معرفی و دانلود کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

عکس جلد کتاب صوتی مرگ جک همیلتون
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ جک همیلتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ جک همیلتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

یک داستان کوتاه جنایی بر اساس ماجرایی واقعی. استیون کینگ، نویسنده‌ی نامدار آمریکایی، کتاب صوتی مرگ جک همیلتون را بر اساس ماجرای واقعی یکی از اعضای باند سرقت جان دیلینگر نوشته است. داستان درباره‌ی سه نفر از اعضای این باند دزدی است که از دست پلیس آمریکا فرار می‌کنند و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

درباره‌ی کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

جان هربرت دیلینجر یکی از بزرگ‌ترین سارقان ایالات متحده بود که در دهه‌ی 1930 میلادی از 24 بانک و چندی اداره‌ی پلیس سرقت کرد. داستان کتاب مرگ جک همیلتون (The Death of Jack Hamilton) به قلم استیون کینگ (Stephen King) از دید یک راوی اول‌شخص به‌نام هومر رواتی می‌شود. او یکی از اعضای باند سرقت جان دیلینگر است که می‌خواهد داستان زخم روی لب دیلینجر را تعریف کند.

پس از درگیری مسلحانه‌ی سارقان با اداره‌ی تحقیقات فدرال (FBI)، هومر، دیلینجر و جک همیلتون با یک وسیله‌ی نقلیه پا به فرار می‌گذارند. درگیری و تیراندازی بین آن‌ها و پلیس ادامه پیدا می‌کند اما این سه مرد موفق می‌شوند مجدداً فرار کنند. اما در همین حین همیلتون مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

پس از رها کردن ماشین که در طول درگیری حسابی آسیب دیده است، آن‌ها خودروی دیگری را از یک راننده‌ی عبوری می‌دزدند و به اتاقی اجاره‌ای پناه می‌برند. سه مرد سارق فراری به مدت پنج روز در آن‌جا می‌مانند. وضعیت جراحت همیلتون رو به وخامت می‌رود و مشخص می‌شود که گلوله در ریه‌ی او گیر کرده است. هومر و دیلینگر باید هرچه سریع‌تر برای مداوای زخم او اقدام کنند؛ اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست که به سادگی پزشک خبر کنند یا او را به بیمارستان ببرند. آیا همیلتون زنده می‌ماند؟ سرنوشت باند سرقت دیلینگر چگونه به زنده ماندن یا نماندن همیلتون گره خورده است؟ آیا پلیس موفق می‌شود این سه مرد سارق فراری را دستگیر کند؟

این کتاب در واقع ترجمه‌ی یکی از داستان‌های کتاب «هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد» است که کینگ قبلا آن را نوشته. این داستان برای نخستین بار در سال 2001 در نشریه‌ی نیویورکر منتشر شد. ماندانا قهرمانلو ترجمه‌ی این کتاب را بر عهده داشته و نشر صوتی استودیو نوار آن را در قالب کتاب گویا تهیه کرده است.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

استیون کینگ در سال 2012 اجازه داد تا فیلمی با اقتباس از این کتاب ساخته شود. یک تیزر رسمی برای این فیلم کوتاه در سپتامبر 2012 منتشر شد اما خود فیلم هرگز به نمایش درنیامد.

کتاب صوتی مرگ جک همیلتون برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های پلیسی و جنایی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با استیون کینگ بیشتر آشنا شویم

استیون ادوین کینگ، نویسنده‌ی متولد 1947 در آمریکا، و خالق رمان‌های ترسناک، جنایی، علمی-تخیلی و فانتزی است. تاکنون بیش از 350 میلیون نسخه از آثار کینگ در سراسر جهان به فروش رسیده و دستمایه‌ی اقتباس کارگردانان مطرح سینمای جهان و تصویرگران کتاب‌های کمیک شده است. همچنین او تا به امروز 64 رمان و بیش از 200 داستان کوتاه منتشر کرده که تعدادی از آن‌ها با نام مستعار ریچارد باخمن روانه‌ی بازار شده‌اند.

کینگ در طول فعالیت حرفه‌ای خود موفق به دریافت جوایز بسیار زیادی از جمله مدال بنیاد ملی هنر ایالات متحده شده است. فیلم‌های سینمایی معروفی همچون درخشش (Shining)، رستگاری در شاوشنگ (The Shawshank Redemption) و ارواح (Ghosts) بخشی از فیلم‌هایی هستند که با اقتباس از آثار کینگ ساخته شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی مرگ جک همیلتون می‌شنویم

دلم می‌خواد از همین اول نکته‌ای رو براتون روشن کنم. هیچ‌کس روی کره‌ی زمین وجود نداشت که از دوست صمیمی من جانی دیلینجر خوشش نیاد. هیچ‌کس، مگه ملوین پرویس، یکی از مأمورهای اف‌بی‌آی. درواقع برویس دست راست جی ادگارد هوور. پرویس مثل زهر از جانی نفرت داشت. اما در کل همه جانی رو دوست داشتن. اون بلد بود چطوری خودشو تو دل همه جا کنه. می‌دونست چطوری مردم رو بخندونه. تکیه‌کلامش این بود: «خدا آخر عاقبت همه چیز رو به خیر بکنه.» آدم چطور می‌تونه از انسانی با همچین طرز تفکر و فلسفه‌ای خوشش نیاد؟ طبیعیه که مردم دلشون نمی‌خواد همچین شخصی بمیره. هیچ‌وقت.

شاید از این حرفی که می‌خوام بزنم تعجب کنی. خیلیا هنوز فکر می‌کنن شخصی که بیست‌ودوم جولای 1934 توسط مأمورین اف‌بی‌آی کنار تئاتر بایگراف شیکاگو افتاد زمین جانی نبوده. بالاخره هرچی باشه ملوین پرویس مسئولیت دستگیری جانی رو به عهده داشت و پرویس هم، جدای از اون پست و فرومایه بودن، یه گاگول بی‌نظیری بود. از اون دسته آدمایی که وقتی می‌خوان از پنجره به طرف بیرون بشاشن، یادشون می‌ره اول بازش کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
86 دقیقه
مرگ جک همیلتون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرگ جک همیلتون
نویسنده
مترجمماندانا قهرمانلو
راویپیمان غریب پناه
ناشر چاپیانتشارات افراز
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۱۰
از نام کتاب هم پیداست با مرگ ارتباط دارداین داستان یک رمان حادثه محور است. به نظرم بسیار جذاب و عالی بود. تشکر. پیرنگ و شخصیت پردازی خوبی داشت. لذت بردم. راوی هم بسیار خوب بود. ترجمه هم عالی بود.
شقایق شفیع پور
۱۴۰۱/۹/۱۵
بدک نبود. اما پر دیالوگ و کمی گیج کننده بود. از اینکه کتاب قطوری نبود میشه بهش امتیاز خوبی داد
Aminkarami Karami
۱۴۰۱/۱۰/۲
بسیار خوب با صدای خوب و پرهیجان
رویا +
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
تهوع آور و مزخرف
Mirza
۱۴۰۱/۸/۲۹
خوب و سرگرم کننده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرگ جک همیلتون

برای دریافت کتاب صوتی مرگ جک همیلتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.