معرفی و دانلود کتاب صوتی مادلن

عکس جلد کتاب صوتی مادلن
قیمت:
۱۶,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مادلن

کتاب صوتی مادلن، داستانی کوتاه از نویسنده‌ی مشهور و مهم ایرانی صادق هدایت است که برای اولین بار در مجموعه داستان «زنده‌به‌گور» چاپ شده بود. داستان مادلن، به شیوه‌ای اول شخص روایت می‌شود و عشقی ساده و صمیمی را به تصویر می‌کشد. تصویرسازی‌های صادق هدایت در این داستان، مثال‌زدنی‌اند و آن را تبدیل به اثری متفاوت از دیگر آثار این نویسنده کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی مادلن

صادق هدایت در سال 1309 مجموعه داستانی به نام «زنده‌به‌گور» منتشر کرد که یکی از مشهور‌ترین و مطرح‌ترین آثار او و ادبیات داستانی ایران به شمار می‌رود. داستان‌های این مجموعه، از نظم و انسجام زیادی برخوردار هستند و ازطرف دیگر، شخصیت‌پردازی و فضاسازی‌های قدرتمندی نیز دارند. داستان کوتاه مادلن نیز یکی از داستان‌های همین مجموعه است که در پاریس نوشته شده و فضایی متفاوت با دیگر داستان‌های صادق هدایت دارد.

داستان مادلن، عشقی بی‌پیرایه و ساده بین راوی و دختری فرانسوی به نام مادلن را به تصویر می‌کشد. راوی با دیدن مادلن و مادر و خواهرش، به یاد اولین باری می‌افتد که او را در پلاژی کنار ساحل دیده بود. این داستان ساختار و نثری خیال‌انگیز و خاطره مانند دارد و با دیگر داستان‌های نوشته شده توسط صادق هدایت متفاوت است. فضای رمانتیک داستان مادلن و پرداخت و توصیف هنرمندانه‌ی صادق هدایت، باعث می‌شود شما با بستن چشمان‌تان خودتان را روی شن‌های ساحل تصور کنید و صدای نُت‌های پیانو را بشنوید و مدهوش رقص و شادی آن شوید.

این کتاب توسط انتشارات گیوا منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را همین انتشارات به گویندگی حسین نصیری تهیه کرده است.

کتاب صوتی مادلن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه‌مندید و دوست دارید اثری متفاوت از صادق هدایت بشنوید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی مادلن می‌شنویم

پریشب آنجا بودم؛ در آن اتاق پذیرایی کوچک. مادر و خواهرش هم بودند. مادرش لباس خاکستری و دخترانش لباس سرخ پوشیده بودند. نیکمت‌های آنجا هم از مخمل سرخ بود. من آرنجم را روی پیانو گذاشته، به آن‌ها نگاه می‌کردم. همه خاموش بودند مگر سوزن گرامافون، که آواز شورانگیز و اندوهگین، کشتی‌بانان ولگا را از روی صفحه‌ای سیاه در می‌آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مادلن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مادلن
نویسنده
راویحسین نصیری
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادلن

اعظم منصوری
۱۴۰۲/۶/۲۲
داستان بسیار کوتاه مادلن داستانی روان و جذاب است که حول محور آشنایی نویسنده با مادلن و مادر و خواهرش میگذرد. داستان برایم خیلی جالب بود و پس از پایان آن باز هم دوست داشتم ادامه پیدا میکرد.
هوشنگ جمالی ابیانه
۱۴۰۲/۱۱/۹
خیلی بد بود یعنی چی یک دختر را دید خوشش آمد دوباره دید دستش زیر چانه بود و ناراحت یک اهنگ میسی سی پی خواند نمی‌فهمم یعنی چی خیلی بی معنی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مادلن

برای دریافت کتاب صوتی مادلن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.