معرفی و دانلود کتاب نابغه پنهان در شما

عکس جلد کتاب نابغه پنهان در شما
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نابغه پنهان در شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نابغه پنهان در شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نابغه پنهان در شما

پولینا مارینووا، نویسنده‌ی کتاب نابغه پنهان در شما، ویژگی‌های افراد موفق را در اثر نامبرده برای شما بازگو می‌کند. در این کتاب با ایده‌های بزرگ‌ترین رهبران جهان آشنا می‌شوید و با به‌کارگیری‌ توصیه‌های نویسنده، خلاقیت خود در کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهید.

درباره‌ی کتاب نابغه‌ی پنهان در شما

انسان همیشه آرزو داشته راهی برای بهترین استفاده از زمان محدودی که برای زندگی به او داده شده پیدا کند. به همین دلیل است که کتاب‌های موفقیت همیشه در صدر جدول فروش قرار دارند و از این رو است که در طول تاریخ، اندیشمندان و متفکران زیادی از جمله ارسطو، کیرکگور، نیچه و سارتر در فلسفه و کارل راجرز، آبراهام مزلو، یونگ و اریک فروم در روانشناسی به مسئله‌ی تحقق خویشتن و استعدادها پرداخته‌اند. کتاب نابغه‌ی پنهان در شما (Hidden Genius)، مسئله‌ی تحقق استعداد و قابلیت‌ها برای دستیابی به موفقیت و رضایت را با تأکید بر داستان‌ تجربه‌های زندگی افراد واقعی که به این مرحله رسیده‌اند مطرح می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب نابغه پنهان در شما

تمام انسان‌ها در مسیر زندگی خود با سختی‌ها، موانع و مشکلات مواجه می‌شوند و شیوه‌ی برخورد با این موقعیت‌ها داستان منحصر به فرد زندگی آن‌ها را می‌سازد. ایده‌ی زیربنایی در کتاب نابغه‌ی پنهان در شما این است که شناخت انسان‌ها از طریق شنیدن داستان زندگی آن‌ها کلید شکوفایی و موفقیت است؛ زیرا در خلال شناخت مسیر زندگی دیگران، می‌توانیم از شیوه‌ی برخورد آن‌ها با مسائل الهام بگیریم. پولینا مارینووا (Polina Marinova) که داستان مسیرهایی که افراد در زندگی‌ پر پیچ و خم خود طی کرده‌اند را در خبرنامه‌ی هفتگی‌اش، «پروفایل»، تعریف می‌کند، در این کتاب به مهم‌ترین شیوه‌های فکری و عملی در زندگی افراد موفق می‌پردازد.

در کتاب نابغه‌ی پنهان در شما، با نوع نگاه و اندیشه‌ای که باعث پیشرفت افراد برجسته در زمینه‌های حرفه‌ای مختلف شده آشنا می‌شوید. بخشی از جذابیت کتاب در این است که ممکن است نام شخصیت‌ موردعلاقه‌تان و داستان مسیر موفقیتش را هم در این کتاب ببینید. پولینا مارینووا تاکید می‌کند که نباید این کتاب را با هدف الگوبرداری از شخصیت‌های برجسته بخوانید. بلکه نکته‌ی مهم در مطالعه‌ی کتاب نابغه‌ی پنهان در شما، گسترش ایده‌هایی است که می‌توانید در پرورش خلاقیت، سرسختی در مقابل مشکلات و در نهایت، شکوفایی استعدادها به کار بگیرید.

شقایق صادقی خراطی و خلیل رضوی کتاب نابغه‌ی پنهان در شما را به فارسی ترجمه‌ کرده‌اند و انتشارات کهکشان دانش آن را به بازار روانه کرده.

درباره مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه

مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه، شامل کتاب‌هایی است که انتشارات کهکشان دانش در زمینه‌ی موفقیت فردی و حرفه‌ای منتشر کرده‌ است. کتاب نابغه‌ی پنهان در شما هشتاد و چهارمین کتاب از این مجموعه است.

بعضی از کتاب‌های دیگر این مجموعه:

  • تغییر مسیر زندگی
  • شبکه‌سازی درون‌گراها
  • مدرسه استارت آپ
  • موفقیت مالی برای همه
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب نابغه‌ی پنهان در شما

  • این کتاب، مثل معدن طلا و پر از ایده‌های قابل اجرا و توصیه‌های مفید از بهترین‌ها در تمام زمینه‌هاست و برای تمام کسانی که قصد دارند پتانسیل‌های خود را به طور کامل آزاد کنند بسیار الهام‌بخش است. (جیمز کلیر، نویسنده‌ی کتاب عادت‌های اتمی)
  • کتاب نابغه‌ی پنهان در شما با نگاه هوشمندانه به عوامل تمایز بین افراد موفق از دیگران، کتابی است سرشار از دانش، که سرگرم‌کننده و خواندنی است. (مورگان هوسل، نویسنده‌ کتاب روانشناسی پول)
  • این کتاب با کتاب‌های دیگری که رهبران موفق را معرفی می‌کند فرق دارد؛ چون پولینا مارینووا مسیر فکری و عاطفی طیف وسیعی از افراد برجسته در حوزه‌های مختلف را در کنار هم پوشش می‌دهد و این موضوع باعث می‌شود گروه گسترده‌ای از خوانندگان با مطالب آن ارتباط برقرار کنند. (کت کول، مدیر شرکت مواد غذایی "Athletic Greens")

کتاب نابغه‌ی پنهان در شما برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که به دنبال ایده و راه‌حل برای تبدیل شدن به بهترین و موفق‌ترین نسخه‌ی خود در هر زمینه‌ای هستند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب نابغه پنهان در شما می‌خوانیم

احتمالاً در رمان‌هایی مانند دختری در قطار، ربکا و باشگاه مبارزه، ابزار ادبی راوی غیرقابل‌اعتماد را تجربه کرده‌اید. قلب افشاگر ادگار آلن‌پو حتی با تلاش راوی برای نشان دادن عاقل بودنش به خواننده شروع می‌شود. (هرگز به راوی‌ای که سعی می‌کند شما را متقاعد کند عاقل است، اعتماد نکنید). پیچش این است: همه ما راویان غیرقابل‌اعتماد زندگی خود هستیم. ما به‌طور خودکار داستان‌های خود را شکل می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که بر برخی از اطلاعات تأکید می‌کنیم و درعین‌حال برخی دیگر را کم‌اهمیت جلوه می‌دهیم.

خاطرات دل‌خراش دیوید کار، توپ شبانه، نشان می‌دهد که چگونه خاطرات ما می‌توانند غیرقابل‌اعتماد باشند. کار برای مدت‌زمان قابل‌توجهی به مواد مخدر اعتیاد داشت، بنابراین او مأموریتی را آغاز می‌کند تا حقیقت را در مورد وقایع زندگی خود کشف کند. او می‌نویسد:

در منحنی ابینگهاوس، یا منحنی فراموشی، «R» نماد حفظ حافظه، «s» قدرت نسبی حافظه و «t» زمان است. خاطرات را می‌توان از طریق تکرار تقویت کرد، اما این خاطره‌ای است که هنگام صحبت آن را به یاد می‌آوریم، نه رویداد. «داستان‌ها هر بار که بازگو می‌شوند، شکلی می‌گیرند و تغییر می‌کنند و مردم اغلب به‌جای جزئیات دقیق نحوه زندگی‌شان، آن چه را که می‌توانند بپذیرند یا با آن زندگی کنند، به یاد می‌آورند». کار در جست وجوی خود برای حقیقت مطلق متوجه می‌شود که نسخه‌های زیادی از حقیقت بسته به این که از چه کسی بپرسید وجود دارد. رابرت ایوانز، تهیه‌کننده هالیوود، زمانی نوشت: «هر داستان سه جنبه دارد: شما، من و حقیقت.»

ما به‌عنوان داستان‌نویس، روایت‌های خود را تحریف می‌کنیم، انکار می‌کنیم، زینت می‌دهیم، بااین‌حال به باورهای درهم‌تنیده خود اعتماد مطلق داریم. تعداد بسیار کمی از ما داستان‌هایی را که به خودمان می‌گوییم به‌دقت بررسی و تأیید می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: قدرت خلاقیت خود را آزاد کنید
فصل 2: کسب تسلط بر سرسختی ذهنی
فصل 3: باز کردن قفل رابطه سالم
فصل 4: گفتن داستان‌های بهتر
فصل 5: تبدیل‌شدن به یک رهبر مؤثرتر
فصل 6: ریسک کردن در زمان عدم اطمینان
فصل 7: شفاف‌سازی افکارتان
فصل 8: ایجاد یک جامعه متعهد
فصل 9: بهینه‌سازی رژیم غذایی محتوایی
فصل 10: کشف نبوغ پنهان شما
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نابغه پنهان در شما
نویسنده
مترجمشقایق صادقی خراطی، خلیل رضوی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-7402-90-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نابغه پنهان در شما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نابغه پنهان در شما

برای دریافت کتاب نابغه پنهان در شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.