفلت آدمیان از منابعی که در اختیار دارند است که باعث می‌شود زندگی کوتاه و فرصت‌ها گذرا به نظر بیایند. این منابعِ مورد غفلت، در وهله‌ی اول زمانی که در اختیار داریم، و بعد اراده و نیرویمان‌ برای تغییر است. اگر می‌خواهید بهترین خود باشید و به جایی برسید که بی‌حسرت و دریغ به زندگی ادامه دهید، باید از منابع گفته‌شده بیشترین بهره‌ی ممکن را بگیرید؛ به خود ایمان داشته باشید؛ تغییر را «بخواهید» و از دشواری‌های مسیرِ خودسازی نترسید. تنها و تنها در این صورت است که رو به جلو گام برخواهید داشت و استعدادهای بالقوهْ موجود در خود را بالفعل خواهید ساخت.

البته شکی نیست که قدم زدن در مسیری که توصیف کردیم، کاری دشوار است. اد مایلت در مقدمه‌ی کتاب حاضر می‌گوید که هدفش از نگارش این اثر، کمک به افراد گوناگون برای غلبه بر همین دشواری‌‌ها بوده است.

با گوش سپردن به کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید تکنیک‌هایی را یاد خواهید گرفت که به یاری‌شان رشد شخصیتی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و به بهترینِ خود بودن نزدیک خواهید شد. این کتاب که مطالب آن ذیل هفت فصل گوناگون تنظیم گشته، با توصیه‌های عملی خود، راهنمایی قابل اعتماد برای شما در مسیر موفقیت خواهد بود.

کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید مناسب چه کسانی است؟

طرفداران آثار حوزه‌ی موفقیت کتاب حاضر را اثری ارزشمند و پرثمر تلقی خواهند نمود.

با اد مایلت بیشتر آشنا شویم:

اد مایلت (Ed Mylett) نویسنده‌ی آمریکاییِ آثار انگیزشی است. او در شهر کالیفرنیا به دنیا آمده و همانجا نیز رشد کرده است. اد از همان دوران کودکی نقشه‌ی آینده‌ای درخشان را در ذهن برای خود ترسیم نمود، و پس از آن کاری جز تلاش برای پیاده کردن این نقشه در زندگی‌اش انجام نداد. مایلت هم‌اکنون یکی از رهبران بزرگ تجارت، و البته، یکی از سرشناس‌ترین سخنرانان در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی‌ست.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید می‌شنویم:

باورهای اصلی شما چه چیزهایی‌اند؟ درباره‌ی خودتون چه چیزهایی رو باور دارید؟ در مورد خداوند چطور؟ در مورد آینده‌تون چطور؟ در مورد توانایی‌هاتون چه چیزهایی رو باور دارین؟ و سوال بزرگ: فکر می‌کنید ارزشتون چقدره؟ اون چیزی که در مورد خودتون باور دارید کل زندگیتون رو تحت تأثیر قرار می‌ده. باورها تبدیل به پیشگویی‌هایی می‌شن که خودمون باعث محقق شدنشون می‌شیم. ما باید کاملاً از اونا آگاه باشیم و به هر قیمتی شده مراقبشون باشیم. افکار ما باورهای ما رو شکل می‌دن و راه تغییر دادن طرز تفکرتون، تغییر دادن کیفیت سوالاتیه که از خودتون می‌پرسید. افراد عادی روزانه هفتاد و پنج هزار فکر دارن که نود و یک درصد از اون افکار دقیقاً مثل روز قبلن. به راحتی می‌شه فهمید که چرا خیلی از آدما دقیقاً در یک نقطه از زندگیشون باقی می‌مونن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پیشگفتار
16 دقیقه
فصل اول: ادی اسپاگتی؛ همه چیز به نفع من اتفاق می‌افتد، نه برای من
21 دقیقه
فصل دوم: روز خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید
21 دقیقه
فصل سوم: ذهن خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید
13 دقیقه
فصل چهارم: اعتماد به نفس خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید
7 دقیقه
فصل پنجم: بدن خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید
8 دقیقه
فصل ششم: هدف‌گذاری خود را بهترین شکل ممکن تغییر دهید
19 دقیقه
فصل هفتم: اراده‌ی خود برای برنده شدن را بهترین شکل ممکن تغییر دهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید: راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته
نویسنده
مترجمنرجس سعیدنیا
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید

عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۴
اول از همه از کتابراه برای هدیه این کتاب تشکر میکنم و از شادن پژواک برای صوت خوبشون. با اینکه کتابای مختلفی از کتابراه در بازه‌ی زمانی مشخصی رایگان میشه ولی دلیل نمیشه به شخصه بخوام همشو بخونم یا به کتابخونم اضافه کنم. دلیل اینگه این کتاب رو انتخاب کردم این بود که اول از همه صوتیه و امتحانش ضرر که نداشت ببینم چی میگه دوم اینکه کتاب از شادن پژواک بود و من کتابای صوتی این انتشارات رو خیلی دوسدارم واقعا ادم ارتباط میگیره با کتاب... درکل از انتشارات و کتابراه ممنونم.... ولی بصورت کلی مثل تمام کتابای تو این حوزه حرف خیلی جدیدی برای گفتن نداشت و از یه جایی به بعد اگر زیاد کتابای این سبکی خونده باشید مطالب براتون تکرار میشه ولی توی یه فصل از ۵ فصل کلا صحبت هاش برام جدید و جالب بود و ارزششو داشت که گوش کنی، توی اون فصل میگفت موجودات، گیاهان و وسایل خونه خیلی زودتر از ما به انرژی موجود واکنش نشون میدن و مثلا مثال مادر خودشو اورد که کامل حالش خوب بود و چکابم رفته بودو همه چی اوکی بود ولی سگش خیلی بیحال بود و دکترا توی ریه ش یه مشکلی پیدا کردن و بعد اون مادر با اصرار پسرش دکتر میره و از ریه ش عکس میگیره و متوجه بیماری میشه و میخواست بگه اون سگ زودتر این انرژی روش تاثیر گذاشته بود و بعد از درمان مادرش خود به خود سگ هم حالش خوب شد... و بقول یه استادی اگر از یه آموزش حتی یه نکته آموختی اون آموزش ارزشمنده... آدم هرچی جلوتر میره باتوجه به سطح دانشش دیگه نمیتونه انتظار ۱۰۰در۱۰۰ مطالب جدید داشته باشه... بصورت کلی کتاب خلاصه و مفید و دور از زیاده گویی بود. ممنون از شما
Amirhossein Madadi
۱۴۰۲/۶/۴
واقعا دیگه ساده تر، روان تر، کارآمدتر و بهتر از این کتاب نمیشه متوجه شد که موفقیت در این دنیا به عوامل خیلی خیلی ساده و پیش پا افتاده‌ای بر میگرده که همیشه بخاطر ساده بودنشون و تنبلی خودمون از آن‌ها چشم پوشی میکنیم و باعث به وجود آمدن مشکلات عمده‌ی زندگی خودمون شدیم. کارهای ساده‌ای که همیشه شنیدیم و خیلی‌ها با برگزاری دوره‌های گرانقیمت و به فایده باعش شدن که بیشتر از این مسیر فاصله بگیریم تا اینکه به اون علاقه پیدا کنیم. کارهایی مثل صبح زود بیدار شدن، ورزش کردن روزانه، برنامه ریزی روزانه، انضباط در انجام کارها، شکر گذاری و از قبیل آنها. به عنوان کسی که مدتهاست در جست و جوی خوشبختی هستم و دوره‌ها و کتابهای زیادی در این زمینه دیدم و مطالعه کردم میتونم بگم این کتاب صوتی باعث شد تا بتونم چندین تا از این عادات مثبت رو در خودم به وجود بیارم و در انجام اون مداومت به خرج بدم. در کنار این خوبی‌ها مهمترین چیزی که درون این کتاب هست حجم کم و انگیزشی بودنش هست که باعث شده تا وقتی که احساس میکنم انرژیم کم شده یا دارم از انجام عادات خوبم دور میشم با گوش دادن به یک قسمت از اون انرژی لازمم رو برای ادامه دادن مسیر به دست بیارم. به امید موفقیت، رشد و ثروت.
فردین دشوارگر
۱۴۰۲/۳/۲۵
با سلام به همه دوستان و تشکر از عوامل کتابراه و عزیزان شادان پژواک
میخواستم نکته‌ای رو با دوستانی که دنبال موفقیت هستن، در میان بزارم.
تقریبا بیش از ۹۵ درصد از نویسندگان در کتاب‌های مختلف یک حرف تکراری اما مهم رو میزنند که روی خودتون کار کنین تا موفق بشین و تو این راه خیلیامون سردرگم میشیم؛ که و
چیکار کنیم؟ از کجا شروع کنیم؟ در این راه هم اغل از مسیر دور شده و به نقطه اول و حتی گاها بدتر هم تنزل پیدا می‌کنیم. اما دلیش چیست و چرا نمیتوانیم موفق شویم؟! راه درست و اصلی چیست؟؟؟
اگر اشتباه نکنم این جمله از ارسطو باشد که می‌گوید؛ انسان ساخته شده از عاداتش است. بله انسان به وسیله عاداتش شخصیت و مسیرش مشخص می‌شود. میخواهم بگویم اگر ما موفق نمی‌شویم دلیلیش آن است که عادت‌های غلطی را مداما تکرار می‌کنیم و تا زمانی که این چرخه ادامه دارد. نتیجه جدیدی حاصل نخواهد شد. پس اگر به دنبال موفقیت هستیم دنبال هیچ روش معجزه گری نباشیم. تنها راه تغییر عادات غلط و دنبال آن ایجاد روتین صحیح روزانه باشیم.
در این زمینه کتابی که من خوانده‌ام و بسیار مفید بود کتاب "انقلاب عادت‌های کوچک" از دیمون زاهاریادس است که اصولی ترک عادت‌های غلط و سپس ایجاد عادت‌های مثبت را به ما میاموزد. دیگر کنتاب مفید توصیه شده که شنیده‌ام کتاب "عادت‌های اتمی" است.
بهترین دوست و راهنما کتاب است و بس
ممنون از وقتی که گذاشتین
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۴/۱۵
درباره کتاب باید بگم که در زمینه رشد و توسعه فردی مطالب متن، از نظر من، ابتدایی و عمومی است و برای افرادی که شروع به رشد خود هستند، این کتاب خوبه.
کتاب در حد مرجع اصلی و پایه‌ای برای خودشناسی نیست، یک حد قابل قبول برای درک عمومی مردم را بیان می‌کند.
فصل سوم، که درباره ذهن صحبت می‌کند، بهتر و و
پاکسازی اعتمادسازی بیان می‌کند از نظر من این فصل اوج کتاب است و اگر کل کتاب نمی‌خواهید بشنوید، این فصل تنها، شنیدن مفید است و مغز اصلی اد مایلت، بیان می‌کند.
نویسنده، اد مایلت، در کتاب زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید، یه جوری روایت تجربیات خودش در مسیر خودشناسی در کتاب با ما در میان می‌گذارد که مانند اکثر کتابهای این حوزه، راجع به مسئولیت پذیری و تغییر زندگی با خود شما انجام می‌شود و همه چیز زندگی به نفع ما انجام می‌شود و این یک جمله کلیدی از کتاب است.
رضا میری
۱۴۰۲/۳/۱۶
با سلام و درود و تشکر از کتابراه بابت اهدای این کتاب خوب و مفید. هرچند شمار کتاب‌های انگیزشی و انگیزه بخش زیاد هستند ولی هرکدام از ما در طول زندگی لازم داریم هر از گاهی این نمونه کتاب‌ها رو مطالعه کنیم تا اعتماد و روحیه لازم و اراده جهت تغییر سبک زندگی خودمان را به نسخه‌ای به مراتب بهتر از نسخه را قبلی به دست آوریم و تکراری بودن بعضی از مطالب آن در قیاس با کتاب‌های مشابه نبایستی ما را دلسرد کند. در کل می‌توان گفت هر کتابی یک سری مطالب و راهکارهای منحصر وبه فرد و خاص خود را دارد که هر شخصی به فراخور نظر خود می‌تواند از بخشی از آن جهت بهبود و پیشرفت و لذت خود از زندگی استفاده کند. گویندگی زیبای گوینده محترم هم جای تشکر دارد. با سپاس فراوان و آرزوی سعادت و موفقیت برای دوستان ارزشمند.
سلطانی
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتابی بود که بیدار و آگاهت میکنه هولت میده به سمت جلو خیلی مختصر و کوتاه مطالب رو عنوان کرده که حوصله سر بر نیست و با مثال‌هایی که میزنه بهتر به ذهنت میشه. خیلی خوشحالم که این کتاب رو از کتابراه هدیه گرفتم، کتاب در مورد اینه که عادت‌های اشتباه رو جایگزین عادت‌های ساده و مفید بکنیم. روزمونو با استرس نگذرونیم. اب بنوشیم. مدیتیشن کنیم. اهدافمون رو بنویسیم و هرو روز مرور کنیم. برنامه روزانه داشته باشیم. به تناسب انداممون اهمیت بدیم.، در مسیر زندگی ارزو و رویاهامونو فراموش نکنیم و خودمونو برای زندگی که همیشه ارزوشو داشتیم اماده کنیم و قشنگ تر اینکه هر روز وقت بزاریم با خدا صحبت کنیم و درمورد عقاید و باورهامون فکر کنیم و مرورشون کنیم.... واقعا لذت بردم
خانم کتابخوار
۱۴۰۲/۲/۲۱
قبلا یه کتاب از شادن پژواک گوش داده بودم و منی که کتاب صوتی دوست نداشتم با اون کتاب به کتاب‌های صوتی علاقه پیدا کردم. چقدر منتظر بودم دوباره کتابراه از کارهای شادن پژواک رو رایگان در اختیارمون بذاره. ممنوون کتابراه. با توضیحاتی که دادم مشخصه که از کار گوینده خیلی راضیم. اما در مورد محتوا فکر می‌کنم معمولا کتابخون‌ها به دو دسته تقسیم میشن کسانی که کلا کتابهایی که در زمینه‌ی موفقیت هستن رو نمی‌پسندن و دسته‌ی دوم معمولا مثل من هستن که از هر کتابی که در این زمینه نوشته شده سعی می‌کنن چیزهایِ جدید یاد بگیرن یا با تکرار معلومات قبلیشون سعی کنن اونها رو در ذهنشون هر چه بیشتر و بهتر تثبیت کنن تا بتونن در زندگیشون ازشون استفاده کنن.
~Mobina~
۱۴۰۲/۳/۸
کتاب مختصر و مفیدی بود…
چون تا حدودی منم شبیه به همون شخصیتی که نویسنده در ابتدا از خودش توصیف میکنه، هستم مطالب و احساساتشو راحت تر میتونستم بفهمم و درکش کنم …
برای دوستانی که شک دارن این کتاب رو تهیه کنند یا نه:
کتاب مثل سایر کتابهای انگیزشی که در مورد این جمله ”فکرتو عوض کن تا زندگیت عوض و
شه” نوشته شده داستان زندگی و تغییرات نویسنده در این زمینه به طور کوتاه توضیح داده شده … اگر با این موضوع کتاب زیاد مطالعه کردید این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم چون تکرار مکرراته اما اگر دنبال همچین سبکی هستید کتاب مختصر و خوبی بود، زیاده گویی نداشت و مطالب رو خوب بیان کرده بود … صدای گوینده هم خیلی دلنشینه👌🏻
کتابخانه
۱۴۰۲/۲/۲۷
تشکر از سایت کتابراه بابت این خدمات خوب وعالی..
کتاب در حیطه موفقیت و انگیزشی ست.. پنج فصل از کتاب رو موفق شدم که استفاده ببرم. با اینکه کتابهای متنی زیادی تو این زمینه مطالعه کردم ولی مطالب کتاب اون هم بطور صوتی که در هر وقت فراغ خاطر میشه به اون گوش داد برام بسیار دوست داشتنی بود.. اگر چه گاهی
هم مضمون تکراری می‌بود.... فصل سوم رو برای چندمین بارهست که برای خودم تکرار میکنم.
صدای راوی بسیار گیرا وعالیست واون حس خوب، هیجان،. انرژی مثبت رو منتقل میکند.
کتاب رو به دوستان پیشنهاد میکنم گوش دادن به این مطالب بطور صوتی با صدای گیرای راوی خالی از لطف نیست.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب صوتی زندگی تات را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید از همون اول و تقسیم اسم این کتاب مشخصه چه دیدگاه و نگرشی داره، من خودم به خودی خود مفید دونستم نگاه این نویسنده چون نویسنده اشاره به رشد و نمودارهایی که در ذهن ما میگذرد را دارخ، اینکه خلاقیت در این نوع روش موفقیت و خودسازی تقریبا مرسوم شده، بلکه حالا با این نوع نگرش که همیشه جلو چشمان ماست و نگاهی به آن نمیکنم جز حسرت مخاطب خودشو دعوت کرده، خب طبیعی ما بجای کسب تجربه متاسفانه افسوس میخوریم اما نویسنده راحل و مقام فردی در نگاه گرفته و عملکرد مغز محوریت داده تا ذهن روبه جلو برای انجام کار ببره.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۶
این کتاب برای کسانی است که بطور مؤثری به دنبال به دست اوردن بالاترین سطح زندگی و تکامل هستند. برای اینکه تبدیل به بهترین نسخه خود شوید استراتژی هایی زیر را دنبال کنید: 1. ایجاد عادات و برنامه روزانه قوی 2. سیستم فعال کننده مشبک و نحوه برنامه نویسی ذهن چیست 3. بالا بردن و تغییر هویت خود 4. چگونه می توان اعتماد به نفس واقعی ایجاد کرد 5. قدرت بدنی خود را بالا ببرید 6. استراتژی های تعیین هدف 7. توسعه اراده برای پیروزی
کتابخور
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب خوبی نبود و اکثر داشت از زندگی خودش تعریف می‌کرد که من خیلی بدم اومد اینکه بچگی هر فرد رفتار‌های انسان و شرایطش رو بوجود میاره کاملا درسته اما خوب مث اِد ک باعث شد توی زندگیش موفق بشه فقط اونجا دلم به حالش سوخت که تو استخر ساختمون حموم میرفت خیلی شرایط استرس زا و بدیه ایشالا که قطعی آب برای آب هیچکی اتفاق نیوفته وقتی نباشه یعنی زندگی نیست مواظب آب باشیم و اون رو هدر ندیم ممنون از کتابراه عزیز و ممنون از شادن پژواک و راوی خوش صداشون
فوآد شبانی
۱۴۰۲/۵/۱
و شاید چون سطح توقع من از یک اثر در حوزه موفقیت و توسعه فردی بشدت بالا رفته چون توجه به جزییات در آن باید بیشتر و با ریزه کاری بیشتری طرح و بررسی گردد و صرفا به طرح کلی موارد بسنده نگردد. به مخاطبی که علاقه مند به کتابهایی از این دست هستند که بنده به انها اشاره میکنم دعوت میکنم به مطالعه کتابهای - زیر: -برتری خفیف آرزوی تو هدف توست -اثر مرکب کافی است آن‌ها را در کتابراه جستجو کنید و لذت‌اش را ببرید.
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۲/۲۰
صدای گوینده خوب بود
اما خود کتاب معمولی بود، مجموعه‌ای از قوانین موفقیت و قانون جذب. فصل اول الهام بخش بود و فصل آخر که زندگی رو به فیلم تشبیه کرده بود خوب بود.
بقیه فصلها مطالب تکراری بودن
اگه قرار باشه کتابی رو برای موفقیت به یکی معرفی کنم این کتاب رو انتخاب نمیکنم چون کتابهای جامع‌تر و با دستورالعمل‌هایی با جزییات بیشتر وجود داره
حکیم امینی
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب جالبی بود، افراد پیرامون خودمونو به افراد موفق ارتقا بدیم، بتونیم برای پیشرفت نظری ازشون بگیریم بقول معروف عقل بگیریم، دیگراینکه ایجادانگیزه کنیم، روحیه خودمونو بهترکنیم، به روزهای خوب فکرکنم، بعد باامیدبه خداوند شروع به تغییر و پیشرفت کنیم، باوربه اینکه من میتوانم، اراده من قویه،، ممنون از نویسنده کتاب بابت ایده‌های بسیار خوبش، واقعا عالی بود،
مشاهده همه نظرات 178

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید

برای دریافت کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.