معرفی و دانلود کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

عکس جلد کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

میچ آلبوم در کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش داستانی زیبا از رفت‌وآمد بین دو مرد، دو جهان، دو جامعه و دو نوع ایمان متفاوت را روایت می‌کند. سفری بین دو جهان که 8 سال ادامه پیدا کرده است. این کتاب معنوی در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز در رتبه‌ی اول قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

میچ آلبوم (Mitch Albom) در مقدمه‌ی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش (Have A Little Faith) توضیح می‌دهد که ایده‌ی اولیه‌ی کتاب با درخواست «آلبرت.ال لوئیس» در ذهن میچ آلبوم ایجاد شد. لوئیس که خاخام دوران کودکی میچ آلبوم بوده است از او درخواست می‌کند در آینده سخنران مراسم خاکسپاری لوئیس شود. میچ آلبوم با این شرط که بتواند از طریق مصاحبه و گفت‌وگو لوئیس را بیشتر بشناسد قبول می‌کند. او قصد دارد این بار لوئیس را نه به‌عنوان یک خاخام که به‌عنوان یک مرد درک کند.

مکالمات لوئیس و آلبوم که آن را در کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش می‌شنویم منجر به افزایش علاقه‌ی آلبوم به قدرت و معنای ایمان می‌شود. همچنان که آلبوم سعی دارد شناخت بیشتری از لوئیس پیدا کند، وارد دنیایی پر از باورهای مذهبی می‌شود که سال‌ها پیش ترک کرده بود. در همین زمان و در نزدیکی منزل شخصی میچ آلبوم کشیشی زندگی می‌کند که قبلا فروشنده‌ی مواد مخدر بوده و حالا یک محکوم اصلاح‌شده است. این کشیش جوان در دیترویت و در کلیسایی قدیمی و کهنه با سوراخی در سقف، برای فقرا و بی‌خانمان‌ها موعظه می‌کند. آشنایی با این کشیش آمریکایی-آفریقایی تبار و مصاحبه با لوئیس دو جهان متفاوت را پیش روی میچ آلبوم می‌گذارد.

میچ آلبوم در کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش در حال حرکت بین دو دنیای مسیحیت و یهودیت، آمریکایی-آفریقایی تبار بودن و سفیدپوست بودن و فقیر یا مرفه بودن متوجه می‌شود که هر دوی این افراد با وجود تفاوت‌های بسیار، تجربه‌ی مشابهی از ایمان دارند. هردو از ایمان برای بقا استفاده می‌کنند؛ خاخام مسن در حومه‌ی شهر با نزدیک شدن به مرگ به ایمان پناه می‌برد و کشیش جوان در مرکز شهر برای محافظت از خود و کلیسایش به ایمان تکیه می‌کند. آلبوم در گفت‌وگو با دو مرد متفاوتی که در طول این 8 سال می‌بیند، موضوعاتی مناقشه‌برانگیز برای انسان امروزی مطرح می‌کند. اگرچه خاخام و کشیش تحت تاثیر کتاب‌ها، دعاها و تاریخچه‌های متفاوتی هستند اما در مسیر گوش دادن به کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش وحدت چشمگیری بین این دو جهان و باورهای به‌ظاهر متفاوت آن‌ها می‌بینیم.

کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش درباره‌ی هدف زندگی است؛ در مورد از دست دادن باور و یافتن دوباره‌ی آن؛ در مورد جرقه‌ی ایمان درون همه‌ی ما. کتاب آلبوم، سفر یک مرد بین دو جهان است که مریم اصغرپور آن را ترجمه کرده و در کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش با صدای شهره روحی و هوتن شاطری‌پور منتشر شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب توسط انتشارات پندار تابان به چاپ رسیده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی جیحون منتشر کرده است.

اقتباس فرهنگی از کتاب کمی ایمان داشته باش

در سال 2011 فیلم تلویزیونی بر اساس کتاب کمی ایمان داشته باش ساخته شد. این فیلم در اولین رویداد «خیریه‌ی جهانی» پخش و تمام سود نمایش آن به بنیاد «سوراخی روی سقف» و «صندوق لوئیس آلبرت» ریخته شد.

جوایز و افتخارات کتاب کمی ایمان داشته باش

  • بهترین کتاب غیرداستانی سال از طرف وب‌سایت اوپرا. (2009)
  • برنده‌ی جایزه‌ی ویلبر از طرف شورای ارتباطات مذهبی. (2010)
  • رتبه‌ی اول در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز.

نکوداشت‌های کتاب کمی ایمان داشته باش

  • میچ آلبوم جادوهای موجود در زندگی عادی را می‌بیند. (سِسیلیا اهِرن)
  • قدرتمند... آلبوم زندگی افراد زیادی را که نمی‌شناخته تحت تاثیر قرار داده است. (تایم)
  • قانع‌کننده و نشاط‌آور. (ایندیپندنت)
  • نویسنده‌ای با روح. (لوس انجلس تایمز)
  • آلبوم با داستان‌هایش قلب‌ها را می‌شکند. (میرور)

کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش برای چه کسی مناسب است؟

هر کسی که به دنبال یافتن پاسخی برای پرسش‌های معنوی است، کسانی که به مفهوم ایمان فکر می‌کنند و همه‌ی افرادی که علاقه‌مند به شناختن انسان‌ها و جهان‌های متفاوت هستند از گوش دادن به این کتاب لذت خواهند برد.

با میچ آلبوم بیشتر آشنا شویم

در 23 مِی 1958 میچ آلبوم خبرنگار و نویسنده‌ی آمریکایی، در خانواده‌ای یهودی به دنیا آمد. او با فعالیت به‌عنوان نوازنده و روزنامه‌نگار هزینه‌ی تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری در دانشگاه کلمبیا را پرداخت کرد. میچ آلبوم به‌عنوان روزنامه‌نگار ورزشی شروع به کار کرد و به‌مرور به نوشتن کتاب‌هایی با مضامین معنوی نیز علاقه‌مند شد. تا کنون بیش از 40 میلیون نسخه از کتاب‌های میچ آلبوم به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. معروف‌ترین و موفق‌ترین کتاب میچ آلبوم «سه‌شنبه‌ها با موری» است که به مدت چهار سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. کتاب‌های «یک روز دیگر»، «ارباب زمان»، «اولین تماس تلفنی از بهشت» و «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید» از این نویسنده به فارسی منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش می‌شنویم

صبح روز یکشنبه درحالی‌که هنوز به‌شدت برف می‌بارید، در بزرگ کلیسا را باز کردم و وارد راهروی آن شدم. داخل کلیسا خالی و در حد یخ‌بندان سرد بود. سوراخ سقف بالای سر من بود. صدای برخورد باد به برزنت آبی را می‌شنیدم. از جایی صدای اُرگ می‌آمد ولی کسی آن دور و اطراف نبود. «هِی»! به سمت صدا برگشتم و مردی لاغر و پیشانی بلند را دیدم که به دری اشاره می‌کرد. از آن در وارد جایی شدم و کمی طول کشید تا بفهمم چه خبر است. آنجا نوعی عبادتگاه موقت کوچک با عرض فقط دو نیمکت کوچک و دیواره‌ی پلاستیکی منگنه شده به تخته‌ی چهار در دو بود. آنجا شبیه قلعه‌هایی بود که بچه‌ها در اتاق زیرشیروانی درست می‌کنند. پلاستیکی هم بالای این دیوارها کشیده بودند تا به‌صورت سقفی کوتاه در بیاید.

ظاهرا چون هیچ ابزار گرمایشی برای مبارزه با سرما نمانده بود، کلیسا مجبور شده بود پناهگاهی پلاستیکی در اطراف محراب درست کند. عبادت‌کنندگان در جای محدودی که برای نشستن داشتند به هم چسبیده و کز کرده بودند. فضای کوچک باعث شده بود سرمای هوا کمتر احساس شود ولی بااین‌حال مردم پالتوهای‌شان را در نیاورده بودند. هنری کاوینگتون در چنین جایی مراسم روز یکشنبه‌اش را برگزار می‌کرد. او به‌جای محرابی بزرگ،‌ منبری کوچک داشت. به‌جای ارگ بادی بزرگ، بنری سیاه‌وسفید به دیوار میخ شده بود. وقتی در یکی از ردیف‌های عقب می‌نشستم، هنری گفت: «خدایا سپاس‌گذار توایم، خدای امید، حمد و سپاس مخصوص توست، به نام مسیح، آمین». نگاهی به اطراف انداختم. بین سوراخ سقف که گرما از آن بیرون می‌رفت و این پناهگاه پلاستیکی نیایش، این سؤال پیش می‌آمد که چقدر دیگر طول می‌کشد تا این کلیسا کامل فرو بپاشد!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
یادداشت نویسنده
4 دقیقه
در آغاز
21 دقیقه
بهار-سال ۱۹۶۵
23 دقیقه
بهار-پرونده‌ی خداوند
23 دقیقه
بهار-آداب سخت و روزانه‌ی ایمان
24 دقیقه
تابستان-سال ۱۹۷۱
17 دقیقه
تابستان-ماه ژوین
26 دقیقه
تابستان-ماه جولای
17 دقیقه
تابستان-بخشی از موعظه‌های خان ۱۹۷۵
24 دقیقه
پاییز-کلیسا
28 دقیقه
پاییز-ماه اکتبر
24 دقیقه
پاییز-ازدواج خوب
31 دقیقه
پاییز-زندگی هنری
15 دقیقه
پاییز-پایان پاییز
31 دقیقه
زمستان-انقلاب زمستانی
29 دقیقه
زمستان-اظهار تأسف
25 دقیقه
زمستان-کلیسا
29 دقیقه
زمستان-چیزهایی که به جا می‌گذاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کمی ایمان داشته باش
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
راویشهره روحی، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

محمد شمس الدین
۱۴۰۳/۱/۹
سلام به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو گوش کنید، فوق العاده بود. سومین کتاب از میچ آلبوم بود که خوندم و تصمیم گرفتم بقیه کتابهای این نویسنده قدرتمند رو هم بخونم. نویسنده بسیار روان و ساده دو داستان زندگی واقعی رو در کنار هم پیش میبره و در طول مسیر با استفاده از واژه‌های ناب و گاها کوچک و داستانهای عمیق و پرمعنی به گونه‌ای جذاب امید و آرامش خاطری دوست داشتنی به خواننده هدیه میده، شاید برای بعضی‌ها صحبت از مسایل دینی جذاب تر یا برعکس باشه ولی این کتاب به گونه‌ای خلق شده که برای تقریبا هر سلیقه و نگرشی مناسب، لذت بخش و قابل درک باشه. صدای روان گوینده و موزیک متن و صداهای استفاده شده به تجسم و تصویر سازی داستان کمک زیادی می‌کنه و بنظرم یه شاهکار قابل ستایشه. از کتاب راه و همه عوامل تهیه کننده این اثر سپاسگزارم.
ب.ز
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کمک انسان ها به یکدیگر صرف نظر از گذشته و قضاوت آن‌ها و تاثیرش را نشان می دهد و در عین حال دیدگاه مذاهب به هم و برخورد آن‌ها را در خود دارد
روشنک
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
میچ آلبوم همیشه کتاب‌های خاصی مینویسه ارزشمند و جذاب؛ این کتاب معرکه ست حتما حتما بخونید بسیار تاثیر گذاره
Mohammad Fardin
۱۴۰۲/۹/۲۹
کلاً این نویسنده کتاب‌های زیبایی می‌نویسه ارزش خوندن داره حال و هوای کتاب بسیار دوست داشتنی است قلم بسیار روانی دارد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

برای دریافت کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.