معرفی و دانلود کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها

عکس جلد کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها

راهنمایی جامع برای شناسایی جامعه‌ستیزان، به همراه دستورالعملی برای مقابله با آن‌ها. به کمک نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی، توماس اریکسون در کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها خصوصیات افرادی را که به لحاظ اجتماعی برای اطرافیان‌شان خطرناک هستند می‌شناسید تا با اتخاذ رفتارهای مناسب در قبال ایشان، موفقیت خود در روابط اجتماعی و سلامت روان‌تان را تضمین کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها

اگرچه جامعه‌ستیزها همه جا حضور دارند اما شناسایی آن‌ها، یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. با ظاهری جذاب و بعضاً کاریزماتیک در برابرتان حاضر می‌شوند و ممکن است کمی مغرور و خودخواه هم به نظر بیایند که برای شما چندان ناخوشایند نخواهد بود. همین ظاهر خوشایند موجب می‌شود بارهاوبارها فریب آن‌ها را بخورید و گرفتار حیله‌هایشان شوید. باید اعتراف کنیم جامعه‌ستیزها از سمی‌ترین افراد جامعه هستند که دوری از آن‌ها یا برخورد مناسب با ایشان، لازمه‌ی آرامش روحی و روانی شما به حساب می‌آید. برای اینکه به درون و باطن این دسته از افراد پی ببرید و سلاح مقابله با آن‌ها را به دست بگیرید، توماس اریکسون (Thomas Erikson) نکته‌های کاربردی و مفیدی را در کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها (Surrounded by psychopaths)، در ادامه‌ی کتاب «محاصره‌شده توسط احمق‌ها» به شما عرضه کرده است.

«سایکوپاتی» نوعی اختلال روانی است که مبتلایان به آن در عین آسیب رساندن به دیگران، ذره‌ای احساس پشیمانی، همدردی یا عذاب وجدان ندارند. افرادی که معمولاً ترس، شرم یا احتیاط را چاشنی تصمیم‌گیری‌هایشان نمی‌کنند و می‌توانند بدون واهمه به اطرافیانشان آسیب بزنند. ممکن است با خواندن این مشخصات، شگفت‌زده بپرسید: «واقعاً چنین انسان‌هایی هم وجود دارند؟» پاسخ این است که بله، وجود دارند؛ بیش از آنکه حتی فکرش را بکنید.

توماس اریکسون در اثر خود کوشیده تا با به کارگیری روش‌های علمی، تعریفی جامع از این نوع اختلال به دست دهد. به کمک همین تعریف است که مصادیق سایکوپات‌ها را در دنیای واقعی خواهید شناخت. نویسنده سپس با تقسیم‌بندی این افراد، آن‌ها را در دسته‌بندی‌های گوناگون به شما معرفی می‌کند. همچنین افرادی را که ممکن است درگیر جامعه‌ستیزها شوند نیز برای مخاطبان گروه‌بندی کرده. از این طریق هم گروه محاصره‌کننده‌ها و هم محاصره‌شونده‌ها را به‌خوبی خواهید شناخت.

بخش گسترده‌ای از کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها به راه‌حل‌هایی اختصاص دارد که شما را در برابر جامعه‌ستیزان ایمن می‌کنند. در این راستا می‌آموزید آگاهی خود را درمورد مشخصه‌های سایکوپات‌ها بالا ببرید، الگوهای رفتاری رایج میان جامعه‌ستیزان را بشناسید و یاد بگیرید که برای احترام به روان و سلامت روانی خودتان هم که شده، برخوردی قاطع و همه‌جانبه با جامعه‌ستیزان داشته باشید.

اگر در خانواده، محل کار، جمع دوستان یا محل تحصیلتان افرادی حضور دارند که با کنترل احساساتتان، بدون اینکه خودشان بویی از احساس برده باشند، سعی دارند شما و توانایی‌هایتان را به خدمت بگیرند یا اینکه شما را هدف حملات متعدد روانی قرار می‌دهند، وقت آن رسیده که تصمیم بگیرید برای همیشه خودتان را از شر چنین کسانی راحت کنید. بی‌شک تنها با آگاهی و تلاش مستمر، چنین تصمیمی به ثمر می‌نشیند.

نگار صابرآرا کتاب حاضر را به فارسی برگردانده و نسل نواندیش نیز آن را به چاپ رسانده. نشر صوتی ماه آوا این اثر شنیدنی را با صدای مجتبی کارآزموده منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها

  • پیشنهاداتی صریح و کاربردی که لازم است همه آن‌ها را مطالعه کنند. (نقد کتاب Kirkus)
  • کتابی آسان که ابزاری سودمند را برای رویارویی با افراد جامعه‌ستیز پیرامونتان در اختیارتان قرار می‌دهد. (بوک‌لیست)

کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید روابط اجتماعی خود را بهبود دهید و هم‌زمان به فکر سلامتی روان خودتان هم هستید، توصیه می‌کنیم حتماً به راهنمایی‌های کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها گوش بسپارید.

با توماس اریکسون بیشتر آشنا شویم

توماس اریکسون، نویسنده‌ای سوئدی و همچنین متخصص حوزه‌ی علوم رفتاری است. فعالیت‌های آموزشی برای شرکت‌هایی چون کوکاکولا، مایکروسافت و ولوو بخشی از کارنامه‌ی حرفه‌ای او را می‌سازند. کتاب محاصره‌شده توسط احمق‌ها از آثار مشهور اوست که با استقبال گسترده‌ی مخاطبان روبه‌رو شد. اثری که تاکنون به چهل زبان ترجمه شده و توانسته فروشی سه‌میلیون‌نسخه‌ای در سرتاسر جهان داشته باشد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها

  • اگر دروغ به‌اندازه تکرار شود، به حقیقت تبدیل می‌شود. (ولادیمیر ایلیچ لنین)
  • اگر خودتان ذهنتان را کنترل نکنید، شخص دیگری این کار را می‌کند. (جان آلستون)
  • هنگامی‌که ما در حال اندیشیدن هستیم، سایکوپات‌ها در حال عمل به افکار جنون‌آمیزشان هستند. (مارتی رابین)
  • این حقیقت ندارد که سایکوپات‌ها هیچ‌وقت تغییر نمی‌کنند. آن‌ها نقاب و اهدافشان را تغییر می‌دهند. (ناشناس)
  • درمجموع آدم‌ها نمی‌توانند باور کنند که فریب خورده و تحت‌ کنترل کسی بوده‌اند. دقیقاً مهم‌ترین دلیلی که فریب می‌خورند و تحت‌ کنترل دیگری درمی‌آیند، همین است. (ویلسون برایان کی)

در بخشی از کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها می‌شنویم

اگر نوبت به ارزیابی خودتان برسد، به‌طورقطع ممکن است بعضی علائم را داشته باشید و آن‌ها را در خودتان تشخیص بدهید، اما آیا به این معناست که شما یک سایکوپات و روانی هستید؟ البته که نه. بسیاری از آدم‌ها رفتارهایی ازاین‌قبیل از خودشان نشان می‌دهند و برخی افراد هم نه. می‌توان به ویژگی‌های بسیار دیگری اشاره کرد که مربوط به الگوهای رفتاری روانی‌هاست، اما ازنظر بالینی، فقط افرادی که رفتارهای فهرست را از خودشان نشان می‌دهند روانی هستند.

افراد هوس‌باز زیادی وجود دارند: بسیاری جذاب و خوش‌زبان هستند، اما به این معنا نیست که سایکوپات یا روانی باشند. بسیاری از قاتلان سریالی هم اصلاً روانی نیستند. بسیاری از آن‌ها از بیماری روانی رنج می‌برند که این موضوعی کاملاً متفاوت است.

اما آیا این نیز نوعی بیماری روانی محسوب می‌شود؟ آیا نباید برای آن‌ها دلسوزی کنیم؟

سایکوپات‌های موردبحث ما افرادی نیستند که مبتلا به بیماری‌های روانی باشند. «روانی» یک وضعیت است که در آن مغز در حالت غیرعادی قرار گرفته است؛ وضعیتی جدی اما موقتی. برخی از این بیماری‌ها ممکن است منجر به شیزوفرنی یا اختلالات توهمی شود. اختلالات دوقطبی و افسردگی‌های بسیار شدید، از علائم روانپزشکی دیگر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
53 دقیقه
بخش یک
40 دقیقه
بخش دو
46 دقیقه
بخش سه
63 دقیقه
بخش چهار
43 دقیقه
بخش پنج
68 دقیقه
بخش شش
79 دقیقه
بخش هفت
58 دقیقه
بخش هشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها
نویسنده
مترجمنگار صابرآرا
راویمجتبی کارآزموده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها

Sonia Vosogh
۱۴۰۲/۶/۱۵
واسه شناختن خودت و ادمایه دوروبرت خیلی میتونه راهنمایی تون بکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها

برای دریافت کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.