معرفی و دانلود کتاب فراتر از عملکرد: سازمان‌های برتر چگونه بالاترین مزیت رقابتی را خلق می‌کنند؟

عکس جلد کتاب فراتر از عملکرد: سازمان‌های برتر چگونه بالاترین مزیت رقابتی را خلق می‌کنند؟
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فراتر از عملکرد: سازمان‌های برتر چگونه بالاترین مزیت رقابتی را خلق می‌کنند؟

کتاب‌های بسیاری برای آموزش مدیریت بهتر کسب‌وکار و سازمان‌ها وجود دارند، اما کتاب فراتر از عملکرد، با یک مزیت ویژه، خود را از سایر آثار این حوزه جدا می‌کند! اسکات کلر و کولین پرایس، نویسندگان این کتاب پرطرفدار، به شما می‌آموزند چگونه مزیت رقابتیِ مخصوص به کسب‌وکار و سازمان خود را طراحی و با تکامل این مزیت‌ها، به پویایی و سلامت سازمان خود کمک کنید و رشد و تعالی پیوسته‌ای برای مجموعه‌ی خود به ارمغان بیاورید.

درباره‌‌ی کتاب فراتر از عملکرد

حتماً شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار و کارآفرین بار‌ها این سؤال را از خود پرسیده‌اید: «در بین بازار پررقابت امروزی، مزیت انحصاری محصول و خدمات من چیست؟ مشتری و مصرف‌کننده بابت کدام ویژگی، مجموعه‌ی من را از میان صدها رقیب مشابه انتخاب خواهد کرد؟» اگر شما نیز مانند بسیاری از کارآفرینان، همچنان مزیت رقابتی دائمی کسب‌وکار خود پیدا نکرده‌اید، در کتاب فراتر از عملکرد (Beyond Performance) به دنبال پاسخ کامل آن باشید. اسکات کلر (Scott Keller) و کولین پرایس (Colin Price)، نویسندگان این کتاب موفق، تمامی رمز‌وراز‌ها برای دست‌یابی به رشد و تعالی مداوم در یک مجموعه و کلید دست‌یابی به سلامت سازمانی را به شما خواهند آموخت.

معرفی و دانلود کتاب فراتر از عملکرد

جهان پیشرفته و پرسرعت امروز، حضور در بازارهای تجاری را به امری فرارقابتی تبدیل کرده است. در چنین بازاری مفهوم رقابت در کسب‌وکار دیگر به سادگی گذشته نخواهد بود؛ مزیت‌های رقابتی در محصولات و خدمات رابطه‌ی تنگاتنگی پیدا خواهند کرد و هر روز رقیبان قدمی رو به‌جلو خواهند گذاشت. در چنین شرایطی، توقف و ایستادن جایز نیست و تنها شرط تداوم و بقا، طراحی درست و دقیق مزیت‌های رقابتی یک سازمان است؛ مزیت‌هایی که ضمن کارآمدی و سوددهی کافی در دوره‌ی کنونی، برای تغییر و تحولات بازار نیز به‌قدر کافی آماده و همچنین از قابلیت تکامل و پویایی برخوردار باشد. به عبارت بهتر، نویسندگان کتاب فراتر از عملکرد، رمز موفقیت اصلی در بازار رقابتی امروز را مزیت‌های رقابتی رو‌به‌رشد و تکامل‌یابنده می‌دانند. اسکات کلر و کولین پرایس، در طول مسیر این کتاب همراه شما خواهند بود تا بتوانید همچون شرکت‌های موفق جهانی، مدیریتی نوآورانه‌تر در زیرساخت‌های کاری خود داشته باشید و در این بین نقایص و چالش‌های پیشین را نیز از سر راه بردارید. کتاب فراتر از عملکرد، تمام ابزار و مواد اولیه برای طراحی یک چشم‌انداز درست و رو‌به‌رشد را به شما خواهد داد تا سازمان و کسب‌وکار خود را از موفقیت دائمی بهره‌مند کنید، و در نهایت، کلام سلامت سازمانی خود را تضمین نمایید.

گفتنی‌ست این کتاب اولین‌بار در سال 2011 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات آریاناقلم و ترجمه‌ی خوب رضا صادق به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب فراتر از عملکرد

  • این کتاب یک برنامه‌ی آموزشی قدرتمند برای مؤسسه‌ای ارائه می دهد که به دنبال پیروزی در امروز و فردا است. (تام گلوسر، فعال حوزه‌ی مدیریت تجارت)
  • کتاب فراتر از عملکر، ایده‌ای بزرگ و عمیقی را با زبانی ساده ارائه بیان می‌کند و در این مسیر از تجربه‌ی صدها شرکت در بیش از یک دهه بهره می‌گیرد. (سر دیوید نیکلسون، مدیر اجرایی خدمات بهداشت ملی انگلستان)
  • این کتاب شاهدی قدرتمند است تا بدانیم چرا تمرکز بر سلامت سازمانی به جای تمرکز بر سود کوتاه‌مدت و فصل‌به‌فصل، نتایج بلندمدت ثابتی را ارائه می‌دهد. برای مدیران‌عامل، مدیران ارشد، یا حتی دانش‌جویان مناسب است. (ناریانا مارتی، فعال حوزه‌ی مدیریت تجارت )
  • اگر تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از سازمان‌هایی که عملکرد خوبی دارند به‌یک‌باره افت می‌کنند، این کتاب را بخوانید! نویسندگان این کتاب به طور مختصر به شما خواهند گفت که چگونه از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری کنید. (شیخا شارما، مدیر‌عامل بانک اکسیس)

کتاب فراتر از عملکرد برای چه کسانی مناسب است؟

کارآفرینان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین تمامی فعالان حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار و مدیریت تجاری، مخاطبان ویژه‌ی این کتاب خواندنی هستند.

در بخشی از کتاب فراتر از عملکرد: سازمان‌های برتر چگونه بالاترین مزیت رقابتی را خلق می‌کنند؟ می‌خوانیم

یک داستان جذاب و قانع‌کننده

اولین اهرم برای تأثیرگذاری بر ذهنیت‌ها خلق یک داستان تحولِ گیرا و قانع‌کننده است. پس از خلق داستان نیز باید از هر فرصتی برای بازگو کردن داستانتان برای هر گوش شنوایی استفاده کنید؛ زیرا افراد نمی‌خواهند تنها از واقعیت‌های تغییری اطلاع یابند که شما در حال برنامه‌ریزی آن هستید بلکه می‌خواهند از اندیشه نهفته در پس برنامه تغییر نیز آگاه شوند. داستان می‌تواند هم احساسات را به مخاطب خود منتقل کند و هم واقعیات را بازتاب دهد. به دلیل درهم آمیختگی احساسات و واقعیات در داستان، نوع عکس العمل ما در برابر آن، با نحوه واکنشی که در هنگام خواندن یک گزارش یا متن تحلیلی از خود بروز می‌دهیم متفاوت است؛ زیرا هنگامی که داستانی را مطالعه می‌کنیم کار ما تنها پردازش هوشمندانه اطلاعات نیست؛ بلکه بین تجربیات و باورهای شخصی خود و روایت داستان ارتباط برقرار می‌کنیم.

فعالیت‌ها و پژوهش‌های روانشناس اجتماعی دانش آموخته دانشگاه استنفورد لئون فستینگر نشان می‌دهد، انسان‌ها شدیداً به همسویی فعالیت‌هایشان با باورهایشان نیاز دارند. نیم قرن پیش، فستینگر براساس مشاهدات خود نظریه ناهماهنگی شناختی را مطرح کرد. مشاهدات و بررسی‌های وی نشان می‌داد که افراد به دنبال پدیدآوردن انسجام و هماهنگی بین اندیشه‌ها نظرات و باورهایشان (یا شناخت هایشان) هستند و سعی می‌کنند تمامی موارد نبود انسجام یا ناهماهنگی بین آن‌ها را از میان ببرند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه: پیدایش و پی‌ریزی سرآمدی و تعالی سازمان؟
بخش اول: چرا عملکرد به تنهایی کفایت نمی‌کند؟
فصل 1: ایدۀ بزرگ: عملکرد و سلامت سازمانی
فصل 2: علم: حقایق انکارناپذیر نهفته در پسِ امور نرم
بخش دوم: پنج چارچوب
فصل 3: خواسته: به کجا می‌خواهیم برویم
فصل 4: ارزیابی: تا چه حد برای رسیدن به مقصد و مقصود سفر تحولِ سازمان خود آماده‌ایم؟
فصل 5: معماری: برای رسیدن به مقصد چه باید بکنیم؟
فصل 6: عمل: چگونه مسافرتمان را از آغاز تا پایان مدیریت می‌کنیم؟
فصل 7: پیشرفت: چگونه در مسیر تحول پیش خواهیم رفت؟
بخش سوم: جمع‌بندی
فصل 8: نقش رهبرِ ارشد: آیا تغییر باید از بالای هرمِ سازمان شروع شود؟
فصل 9: پنج چارچوب در میدان عمل: چگونه سازمانی برتر را به چیزی بهتر از آنچه هست، تبدیل می‌کنید؟
فصل 10: تحقق طرحِ تحول در سازمان: آیا هر آنچه نیاز است، در اختیار دارید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فراتر از عملکرد: سازمان‌های برتر چگونه بالاترین مزیت رقابتی را خلق می‌کنند؟
نویسنده،
مترجمرضا صادق
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات401
زبانفارسی
شابک978-600-6227-76-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فراتر از عملکرد

محمود مشفق
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
این کتاب را به کلیه کارآفرینان پیشنهاد می‌دهم مطالعه کنند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فراتر از عملکرد

برای دریافت کتاب فراتر از عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.