معرفی و دانلود کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

عکس جلد کتاب صوتی طرز فکر میلیونری
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرز فکر میلیونری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرز فکر میلیونری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

پت مسیتی در کتاب صوتی طرز فکر میلیونری نشان می‌دهد ثروت و موفقیت واقعی تنها زمانی به دست می‌آید که طرز فکر و نگاه‌تان به زندگی را تغییر دهید. این نویسنده با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی ساده، از شما می‌خواهد ظرفیت و استعدادهای بالقوه‌ی خود را شکوفا کنید و با کمک قدرت ذهن‌تان، برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

پت مسیتی (Pat Mesiti) در یکی از حاشیه‌های فقیر و خطرناک شهر سیدنی بزرگ شد. تجربیات خشنی که او در کودکی از سر گذراند، باعث شد زندگی‌اش را وقف کمک کردن به دیگران کند و چندین خیریه برای کمک به جوانان و نوجوانان تأسیس کرد. او باور دارد همه‌ی ما می‌توانیم ثروتمند شویم و برای رسیدن به ثروت، کافی‌ست ذهنیت و طرز فکر خود را تغییر دهیم. پت مسیتی در سال‌های گذشته، نظریه‌های افزایش درآمد خود را در سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش بسط داده و معرفی کرده است. کتاب صوتی طرز فکر میلیونری (The $1 Million Reason to Change Your Mind) خلاصه‌ای از بهترین ایده‌های این نویسنده به‌شمار می‌رود که تحسین برخی از مشهورترین چهره‌های حوزه‌ی توسعه‌ی فردی مانند آلن پیز (Allan Pease) را نیز برانگیخته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

به باور پت مسیتی، اولین کاری که برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید انجام دهید این است که از صمیم قلب آن را بخواهید. باید از صمیم قلب‌تان بخواهید به موفقیت و ثروت برسید و به آن فکر کنید. با این کار، باعث خواهید شد افکارتان، نه به واقعیت، که به اعمال‌تان تبدیل شوند؛ و این اعمال شما خواهند بود که ثروت و موفقیت را برای‌تان به ارمغان خواهند آورد. شما باید ذهنیت و طرز فکر یک میلیونر را پیدا کنید و از تمامی محدودیت‌ها و موانع ذهنی‌تان فراتر بروید.

لحنی که پت مسیتی در کتاب‌هایش به‌کار می‌گیرد، بسیار ساده، جذاب و شوخ‌طبع است. داستان‌هایی که او در کتاب طرز فکر میلیونری به آن‌ها اشاره می‌کند، حاصل تجارب و چالش‌های متعددی‌ست که این نویسنده در زندگی‌اش با آن‌ها مواجه بوده است؛ داستان‌هایی که به همان میزانی که تکان‌دهنده‌اند، الهام‌بخش هستند و مخاطب را تا پایان کتاب درگیر خود می‌کنند.

کتاب طرز فکر میلیونری توسط انتشارات کهکشان دانش و با ترجمه‌ی خلیل رضوی و پروانه پاک منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات و به گویندگی سیده ژاله موسوی نصر تهیه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب و کار موفق برای همه

انتشارات کهکشان دانش برای ارائه‌ی آثار مطرح و جدیدِ جهان در رابطه با مفاهیم مهم و اساسیِ کسب‌و‌کار و آشنا‌تر کردن مخاطبین فارسی زبان با این مفاهیم، دست به انتشار مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه زده است. در این مجموعه طیف وسیعی از مفاهیم مرتبط با کسب‌و‌کار مانندِ مدیریت استارت آپ و ارتباط شخصیت با کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از کتاب‌های این مجموعه که بیش از 70 جلد از آن تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان به کتاب‌های «151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران»، «زرنگ باش خانم!» و «شبکه سازی درون گراها» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب طرز فکر میلیونری

  • تمام آنچه پت مسیتی می‌خواهد انجام دهد این است که ثروتش را با دیگران شریک شود و به شما در مورد طرز فکر میلیونری آموزش دهد. (مارک ویکتور هنسن، نویسنده‌ی مجموعه کتاب «سوپ جوجه برای روح»)

  • این کتاب عالی، شما را هم می‌خنداند و هم می‌گریاند. با خواندن آن انگیزه پیدا می‌کنید و تغییری دائمی در زندگی‌تان به وجود می‌آید. (استیو مک‌نایت، نویسنده)

  • پت مسیتی تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ی انسان‌ها را شکوفا کند و ذهن آن‌ها را برای رسیدن به آینده‌ای موفق و ثروتمند آماده سازد. در این کتاب، او به شکلی ساده نشان می‌دهد چطور می‌توانید به موفقیت برسید. (آلن پیز، نویسنده‌ی کتاب‌های «زبان بدن» و «چرا مردان گوش نمی‌دهند و زنان نمی‌توانند نقشه بخوانند؟»)

کتاب صوتی طرز فکر میلیونری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید طرز فکرتان را برای رسیدن به موفقیت و کسب ثروت تغییر دهید، کتابی بهتر از طرز فکر میلیونری پیدا نخواهید کرد و شنیدن این کتاب صوتی شدیداً به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی طرز فکر میلیونری می‌شنویم

پیشرفت طرز فکر میلیونری به معنای افزایش ظرفیت طرز فکر شماست. ویلیام آرتور می‌گوید هیچ‌چیز به اندازه‌ی طرز فکر محدود، موفقیت را کم و هیچ‌چیز به اندازه‌ی طرز فکر، بی‌هدف و رهاشده، احتمالات را افزایش نمی‌دهد. محدودیت‌های فکری را شما خودتان ایجاد کرده‌اید.

ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دیگران، طرز فکر غلط را به ذهن ما وارد کنند. گاهی اوقات مردم بدون اینکه بدانند مخرب و اشتباه است، طرز فکر غلط را به ذهن دیگران وارد می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است فردی که در ازدواجش دچار مشکل شده، برای شنیدن نصیحت، نزد دوستش برود. اما اگر این فرد، سه بار در ازدواج شکست خورده باشد، مشکل پیش می‌آید. طرز فکر این فرد، در مورد ازدواج ممکن است کمک‌کننده نباشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
پیشگفتار
26 دقیقه
فصل اول: آیا شما ویروس ذهنی دارید؟
43 دقیقه
فصل دوم: مسیر را به سمت خوشبختی تغییر دهید
42 دقیقه
فصل سوم: افکارتان، اعمال‌تان خواهند شد
18 دقیقه
فصل چهارم: پیشرفت یک طرز فکر میلیونری
33 دقیقه
فصل پنجم: از دیوارهای ذهن خود بالا روید
19 دقیقه
فصل ششم: نگرش مثبتی در مورد خود ایجاد کنید
19 دقیقه
فصل هفتم: 10 ویژگی کلیدی طرز فکر میلیونری
21 دقیقه
فصل هشتم: نگرش خود نسبت به پول را درست کنید
19 دقیقه
فصل نهم: شکست را معلم خود کنید
30 دقیقه
فصل دهم: بدانید که چه می‌خواهید
36 دقیقه
فصل یازدهم: توجه کنید
57 دقیقه
فصل دوازدهم: پیشرفت با انتخاب اتفاق می‌افتد
17 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه تصمیمات خوب بگیرید
23 دقیقه
فصل چهاردهم: کمک بگیرید
32 دقیقه
فصل پانزدهم: هدف‌تان ستاره‌ها باشد
23 دقیقه
فصل شانزدهم: آرزوی خود را با اشتیاق تقویت کنید
24 دقیقه
فصل هفدهم: اشتیاق خود را با یک دلیل تقویت کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طرز فکر میلیونری
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، پروانه پاک
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

برای دریافت کتاب صوتی طرز فکر میلیونری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.