معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید

عکس جلد کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید

کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی اثری از برایان تریسی، از سخنرانان برجسته‌ی جهان، کارآفرین برتر و نویسنده‌ی کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و کسب‌وکار است. تریسی در این کتاب درباره‌ی مهارت سخنرانی صحبت کرده و راهکارهایی عملی و ترفندهایی کارآمد را برای یک ارائه‌ی قدرتمند و تأثیرگذار به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید (Speak to Win: How to Present With Power in Any Situation) به بیان مهارت‌هایی پرداخته است که یک سخنران موفق باید داشته باشد تا بتواند مخاطبانِ خود را تحت تأثیر قرار دهد. تریسی، کارآفرین، سخنران برجسته و نویسنده‌ای بسیار موفق است که آثار بی‌شماری را در حوزه‌های روان‌شناسی موفقیت و بازاریابی به تألیف درآورده و از این راه به بسیاری از افراد در سراسر جهان کمک کرده است. او در این کتاب صوتی با اشاره به اهمیت و جایگاه ارائه‌های تأثیرگذار در مسیر موفقیت حرفه‌ای، راهکارهایی عملی معرفی می‌کند که می‌تواند با سهولت و سرعت بیشتری، شما را به موقعیت و جایگاه ایده‌آل شغلی‌تان برساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی

به باور برایان تریسی هر کسی، همان‌طور که می‌تواند رانندگی یا دوچرخه‌سواری را بیاموزد، می‌تواند سخنرانی کردن را نیز یاد بگیرد و آن را به‌شکلی عالی و فوق‌العاده انجام دهد. تفاوتی ندارد اگر مخاطبان شما زیر ده نفر هستند یا بالای پانصد نفر، در جمعی خودمانی صحبت می‌کنید یا برای رؤسای قدرتمند و پرنفوذ شرکت‌های برجسته‌ی جهان مطلبی را ارائه می‌دهید. برایان تریسی اینجاست تا به شما کمک کند این کار را به بهترین شکل انجام دهید. او که خود یکی از سخنرانان برتر بین‌المللی و از کارشناسانِ زبده‌ی موفقیتِ شخصی است، در کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی ترفندهای آزمایش‌شده‌ای را در این خصوص در اختیار مخاطبانِ خود قرار می‌دهد که می‌تواند در جهت ارائه‌ای قدرتمند و متقاعدکننده مورد استفاده قرار گیرد.

در کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی می‌آموزید که چگونه در برابر هر مخاطبی، اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کرده و آرام و مثبت باقی بمانید، از زبانِ بدن خود و دیگر تاکتیک‌های درگیر کردن مخاطب با سخنرانی‌تان استفاده کنید، چطور مبحث را از یک موضوع، به موضوعی دیگر تغییر دهید، چگونه از داستان‌ها، نقل‌قول‌ها و پرسش‌های درگیرکننده بهره بگیرید و در نهایت، متقاعدکننده و محکم صحبت کنید و ایده‌ها و نظرات خود را به بهترین وجه ارائه دهید. برایان تریسی علاوه بر موارد ذکر شده، استراتژی‌های متعدد و مؤثر دیگری را نیز در این کتاب گنجانده است که به شما کمک می‌کند به بهترین سخنرانی که می‌توانید، تبدیل شوید.

برایان تریسی در کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی جمله‌ای جالب‌توجه از ارنست همینگوی را نقل می‌کند: «برای هر یک کلمه‌ای که روی کاغذ می‌آورید، باید ده کلمه بلد باشید وگرنه خواننده خواهد فهمید که نوشته‌ی شما درست نیست.» او از این صحبتِ همینگوی چنین برداشت می‌کند که پس برای به زبان آوردنِ هر کلمه در یک سخنرانی، باید صد کلمه خوانده و واکاوی شده باشد وگرنه شنونده بی‌درنگ متوجه خواهد شد که شما به موضوع اشراف ندارید و برای ایراد سخنرانی آماده نیستید. از این رو به شما توصیه می‌کند که پیش از سخنرانی، برای هر قسمت از آن، به‌دقت برنامه‌ریزی کرده و جریان مطالب را به صورت منطقی از یک ایده به ایده‌ی دیگر تنظیم کنید. سخنرانی خود را از ابتدا تا انتها چندین بار تمرین کنید و از همه مهم‌تر، به مخاطب خود احترام بگذارید و از هدردادنِ وقت و انرژی او بپرهیزید.

کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی ترجمه‌ی ابوذر کرمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش فریبا باقری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی

  • کتاب مهارت‌های سخنرانی، اثری عالی، مفید و مختصر، روان و موفق در حوزه‌ی خودیاری است و به هر کسی که می‌خواهد بهتر صحبت کند، یاری می‌رساند. این کتاب به‌واقع ارزش آن را دارد که روی آن وقت بگذارید. (IEEE Electrical Insulation Magazine)
  • توصیه‌های برایان تریسی درباره‌ی هر موضوعی که باشد، چه زبان بدن، چه آهنگ گفتار، چه استراتژی‌های ماندگاری مفاهیم در ذهن شنوندگان و چه حتی کنترل شرایط سخنرانی، برای شما بسیار آموزنده و مفید خواهد بود. (Sales & Marketing Management)

کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی را به همه‌ی افرادی پیشنهاد می‌کنیم که علاقه‌مندند با افزایش کیفیت این مهارت، بر مخاطبان خود تأثیر بیشتری بگذارند و به موفقیت‌های شغلی و اجتماعی بالاتری دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید می‌شنویم

شاید یکی از بهترین خبرها این است که سخنرانی در برابر جمع، آموختنی است. بسیاری از سخنرانان توانا زمانی حتی نمی‌توانستند یک ارتباط ساده‌ی تلفنی برقرار کنند. بسیاری از کسانی که با اعتمادبه‌نفس و مطمئن به نظر می‌رسند و در مقابل مخاطبان یا حضار شیوا و فصیح سخن می‌گویند، زمانی از تصور اینکه بلند شوند و در میان جمع سخن بگویند، وحشت می‌کردند.

هدف شما باید این باشد جزء ده درصد افرادی باشید که بهترین ارتباط را برقرار می‌کنند. پیوسته باید به خود یادآوری کنید کسانی که در این ده درصد عالی قرار می‌گیرند، زمانی در ده درصد ضعفیف (ضعیف‌ترین گروه) قرار گرفته بودند. هر کسی که حالا عملکرد خوبی دارد، زمانی عملکرد ضعیفی داشته است. همان‌طور که هارو اکر می‌گوید: «هر استادی زمانی کارش افتضاح بوده است.»

به احتمال زیاد این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که کار نیکو کردن از پر کردن است. بعضی‌ها تا جایی پیش می‌روند که می‌گویند کار نیکو کردن از کار بی‌عیب کردن است. ولی واقعیت این است که کار نیکو کردن از کار معیوب کردن است.

در سفر خود به سمت تسلط بر مهارت سخنرانی در جمع، اشتباهات بزرگ و کوچک زیادی خواهید کرد. اغلب احساس ترس و ناکارآمدی می‌کنید. حرف‌هایی اشتباه به زبان می‌آورید و فراموش می‌کنید که مطالبی به‌جا و درست بگویید. مِن و مِن می‌کنید و تپق می‌زنید و از خود می‌پرسید آیا بالاخره موفق می‌شوید یا خیر.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
16 دقیقه
مقدمه: سخن بگویید تا برنده شوید
22 دقیقه
فصل اول: هنرهای سخنوری
48 دقیقه
فصل دوم: برنامه‌ریزی و آمادگی به زبان ساده
29 دقیقه
فصل سوم: اعتماد به نفس و تسلط ذهنی
30 دقیقه
فصل چهارم: در مقابل هر مخاطبی قوی ظاهر شوید
24 دقیقه
فصل پنجم: تسلط بر جلساتی که با گروه‌های کوچک برگزار می‌شود
30 دقیقه
فصل ششم: تسلط در ارائه‌ی مطلب و مذاکرات
45 دقیقه
فصل هفتم: سکوی تسلط - تأثیرگذاشتن بر جمعیتِ انبوهِ حضار
23 دقیقه
فصل هشتم: تسلط کلامی - روش‌های به‌کار بردن صدای مؤثر و قوی
25 دقیقه
فصل نهم: فوت و فن کار - روش‌های سخنرانان ماهر
40 دقیقه
فصل دهم: کنترل فضا
19 دقیقه
فصل یازدهم: بترکانید. نفس آن‌ها را بگیرید
44 دقیقه
فصل دوازدهم: فروش با سخنرانی متقاعدکننده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی: سخن بگویید تا برنده شوید
نویسنده
مترجمابوذر کرمی
راویفریبا باقری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی

برای دریافت کتاب صوتی مهارت‌های سخنرانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.