معرفی و دانلود کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی
قیمت:
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی

داوطلبان محترم کنکور یا آزمون‌های استخدامی رشته‌ی تربیت بدنی، برای شرکت در آزمون آماده هستید؟ همه‌ی نکات مهم را به ذهن سپرده‌اید؟ کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی به شما کمک خواهد کرد تا نکته‌ای را از قلم نیندازید. نیازی به نگرانی نیست؛ چون بهناز پورجعفری جرجافکی، همه‌ی نکات مهم را برای شما گردآوری و خلاصه کرده است.

درباره‌ی کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی

کتاب مروری بر نکات اصلاحی در تربیت بدنی، برای بچه‌درس‌خوان‌ها، فیش‌برداری از نکات مهم کتاب و برای درس‌نخوان‌ها، جزوه‌ی حاضر و آماده‌ی شب امتحانی است. بهناز پورجعفری جرجافکی که از آن دانشجوهای درس‌خوان و باانگیزه است، این جزوه را برای شما آماده کرده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که شب امتحان همیشه به‌دنبال جزوه و خلاصه‌ای به‌دردبخور می‌گردید، کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی برای شما آماده شده است. اگر هم خودتان همیشه جزوه‌های تروتمیزی دارید که دیگران به دنبالش هستند، دیگر خودتان را به دردسر نیندازید و با خیال راحت از این کتاب استفاده کنید.

فراتر از این مسائل، در بسیاری اوقات اهمیت بخش تئوریک تربیت بدنی نادیده گرفته می‌شود و بیشتر بر بخش عملی آن تأکید می‌شود. قابل‌انکار نیست که تربیت بدنی رشته‌ای کاملاً علمی و تخصصی است. یکی از حوزه‌های کاملاً تخصصی این رشته، مبحث حرکات اصلاحی است که پیوند زیادی با پزشکی و فیزیولوژی دارد.

استفاده‌ی درست از یافته‌های متخصصان رشته‌ی تربیت بدنی، تحولات و پیشرفت‌های زیادی را در سلامت عموم جامعه و همچنین ارتقای حرفه‌ای ورزشکاران جامعه سبب خواهد شد. این دستاورد با جدی گرفتن مباحث تئوریک این رشته و آموزش درست آن‌ها ممکن است. کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی، با در نظر گرفتن اهمیت این مسئله، گامی است به‌سوی جدی‌تر گرفتن مباحث تئوریک تربیت بدنی.

کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی، نوشته‌ی بهناز پورجعفری جرجافکی را انتشارات حتمی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های کنکور تربیت بدنی

شرکت تضامنی انتشاراتی حتمی و شرکا، مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی را در راستای فراهم کردن منبعی مناسب و کامل برای متقاضیان شرکت در کنکور یا آزمون‌های استخدامی رشته‌ی تربیت بدنی فراهم کرده است. تألیف هر جلد از مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی برعهده‌ی دانشجویان برتر این رشته‌ها بوده است. با توجه به اهمیت روزافزون رشته‌های تربیت بدنی در کشور و درعین‌حال کم بودن منابع مناسب و کاربردی برای کسب آمادگی متقاضیان ورود به این رشته، انتشارات حتمی در راستای فراهم کردن کتاب‌هایی با ویژگی‌های ذکرشده، تصمیم به انتشار این مجموعه گرفته است.

کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی مناسب چه کسانی است؟

کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی به همه‌ی دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون‌های رشته‌ی تربیت بدنی توصیه می‌شود.

با بهناز پورجعفری جرجافکی بیشتر آشنا شویم

بهناز پورجعفری جرجافکی، متولد سال 1375، دانشجوی کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه شهید بهشتی است. او در مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی، چند کتاب دیگر، ازجمله «مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی» و «مروری بر نکات آسیب‌شناسی ورزشی در تربیت بدنی» را هم تألیف کرده است

در بخشی از کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی می‌خوانیم

کیفوز جوانی یا شوئرمن به‌دلیل نکروز حلقه آپوفیز به‌وجود می‌آید. درواقع نکروز عروق غضروف‌های حلقوی و مثلثی‌شدن مهره‌ها دلایل آن است.

در سل ستون فقرات قوز پشتی از نوع زاویه‌دار است اما در شوئرمن از نوع قوسی و c شکل است.

رسوب گلبول‌های قرمز در سل زیاد است.

در درمان قوز پشتی باید عضلات نزدیک‌کننده کتف و بازکننده‌ها تقویت شوند و فلکسور‌های تنه باید تحت کشش قراربگیرند. کرال‌سینه برای این‌منظور مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ناهنجاری مفصل - فکی گیجگاهی و کمر‌بند شانه
فصل دوم: ناهنجاری گردن
فصل سوم: اسکولیوز
فصل چهارم: ناهنجاری کیفوز
فصل پنجم: ناهنجاری‌های کمر
فصل ششم: انواع سندروم عدم تعادل عضلانی
فصل هفتم: ناهنجاری‌های دست، مچ دست و انگشتان
فصل هشتم: ناهنجاری‌های پایین تنه
فصل نهم: کوکساوالگا و کوکساوارا
فصل دهم: ناهنجاری‌های زانو
فصل یازدهم: کف پای صاف و گود
فصل دوازدهم: ناهنجاری‌های انگشتان پا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-600-355-528-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب مروری بر نکات حرکات اصلاحی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.