معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن وراج: 26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی

عکس جلد کتاب صوتی کنترل ذهن وراج: 26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی
قیمت:
۷۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل ذهن وراج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل ذهن وراج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل ذهن وراج: 26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی

صدای ذهنِ ما از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین نیروهایی است که در اختیار داریم. به بیان اتان کراس در کتاب صوتی کنترل ذهن وراج، همین گفت‌وگو و جدال درونی‌ست که به ما قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را می‌بخشد؛ اما باید حواسمان باشد که این صدا از کنترل خارج نشود، چراکه می‌تواند به نشخوار یا به عبارتی وراجی ذهن بدل گردد. همراه با نویسنده‌ی این کتاب پرفروش و برگزیده به انتخاب واشنگتن پست، شیوه‌ی مهار این نیرو را خواهیم آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

حتماً شما هم ابتدای صبح که برای رفتن به محل کارتان سوار اتوبوس یا مترو شده‌اید، با انبوه قیافه‌های سرد و بی‌روح یا متفکر و درهم مردم روبه‌رو شده‌اید. اتان کراس (Ethan Kross) در کتاب صوتی کنترل ذهن وراج (Chatter: The Voice in Our Head, Why It Matters, and How to Harness It) از واقعیت این مسئله پرده برمی‌دارد و اظهار می‌کند که این‌ها در واقع ماسک‌هایی هستند که انسان‌ها بر صورت خود زده‌اند تا آنچه در اعماق فکر و روانشان رخ می‌دهد را پنهان کنند. واقعیت این است که پشت ماسکی که هر انسانی در مواجهه با دیگران بر چهره می‌زند، هیاهو و سروصدای فراوانی خوابیده که حتی لحظه‌ای از نفس نمی‌افتد. انسان موجودی‌ست که هیچ‌وقت سکوت نمی‌کند؛ هر زمان که در حال مکالمه با دیگران نیست هم، در واقع در درون خود و با ذهن خود مشغول گفت‌وگو می‌شود. اتان کراس در کتاب صوتی کنترل ذهن وراج، نظر خود را این‌طور بیان می‌کند که این گفت‌وگو و صدای درونی، نیروی شگفت‌انگیز و بالقوه‌ای است که می‌تواند به نتایجی مثبت یا منفی برای انسان تبدیل شود. از مهارت‌های ضروری هر انسان برای رسیدن به سلامت روان، آرامش و موفقیت در زندگی، توانایی کنترل و مهار این صدای درونی است. اگر بر این نیرو مسلط نباشیم، تبدیل به یک وراجی آزاردهنده و مکرر و به عبارت دیگر، نشخوار ذهنی خواهد شد؛ کاری بی‌ثمر، اما به‌شدت آسیب‌زا.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

ذهن هر انسانی مستعد نشخوار ذهنی است. نشخوار ذهنی به چرخه‌ای اطلاق می‌شود که ذهن با اسیر شدن در آن، هر خاطره، تجربه، برخورد و ماجرایی در زندگی را تبدیل به ابزارهایی برای نگرانی یا سرزنش خود می‌کند و مدام به مرور کردن آن‌ها می‌پردازد. این عادت در مباحث روان‌شناختی، منفی ارزیابی می‌شود؛ زیرا نه‌تنها به تغییری در زندگی فرد منجر نمی‌شود، بلکه مدام او را در شرایط سخت‌تر و نگران‌کننده‌تری قرار می‌دهد. در بخشی از کتاب صوتی کنترل ذهن وراج، اتان کراس از یک آزمایش روان‌شناختی نام می‌برد که طبق نتایج حاصل از آن، مشخص شد که انسان‌ها، وقتی تجربه‌ی بدی داشته‌اند، میلشان به صحبت با دیگران و تعریف کردن تجربیاتشان بیشتر می‌شود؛ تا جایی‌که ممکن است مدام آن خاطره را پیش بکشند و از زوایای مختلف درباره‌اش صحبت کنند. اما این کار وقتی مدیریت نشود، هیچ نتیجه‌ی مثبتی برای فرد در بر نخواهد داشت. به اعتقاد اتان کراس، ذهن ما هم مطابق با چنین فرایندی کار می‌کند. در واقع زمانی که در زندگی خود با موقعیت دشواری روبه‌رو می‌شویم، ذهن ما مدام نقاط منفی ماجرا را یادآوری می‌کند. این مسئله نه‌تنها به‌خودی خود بد نیست، بلکه می‌تواند کارکردهای مثبتی نیز داشته باشد، اما اگر نتوانیم صداهای ذهنمان را کنترل کنیم و بر آن‌ها مسلط شویم، ما را در خود فرو خواهند برد. اتان کراس در کتاب صوتی کنترل ذهن وراج تلاش می‌کند تا تکنیک‌هایی کاربردی را برای مدیریت این صداها را در اختیار ما قرار دهد.

کتاب صوتی کنترل ذهن وراج را نشر صوتی کتاب‌سرای نیک با صدای کامبیز خلیلی و براساس ترجمه‌ی فرخ بافنده منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را انتشارات بذر خرد به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

  • کتاب برگزیده از طرف نویسندگان پرفروشی مانند مالکوم گلدول، آدام گرنت و دنیل اچ. پینک
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب غیرداستانی سایت گودریدز در سال 2021
  • بهترین کتاب روان‌شناسی سال به انتخاب واشنگتن پست
  • بهترین کتاب روان‌شناسی سال به انتخاب پابلیشرز ویکلی
  • بهترین کتاب روان‌شناسی سال به انتخاب بی‌بی‌سی
  • نامزد دریافت جایزه کتاب Porchlight
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا
  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • و...

نکوداشت‌های کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

  • این اثر یک شاهکار است. (آنجلا داک‌ورث، نویسنده‌ی کتاب پرفروش سرسختی)
  • صدای درون ما، واقعیت شگفت‌انگیز و خارق‌العاده‌ای است که ما را نسبت به کسی که هستیم و فکرهایی که در سر داریم آگاه می‌کند. اتان کراس در این کتاب ایده‌های جالبی برای مهار و کنترل این صدا را در اختیار ما قرار می‌دهد. (نیویورکر)
  • آیا در زمینه‌ی ارتباط برقرار کردن با خودمان، می‌توانیم از روش‌های درست و غلط نام ببریم؟ کراس در کتاب کنترل ذهن وراج تلاش می‌کند تا به چنین سؤالاتی پاسخ دهد. (گاردین)
  • این کتاب، شامل مجموعه‌ای از داستان‌هاست که روش‌های کنترل افکار مثبت و منفی موجود در ذهنمان را می‌سنجد و بر قدرتی که درون خودمان نهفته است تمرکز می‌کند. (سی‌ان‌ان)

کتاب صوتی کنترل ذهن وراج برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی کنترل ذهن وراج برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی، مدیریت ذهن و علوم شناختی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل ذهن وراج: 26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی می‌شنویم

در اواخر سال‌های 1980 یک روان‌شناسی بلژیکی عینکی به نام برنارد ریمه تصمیم گرفت این مسئله را بررسی کند که آیا تجربه کردن احساس‌های منفی شدید که مشخصه‌ی وراجی ذهن است به درگیر شدن افراد در یک پروسه‌ی کاملاً اجتماعی، یعنی حرف زدن با دیگران منجر می‌شود؟ در روند تحقیقات، ریمه داوطلبان را به آزمایشگاهش می‌آورد و از آن‌ها می‌خواست در صورت تمایل، درباره‌ی تجربه‌های منفی گذشته‌شان با دیگران صحبت کنند. سپس تمرکزش را به زمان حال معطوف می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست در طول چند هفته‌ی آتی، هر بار که با موقعیت ناراحت‌کننده‌ای روبه‌رو شدند، آن را در دفتر خاطراتشان بنویسند و بگویند آیا با دوستان و آشنایانشان در موردش حرف زده‌اند یا نه؟

او همچنین طی آزمایش‌هایی شرکت‌کنندگان را بر سر خشم می‌آورد و سپس نگاه می‌کرد ببیند آیا آن‌ها واکنش‌هایشان را با اطرافیانشان در میان می‌گذارند یا نه؟ بارها و بارها ریمه به یک یافته‌ی یکسان رسید: آدم‌ها احساس می‌کنند باید در مورد تجربه‌های منفی‌شان با دیگران حرف بزنند. ولی این تمام ماجرا نبود. هرچه احساس منفی‌شان شدیدتر بود، بیشتر دلشان می‌خواست درباره‌اش حرف بزنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
تقدیم
3 دقیقه
سخن ناشر
21 دقیقه
سخن نخست - قسمت اول
13 دقیقه
سخن نخست - قسمت دوم
33 دقیقه
فصل یک: چرا با خودمان حرف می‌زنیم - قسمت اول
11 دقیقه
چرا با خودمان حرف می‌زنیم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل دو: وقتی صحبت کردن با خودمان نتیجه‌ی عکس می‌دهد - قسمت اول
19 دقیقه
وقتی صحبت کردن با خودمان نتیجه‌ی عکس می‌دهد - قسمت دوم
17 دقیقه
وقتی صحبت کردن با خودمان نتیجه‌ی عکس می‌دهد - قسمت سوم
28 دقیقه
فصل سه: با لنز باز دیدن - قسمت اول
13 دقیقه
با لنز باز دیدن - قسمت دوم
12 دقیقه
با لنز باز دیدن - قسمت سوم
27 دقیقه
فصل چهار: وقتی من تبدیل می‌شود به تو - قسمت اول
13 دقیقه
وقتی من تبدیل می‌شود به تو - قسمت دوم
11 دقیقه
وقتی من تبدیل می‌شود به تو - قسمت سوم
24 دقیقه
فصل پنج: خیر و شر دیگران - قسمت اول
12 دقیقه
خیر و شر دیگران - قسمت دوم
14 دقیقه
خیر و شر دیگران - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل شش: از برون به درون - قسمت اول
15 دقیقه
از برون به درون - قسمت دوم
13 دقیقه
از برون به درون - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل هفت: جادوی ذهن - قسمت اول
34 دقیقه
جادوی ذهن - قسمت دوم
22 دقیقه
کلام آخر
22 دقیقه
ابزارها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنترل ذهن وراج: 26 ابزار برای استفاده از گفتگوهای درونی
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۲۶
حق این کتاب ستاره‌های بیشتری می‌باشد. فوق العاده مفید و کاربردی. به چه نکات ریزی و ملموسی اشاره داشت که ما ممکن به اونا توجه نکنیم. همونطور که از اسم کتاب، پیداست، ما می‌تونیم با آگاهی کامل و نکات و مثالهایی که در این کتاب آورده شده، سرو صدای ذهنمون را کنترل کنیم. واقعا مطالبش مفید و درخشان بود. من خیلی لذت بردم. صدای راوی فوق العاده بود. خیلی مسلط و با آرامش و مهارت مطالب را می‌خوندند که مخاطب جذب می‌کرد. من نمی‌تونم کامل زیبایی‌های مطالب این کتاب توصیف کنم اما این کتاب خیلی کاربردی و لازم بود برای کسی که نیاز به تغییر داره. من به همه افراد پیشنهاد می‌دم که حتما... این کتاب مطالعه کنند. من این کتاب مجانی و تو هدیه‌های کتابراه برای هفته کتابخوانی دریافت کردم و انقدر عنوان کتاب جذبم کرد که بالافاصله گوش دادم و از مطالبش حض کامل بردم و خیلی خوشحالم که فرصت از دست ندادم برای مطالعش. خیلی... از کتابراه تشکر می‌کنم در همه زمان‌ها براشون کلی انرژی مثبت می‌فرستم. و خدا قوت که توی این هفته کتابخوانی که کلی کتابهای مفید و عالی را مجانی کرده و برای هدیه گذاشته. و دیگر کتابها را کلی تخفیف داده.
مجتبی م
۱۴۰۲/۸/۳۰
به نظرم کتاب خوبی بود. اینکه ما فکر میکنیم با بررسی افکارمان درونی مان میتوانیم راه حلی را پیدا کنیم فقط به وراجی ذهن منتهی میشود و یک چرخه‌ای از افکار منفی درونی مان، توانمندی درون نگری ما را از یک مزیت به یک فاجعه تبدیل میکنه و روابط و عملکرد و تصمیم گیری و خوشحالی و سلامتی ما را تحت الشعاع قرار میدهد. من شخصا این را تجربه کرده ام.
نویسنده کتاب راهکارهایی را پیشنهاد میکنه مثل آگاهانه فکر کردن یا همدلی با دیگران به شرطی که طرف مقابل آگاهانه و از بیرون به مشکل ما نگاه کنه وگرنه وراجی ذهن ما مضاعف میشه و این وراجی میتونه باعث تخریب تمرکز افراد بشود مثل امتحان دانش آموز یا هنر هنرمند و مسابقه یک ورزشکار.
ابزارهایی در انتهای کتاب معرفی میشه مثل استفاده از یک مانترا یا مسائل مذهبی و... تا وراجی ذهن را کنترل کنیم.
این موضوع مانترا من را یاد کتاب محدودیت صفر می‌اندازه و ذکر هواوپونوپونو که فکر میکنم گوش کردن به این کتاب و دیدن کارگاه این کتاب توسط ایهالیا کالا هولن مفید باشه.
سعید رجبی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب خوبی بود، قبلا این کتاب رو از انتشارات فلسفه و با ترجمه شاهین غفاری به شکل متنی و به نام نشخوار ذهنی در کتابراه خونده بودم و در مجموع کتاب رو توصیه می‌کنم، صدای گوینده هم خوب و گرم بود و دقیقا مناسب برای چنین کتابی که در دسته کتابهای خود آموزشی روانشناسی هست، خود کتاب هم که واقعا اموزنده و خوب بود برای روزگاری که ذهن و نشخوار فکری و اندیشه‌های ناخواسته برای انسان آزار دهنده تر از همیشه به نظر می‌رسه، این کتاب راهنمای جامع علمی است، برای درک اینکه در درجه اول نشخوار فکری چیه و چرا به وجود اومده و صدای درون از دید تکاملی و انسانی چه فواید و دلایلی داره، مسئله بعدی اینکه نشخوار فکری و صدای درونی، از بین نمیره و نباید هم بره چون برای انسان ضروری و مفید هست. در نهایت اینکه چطور کارکرد نشخوار فکری رو به صورتی ترتیب بدیم که مفید باشه و جنبه مضر خودش رو از دست بده. کتاب دارای جنبه علمی و پژوهشی هست و از منابع فراوانی برای بیان مطالب و اثبات راه حل‌ها استفاده کرده، خلاصه کتاب مخصوصا قسمت راه حل‌ها و کمکهایی که ارائه میده می‌تونه خیلی مفید باشه. من برای خودم خلاصه نوشتم. ترجمه این کتاب صوتی هم مثل کتاب قبلی خوب و روون بود و مطالب کاملا قابل فهم بود، تشکر از مترجم بابت ترجمه چنین کتاب خوبی. ممنون از تیم کتابراه برای این کتاب و اینکه همیشه یه تعداد کتاب همراهمون هست و اینکه هر کتابی بخوای با تخفیف و هزینه کمی میتونی بخونی. سال نو مبارک و شاد باشید همگی 🙏🌹🌹🌹
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
درونگراها بیشتر با خود صحبت می‌کنند و این صداهای ذهنی و گفتگوهای درونی در آن‌ها زیادتر است.
نشخوارفکری و ذهن وراج، راه حل‌هایی از اتان کراس در کتابش کنترل ذهن وراج داشت.
راه حل اول، فرار از موقعیت و سرگرم کردن و مشغول شدن با کار و فکر دیگر و یا موقعیت دیگر است که این پوزیشن درمان موقت و تایید و
نشده اتان کراس دکتر بود.
درمان بعدی، نوشتن تخلیه هیجانی افکار مزاحم است که درمانی بهتر از دکتر کراس بود.
دوای دیگر ذهن وراج از نگاه دکتر اتان کراس، خطاب قراردادن خودمان در برابر هجوم این نجواها است. در هنگام رویارویی خودمان را با اسم خویش، صدا بزنیم و به خویش هشدار دهیم.
کتاب روان و ملموس نوشته شده است و ترجمه ساده‌ای دارد.
باقی مراحل و جلوگیری از واگویه‌های ذهنی را خود، در کتاب کنترل ذهن وراج اثر اتان کراس بشنوید.
فصل ابزارها خلاصه راه حل کنترل ذهن وراج بیان می‌کند و مفید است.
Sin90
۱۴۰۳/۱/۷
این دست کتاب ها به ما کمک میکنن تا بیشتر با خودمون و افکار و احساسات و حتی واکنش‌هایی که نسبت به موضوعات مختلف نشون میدیم و به خصوص در مواقعی حس میکنیم موقع بروز این رفتار‌ها و واکنش‌ها کنترلی روی خودمون نداریم که با خوندن چنین کتاب‌هایی مثل اینکه بتونیم با یک دوست خوب حرف بزنیم و افکار و رو بهتر و احساساتمون بررسی کنیم تا چیز‌هایی که باعث نگرانی مون شدن در خیلی موارد به سادگی حل بشن (چون متوجه میشیم این فقط مشکل ما نیست کاملا عادیه) یا حداقل به میزان زیادی از نگرانی مون کم میکنن و باعث میشن بتونیم تسلط بیشتری روی رفتارهامون داشته باشیم و واقعا یک تراپی کامله به علاوه که نکات کاربردی و آگاهی‌های مفیدی به ما میده که همشون لذت بخش هستن امیدوارم از شنیدن این کتاب لذت ببرید
Ali Monfared
۱۴۰۲/۱۰/۷
سلام بر کتابراهی‌های عزیز
کتابی بسیار خوب و کاربردی درمورد گفتو گوهای درونی هر شخص که گه گاهی با زیاد بودن و منفی بافی برای فرد مشکل ایجاد میکند. برای افرادی که درک از این جنبه خودشون دارن شاید این کتاب جامع و کامل نباشه ولی برای افراد تازه آشنا شده با این جنبه وجود با مثال‌های خوب اول این مسئله و
رو به ما می‌شناساند بعد با یک جمع بندی خوب و البته ناکافی راهکار‌های برای کنترل این گفت و گو‌ها ارائه می‌دهد
نقاط قوت
۱. گویندگی کتاب از لحاظ بیان و صدا و رعایت قواعد عالی بود
۲. معارفه کامل مسئله و ارائه راهکار کاربردی
نقاط ضعف
۱. در بعضی موارد با زیاده و پراکنده گویی باعث حوصله سر رفتن مخاطب و ارتباط نگرفتن با کتاب میشه
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲
هرچند گفت وگوهای درونی کمک کننده هستند و به گرفتن تصمیمات بهتر به ما کمک می کنند اما اگر این فکر کردن بیش از اندازه باشد به همان اندازه هم می تواند آسیب زننده باشد.ایتن کراس در کنترل ذهن وراج و در هفت فصل تکلیف ما را با این گفت وگوی ذهنی روشن می کند.نویسنده توی این کتاب با تکیه و استناد به مقالات و علمی، گفتگوهای درونی انسان رو بررسی کرده راه هایی برای کنترل این گفتگوها، زمانی که از کنترل خارج میشن، ارائه داده برای هر کسی ممکنه پیش بیاد که به علت یه اتفاق یا تحمل استرس و اضطراب دچار افکار منفی تکرار شونده و آزار دهنده بشه تکنیکهای این کتاب میتونن در کنترل این افکار مفید باشن
immortalartin immortal
۱۴۰۲/۹/۱۹
خواندن کتاب باعث میشه بتونی روحت رو پرورش بدی
و اما کتاب خوب بعضی اوقات از پرورش روح صدها برابر بیشتر میشه و به جایی می‌رسد که توصیف اون غیر قابل درک میشه من بد جوری با خودم درگیر بودم ایم کتاب و نویسنده اون واقعا مشکلی ذهنی من رو سامان داد و کمک کرد پیشنهاد من برای اون دسته از افرادی هست که با و
خودشون زیادی حرف میزنن مطمئن باشید که پس از خواندن به نتیجه مطلوب برای کنترل ذهن و چرایی حرف زدن درون مغزی رو با جواب درست پاسخ میدید
یادت باشه انسان پیچیده تر از اون که با چند قدم بتونه به درون خودش نفوذ کنه ولی وارد شدن بهتر از ییکار نشستن
موفق باشی رفیق
Amirali Najafi
۱۴۰۲/۸/۲۴
این کتاب رو به تازگی از کتاب راه هدیه گرفتم، خیلی ممنونم از کتاب راه برای این هدیه به مناسبت هفته‌ی کتاب خوانی، فعالیت تیم شما خیلی عالیه و باعث شده که اپلیکیشن شما اولویت اول من برای خرید کتاب صوتی باشه
🙃
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
راستش من دائما در حال نشخوار ذهنی و فکری هستم. وقتی این کتابو دانلود کردم انگار که گنج پیدا کرده باشم و بعد از شنیدن چهار، پنج فصل کتاب منتظره یه راهکار و شنیدن جوابی برای مشکلم بودم اما متاسفانه نویسنده فقط به موضوع ذهن وراج پرداخته و با زدن هزاران هزار مثال فقط وراجی ذهن رو توضیح میده و از نکات و منفی نشخوار ذهنی صحبت میکنه یا از کسانی که مشکلاتشون رو برای دیگران بازگو میکنند بجای کمک فقط آسیب می‌بینند، در کل هیچ راهکاری داده نشد، بنابراین این کتاب برای من مفید نبود اما امیدوارم برای دیگر خوانندگان این کتاب مفید باشه
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۸
پرداختن به ذهن یکی از نکات مهمی است که آن را باید پرداخت، پرداختن به این موضوع جالب بوده، البته باید این را در نظر گرفت، کاربرد ذهن در زندگی ما خیلی تاثیر دارد، البته رشد خاصی در زندگی فردی دارد، ذهن انسان را معمولا درگیر حواشی نا مربوط میکند و برای خلاصی از این نگرش باید با ذهن درگیری بی فایده‌ای انجام داد، که به مرور زمان در زندگی فردی تاثیر به سزایی دارد، صدای ذهن وراج می تواند مانند انرژی درونی عوامل موفقیت و دریافت انرژی دارد و تاثیر آن در زندگی جوامع امروز دید، به شخصه خواندن یا مطالعه این کتاب توصیه میکنم و خالی از لطف نیست
محمدحسین زارع
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
درود بر شما
این کتاب، کتابی کاربردی برای رفع افکار مزاحم و نوشخوار‌های ذهنیست، گویش صحیح گوینده باعث تاثیرگذار تر بودن محتوای متن میشود
به شخصه قبل از مطالعه‌ی این کتاب از هجوم افکار منفی، مزاحم و اعصاب خورد کن رنج میبردم که بعد از مطالعه‌ی این کتاب به کلی رفع شده و فقط کافیست در برابر هجوم زیاد
افکار منفی یکی از این تکنیک‌ها رو انجام دهم و مسئله حل میشود
در کل تجربیات هر فرد از هر کتاب یا مسئله‌ای متفاوت هست، اما این کتاب برای من کارساز بود
امیدوارم که برای شما هم کاربردی و کارساز باشد
فائقه
۱۴۰۲/۹/۹
نمیدونم چرا بعضی‌ها گفتن که این کتاب خوب نبود ولی از نظر من عالی بود من که خیلی این کتاب رو دوست داشتم صدای راوی خوب بود راحت وروان میخوند در مورد کسانی بود که با خودشون تنهایی صحبت میکنن وذهنشون رو درگیر میکنن بود واگه این مسایل زیاد از حد بشه وخارج از کنترل بشه ممکنه حتی متوجه نشن که این صدا‌ها و در ذهنشون هست واقعا فکر کنن کسی داره باهاشون صحبت میکنه واونا جوابش رو میدن ودر واقع تا جایی که پرخطر نشده بهش میگن نشخوار ذهنی و خیلی‌ها حتی پنهان میکنن این موضوع رو که با خودشون حرف میزنن
نجات
۱۴۰۲/۹/۹
1_باهاش نمیشه ارتباط گرفت
2_کامل و پیوسته توضیح نداده
3_برعکس اسم کتاب محتوایی کاربردی نداره
این کتاب برعکس چیزی که فکر میکردم نبود، بیشتر راجع به اینکه چگونه ذهن به وراجی کردن عادت میکنه و داستان‌های این چنینی... بیشتر حرف زده"تا این که راه حل‌ها و تکنیک‌های بهتر شدن رو بگه.
پیشنهاد میکنیم هر
کتاب: (آرامش -در- قدم_تیک نات هان) و رو بخونید خیلی بهتر از این کتاب هست، که مختصر و مفید هست تکنیک‌های راحت تر و فوق العاده تری یاد میده.
ملیکا میرزایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کتاب خوبی هست مخصوصا صوتی بودنش اون رو خیلی جذاب کرده. کتاب ذهن وراج واقعا دید آدم رو گسترده تر میکنه و اینکه ذهن چقدر قدرت داره در کنترل ما و دائم در حال فعالیت برای بیشتر شدن افکار ما هست. این کتاب به خوبی جزییات ذهن رو بیان میکنه. و اینکه چجوری از دست ذهن وراجی که شاید خیلی‌ها باهاش درگیر باشن نجات پیدا کنین. اگر شما هم دائم در حال فکر کردن هستین بطوریکه از زمان حالتون چیزی متوجه نمیشین حتما این کتاب رو گوش بدین.
مشاهده همه نظرات 171

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنترل ذهن وراج

برای دریافت کتاب صوتی کنترل ذهن وراج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.