معرفی و دانلود کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی
قیمت:
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، نوشته‌ی بهناز پورجعفری جرجافکی، منبعی جامع و کاربردی برای متقاضیان شرکت در کنکور است که به تمامی افراد در سطوح علمی مختلف کمک می‌کند تا درصد دروس تخصصی خود را افزایش دهند. این کتاب، به دو بخش تقسیم می‌شود. نویسنده در بخش اول به شرح کلیات و معرفی فرمول‌ها می‌پردازد و در بخش دوم، جزئیات را پوشش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی

کسب درصد و رتبه‌ی مناسب در کنکور، نیازمند مطالعه‌ی چندباره‌ی منابع متعدد است، اما اینکار نه‌تنها اجرایی نیست بلکه با طولانی شدن فواصل میان مطالعه‌ی مجدد یک منبع، مطالب پیشین رو به فراموشی می‌روند. علاوه‌بر این، مفهومی شدن سؤالات در سال‌های گذشته نیز این نیاز را دوچندان کرده و دشواری‌های جدیدی پیش رو متقاضیان قرار داده است. ازاین‌رو، بهناز پورجعفری جرجافکی، با تألیف کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی، راهنمایی جامع در دسترس متقاضیان قرار داده است. کتاب پیش رو، از دو بخش اصلی تشکیل شده است. نویسنده در فصل اول به شرح کلیات و معرفی فرمول‌ها می‌پردازد و در بخش دوم درباره‌ی جزئیات مباحث آزمون سنجش توضیح می‌دهد. به همین خاطر لازم است که خوانندگان، هر دو مبحث را مطالعه کنند تا از جامعیت مطالب، بهره‌مند شوند.

آنتروپولوژی، آنتروپومتری، اندازه‌گیری، ارزش‌یابی، آمار استنباطی، مقیاس‌ها، انواع آزمون‌ و بررسی گوناگونی مدل‌های ارزش‌یابی، شماری از سرفصل‌های بخش اول کتاب‌ مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی‌اند. این کتاب، به متقاضیان شرکت در آزمون سراسری و استخدامی کمک می‌کند تا با صرف کمترین زمان ممکن، بیشترین بازخورد را دریافت کنند. شایان ذکر است که نویسنده تمامی مطالب ضروری را از دو تکنیک اسکیمینگ و اسکنینگ گردآوری کرده ه و آن‌ها را به نحوی شرح داده که در عین انتقال درست و به‌جای مفاهیم، کاربردی هم باشد.

این کتاب بخشی از مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی است که توسط انتشارات حتمی، ناشر تخصصی علوم ورزش و پزشکی منتشر شده است.

کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی متقاضیان شرکت در آزمون سراسری و استخدامی در سطوح علمی متفاوت مناسب است. همچنین مطالعه‌ی آن به افرادی که خواهان افزایش درصد دروس تخصصی خود هستند، توصیه می‌شود.

با بهناز پورجعفری جرجافکی بیشتر آشنا شویم

بهناز پورجعفری جرجافکی، مربی ورزش متولد سال 1375 است که در رشته‌ی مربی‌گری فعالیت بدنی و تندرستی تحصیل کرده. از آثار او می‌توان به کتاب‌های «مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی»، «مروری بر نکات آسیب‌شناسی ورزشی در تربیت بدنی» و «مروری بر نکات حرکت‌شناسی و بیومکانیک ورزشی در تربیت بدنی» اشاره کرد که توسط انتشارات حتمی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند و به مجموعه‌ی کتاب‌های کنکور این انتشارات اختصاص دارند.

در بخشی از کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی می‌خوانیم

چرخش و تماس، خم شدن و چرخش و تماس، تعادل، دوی 120 یارد، پرتاب توپ سافت بال، اندازه‌گیری قدرت دست با دینامومتر، کشش از بارفیکس، پرش از روی طناب، بلند کردن پاها، دویدن و راه رفتن 1600 یارد.

آزمون شاخص بهبودی توانایی سیستم قلبی - تنفسی را اندازه‌گیری می‌کند.

آزمون کراس و بر قدرت عضلات شکم، عضلات متصل کننده ران به پشت ستون فقرات، عضلات پشت ران را ارزیابی می‌کند همچنین انعطاف‌پذیری عضلات پشت و پشت ران را ارزیابی می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-355-531-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.